إبحث عن موضوع

اشواك الحب❤الحلقة 73

الحلقة   73
لينا / وانت ميين قالك ان ماما هتسيبك تبعد عنها تانى انت مش عارف قد اية ماما كانت بتتعذب وانت بعيد عنهاا
فهد / انا كمان حاولت اشلكو من عقلى بس للاسف
ولينا بتمسك ايد فهد كنوع من التماسك والمواسااة
وعمر بيروح عليهم
عمر / تحبو اجبلكو اتنين ليموون
ولينا بتبعد عن فهد وبتقف
فهد / والله لو عصير فرولة معنديش مانع
عمر / والله ظريف اوى حضرتك يلاا تعال معانا انا واحمد واسلام خرجيين وهنروح نادى نلعب شوية
لينا / عمر ممكن تقنع باباا انى اروح معاكو بليز
عمر / لااا
لينا / الله يخليك انا مليت اوى
عمر / قولتلك لااا مفيش بنات هتروح معاناا
ولينا بتمشى وبتسبهم وبتروح على الفيلاا
فهد / مش ملاحظ انك بتتعامل معاها بقسوة
عمر / انت هتيجى معاناا ولا لاا
فهد / ماشى
عمر / اة ومش علشان انت طلعت فهد يعنى هسكت ومش هتكلم ابعد عن اختى مااشى
وفهد بيبتسم اوى
فهد / زى ما انت متغيرتش ابداا
عمر / وانت كمان متغيرتش طول عمرك عاقل ووسيم كمان
وفهد بيضحك وعمر بيروح علية وبيحضنو اوى
عمر / وحشتنى اوى
فهد / على طول كنت فى باالى
عمر / احناا اخوات وهنفضل اخوات طول العمر انت فاهم
وفهد بيبص وره عمر
فهد / عمر اوعدنى انك مش هتتعصب
عمر / اتعصب لية مفيش حاجة هتعصبنى
فهد / بس بصراحة انا الى هتعصب
وعمر بيبص وره وبيشوف رودى لبسة مايوة بيكينى قطعتين احمر وبتبص لعمر اوى
عمر / ليناااااا
ولينا بتشوف عمر بيجرى عليهاا هو وفهد ولينا بتصرخ وبتجرى على ادم بسرعة
لينا / بااابى بااااابى
وادم بيتخض وبيقف بسرعة ولينا بتستخبى وره

لينا / بابى عمر
وعمر بيروح عليهم و وره فهد و عمر مش قادر ياخد نفسو من العصبية
عمر / بااباا والله مينفعش كدة انا انا
ادم / مفيش فايدة فيكو ليناا اية الى انتى لبساة دة
عمر / دى مش لبسة حااجة اصلاا
لينا / مش دة الى انت جبتهولى من دبى السنة الى فاتت
ادم/ انا
لينا / اة
ادم / خلاص روحى غيريه يلاا
وعمر بيبص للينا بغضب و حسام بيروح عليهم
حساام / واااو اية الجماال الفرعونى دة
ولينا بتبص لحسام وبتضحك
ادم/ لينا يلاا اخوكى عندو حق
لينا / حاضر يا باابى
ولينا ماشية بهدوء وبتبتسم لعمر وفهد بيمسك ايد عمر علشان يهدى
عمر / باابا انت بتتعامل معااها
ادم / عمر انت مش كنت خارج يلاا روح انا دماغى مصدعة
و حور بتروح عليهم
حور / عادل كلمنى دلوقتى وقالى انو فى الطريق هو ورودى
شريف و شيماء هيروحو يجبلنا مشاوى علشان نشوى النهاردة
ادم/ خلينى اشوف الشواية

وادم بيمشى و حور بتروح وره
***********************.             
حور / هتفضل زعلان كدة يعنى ومكشر
ادم / لا مين قالك انى زعلان
حور / طب لية مش بتبصلى طول النهار و بتهرب منى
و ادم بيقف وبيبصلهاا اوى
ادم / انا مش بهرب منك مين قالك كدة
وحور بتقرب منو وبتعدلو لياقة القميص

حور / انا مجهزالك مفاجاة النهاردة خليك مستعد
ادم / مفاجاة اية
حور / يعنى هتكون مفاجاة ازااى يعنى
وادم بيمسكهاا من خصرهاا وبيقربها علية اكتر

حور / ادم الكل بيبص عليناا
ادم / فيهاا اية لو خلينا المفاجاة دلوقتى
و حور بتضربو على صدرو
حور / شوف مين فيناا المنحرف ابعد عنى
وحور بترجع للشاطئ و ادم بيضحك وبيروح الفيلاا علشان يشوف الشواية
***********************.             
فى الليل
لينا بتلف وره عمر
لينا / عمر اسفة قولتلك ان سارة الى اقترحت عليا اعمل كدة
علشان اديقك
عمر / لينا ابعدى عنى احسنك ماشى
لينا / انت عارف انى مقدش ارتاح ابدا وانت زعلان منى
عمر / لينا ابعدى عنى احسنك مااشى
ولينا دموعهاا بتنزل
لينا / والله انا عارفة انك عندك حق بس بلليز سامحنى بليز
وعمر بيمشى وبيسبهااوبيخرج والكل متجمع حولين تربيظة كبيرة على الشاطئ وبيضحكو وحور قاعدة قلقانة اوى
حور / ادم فهد مش اتاخر كدة
وادم بيبص فى الساعة
ادم / عمر فيين فهد انتو مش خرجتو مع بعض
عمر / لاا هو فجاة كدة اختفى وقبل ما نمشى دورت علية مكنش موجود
حور / احسن تكون دايقتو بالكلام ولا حااجة هو هو
ادم / اهدى يا حور شوية
حور / يمكن يكون راح ومش راجع تاانى
شيماء / حور فى اية هو مش صغيير يمكن راح يجيب شوية حاجات لية
ادم/ شريف شوفو راح فيين
وشريف بيعمل مكالمة بسرعة
ادم / اية مش هناكل ولا اية انا جعااان
احمد واسلام وعمر وقفيين على الشواية بيشوى
احمد / خمس دقايق وكل حاجة تكون تمام
زاهر / اية انا قربت اشبع من كتر اكل السلطة
سلمى / استنى شوية الكل مستنى اهو فيها اية يعنى
زاهر / جعاان جعاان
وسلمى بتضحك اوى وادم بيبص لشريف وشريف بيهز راسو بلاا بمعنى لسة معرفش مكانو
عمر واحمد / الاكل جااهز اتفضلو
ادم / عمر فين لينا
عمر / كانت هناا
و عمر بيبص على المكان الى كانت لينا فية ومش موجوودة وبيدور حوليهم
ادم / شفهاا فيين الوقت اتاخر دلوقتى
***********************.             
وعمر بيروح على الشاطئ وبيدور عليهاا والجو ضلمة
عمر / لينااا ليناا انتى هنااا بابا بيسال عليكى
ولينا مبتردش علية
عمر / خلاص خليكى برحتك متستنيش انى اجى واصلحك ماشى انا هرجعلهم وخليكى انتى هناا لوحدك
وعمر بيمشى وبيبص وره وكان متوقع ان لينا هتظهر
وبيحس بالقلق اوى وبيطلع الموبيل بتاعو وبيشغل الكشاف
وبينور على الشاطئ
عمر / ليناا انتى فيين ليناا خلاص لو وعدتينى انك مش هتلبسى البتاع دة تانى انا مش هزعل ليناا
وبيروح فى اتجاة الجسر بسرعة وبيشفهاا قاعدة لوحدهاا بعيد وبيتعصب وبيروح عليها
عمر / انتى بتعملى اية
ولينا بتصرخ وبتتفزع وبتقع من على الجسر فى البحر
و عمر من غير تفكير بينط وره بسرعة وبيشدهاا بسرعة فى حضنو
عمر / ليناا لينا
ولينا بتحاول تاخد نفسهاا وبتحضنو اوى وبتبكى
عمر / اسف انا اسف
وعمر بيبعد شعرها عن عيونهاا
عمر / انتى كويسة حصلك حااجة
ولينا بتهز رسهاا بنعم وعمر بيخدهاا وبيخرجو من الميااة
***********************.             
مروان / دينا انا بفكر انى ابعت يوسف لليلى شهرين
دينا / يعنى اية مش فاهمة
مروان / يعنى بيتهيقلى ليلي تقدر تقنع يوسف وتشيل الافكار الى جوة دماغو دى
دينا بتبصلو اوى
دينا / يعنى اية انت بتقصد ان انا خلاص مبقاش ليا لازمة
مروان / دينا مش كدة بس احنا فى ازمة ولازم نحلهاا ابننا هيضيع ودة الراى المناسب الى انا وصلت لة
دينا / اة يعنى انا السبب فى دة كلو صح والله الى انت شيفو
صح اعملو مدام انا مليش لازمة خلاص مقدرتش اربى ولادى صح اة وكمان لو حابب تروح معاة انت كمان مفيش مشكلة عادى اهو بالمرة روح والدتك ترتااح
ودينا بتروح على اوضتها ومروان متعصب وبيضرب الكرسى برجلو بقوة
***********************.             
عمر ولينا بيروحو عليهم
حور / انتو كنتو فين انا مش ناقصة كل شوية حد فيكو يختفى
ادم / حور اهدى
حور / انتو اية الى عامل فيكو كدة
عمر / مفيش بس كان فى تمساح فى البحر حبينا نلعب معاة شوية
وادم بيتعصب وبيحدف عمر بالكوبية الى ماسكهاا
حور / ادم كان ممكن يتعور
ادم / انتى عجبك الى بيقولو يعنى
عمر / ياباباا بهزر معااكو
ادم / روحو غيرو هدمكو يلاا
حور / حبيبى ممكن بهدوء شوية
ادم / هو مينفعش نكون زى الناس الطبيعيين يعنى لازم يكون فى اثاارة واكشن
والكل بيضحك اوى
حور / لينا نشفى شعرك كويس الجو برد دلوقتى
ولينا وعمر بيروحو يغيرو هدومهم والكل بيسهر ومبسوطيين اوى و حور عنيهاا على مدخل الشاطئ قلقانة على فهد
ادم / حور فهد بخيير متقلقيش
حور / انت عرفت هو فيين
ادم / اة هو فى نادى ليلى قريب من هناا
حور / نادى ليلى اية خلينا نروح
ادم / ريحة فيين بقولك نادى ليلى متقلقيش الشباب بتوعى حولية لو فى اى حاجة هيتحركو
حور / بس
ادم / خلاص بقولك هو بخيير باين علية مدايق شوية
ريم / اية رايكو نلعب كلناا
حسام / لعب اية بس خلينا نقاعد ونتامل المنظر الجميل دة
وريم بتبصلو اوى وحسام بيبص للبحر
ريم / لا بجد حساام عوزة العب
وحسام بيقرب عليهاا
حسام / اية رايك ننزل البحر انا وانتى دلوقتى الجو حلو
ريم / اية البحر دلوقتى
حسام/ اهو تغير يعنى
وريم بتضربو فى جمبو بقوة وحسام بيضحك
سارة / بتضحك على اية يا بابى
حسام / بقول لماما ان لازم نجبلك اخ او اخت كماان مش موفقة
سارة / بجد اة يا مامى بلييز
ريم / بجد يا حساام
حسام / اية انا بهزر قولتلك خلاص انا مستحيل اعرضك لحاجة زى دى تانى الى شفتو فى ولادة سارة مستحيل اشوفو تاانى
سارة / لية يا بابى حصل اية
حسام / امك كانت هتروح منى ودة كلو بسببك انتى
ريم / حساام بلاش الكلام دة
سارة / بتبص لريم
ريم / حببتى بابا بيهزر معااكى
وريم بتحضن سارة اوى و احمد و عمر و اسلام بيلعبو كوتشيناا
***********************.             
احمد / ايوة بااة الحكم على لينااا
عمر / لاا انا بدل ليناا
احمد / لابس ليناا هى الى خسرت مش انت
عمر / فاكر انى هسبكو تحكمو عليهاا ولا حااجة
اسلام / عمر دى لعبة
عمر / لاا مفيش حد هيحكم عليهاا انا بدلهاا
***********************.             
وادم مراقب الاولاد من بعيد
ادم / ارتباط عمر ولينا قوى لدرجة انو يخوف
حور / لية بتقول كدة
و ادم بيبص لحور
ادم / اية دة فيين المفاجاة الى قولتيلى عليهاا
حور / اة المفاجاة
ادم / اية رجعتى فى كلامك يعنى
حور / لاا حور مترجعش فى كلامهاا ابدا
وادم بيلف درعو حولين خصرهاا
ادم / يا جااامد انت خطير اوى
حور / ادم ابعد شوية مينفعش كدة بس انت اعمل زى ما انا هعمل
و حور بتتاوب وبتعمل نفسهاا عوزة تناام و ادم بيضحك
وحور بتضربو فى صدرو وبيعمل زيهاا
زاهر / اية هتنامو بدرى ولا اية
حور /ااة انا تعبانة اوى باين اخت برد
ادم /اة انا تعبانة اوى باين اخت برد
والكل بيبص لادم و حور بستغراب من كلام ادم
حور / ادم بتعمل اية
ادم / مش انتى الى قولتيلى اعمل زيك
حور / مش للدرجة دى يعنى مش عوزاهم يحسو بحاجة
ادم/ لا ياشيخة
وادم بيقف فجاة.
ادم/ حور يلاا تعالى خلينا نروح اوضتنا عاوز انام
وحور بتبص لادم اوى ومحرجة اوى من الى حوليهم
شريف / هتنام بدرى كدة ياباشاا
ادم/ عندك مانع
وشريف بيرفع ايدو باستسلاام وادم وبيمسك حور من اديهاا وبيسحبهااا وبيروحو على الفيلا و حور بتتعصب
***********************.             
حور/ يعنى ينفع الى انت عملتو دة
ادم / عملت اية
حور / احرجتنى قدمهم
ادم /يعنى كويس حركات المراهقيين الى انتى بتعمليها
حور / انا حركااتى حركات مرهقيين يعنى
ادم / بس احلى مراهقة شفتها فى حيااتى
حور / ادم انا متعصبة منك ومش عوزة اتكلم معااك انت فااهم
و حور متعصبة اوى وبتطلع على الاوضة وبتفتح الباب وبتتفاجا بالاوضة كلها ورد وشموع وبلالين فى السقف حمرة
حور / مين الى عمل كدة
وحور بتبص لادم الى واقف ورها
حور / انت الى عملت كدة كلو
ادم / يعنى مراتى تعملى مفاجاة وانا لاا
و حور بتبص للاوضة ومبسوطة اوى
حور / غمض عيونك ومتفتحش عنيك غير لما اقولك
ادم / اهو شغل المراهقيين اهو
حور / ادم
ادم / خلاص اهو ياسيتى
وادم بيلف فى الاتجاة التانى وبيغمض عيونو وحور بتغير هدومها بسرعة
حور / خلاص ممكن تفتح عنيك
وادم بيفتح عيونو وبيبص لحور وبيشفها لبسة فستان على شكل حباية كريز احمر وحطة روج احمر كريز
حور / اية رايك
و ادم بيقرب منها وبيلف حوليهاا وبيبصلهاا اوى
حور / لما شفتو عجبنى اوى قلت اكيد هيعجبك انت كماان
وادم بيقرب منهاا وبيلمس خدهاا بحنية
ادم / انتى كريز قلبى انااا
و حور بتضحك اوى وبتلف درعهاا حولين رقبتو بدلع

