إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 54🌸

الحلقة   54

تيم قاعد  سرحان

على / تيم انت كويس بتفكر فى اية

تيم / انت قولتلى انس اسمو اية بالكامل

على / انس عبد الرحمن لية فى اية

تيم / مش عارف انا سمعت الاسم دة قبل كدة

وبيشوفو ضحى نزلة من اوضتها
محمد / ضحى ريحة فيين

ضحى/ هتمشى شوية

محمد / بلاش عصبية واهدى الراجل مطلبش حاجة غلط ماشى

و ضحى بتهز رسها بنعم وبتخرج

موبيل على بيرن وبتكون ميادة  وبيجرى على اوضته بسرعة

محمد / خلينا نتكلم انا وانت باة نتعرف

و تيم بيبتسم لمحمد وبيقاعدو  مع بعض ولسة تيم هيتكلم
محمد / يااة المطش نسيت المطش النهاردة هنقطع الاهلوية هتشوف

تيم / اية

محمد / انت زملكاوى ولا اهلاوى

تيم / اااة هههههههة لا ولا دة ولا دة

محمد / احسن علشان انت تحكم بالعدل بينا اصل اخواتك دوول فلتو من تحت جناحاتى وطلعو اهلويين

محمد بيتفرج على المطش ومتحمس اوى و على بينزل بسرعة

على / هاا كام كام

تيم / لسة مفيش

على لسة هيقاعد  قدم  محمد و محمد بيدفعو بقوة

محمد / ابعد عنى يا اهلاوى يا خسييس

على /الاهلوية الى مش عجبينك دول هيظبطووكو ههههههة جوووول جوووول جوووول هههههة اهلى اهلى بييييب بيييب

محمد / دة حكم ظاالم والله دى لمست يد

على / ههههههاااو هههههااو العبو غرهاا يا بوبييين ههههة

و محمد بيتعصب وبيضرب على بالمخدة وتيم بيبصلهم ومبسوط اوى وبيضحك ومستمتع جدا

ضحى ماشية سرحانة والامن بيروح عليها

الامن / فى اى مشكلة يا انسة ضحى

ضحى / لا شكرا انا بتمشى شوية

والامن بيمشى وبيسبهاا و ضحى بتقاعد  على الارض على سلالم الجنينة

سالى بتكلم مصطفى فى التلفون
سالى / متقلقش انا رميت اول ورقة لانس

مصطفى / وبعد كدة اية

سالى / بعد كدة عليك انت باة لازم ترمى الورقة بتعتك انت كمان

مصطفى / سلام دة وقتى بالظبط

مصطفى بيقفل التلفون وبينزل من العربية قدم فيلاا ضحى والامن بيوقفو وبيروح الامن لضحى علشان يبلغهاا ان فى واحد عاوز يقابلهاا

ضحى / اة يتفضل طبعاا

و ضحى بتروح تقابل مصطفى وبتستقبلو
ضحى / مصطفى اهلا اتفضل

مصطفى / اسف انى جيت من غير استازان بس حبيت اطمن عليكى

ضحى / الحمد لله بخير

مصطفى / البقاء للة

و ضحى بتحس بالحزن على والدهاا لما بتفتكر

مصطفى / انتى كويسة

ضحى / اة خلينا ندخل جوة اتفضل

مصطفى / خلينا هنا احسن الجو حلو لو تحبى طبعاا

ضحى / انا كمان خرجت اشم هوى

وبيروحو يقاعدو  فى الجنينة مع بعض

ضحى / انا عرفة ان سبتلك الشغل انت وعيسى كلو والله غصب عنى  وخصوصا ان كرم مسافر

مصطفى / انتى فى اية ولا فى اية انتى مش لازم تفكرى فى اى حاجة  تانى وتجهدى نفسك انتى لازم ترتااحى واى حاجة
تانية تتاجل

