إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 94 و الاخيره🌸

الحلقة   94 و الاخيرة

بعد سنة

ضحي و محمد و انس فى المطار و ضحي فى حضنها احمد ابن علي

انس / اهم هنااك

و ضحي بتشوف علي ومعاة لينا وفى حضنهم البيبى
و ضحي بتحضن علي اوى وليناا و بتاخد النونو منهم وبيخدو احمد من ضحي وبيبوسو فية اوى

محمد / يلاا خلونا نروح

فى عيد ميلاد خالد وريم الكل مبسوط اوى ومنة وقفة بعيد
وعيونها على باب الفيلاا

ضحي بتروح عليهاا / اية وحشك

منة / هو مين

ضحي / الى مستنيه من اول اليوم

منة / اكدب عليكى لو قلتلك لاا

وبيشوفو امير بينزل من التاكسى ودراعو متربط
و ضحي ومنة بيروحو علية بسرعة 

ضحي / امير فى اية مالو دراعك

امير / مفيش حادثة بسيطة بس كدمة بسيطة فى دراعى

و. امير بيبص لمنة اوى بحزن

امير / وحشتينى

و ضحي بتسبهم وبتروح للولاد وبتلعب معاهم

منة / بيوجعك

امير / انتى وجعى ودوائى

ومنة فى دمعة بتهرب منهاا وبتترمى فى حضنو امير بيحضنها اوى

امير / اسف

انس واقف مع نادر ومايا وفى حضنهم ابنهم الصغير

نادر / مكنتش اعرف ان الموضوع صعب اوى كدة نفسى انام بقالى يومين ومش عارف

و انس بيضحك اوى  وبتدخل اية الفيلاا هى و زياد ومالك ومعاهم عربية البيبى و ضحي بتروحم عليهم بسرعة وبترحب بيهم وبتبوس النونو

اية / حبيب خلتو انت جمييل

اية / هو محمد موصلش

محمد / انا هناا

وبيبصو ورهم  وبيشوفو محمد وكنزة ومعاهم حنان وكنزة حامل و بطنها كبيرة اوى

ضحي / اية يا بنتى انتى فى الكام دلوقتى

كنزة بضحكة / بطلت احسب وحياتك

وبيضحكو اوى  وبيوصل كريم ومعاة شرين  والكل بيرحب بيهم و منة و امير بيروحو عليهم

منة / اهلا بالعرووسة

و كريم بيغمز لامير هو ومنة و كريم بيبوس منه من جبنهاا
و انس بيروح عليهم وبيرحبو بيهم والكل مبسوط اوى
وانس  بيشوفو تاكسى داخل الفيلاا وبتنزل منو ليلي

انس / ليلي

و انس بيجرى عليهاا وبيحضنها اوى

عادل / براحة مراتك تغير

و ضحي بتقرب منهم وبتسلم على ليلي

ضحي / حمدالله على السلامة لية مقولتيش انكو رجعين النهاردة كنا استقبلناكو

عادل / يعنى هتكون مفاجاة ازاى

ضحي / احلا مفاجاة

و انس بيروح على عادل وبيحضنو اوى

انس / شكرا يا عادل

عادل / ضحي انس بيشكرنى ولا انا بتخيل

ضحي / فعلا يا عادل شكرا مع ان كلمة شكرا قليلة عليك

عادل / انتى بس تؤمرى يا ضحي

و انس بيبص لعادل بغضب و بيسحب ضحي من اديهاا وبيلف دراعو حولين خصرها

ضحي/ هنفضل وقفين كدة يلاا تعالو

ليلي / انس

و انس بيلف بيبصلهاا

ليلي / انا عملت حاجة كدة من وراك وانا يعنى

و امير بيروح عليهم هو منة و ليلي بتوقف كلام

منة / حمدالله على سلامتك يا ليلي نورتى مصر كلهاا

ليلي / شكرا يا  منة

عادل / انا جعان خلونا ندخل ناكل حاجة

ليلي / عادل انس لازم يعرف الاول

ضحي / ليلي فى اية قلقتينى

انس / عادل انت مش قلت ان خلاص مفيش اثر للمرض تانى

و عادل بيبان علية التوتر وجبينو بتقطر عرق

انس / اتكلم

ليلي / انا و عادل اتجوزناا

انس / نعم

ليلي / انا و عادل اتجوزناا

عادل / امير اطلب الاسعاف وبوليس النجدة

و انس بيقرب من عادل

انس / انت اية بتكوش على كولو هو انا كل ما اسفرك مع وحداة  تتجوزوها

ليلي / انس اهدى انا كنت محتاجة سند و عادل هو الى كان سندى وحسسنى بالامان

انس / انتى بتتكلمى عن عادل

ليلي / بحبو

عادل / اهى قالتلك بتحبنى

ضحي / حبيبى اهدى

وانس بيضرب عادل بالبكس و امير بيلحق عادل قبل ما يقع
و ضحي بتقف بين انس عادل و ليلي بتعيط

ليلي / انت زعلان لية انا مبسوطة مش دى امنيتك انى اكون مبسوطة

انس لسة هيرد عليهاا وضحي بتحط اديها على صدرو بحنية

ضحي / علشان خاطرى ارجووك

انس / ماشى بس لو سمعت فى يوم ازتهاا ولا زعلتهاا

عادل / هو انا مستغنى عن روحى

والكل بيروحو عليهم

محمد / اية يا جماعة مالكو فى حاجة

و انس بيبص لعادل بغضب وبيتوعدلو ان مفيش مفر منو

ريم خالد / باابى مامى

امير ومنة بيشيلو خالد وريم

خالد / مش هنطفى الشمع

وبيطفو الشمع كلهم مع بعض  و انس بيلف دراعو حولين خصر ضحي

انس / عندى ليكو خبر حلو

و ضحي بتضحك

انس / ضحي حامل

والكل بيبارك ومبسوطين اوى وخصوصا رودى
وانس وضحي بيبعدو عنهم

وانس بيبص  لضحى

انس / انتى ازى حبك اقتحم حياتى بالشكل كده

ضحى / ما انت كمان اقتحمت حياتى حتى لم بعدت عنك مقدرتش اكون لغيرك

انس  / زمان كنت فاكر انى عرفت الحب بس بعد ما اقتحمتى حياتى فهمت وقتها ايه هو الحب

ضحى / اوعى نعبد عن بعض تاني

انس / مش هيفرقنا الا الموت

وفجاة انس بيخدها فى حضنو كانه عايز يدخلها بين ضلعو وضحى بتحضنو اوى وكانها بتقول انت امانى من الدنيا

بعد ٩ شهور انس و  ضحي فى العربية

ضحي بتصرخ / انس  همووت ااااااة اااااة مش قدرة

و انس بيسوق بسرعة وعامل زى المجنون وبعد شوية بيوصلو المستشفى

وبعد الولادة ضحي بتجيب ولد وبيسمو تيم علي اسم اخوها

و انس بيقرب على ضحي وبيبسها من جبنهاا

انس / يعنى مش قدرة تجبيه شبهك

ضحي /  اعمل اية بحب ابوهم اوى.

وعاشو في تبات ونبات

تمت 🌺

ليست هناك تعليقات