إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 88🌸

الحلقة   88

انس فى المستشفى وبيفتح عنية و عادل واقف جمبو

انس / انا فين

عادل / اية النوم دة كلو

و انس بيقاعد  بتعب

عادل / طول عمرك عنيد اوى

انس / ليلي فين

عادل / يا عم انت صحصح علشان طلبة تشوفك

انس / هى بخير

عادل / اة متقلقش حالتها مستقرة

انس / طلقت ضحي ولاا لا

و عادل بيسكت

انس/ عادل

عادل / اووف خلاص وشى مبقاش فية شبر تضرب فية اة طلقتها خلاص ارتحت

انس / مش هرتاح غير و ضحي فى حضنى

عادل / احم احيييم متنساش انك بتتكلم عن مراتى

و انس بيبصلو بغضب

عادل / بهزر معااك انت اية مفيش حد يعرف يهزر معاك

انس / خلينى اروح اطمن على ليلي

و انس بيقف وبيروح اوضة ليلي وبيدخل وبيشفهاا بتبتسم لة اوى و انس بيحضنها اوى

عادل / انت اية مبترحمش ضحي وقلنا ماشى حتى ليلي

و ليلي بتضحك و انس بيمسحلها دموعهاا

ضحي / انتى بخيير

ليلي / انا مش خايفة علشان انت معاايا طول عمرك كنت بتحمينى  وخصوصا من دة

و انس بيبص لعادل  وبيدخل امير الاوضة

امير / اية النوور الى منور دة ما انتى زى الفل اهو هموت يا انس همووت خلاص

انس / امير

امير / خلاص انتى عملة اية يا منكوشة

و ليلي بتبتسم لامير

ليلي / طول ما انت وهو بعيد عنى انا اكيد بخيير

و ليلي بتبص ل امير و عادل

انس / انتى تؤمرى لو عوزانى ارميهم من الشباك دة

و ليلي بتمسك ايد انس

ليلي / انت مش زعلان منى

انس / مفيش كلام دلوقتى انتى هتتحسنى وتكونى بخيير
الاول وبعد كدة اى كلام تانى

و ليلي دمعها بتنزل و موبيل عادل بيرن وبيتكلم

عادل / انس السفر لالمانياا جاهز بكرة او بعدو يكون كل حاجة جاهزة

انس / عادل جهز السفر ليلي وانت هتسافر معاهاا

عادل / نعم

انس / زى ما قولتلك كدة

عادل / بس انا شغلى

انس / هتسافر معاهاا وانا كمان كام يوم هحصلكو انا و ضحي

امير  / بيعجبنى فيك انك واثق فى نفسك

انس / امير خليك هنا معاهاا

و انس بيخرج من المستشفى

ضحي فى الجنينة ورودى بترسم جمبهاا و علي بيروح عليها

علي / ضحي

ضحي / علي مش عوزة اتكلم

علي / انا بس كنت عاوز اقولك حاجة وحدة بس

و ضحي بتبص لعلي بحزن

علي / انا يهمنى انك تكونى سعيدة وبس ولو هو هيسعدك مع انى شاكك فى كدة خلاص انتى حرة

رودى بتروح على ضحي وبتوريهاا رسمتها

رودى / شوفى يا ماما هو دة البيت الى بابا هيعملو علشانى

ضحي / بيت اية دة

رودى / بيتنا احناا بيت باباا

و ضحي بتبص على الرسمة الا رودى رسماها باتقان جدا

ضحي / مين علمك ترسمى كدة

رودى / بابا حلوة

ضحي باستغراب / اة يا حببتى

رودى / باابا بااباا

ورودى بتجرى بسرعة و ضحي بتبص ورها بتشوف انس
وهو بيشيل رودى فى حضنو

ضحي / انت اية الى جابك هناا

انس / جاى اخدك انتى وبنتى

ضحي / وانا طبعا هروح معاك بكل بساطة

و انس بيقرب من ضحي و ضحي بتبعد خطوة وبيقرب منها اكتر

ضحي / انا قررت اسافر

و انس مبيردش عليها وبيقرب منها اكتر و ضحي بترجع بخوف

ضحي / انا مش عوزة اشوفك تانى

و انس بيقرب و ضحي بترجع بضهرهاا لوره بخوف

ضحي / انا بكرهك

و ضحي بتتكعبل و انس بيلحقهاا وبيمسكها من خصرهاا وبيدفعها فى حضنو

انس / لسة لحد دلوقتى بترجفى من لمسة ايدى

ضحي / بكرهك

انس / بحبك

ضحي / مش عوزة اشوفك

انس / حياتى من غيرك مش حياة

ضحي / ابعد عنى

انس / مش قادر ابعد عنك

و انس بيشوف دموع ضحي بتنزل

انس / كنت معاكى خطوة بخطوة انا متاكد انك كنتى بتحسى بيا و انا قريب منك

ضحي / لاا

انس / متاكد انك كنتى حسى بلمستي ليكى

و ضحي بتفتكر لما كانت فى المستشفى وكانت فى البنج وبتفتح عنيها وبتشوف انس قدمها وافتكرت انها بتتخيل او هلوسة وبتفتكر  اوقات كتير كانت بتتخيلو قريب منها

ضحي / لاا كدب

انس / تتجوزينى

ضحي / لاا

انس / فرحنا كمان شهرين جهزى نفسك

و انس بيبسها من جبنها وبيسبها وبيمشى و ضحي وقفة مصدومة وبتبصلو اوى وهو ماشى وبترجع  تبص لعلي

