إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة 49💔

🍁  الحلقة    ٤٩  🍁
 
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁


فهد لسة فى مبنى الموقع وديمة فى المكتب لوحدها وفهد  وااسلام مسكيين ملف وبيتكلمو على الشغل وبيدخلو المكتب و اسلام بيشوف ديمة وهى نايمة على الكرسى 
و بيشاور لفهد انو يبص 
 
وفهد بيبصلها وبيشاور لاسلام انو يخرج برة و بيقرب عليها اوى وبيشفها قد اية هادية ورقيقة وبتشبة الاطفال  وهي نايمة وديمة قاعدة وضمة رجليها اوى عليها ورفعاها على الكرسى  ونايمة من صغر حجمها 

وفهد بيقرب عليها وبيقاعد جمبها على الكرسى وبيبصلها اوى وهى نايمة 

فهد / ديمة   ديمة 
 
و بتفتح عنيها وبتتخض وبتقف بسرعة
 
ديمة  / اسفة شكلى رحت فى النووم 

فهد / الوقت اتاخر خلينا نمشى 

وبيروحو هم الاتنين على العربية و بتنام تانى فى العربية ودمغها بتتحرك وبتقع على كتف فهد  وهو بيسوق 

.
       ************************************

وبسمة  بتتالم اوى ومش قدرة تتحرك وبتحاول توصل للتليفون وبتعي، اوى وبتتالم وبتوصل للتليفون وبتتصل بااسامة واسامة فى اوضته بيسمع موسيقى وحاطط السمعات ومش سامع الموبيل 

وبسمة بتصرخ من الالم وبتنزف كتيير وبتحاول تتصل  تانى واسامة بيشوف الموبيل بينور وبيروح علية 
 
اسامة / كنت بفكر فيكى 

بسمة /  ارجووك الحقنى 

اسامة / بسمة بسمة فى اية  ردى عليا 

وبسمة بتتالم اوى وبتعيط واسامة بيجرى على برة و فهد كان هيخبطو بالعربية وديمة بتصحى وبتتخض  و فهد بينزل بسرعة ومتعصب اوى

فهد  / انت اتجننت فى اية مالك 

اسامة /  هات المفتاح بسرعة 

فهد    / اهدى وقولى فى اية مالك هتروح فيين 

واسامة بيصرخ فى فهد

     / المفتاح بسرعة 

وفهد بيمسك ايدو وديمة بتروح عليهم 

ديمة / اهدو شوية اسامة فى اية 

اسامة / بسمة ياديمة بسمة فيها حاجة كلمتنى وقالتلى الحقنى  وكانت بتصرخ وبتتالم اوى
 
ديمة / بسمة  مين بسمة صحبتى 

اسامة / مفيش وقت لازم الحقها بسرعة
 
فهد / اركبو العربية
 
وبيركبو هم التلاتة العربية 

ديمة / اسامة قولى فى اية انا مش فاهمة حاجة انت وبسمة
 
اسامة/ هحكيلك على كل حاجة بس مش دلوقتى

وبيوصلو بيت بسمة واسامة بيجرى بسرعة على فووق
وبيوصل قدم شقة بسمة والباب مفتووح وبيدخلو بسرعة  وبيشوفو بسمة على الارض وفى دم واسامة بيجرى عليها

أسامة /   بسمة بسمة ردى عليا 

وديمة مصدومة من المنظر وبتعط و بتجرى عليها

ديمة  / بسمة  حببتى ردى عليا بسمة روحى انا ديمة 

وبسمة بتفتح عنيها
 
  بسمة   / ديمة
 
ديمة / انا اسفة انااا 

فهد  / لازم نخدها على المستشفى 

واسامة بيشيل بسمة بسرعة وبسمة بتبصلو 

اسامة / بسمة خليكى معايا 
 
وبسمة بتغمض عنيها وبيغما عليها وديمة منهارة من العياط ومش عارفة فيها اية

.
       ************************************

 بيروحو على المستشفى وبيدخلوها على اوضة العمليات بسرعة وديمة مش عوزة تسبها 

فهد  / ديمة سبيها متخفيش 

واسامة ايدو فيها دم وبيقاعد  على الارض وبيعيط وفهد  بياخد ديمة بيخليها تقاعد وتهدى نفسها وبيروح على اسامة  وبيمسكو من ايدو بقوة 

فهد / قولى انت اية علاقتك بابسمة وفهمنى اية الى حصل 

اسامة  / مش عارف مش عارف مش عوزها تمووت يا فهد  مش عوزها تموت و بيعيط

 اوى ومنهار  والدكتور بيخرج وديمة بتجرى علية 

ديمة / دكتور بسمة هى كويسة
 
واسامة و فهد  بيجرو على الدكتور 

الدكتور / للاسف الجنين مات وحالة الام حرجة شوية نزفت كتيير

  و ديمة مصدومة من الى سمعو 

ديمة  / جنيين

و مش قادرة تقف على رجليها وفهد  بيجرى عليها وبيسندها و بتعيط وبتترمى فى حضنو ومنهارة وفهد مبيقدرش يسيطر على نفسو وبيلف دراعو حوليها وبيضمها على صدرو اوى و بتتمسك فية اوى وبتعط 