حور / والله الكريز ليه عندنا ذكريات كتيير
ادم / خلينى باة الغبطلك الروج الحلو دة
و حور بتضحك اوى 
***********************.             
شيماء وشريف بيتمشو على الشاطئ مع بعض
شيماء / شريف انت مبسووط معاياا يعنى مش ندمان على جوزناا
شريف / والله ساعات بندم بس برجع اقول حرام دى مسكينة
و شيماء بتبصلو بغضب
شيماء / ابعد عنى
وشريف بيشدهاا من اديهاا وبيمسكهاا من خصرهاا
شريف / انا ندمان على كل يوم انتى مكنتيش فى جمبى
شيماء لو انا فى حياة تانية كنت اخترتك انتى
وشريف لسة بيقرب منهاا

شيماء / شريف حد يشفناا
شريف / يباة خلينا نطلع اوضتنا احسن تعالى
شيماء / رايح فيين يا مجنوون
***********************.             
سلمى فى المطبخ بتعمل عصير لزاهر وزاهر بيروح عليهاا
زاهر / بتعملى اية
سلمى / بعملك عصيير مش انت عاوز عصيير
زاهر / بس انا مش عاوز العصيير دة عاوز حااجة تانية
سلمى / زاهر
زاهر / يا عيون زاهر
سلمى / اية الرومنسية دى كلهاا
زاهر / والله الجو هناا جميل ومريح اوى تعالى عوزك فى كلمة تعالى
سلمى / والعصيير
زاهر / بعديبن تعاللى
وزاهر بياخد سلمى من اديهاا بسرعة وبيروح
***********************.             
حسام / هم راحو فيين الكل باين عليهم راحو
ريم / راحو فيين
حسام / تعالى وانا اقولك
ريم /هنروح فيين
حسام / هقولك بعديين
ريم/ طب الاولاد لوحدهم
حسام / الامن حوليهم متقلقيش يلاا تعالى
ريم / يا مجنون الاولاد هيخدو بلهم منناا
وحسام بياخد ريم وبيروحو على اوضتهم
***********************.             
ً
وبعد دقايق عادل ورودى بيوصلو الفيلاا
عادل /هم راحو فيين ريم قالتلى انهم كلهن متجمعين هناا
رودى / شوف هناك الاولاد بيلعبو
عادل / خلينا نروح نغير هدومنا ونرتااح باين انهم راحو يناامو
رودى / خليناا نلعب مع الاولاد شوية
عادل / لاا خليهم تعالى انا هلعبك لعبة احسن منهم
ورودى بتضحك اوى بصوت عالى وعادل بيكتم صوتهاا
عادل / هتفضحينى تعالى يا مجنونة تعالى
وبيدخلو على الفيلااا
***********************.             
حور و ادم بيسمعو خبط على الباب
حور / ادم الباب بيخبط
وادم بيفتح الباب
شريف / لازم تنزلو شوية
ادم / شريف فى اية الساعة ٥ الصبح دلوقتى
شريف / لو مكنش حاجة مهمة
وحور بتلبس الروب بتعهاا وبتروح عليهم بسرعة
حور / شريف فى اية حد من الاولاد حصلو حاجة
شريف / لا انزلو احسن شوفو بنفسكو
وشريف بينزل
ادم / غيري هدومك يلاا الاثاارة بدات من جديد
وبيغيرو هدومهم بسرعة وبينزلو وبيشوفو الكل موجوديين
حور / فى اية
وفجاة حور بتسمع خبطة قوية وبتبص ورها وبتشوف فهد
مش متوازن وبيكسر فى اى حااجة بتقبلو
حور / فهد
و ادم بيمسك حور
ادم / حور استنى
وادم بيبص لشريف
شريف / الشباب اتصلو بيا وقلولى انو وصل لمرحلة عياط بهستيرياا وعمل مشكلة من الجرسون هنااك فاتطرو انهم يجبوة غصب عنو بعد طبعاا اعتراض منو وحاولت افوقه بس زى ما انتو شيفيين كدة
وفهد بيعيط وبيكسر فى الى حولية
حور / فهد
وفهد بيقف وبيسيب الكرسى الى فى ايدو وبيبص لحور وادم
حور / فهد اهدى انت كويس
وفهد بيحط صباعو قدم شفيفو
فهد / هششششش متتكلميش هششش
لينا و عمر والشباب بينزلو

