إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة 50💔

🍁  الحلقة     ٥٠ 🍁

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

دكتور \هى احسن دلوقتى بس لازم تفضل تحت المراقبة يومين تانى 

بسمة \ لا انا عوزة اخرج من هنا 

ديمة  \ماشى يا دكتور هى هتفضل هنا يومين كمان
 
والدكتور بيخرج 

ديمة  \انتى ازاى تتحملى دة كلو لوحدك وانا معرفش اى حاجة 

بسمة  \ كان كفاية عليكى المشاكل الى انتى كنتى فيها مقدرتش يا ديمة اقوول  لحد بس خلاص زكى اخد منى كل حاجة حتى روحى كان عاوز يخدهأ

 و بتعيط وديمة وبتحضنها

ديمة  \ انا اسفة انى مكنتش معاكى فى اصعب ايام فى حياتك
 
وبيدخل اسامة و فهد

وديمة بتبص لاسامة

ديمة \وانت كمان محكتليش على اى حاجة كنت فكرة اننا اصحاب 

بسمة  \انا الى قتلتلو ميقولش لحد 

اسامة \ ديمة روحى انتى و فهد  ارتاحو شوية وانا هفضل هنا مع بسمة
 
ديمة \لا انا مش هسبها خالص

فهد  / انتى تعبانة ارتاحى ساعتيين وترجعى تانى 

وديمة  بتبص لفهد 

بسمة  /  اسمعى كلام فهد انتى معايا من امبارح 

اسامة  / وانا مش هسيب بسمة هفضل هنا معاها 

وديمة بتبوس بسمة وبتروح مع فهد على القصر 

.
       ************************************

عبد العزيز قاعد هو و سعاد
 
سعاد / اهى جت اخيرا شرفتنا

وسعاد بتبص لديمة اوى وبتروح على المطبخ 

عبد العزيز / جرى اية يا ولاد احنا ماصدقنا انكو ترجعو القصر وتروحو كدة  فجاة من غير ما تقولو 

فهد / معلش يابابا اصل بسمة صاحبة ديمة كانت تعبانة 

عبد العزيز / الف سلامة يا بنتى 

ديمة  / الله يسلمك يا عمى بعد ازنكو انا تعبانة

و بتطلع و فهد بيبص عليها 

عبد العزيز / روح ياابنى اطمن على مراتك باين عليها التعب

.
       ************************************

فهد بيطلع وره ديمة و ديمة قاعدة بتعيط و فهد  بيدخل عليها وديمة بتمسح دموعها بسرعة

ديمة  / انا انا هروح اخد شور
 
و بتهرب من  فهد وبتروح على الحمام وفهد مدايق اوى علشانها و بعد شوية ديمة بتخرج وبيكون فهد نايم على الكنبة بهدومه من التعب وديمة بتروح علية وبتبصلو اوى وبتلمس خدو بصوابعها الرقيقة وبتخاف احسن يحس بيها وبتبعد عنو

 وبتروح تنام على السرير وبتبص علية وهى نايمة ومبسوطة انها هتنام وهو قدم عنيها دة بيكفيها وبتروح فى النوم وبتحلم بكبوووس وبتعيط وهى نايمة وبتصرخ و فهد بيسمعها وبيجرى عليها بسرعة 

فهد / ديمة  ديمة

و بتصحى بسرعة و بتعيط وبتترمى فى حضنو اوى 

فهد / اهدى دة كبووس
 
و بتحس بايد فهد بس المرة دى بيبعدها عنو

فهد / مجرد كبووس ارجعى نامى تانى

و بياخد الجاكيد بتاعو وبيخرج من الاوضة و مدايق اوى ومتوتر ومخنووق و بيكلم نفسو
 
 فهد  / لية مبقدرش اسيطر على مشاعرى لية وخصوصا لما بتلمسنى

وديمة بتخرج وره وبتروح علية وبتحط اديها على كتفو
و بيبصلها 

ديمة / انت كويس 

فهد  / خليكى بعيدة عنى فى مسافة بينا ومش عوزك تخطيها 

ديمة / انا عملت حاجة غلط 

فهد  / انتى وجودك فى البيت هنا غلط وجودك فى حياتى غلط 

وديمة بتتالم من كلمو معاها

ديمة / للدرجة دى انت 

فهد / انا مش بكرهك ومش بحبك لازم يفضل فى حدود بينا 

ديمة  / حاضر 

فهد  / نعم 

ديمة / بقولك حاضر 

فهد  / يعنى معندكيش اى اعتراض للكلام الى انا قولتو 

ديمة / لا عندك حق لازم يكون فى حدود بينا 

فهد / مش عارف لية انا مش مصدقك 

ديمة / انا تعبانة هروح ارتاح شوية

و بتروح على الاوضة ومديقة اوى و بتكلم نفسها 

ديمة / هو اسبوع واحد وهخليك تقولى انك بتحبنى ودة وعد منى

فهد بيدخل الاوضة وديمة  بتكلم نفسها 

فهد  / بتقولى حاجة
 
ديمة  / انا لا ابدا تصبح على خير 

وفهد بيقاعد على الكنبة وديمة بتنام وفهد مش عارف ينام من التفكير وموبيله بيرن وبيكون مكالمة من المكتب 
وبيروح البلكونة بسرعة علشان ديمة متصحاش من صوتو 

اسلام  / اوراق الاستاذ طاهر خلصت وناقص امضاء حضرتك ومدام ديمة

فهد بيبص لديمة وبتكون نايمة

فهد / اجل الاوراق لبعديين مدام ديمة تعبانة ومش هتقدر تروح الشركة النهاردة 

و بيخلص تليفونو وبيدخل من البلكونة وبيشوف ان ديمة بتشوف كبووس وهى نايمة  وبتتالم و بيجرى عليها بسرعة 
وبيمسك اديها وبيحاول يفوقها وديمة بتصرخ اوى 

فهد  / ديمة  اهدى ديمة بوصيلى

و بتفتح عنيها وبتشوف فهد قدمها و بيجبلها مياة وبتشرب  و بيبصلها اوى وبيبعد شعرها عن عيونها وديمة بتبصلو وبتمسح دموعها 

فهد / كبووس مجرد كابووس 

ديمة  / عوزيين يقتلونى عوزيين 

  فهد / هشششش خلاص نامى مفيش حاجة هتحصل تانى
 
ديمة   / لا انا خايفة انام تانى لا انا مش هنام 

فهد / لازم تنامى انا هنا جمبك نامى 

ديمة  / طب ممكن امسك ايدك 

وفهد بيبصلها اوى ومتوتر 

ديمة  / مجرد ايدك بس تحسسنى بالامان 

و بيمد ايدو وديمة بتمسك ايده  و فهد بيحس بنفس الاحساس الى بيلغبط مشاعرو وديمة بتنام تانى وهى ماسكة ايدو وفهد قاعد جمبها وبيتفرج عليها وهى نايمة زى الملاك 
و بيروح فى النوم جمب ديمة وهم مسكيين ايد بعض

 
وفاطمة بتدخل عليهم وكانت جيبلهم الاكل وبتشفهم وهم نايميين  جمب بعض ومسكيين ايد بعض وبتبتسم اوى وبتخرج تانى من غيير اى صوت

.
       ************************************

اسامة فى المستشفى مع بسمة وهى نايمة واسامة  قاعد  جمبها وبتدخل الممرضة وبسمة بتصحى والممرضة بتدى بسمة الادوية

الممرضة / لازم تحولى تمشى شوية دة مفيد ليكى جدا وانا هساعدك

اسامة / خلاص روحى انتى وانا هساعدها

والممرضة بتبتسم وبتخرج 

بسمة / اسامة انت معايا من امبارح لازم ترتاح شوية 

اسامة /انا رحتى لما بكون جمبك يلا نتمشى شوية 

وبسمة بتسند على ايد اسامة وبتقف براحة و بيلف ايدو على 
خصرها علشان يسندها وبسمة  بتبصلو اوى و بيمشيها براحة

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات