إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 86🌸

الحلقة   86

عادل / ضحي قوليلو انو جواز على ورق بس ضحي قولى للمجنون دة  انو جواز على ورق علشان الاقامة بس ضحي اتكلمى

انس / تتكلم تقول اية ياااا

ضحي / بااااس كفاية

انس / انا بعتك علشان تحميهم وتكون حارسهم وتنقلى اخبرهم مش تتجوزها  انا هقتلك

و ضحي بتصرخ بقوة

ضحي / لااا مستحييل

انس / ضحي اسمعينى انا هشرحلك بس لما اكسر دماغو الاول

ضحي / علي خد رودى على العربية

و علي بياخد رودى على العربية بسرعة

عادل / ضحي انا اسف خلينى اشرحلك كل حااجة من الاول

ضحي / مش عاوزة اشوف وشكو انتو الاتنين تانى

انس / هتروحى فين تاانى عقابك لسة منتهااش

و ضحي بتبص لانس بغضب وبتخرج وبتسبهم هم الاتنين

و انس اول ما ضحي بتخرج بيهجم على عادل بيضرب فية بقوة و ضحي بتقف قدم  الباب وسمعة صوت انس بيضرب عادل و عادل بيستنجد بيهااا

ضحي بتروح الفيلاا ومش قدرة تسيطر على اعصبهاا

ضحي / يعنى طول السنين دى كلهاا وانا فكرة انى بهرب منو
وانااا

علي / ضحي اهدى شوية مش كدة

اية / ضحي انا مش فاهمة حااجة خالص انتو بتقولو اية

علي / عادل بيكون ابن عمة انس

اية / عادل الى هو جوزك

ضحي / كفاية مش عوزة اسمع حااجة خالص كفااية انا حاسة ان انا فى وهم كبير انا دماغى هتنفجر خلاص

و ضحي بتعيط و  اية بتروح عليهاا بتحضنهاا

فى الصباح

انس بيخرج من الفيلاا علشان يروح لضحي وبيشوف  ليلي لوحدهاا فى الجنينة وباين انهاا منمتش من امبارح وانس بيروح عليهاا

انس / صباح الخيير

و ليلي مش بترد علية وسرحانة اوى

انس / ليلي

و ليلي بتتخض اوى وبتبص لانس بارتبااك و انس بيشوف دموع على خدهاا و انس بيقرب منهاا

انس / ليلي فى اية مالك مين زعلك علشان الدموع دى كلهاا

و ليلي بتترمى فى حضن انس وبتعيط اوى و انس بيضمها لصدرو وبيملس على شعرها بحنية

ليلي / اسفة انا هروح اوضتي  بعد ازنك

و انس بيمسك اديهاا وبيوقفهاا

انس / كفاية هرووب اية هى باة عادة فى دمكو كلكو كل واحد فيكو يتجرح ولا يتوجع يهرب يباة عمر الجرح ما هيتداواا

ليلي / انا مش عارفة اعمل اية عوزة انساا  كل حااجة علشان انساا بس انساا ازااى اعمل اية تعبت اوى والله تعبت اوى

انس / هتنسى بالمواجهة يا ليلي لازم توجهى اغلاطك وتتحسبى عليها

ليلي / انا اتحاسبت عليهاا من زمان بس لسة الالم بيزيد

انس / بتقصدى اية

ليلي / جوانااا

انس / ميين

و بتترسم ابتسامة بوجع على ملامح ليلي

ليلي / جوانا بنتى

انس / بنتك

و ليلي بتعيط اوى

انس / بنتك وهى فيين

ليلي / ربنا عاقبنى بيهاا عاقبنى بيهاا هى اخدهاا منى بنتى
ماتت وانا الى كنت المسؤالة عن موتهاا بنتى ماتت ربنا رحمهاا منى  رحمهاا من ام زى

و انس بيخدهاا فى حضنو اوى وبيضمهاا

ليلي / جوانا اتوالدت بمرض القلب وكانت ضعيفة حاولت
باى طريقة اعملها العملية بس انا ملحقتش اعملها حااجة ماتت فى حضنى

