إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 55🌸

الحلقة   55

انس / جواز اية يا مجنونة انتى بس

ضحى / بس انت خااين انا مستحيل اصدقك ابدا انا غلطانة انى صدقت واحد زيك

و انس بيمسك اديهاا قبل ما تمشى

انس / اهدى كدة وافهمى احسن من الكلام الى عمالة ترمية دة

ضحى / انا عرفت كل حاجة وسمعتكو  افهم اية تاانى خلاص

انس / امير هو الى اتجوز مش اناا

ضحى / وكمان عاوز ترمى خينتك على اخوك الصغيير

انس / دة انتى فعلا مجنونة داادة كريمة قوللها

كريمة / ايوة يا بنتى لسة امير مكلمناا وقلنا انو اتجوز عرفى ويا عالم  الى اتجوزها دى من انهى بيت بس يااربى استر

ضحى / بس انا فكرت

و انس بيبصلهاا اوى

ضحى / بتبصلى لية كدة على فكرة انت مش برئ اوى

انس / بتقصدى اية اتكلمى

كريمة / اية يا اولاد انتو هتتخنقو بجد

ضحى / اصل انتى معرفتيش يادادة الى انا عرفتو الاستاذ على علاقة بحبيبت القلب ساالى

كريمة / صبرنى يا رب صبرنى وطو صوتكو شوية لو ابوكو سمع هيقع من طولو

انس/ سالى اية وبتاع اية

ضحى / اية هتنكر انهاا كانت عندك فى الشركة وفى مكتبك وكنتو مع بعض  اكتر من سااعة كمان بتعملو اية هااة اتكلم طبعا مش عارف تتكلم

كريمة / انت ساكت لية يا ابنى

انس / انتو ادتونى فرصة اتكلم اصلاا

ضحى/ انا الى غلطانة علشان صدقتك

وكريمة بتحضن ضحى
انس / فعلاا سالى كانت عندى فى المكتب

ضحى / اهو اهو سمعتى يا داادة

و انس بيحط ايدو على دمااغو وبيضغط على اسنانو

انس / سالى طلبت اساعدهاا فى اختيار مكان مناسب يعنى
هى بعد الجواز عوزة

ضحى / لاياشيخ

انس/ طب اعملك اية علشان تصدقى ان الموضوع كلو شغل

ضحى/ وانت مصدقت طبعاا صح

انس / اولاا كفاية اتهامات لحد كدة ثانيا انا رفضت وخلاص راحت لحالها  ثالثا خليناا نشوف البلوة الى امير عملها اية حلهاا

و ضحى بتبص لانس اوى
انس / اية فى اتهام تانى

كريمة / اهدو باة وتعالو هروح اعملكو فنجانين قهوة واتكلمو بهدوء

انس / احنا هنخرج الجنينة يا دادة

ضحى/ لا انا همشى

و انس بيمسكها من اديهاا وبيخرجو الجنينة وكريمة بتدعلهم ان ربنا يهديهم لبعض و انس بيسحب ضحى من اديها وبيخرجو الجنينة

ضحى / ابعد عنى سيب ايدى

و انس بيمسكهاا من خصرهاا وبيكتف اديهاا الاتنين وبيقربهاا علية اوى

انس / ممكن اعرف انتى عوزة اية بالظبط

و ضحى بتبصلو اوى وانس بيسيب اديهاا وبيلمس على خدهاا بحنية و ضحى عيونهاا على الارض و انس بيرفع عيونها لعيونو

ضحى / انت مش هتبعد عنى ولا هتتخلاا عنى ابدا

و انس بيبتسم اوى وبيضمهاا

انس / مين بيتخلى عن روحو انتى الى متتخليش عنى ابدا

و ضحى بتحط خدهاا على صدرو وانس بيملس على شعرهاا بحنية  وفجاة ضحى بتدفعو بعيد عنو

ضحى / اوعة تكون فاكر انك ممكن تضحك عليا بكلمتيين وخلاص لااا

انس / اية يا بنتى فى اية ما كنا مشيين مظبووط

و ضحى بترفع صبعهاا قدم  انس
ضحى / انا بحظرك لو عرفت انك قابلتهاا ولا كلمتهاا

و انس بيبوس صبعهاا الى هى موجهاة قدمو و ضحى بتضحك لانس و بيمسك اديهاا وبيبوس كف اديهاا بحنية

كريمة / القهوة يا ولاد

و ضحى و انس بيتخضو

انس / ديما بتيجى فى وقتك يا دادة كريمة

كريمة / انا لازم اروح بيتصلو يستعجلونى

انس / السواق هيوصلك وهيفضل معاكى طول اليوم

كريمة / لية يا ابنى انا هاخد تاكسى

انس / دادة يلا علشان متتاخريش على سلوى

كريمة / يارب افرح بيكو انتو كماان يااارب

انس / بس الهانم تلين دمغهاا شوية والله انا جاهز

و انس بيبص لضحى وبيشفهاا مكسوفة  وبيلف دراعو حولين رقبته

انس / سلوى بنت دادة كريمة فرحهاا النهاردة

ضحى / بجد الف مبروووك يا دادة

كريمة / ياريت تيجى وتشرفيناا

انس / متقلقيش هنيجى انا و ضحى اكييد

فى الفندق امير بيقرب من منة
امير / منة خلينا نتكلم لو سمحتى وبطلى عياط

منة / انا انا مش فكرة اى حااجة انت عملت اية

امير / وانا كمان مش فاكر حااجة كل الى فكرو اننا كنا بنحتفل  تحت وو

منة / وسندى عزمتناا على عصيير

امير / اة سندى

منة و امير بيبصو لبعض اوى  وبيبصو للساعة وبيشوفو الساعة ١٠

امير / المسابقة

منة / اكيد هى هى الى كانت قصدة كدة انا اناااا ازااى

ومنة بتعيط و امير بيعمل اتصالات وبيرجع لمنة

امير / حزفوناا من المسابقة

و امير بيتعصب وبيضرب التربيظة برجلو بقوة وبغضب ومنة بتخاف و  بتعيط

محمد وكنزة فى الكفترية بيشربو قهوة

كنزة / بس الحمد للة انها اتحسنت عن الاول

محمد / الحمد لله

كنزة / ومدام هى كويسة وفى تحسن لية انت باة زعلان كدة

محمد / مكلمتيش والدك فى موضعناا لسة

كنزة / محمد قولتلك هم مش هيهمهم امرى اوى انت لية قلقان كدة

محمد / كنزة انا مش عجبنى اننا نخرج انا وانتى كل يوم والتانى كدة  من غير ما يكون فى ارتباط بيناا

كنزة / ودة الى عجبنى فيك وعوزاك تتطمن باباا وماما نزليين  مصر كمان اسبوعيين اجازة كام يوم وهكلمهم فى موضعناا

و محمد بيحس بالقلق

كنزة / اية لية مكشر دلوقتى

محمد / لا ابداا ها تحبى تشربى حاجة تانى

كنزة / لا كفية خلينا نروح عندى شغل لازم اخلصو قبل ما انام

وكنزة محمد وبيمشو

انس واقف قدم الفيلا مستنى ضحى  تخرج وبتخرج ضحى وبتروح علية و انس بيبص حولية على الامن وبيبص لضحى

انس / اية الى انتى لبساة دة

ضحى / اية مش عجبك

انس / انتى نسيتى تلبسى البنطلون صح

ضحى / انت بتقول اية

انس / روحى غيرى هدومك يا ضحى

ضحى / بس هدومى مناسبة جدا وعجبانى

انس / ضحى

و انس بيضغط على اسنانو بغضب و ضحى بتضرب برجليهاا على الارض

ضحى / اوووف اووف

و بترجع على الفيلاا تانى وبتدخل اوضتها

اية / مالك رجعتى لية

ضحى / البية مش عجبو لبسى

و اية بتضحك و ضحى بتغير هدومهاا ومديقة اوى وبعد شوية بتنزل لانس و انس بيبصلهاا و ضحى لبسة فستان اسود من غير اكمام لحد الركبة

ضحى / اهو ممكن نروح

انس بياخد الشال الى هى مسكاة فى اديهاا وبيلفو على كتفهاا

انس / كدة احسن اتفضلى

و ضحى بتركب العربية ومكشرة اوى وبيمشو

مصطفى واقف قدم فيلا ضحى وبيشفهم خرجيين مع بعض وبيدايق اوى وبيتعصب وبيبعت رسالة لسالى وبيبلغهاا

و  الباب بيخبط عند سالى و سالى بتفتح الباب لطارق

سالى / انت رجعت بدرى لية

طارق / انا بتصل بيكى اكتر من مرة انتى مش بتردى لية

سالى / مفيش كنت نايمة

وطارق بيقرب منهاا وسالى بتحاول تهرب
سالى / انا جعانة خلينا نطلب اكل تحب تاكل اية هااا

طارق بيقرب منهاا وبيبسها من رقبتهاا وبيداعبهاا

طارق / انتى الوحيدة الى ممكن تشبعينى وحشتينى اوى مش نوية  تحنى علياا باة

سالى / طارق انا تعبانة انت عارف

طارق / كل مرة تعبانة تعبانة دى حاجة تزهق بجد انا دكتور
وبقولك انك كويسة وبصحة كويسة انتو وبيبى كمان عوزة اية تااانى  لو مش مرتاحة نفسياا خلينى ارجعك المصحة كام يوم انا كنت غلطان انى خرجتك من غير ما تخلصى ادويتك هنااك

سالى / لاا مصحة تانى لااا

طارق / فهمينى فى اية انتى من يوم ما رجعتى وانا حاسس
انك مش معاياا ابدا يا اما سرحانة يا اما نايمة الحياة دى مش هتنفع  يمكن انا غلطت زمان كنت فاكر انى لما اغصبك على حاجة هحس بسعادة بس لاا انا عاوز اعيش معاكى حياة عادية من غير اى مشاكل لانى بحبك

و سالى بتروح علية وبتحضنو اوى
سالى / انا بحبك يا طارق

وطارق بيضمهاا اوى وبيلمس كل شبر فى جسمهاا بلهفة
وسالى بتحاول سيطر على غضبهاا وبتسلمو نفسهاا اهم حاجة انهاا  مترجعش المصحة وبتحاول تسيطر على طارق كمان  وطارق بيلتهم جسمهاا كلو بقوة وباشتياق

ليست هناك تعليقات