عمر/ باباا فى اية
لينا / فهد
حور / اطلعو فوق دلوقتى
فهد / لااا متطلعوش خليوكو هناا تعالو تعاالو
وفهد بيروح عليهم وكان هيقع عمر بيسندو
فهد / عمر هههههههة
عمر / فهد انت
فهد / هشش النهاردة مفيش حد هيتكلم خالص انتو فهميين
و حور بتقرب منو وفهد بيبعد عنهاا بسرعة
فهد / لاا قولتلك متقربيش
حور / طب اهدى خلينى اعملك كوبية لمون هتحس براحة بعدها
و فهد بيبص للينا وبيعيط
فهد/ ليناا
ولسة فهد بيلمس حضر لينا و عمر بيمسك ايدو وفهد بيبعد ايد عمر عنو بقوة وبيدفع عمر فى صدرو ولينا بتخااف وادم بيقرب من فهد وبيمسكو
ادم / انت اتجننت فووق وشوف انت بتعمل اية
حور / ادم اهدى هو هو
و فهد بيعيط اوى و بيقلع التيشيرت بتااعو وبيشاور لادم على خصرو
فهد / شايف دى اية
وفهد بيروح على لينا وبيسحبهاا من اديهاا وبيرفع البيجامة من على خصرها ولينا بتصرخ وادم بيضرب فهد بالبكس
وفهد بيقع على الارض وبينهاار من العياط وبيضم جسمو اوى
فهد / انا ابنك اناا انا ابنك انتو اناااا انااا انا عملتلكو اية علشان تعملو فيا كدة
و لينا بتقرب من فهد وبتحط اديهاا على خصرو فى وحمة فى خصرو على شكل كريز صغيرة وبترفع التيشيرت بتعهاا وبتبص على نفس الوحمة الى على خصرهاا هى كمان نفس الوحمة ونفس الحجم واللون الاحمر
لينا/ فهد دى زى الوحمة بتعتى يا ماماا
و ادم بيبص لحور وبيشفهاا بتعيط وجسمها بيترعش

ليست هناك تعليقات