و انس بيمسكهاا من اكتفهاا بقوة

انس / لية مستنجتيش بيااا لية مرجعتيش

ليلي / عوزنى ارجع اقولكو اية الشاب الى حبيتو وهربت معاة  لفرنساا اخد منى الى هو عوزو ولما عرف انى حامل رمانى فى الشارع ارجع اقولكو ايه انا حامل ببنت حرام وانى كنت بنام  فى حضن اى حد علشان اكل اقولكو اية اقولكو قد اية  انا طلعت رخيصة اوى ومقدرتش الى انا كنت فية

و انس بيبصلهاا باحتقاار و ليلي بتنزل على ركبهاا قدمه وبتمسك  فى رجل انس وبتعيط

ليلي / انس

و انس بيتعصب وبيبعددهاا عن رجلو بعنف وبيضرب الكرسى  برجلو بقوة و بيروح عليهاا وبيمسكهاا من درعهاا بقوة

انس / ولية بعد السنين دى كلهاا جااية هناا تانى هاا مدام انتى بالرخص  دة جااية لية هناا

ليلي / انا بموت

و انس ايدو بتترعش

ليلي / انا بموت خفت اموت وانا بعيدة خفت اوى انس
ارجووك سامحنى

و انس بيمسكهاا بقوة وبيهزهاا قدمه و امير ومنة و عادل الى بيعرج برجلو بسيط وملامحو متشوهاا تقريبا بيخرجو من الفيلاا على صرخة انس

انس / انتى بتقولى اية

ليلي / انا عندى مرض  في الكبد ومش هعيش انا عرفة انى استاهل  اكتر من كدة بس خلونى اموت فى حضنكو

و انس بيضربهاا بالقلم بقوة و ليلي بتقع على الارض ومنة بتصرخ ولسة  هتروح عليهاا و امير بيمسك منة وبيوقفهااا
و انس بيروح على ليلي وبيسحبهاا من على الارض بقوة

انس / انتى مش هتمووتى انتى فاهمة مش هتموووتى لو متى اناا انا

و ليلي جسمها كلو بيترعش و انس بيدفعهاا فى حضنو بقوة

ليلي / سامحنى ساامحنى ارجووك

و انس بيحس بجسمها ثقييل فى حضنو

انس / ليلي ليلي

و عادل بيجرى عليهاا وبيشوف النبض

عادل / لازم تتنقل المستشفى فوراا نبضهاا ضعييف

وبسرعة بينقلوهاا على المستشفى و انس زى المجنوون قدم  العنااية وبيخرج عادل من الاوضة

عادل / حالتها متاخرة جدا

انس / يعنى اية

عادل / هنعمل الى نقدر علية

و انس بيمسك عادل من هدومه بقوة

انس / انت لازم تعمل حااجة

عادل / انس اهدى متنساش ان ليلي بتكون بنت خالى
وخايف عليهاا زيك بالظبط

انس بيخرج من المستشفى و  امير بيخرج وره

انس / روح من هناا مش عاوز حد معاااياا انت فاهم

فى الليل انس بيختفى

ضحي  بترجع من مكتب الطيران ومعاها علي

اية / ضحي

ضحي / روودى حصلها حاجة

اية / لا بس انس

ضحي / انس

اية / جة هناا وسال على اوضتك  وكان شكلو غريب اوى
وطلع على اوضتك  فوق

ضحي / وصلت معاة الحقارة للدرجة دى

علي / ضحي استنى خلينى انا الى اطلعلو

ضحي / علي  لاا كفاية هو فاكر الكون كلو تحت ايدو يتحكم فينا  زى ما هو عاوز

و ضحي بتطلع على اوضتها وبتخبط الباب بقوة وبتدخل
و انس نايم على سرير نايم زي وضع الجنين

ضحي / انت بتعمل اية هنااا

و انس مبيردش عليهاا و ضحي بتروح علية بغضب وبتدفعو
و انس ولا بيتحرك و ضحي بتبص على ملامحو وبتشوف انو عرقان اوى  وبيترعش

ضحي / انس

و ضحي بتحط اديهاا على جبينو وبتكون حررتو علياا جدا

انس / امى استنى متروحييش

ضحي / علي علي

وبيدخل علي  بسرعة

ضحي / اطلب دكتور فورااا بسرعة علي بسرعة

و ضحي بتقرب منو وبتحاول تخلية يفتح عنية

ضحي/ انس انس فتح عيونك انس

و انس بيفتح عنية

انس / انا خسرت حاولت اكسب

ليست هناك تعليقات