علي / اية على اساس ان قلبك مش هيطير من الفرحة

و علي بيدخل الفيلاا وبيسبهاا و ليا كانت وقفة و علي بيبصلهاا وبيروح عليها وبيبسها من خدهاا

ليا / ربنا يخليك ليناا

علي / بيتهيقلى مش هيفرق ان كان يخلينى ولا يخدنى

ليا / علي صدقنى انت كدة عملت الصح حتى شوف كدة هناك

و علي بيبص لضحي وبيشوف ابتسامة جميلة وفى دمعة بتنزل من عيونها بتثبت اشتيقهاا لة

علي / لو زعلهاا او

ليا / ياما بيحصل بين اى اتنين على اساس ان حضرتك مش بتنكد علياا

علي / لا انتو الى بتحبو النكد

ليا / اوكى مدام احنا بنحب النكد يباة حضرتك الى هتسهر مع احمد النهاردة

علي / لااا انا

وليا بتمشى وبتسيبو وبتروح تاخد احمد من اية وبتحطو فى
حضن علي و علي بيبصلها بصدمة

انس بيرجع الفيلاا

منة / انس انت كويس

انس / منة عوزك تروحى لضحي فى حاجات اكيد هتحتلجك معاها

منة / حاجات اية مش فاهمة

انس / كتب كتابى انا و ضحي كمان شهرين من دلوقتى

و منة بتفرح اوى

منة / سلوى سلوى خلى بالك من الولاد انا عندى مشواار

و انس بيدخل المكتب وبيخرج بيشوف منة اخدت شنطتهاا
وخرجة

انس / منة خدى دول معاكى خلى ضحي تختار الاوضة

ومنة بتاخد منو المجلات

بعد يومين ليلي على سرير متحرك وبيتحركو  بيها على الطيارة

انس / ليلي هتكونى بخيير

و ليلي بتعيط و انس بيبسها من جبنهاا

عادل / انس خطر عليهاا الجو دة لازم نتحرك

انس / عادل ليلي

عادل / متقلقش انا معاهاا

انس/ للاسف انا خايف علشان انت معاهاا

عادل / خليك واثق فيا

انس / مستحيل اثق فيك ابدا

و عادل بيضحك وبيطبطب على كتف انس وبيخدو ليلي وبيدخلو   الطيارة و انس بيبص عليهم بحزن و امير بيروح على انس

امير / خلاص راحو

انس / اتاخرت لية

امير / عمى رفض انو يجى يشفهاا

انس / مش مستغرب ابدا

امير / هتكون بخير مش كدة

انس / انا يومين وهحصلهم

انس و امير بيتحركو ومنة بتتصل بامير

امير / اية يا منة خديهم على الدكتور يعنى انا اعمل اية
ياسيتى اتصرفى

و امير بيقفل التلفون و انس بيبصلو اوى بغضب

انس / مفيش فايدة فيك ابدا

امير /  انت كمان علياا

و انس مبيتكلمش معاة وبيكملو طرقهم

امير / انا هسافر كام يوم

انس / هتسافر فين

امير / مفيش بس اصحابى عملين سفاري وبقلهم فترة بيتصلو بيا بس المشاكل الى كنا فيهاا

انس / يعنى انت واحد متجوز وعندك ولاد يعنى لعب العيال دة

امير / انس انا حاسس انى مخنوق متحاصر من كل الاتجاهات  عاوز اشم هوى شوية حاسس انى كبرت خمسين سنة فى ال٧ سنين دول

انس / ماشى يا امير اعمل الى انت عوزو انت حر

محمد فى اوضته و  ضحي بتدخل عليه وبتشوفو قاعد  سرحان

ضحي/ ممكن ادخل

و محمد بيهز راسو بنعم و ضحي بتقرب وبتقاعد جمبو

ضحي / لسة زعلان منى

محمد/ زعلان علشانك بس مش اكتر بس كنزة قالتلى ان انتى وانس اتفقتو مع بعض

ضحي / انا متفقتش بس

محمد / بس ايه

ضحي / اكيد مش هتغصبنى انى ارجعلو

محمد/ انا مش هضغط عليكى ضحي انتى حرة

وحنان بتدخل  ومعاها العروسة بتعتهاا وبتعيط

محمد / حنان فى اية بتعيطي لية يا حببتى

حنان / رودى كسرتلى اللعبة بتعتى

ضحي / رودى

محمد / ماشى يا حببتى روحى لماما خليها تخدك وتجبلك الى انتى عوزاة

ضحي / رودى بتتصرف تصرفات غريبة مش عرفة اتعامل معاها

محمد / بنتك طلعة زيك هى عوزة تديكو اشارة ان هى غضبانة

و ضحي بتروح لرودى الاوضة وبتشوف رودى بترسم

ضحي / رودى انتى لية كسرتى لعبة حنان يا حببتى

رودى / كدة انا بكرهاا هى بنت مملة

ضحي / رودى انا مش عوزة اقساا عليكى

رودى / اووف انا مليت عوزة اروح بيت باباا باة

ضحي/ دة بيتناا

رودى / لا بابا قالى انو هيجى يخدناا على بيت لوحدناا

ضحي / رودى انتى من امتى تعرفى بابا انس

و رودى بتبص لضحي

ضحي / رودى متكدبيش علياا

رودى / بس دة سر

ضحي / فى سر على ماماا

رودى / بس دة وعد

ضحي / رودى حبيبتى انتى كمان وعدتينى قبل كدة انك مش هتخبى عنى حاجة

رودى / صح يا مامى

و رودى بتبص لضحي

رودى / بابا انس  كان بيجيلى المدرسة وكان بيرسم معايا

و ضحي بتتصدم مش مصدقة

ليست هناك تعليقات