إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 85🌸

الحلقة   85

ضحي / امير استنى

امير / دى اخر حاجة كنت اتوقعهاا منك انتى يا ضحي

ضحي / انا معملتش حاجة غلط

و امير بيضرب العربية برجلو بقوة

امير / انس لحد دلوقتى مبيعرفش يناام غير وصورتك على صدرو بيخاف يتقلب باليل احسن الصورة تقع منو و انتى بالسهولة دى رحتى واسستى عيلة واولاد ومفكرتيش ولو ثانية فيه لحد دلوقتى مستني جروحك منو تخف

ضحي / امير ارجووك انا مش عوزة اسمع اى حااجة تانى انا و انس مبقاش فى اى حاجة تربطناا انا وهو

و امير بيركب العربية وبيمشى والغضب مالى عيونو و ضحي بتنهار من العياط و اية بتجرى عليهاا بسرعة وبتحضنهاا
و رودى بتروح على ضحي بخوف

رودى / مامى انتى بتعيطي لية ماامى

و ضحي بتمسح دموعهاا وبيتنزل لمستوي رودى وبتحضنها اوى

ضحي / لا يا حببتى انا مش بعيط خالص

رودى/بابى اتاخر

ضحي / حببتى بابى مشغول مش هيعرف يجى بكرة هيخرجك

ورودى بتدايق وبتدخل على الفيلااا

ضحي / روودى روودى اوووف استنى

و ضحي بتعيط ومش قدرة تسيطر على نفسهاا

ضحي / اية قوليلى اعمل اية امتى هرتااح انا تعبت

اية / هترتاحى لما دة يرتااح يا ضحي طول ما دة موجووع عمرك  ما هتشوفى راحة ابدا.

(( واية بتشور علي قلب ضحي ))

عادل بيتكلم فى التلفون

نادر/ لااا مش مصدق عادل بيكلمنى لااا

عادل / والله وحشنى

نادر / باة يا دكتور يا محترم ٨ سنين

عادل / انا فى مصر خلينى اشوفك لان احتمال اسافر كمان يومين

نادر / انت فى مصر ازااى وامتى ولية

عادل / اية دة كلو لما اشوفك احكيلك انا هنا من يومين

نادر / ااة من يومين وانا معرفش

عادل / كنت مشغوول شوية بقولك اية خلينا نتقابل فى المكان بتاع زمان فكرو

نادر / ودة مكان يتنسى بردوو ماشى سلاام

ومايا بتدخل لنادر

مايا / نادر مبرووك شركة التاميي وافقت وبعتتلى الموافق

نادر / ايوة كدة يا وش الخيير

و نادر بيروح عليهاا وبيبسهاا من خدهاا بقوة

رودى بتروح على اوضتها ومديقة اوى وحنان قاعدة على الارض و بتلعب بالعروسة بتعتهاا بكل هدوء ورقة

رودى / يلاا تعالى معايا

حنان / هنروح فيين

رودى / هنخرج انا وانتى

حنان / هنخرج لوحدناا ازااى ماما هتزعل منى لو خرجت لوحدى

رودى / انا معاكى متخفيش

حنان / لا انا هلعب مع باربى بتعتى روحى انتى انا اخاف احسن ماما تزعل منى

رودى / خلاص خليكى انتى

ورودى بتلبس الجاكيد بتعهاا وبتلبس شنطة ضهرهاا وبتتسحب من الاوضة  وبتخرج وبتشوف اية و ضحي وقفين بيتكلمو مع بعض و ضحي بتعيط ورودى بتتسحب من ورها  وبتخرج من الفيلاا بسرعة

بعد اكتر من ساعتين  ضحي بتدخل اوضة رودى وحنان

ضحي / حببتى رودى فيين

حنان / عمتو هى خرجت

ضحي / راحت فيين

حنان / مش عرفة هى قالتلى انها هتخرج وكانت عوزانى اروح معاها بس انا بخاف اخرج لوحدى سورى يا عمتو

ضحي / روودى روووودى

و  ضحي بتجرى بسرعة وبتصرخ فى الفيلاا

اية / ضحي فى اية مالك

وبيدخل علي وليناا الفيلاا

علي / ضحي فى اية مالك صوتك عالى لية

ضحي / علي علي رودى خرجت روودى مش موجوودة

علي / خرجت ازااى وراحت فييبن

ضحي / مش عرفة

و علي بيخرج بسرعة و ضحي وره زى المجنونة و اية وليا بيدورو فى الجنينة وفى الفيلااا

فى الليل

ضحي مش قدرة تستحمل بعد رودى عنهاا

ضحي / اعملو حااجة بنتى انا عوزة رووودى بنتى

عيسى / الشرطة بتدور عليهاا

و موبيل ضحي بيرن وبتفتح بسرعة من غير حتى ما تشوف ميبن

ضحي / الوووو

و انس صوتو مش قادر يطلع ومش عارف يتكلم ابدا

ضحي / الووو الووو

انس / ضحي

و ضحي اديهاا بتترعش لما بتسمع صوتو

انس / ضحي رودى عندى فى الفيلاا

و ضحي بتصرخ

ضحي / رووودى

و ضحي بتجرى بسرعة على برة والكل بيجرى ورها بسرعة
والكل بيروح فيلاا انس و ضحي بتصرخ فى الخدم الى بيفتح الباب وبتدخل  وبتبص للفيلاا بخوف و انس بينزل على السلم بسرعة وبيقف قدمها وهم الاتنين بيبصو لبعض

انس / ضحي

و ضحي بتتنفض من الخضة

ضحي / روودى روودى فيين

انس / رودى بخير متخفيش هى فى بيت ابوهاا بردو

و ضحي بتتصدم والكل فى زهوول

انس / اة يا  ضحي انا عارف ان رودى بنتى ومش من دلوقتى من زماان  عارف ان بنتى ممتتش زى ما قولتيلى

ضحي / كنت عارف

انس / اة وكنت مستني كل السنين دى كلهاا

ورودى بتنزل من على السلم وره انس وبتضحك اوى

رودى / ماامى باابى

و انس بيبص لضحي اوى وبيبص لرودى

انس / باابى

و عادل بيحس بارتبااك

عادل / انس انا هفهمك بلااش جنان

و انس بيبص لعادل

انس / البنت لية بتقولك يا بابى

علي / انتو تعرفو بعض

و عادل بيرجع خطوتيين لورها

عادل / انس اسمعنى بلااش عصبية انا هفهمك كل حااجة بس بهدوء

انس / انت باة الى اتجوزتهاا

و عادل بيلف وره تربيظة بينو وبين انس و انس بيضرب التربيظة  برجلو بقوة

ضحي / باااااااس بااااس كفاااية

و انس بيبص لضحي بزهوول

ضحي / انتو تعرفو بعض

انس / ضحي

عادل / ضحي انا هشرحلك بس هو يعنى انس بيكون ابن خالى  يعنى هو يعنى اصل

انس / انا بكون ابن خالك وبتخونى ياا حيوااان

و انس بيهجم على عادل وبيضربو بالبكس و عادل بيهرب من انس وبيجرى على ضحي بسرعة

عادل / ضحي قوليلو انو جواز على ورق بس ضحي قولى للمجنون دة  انو جواز على ورق علشان الاقامة بس ضحي اتكلمى

انس / تتكلم تقول اية ياااا

ضحي / بااااس كفاية

انس / انا بعتك علشان تحميهم وتكون حارسهم وتنقلى اخبرهم مش تتجوزها  انا هقتلك

ليست هناك تعليقات