  ضحى بتبص لمصطفى با امتنان

مصطفى / بس بصراحة الشركة كلهاا بتتكلم عليكى

ضحى / انا

مصطفى / انتى وحشتيناا اوى

وضحى بتبص مصطفى باحراج وبتوتر

مصطفى / وخصوصا لما سالى رجعت شرفت الشركة من تانى  كل الموظفين كانو خايفيين احسن يكون فى اى خلاف بنكو يعنى

ضحى / سالى

مصطفى / الظاهر ان انا عكيت فى الكلام انا اسف بس اكيد البش مهندس هيحكيلك انها جت الشركة وفضلو مع بعض اكتر من ساعة فى المكتب بس دة مش معناة ان بينهم حاجة لا يمكن جاية تغير تصاميم شقتها  وطلبة مساعدة

و ضحى مش بتتكلم خالص وبتحاول تسيطر على نفسها

مصطفى / ياة. الوقت اتاخر خلينى اروح

ضحى / بس انت مشربتش حاجة خليك شوية

مصطفى / لا شكرا يا سيتى لما ترجعى الشركة يباة ليا عندك فنجان قهوة

ولسة مصطفى هيروح وبيقف بيبصلها

مصطفى / ضحى انا مش عاوز تخدى كلامى على محمل الجد ويعنى  اكون سبب مشكلة تحصل بينك وبينو

ضحى / لا ابدا ولا يهمك

انس فى اوضته قاعد  مدايق و كريمة بتدخل

كريمة / انس يا ابنى انت مشغول

انس / فى حاجة يا دادة كريمة

كريمة/ عوزة اعرف اخرت الى بينك وبين والدك دة اية بالظبط

و انس بيتنهد
انس / هيتحل يا دادة متقلقيش بس لو سمحتى اعمليلى فنجان قهوة كبير وحياتك عندى شغل لازم اخلصو النهاردة

كريمة / يا ابنى يا حبيبى انت مكلتش اى حاجة طب كل لقمة

انس / دادة انا اكلت برة البيت بس متنسيش القهوة وحياتك

وكريمة بتضرب كف على كف وبتخرج وانس بيتنهد اوى بحزن وبيبص لصورة ضحى الى على الموبيل بتاعو

فى الصباح ضحى فى الجنينة و اية راحت عليهاا

اية / صحيتى امتى

ضحى / بتقصدى هنام امتى

اية / انتى منمتيش  لحد دلوقتى

ضحى / انتى مش نقصة والله وسبينى فى حالى

اية / انتى ريحة فين و سبينى فى حالى دى حالك هو حالى يا هانم

ضحى / انس رجع لسالى

و ضحى بتعيط وبتترمى فى حضن اية و اية بتتصدم

اية / انا لسة فى الشهر الرابع ارجوكى ارحمينى وفهمينى مظبوط

و ضحى بتعيط
اية / ضحى اتكلمى انا حامل ومش قد الضغط دة اصلا

ضحى/ عرفت ان الهانم سالى كانت عندو فى المكتب وفضلو مع بعض ساعة واكتر

اية / ساعة بيعملو اية

ضحى / انتى عوزة تجبيلى شلل يعنى هيكونو بيعملو اية

اية / ولية عقلك بيروح شمال

ضحى / اكيد بيرجعو حب زماان ولا كااانو لااااا اية انا هموت خلاص

محمد / على بركة الله مع السلامة

و ضحى بتمسح دموعهاا
اية / ياساتر عليك فى حد يقول كدة بردو

محمد / فى اية مالك

اية / مفيش بس التفكيير يعنى شغلهاا

محمد / ضحى انتى لازم تفكرى كويس انتى فاهمة ومش لازم تخدى قرار متسرع

اية / انت خارج

محمد / اة فى كام زبون اتصلو بيا لازم اروح

و محمد بيمشى
اية / سمعتى مش لازم تخدى قرار متسرع انتى فاهمة

ضحى / فعلا انا لازم اوح واكسر المكتب على دماغو

اية / برافو هو دة الى فهمتية يعنى برافو

انس بينزل من اوضته

كريمة /  القهوة على السفرة حطتهالك هنااك يلااا رووح

وكريمة بتشاور لانس على عبد الرحمن وهو قاعد  بيفطر
و انس بيروح علية

انس /صباح الخير بابا

عبد الرحمن / صباح الخيير

وكريمة بتجيب الجريدة لعبد الرحمن

انس / حضرتك هتيجى الاجتماع النهاردة

عبد الرحمن /لا انت احضرو بدالى انا مش فاضى

كريمة / اشرب قهوتك يا حبيبى

عبد الرحمن / انتى لسة هناا يا كريمة لسة مرحتيش على البيت

و انس بيبص لكريمة
انس / لية فى حاجة انتى كويسة يا دادة حاسة بحااجة يعنى

عبد الرحمن / مهو للاسف اسرتك اخر اهتماماتك لا وكمان بتتهمهم

انس / باباا ارجووك انا اتاسفتلك مليون مرة اعمل اية

عبد الرحمن / الى حضرتك تاية عنو ان النهاردة فرح سلوى

كريمة / يا حبيبى انا عرفة انك مشغوول ومش عوزة اشغلك

انس / ازاى يعنى يا دادة سلوى دى اختى زى امير بالظبط ازااى اصلا تحددو الميعاد من غير ما يكون عندى خبر

عبد الرحمن / مش لما تفضى الاول

و عبد الرحمن بيمشى وبيسبهم و انس بيبص لوالدو بحزن وهو ماشى

كريمة / حبيبى انت عارف ابوك هو كدة عصبى بس بيحبك
ومش هتهون علية اكتر من كدة صدقنى

انس / قوليلى باة سلوى مش محتاجة حاجة

كريمة / لا يا حبيبى تسلم ابوك جبلها كل حااجة من الابرة للصروخ

و انس بيبوس رسهاا بحب
كريمة / بس عندى طلب هو مش طلب بس رجااء يعنى

انس / انتى تؤمرى يا قمر انتى

كريمة / عوزاك تكون شاهد على الجواز انت عارف اننا ملناش حد

انس / ازاى ملكوش حد امال احنا فيين طبعا هكون موجوود

و كريمة مبسوطة اوى
كريمة / يعنى هتيجى فعلاا وهرفع راسى بيك

انس / انا الى ارفع راسى بيكو انتو

و انس بيحضن كريمة اوى وموبيل انس بيرن وبيكون امير

انس / دة امير

كريمة / وخلينى اكلمه كمان

انس / الو امير انت فين بتصل بيك من امبارح مبتردش

امير واقف فى اوضة  الفندق بالبوكسر بس وبيوشوش انس
امير / انس مصيبة يا انس

انس / امير فى اية اتكلم   انت كويس

امير / انا الظاهر كدة اتجوزت

و امير بيبص وره على سرير  وعلية منة لفة نفسها بالملاية وبتعيط و امير فى ايدو التانية ورقة زواج عورفى

ضحى بتروح الفيلاا لانس وبتدخل وبتسمع و كريمة بتصرخ على انس

كريمة / جوزاج عرفى دة لو ابوك عرف هيقطع رقبتناا كلناا

و ضحى بيغما عليهاا و انس بيسمع صوت عند الباب وبيشوف ضحى مغمى عليها

انس / ضحى حياتى ضحى فتحى عنيكى

وكريمة بتملس على خد ضحى وجبنهاا بمياة و ضحى بتبدا تفتح عنيهاا  وبتشوف انس قدمها وبتصرخ وبتضرب فية

ضحى / يا خاين انا بكرهك عااااااا

انس / ضحى فى اية اهدى انا انس

ضحى /   انت انا انا بكرهك انت بتخنى انت بتتجوز علياا

و كريمة بتخبط على صدرها من الخضة وبتحس بدوخة

انس / دادة كريمة الله يخليكى امسكى نفسك دى اتجننت اصلاا

انس / جواز اية يا مجنونة انتى بس

ضحى / بس انت خااين انا مستحيل اصدقك ابدا انا غلطانة انى صدقت واحد زيك

ليست هناك تعليقات