فهد  / هششششش هشششش اهدى شوية 

ديمة / انا سبتها المدة الى فاتت دى كلها لوحدها واهتميت بنفسى  وبحياتى وبس انا السبب كان لازم اكون جمبها 

وفهد  بيضمها اوى

فهد / اهدى هتكون كويسة اهدى

واسامة بيقاعد  على الارض وحاطط ايدو على دماغو وبيعيط وفهد  بيبصلو اوى بنظرات كلها لووم وعتاب
 
وبعد شوية الدكتور بيخرج والممرضات ومعاهم بسمة وخرجة على سرير متحرك وفقدة الوعى وديمة بتجرى عليها 

ديمة / بسمة ردى عليا 
 
واسامة بيمسك اديها وفهد بيتكلم مع الدكتور عن حالتها

الدكتور / هى حالتها مستقرة حاليا وهنطلعها اوضة بس لازم تفضل تحت المراقبة 

وبيطلعو مع بسمة  على الاوضة وديمة قاعدة حمبها ومسكة اديها و فهد عينو على اسامة وهو واقف جمب بسمة وقلقان اوى عليها 

فهد  بيقرب من اسامة وبيمسك دراعو وبيبعد بية شوية عن ديمة
 
فهد  / تفسرلى علاقتك بيها انت الى 

وديمة بتبص لاسامة وبتكون سمعت  فهد
 
ديمة / اسامة انت الى عملت كدة 

اسامة / للدرجة دى انتو شيفنى حقييير 

فهد / كلمنى انا انا الى عرفك كويس اية علاقتك ببسمة
 
اسامة / احنا بنحب بعض 

وفهد  بيمسك اسامة من هدومه بقوة

فهد  / وصلت بيك الحقارة انك تلعب بالبنات كمان
 
اسامة / مش انا

وبسمة بتبدا تفووق وديمة بتجرى عليها وبسمة بتبص حوليها براحة و بتشوف اسامة و بيجرى عليها

اسامة / بسمة انتى كويسة

وبسمة بتعيط 

ديمة / حببتى احنا جمبك متخفيش 

بسمة / ابنى

و بتحط اديها على بطنها 

بسمة / فيين ابنى
 
ديمة / اهدى ياروحى هتكونى بخير اهدى 

بسمة / زكى اخد ابنى منى 

اسامة / زكى الحقيير انا مش هسيبو ابدا متخفييش 

وديمة بتحط اديها على شفايفها
 
  ديمة    /زكى هو الى عمل فيكى كدة 

فهد / ديمة خليها ترتاح شوية هى تعبانة بلاش تتكلم 

وديمة بتعيط وبتخرج على برة و فهد بيروح وراها 
وديمة منهارة من العياط  وبتبص لفهد 

ديمة  / انا فاشلة فى كل حاجة انا بضيع كل حاجة منى انا ضيعت اقرب الناس ليا بابا وسراج وبسمة

اسامة بيخرج وديمة بتروح علية

 
ديمة / اسامة قولى اية الى حصل لبسمة انا هتجنن 

واسامة بيحكى كل حاجة عن بسمة وعن زكى وازاى هم الاتنين اتقربو من بعض وحبو بعض ازاى

أسامة  \  انا مقدرتش احميها 

وفهد بيقرب من اسامة بيحط ايدو على كتفو 

فهد \اهدى شوية علڜان نعرف هنعمل اية 

اسامة \انا عارف هعمل اية كويسه 

واسامة  لسة هيمشى و فهد بيمسكو بقوة

 اسامة \ابعد عنى 

فهد \استعمل عقلك الاول قبل عضلاتك خلى بسمة تتحسن الاول 

.
       ************************************

فى الصباح

 فهد و ديمة  قاعدين  قدم اوضة بسمة  واسامة  معاها فى الاوضة و الدكتور بيروح اوضة بسمة  وديمة بتدخل معاة وبتشوف اسامة قاعد على كرسى جمب بسمة وماسك اديها ورأيح فى النوم وبتصحيه

واسامة بيتخض

اسامة     \فى اية بسمة
 
ديمة \الدكتور عاوز يطمن عليها

اسامة \ اة حاضر

و بيخرج والدكتور بيطمن على بسمة
 
دكتور \هى احسن دلوقتى بس لازم تفضل تحت المراقبة يومين تانى 

بسمة \ لا انا عوزة اخرج من هنا 

ديمة  \ماشى يا دكتور هى هتفضل هنا يومين كمان
 
والدكتور بيخرج 

ديمة  \انتى ازاى تتحملى دة كلو لوحدك وانا معرفش اى حاجة 

بسمة  \ كان كفاية عليكى المشاكل الى انتى كنتى فيها مقدرتش يا ديمة اقوول  لحد بس خلاص زكى اخد منى كل حاجة حتى روحى كان عاوز يخدهأ

 و بتعيط وديمة وبتحضنها

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات