إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 49🌸

الحلقة   49

يوسف بيخنق اية بايدو الاتنين و اية بتضربو برجليها تحت الحزاام و يوسف بيتالم و اية بتهرب منو و يوسف بيجرى عليها وبيمسكها بقوة

اية / يوسف ارجووك سبنى  ارجوك

يوسف / اية عملتو اية هااا لمس دراعك

و يوسف بيمسكها من درعهاا بقوة
يوسف / لمسك  هاااا كنتى مبسوطة صح

و يوسف بيمسكها بقوة وبيكتم صوتهاا علشان متصرخش

يوسف / سمر  انا بحبك مفيش حد بيحبك غيرى سمر  انا بحبك انتى ملكى انا

انس بيوصل الفندق وبيسمع ضحى بتصرخ فى الامن والامن
انس / ضحى

و ضحى بتبصلو بغضب وبتمسح دموعهاا  وبتروح على انس وبتشوف اثار دماء على لياقة القميص وفى جرح فى جبينو وبتبصلو اوى بخووف

ضحى/ انس انت

انس / انا وعدتك وعد ورحت انفذ الوعد دة وجيت مش اتاخرت اوى مش كدة

و ضحى بتشوف على وره انس وباين علية الضعف والتعب

ضحى بصرخة / على

و ضحى بتحضنو اوى وبتبكى و انس بيقف بيبص عليهم من بعيد بحزن وبيمشى

يوسف بيهجم على اية وبيتعامل معاهاا بوحشية وبيقطع قميص النوم الى هى لبسااة بقسوة واية  بتحاول تقاول

وبتمسك مج ازااز من على التربيظة وبتضربو بية على دماغو ويوسف بيتالم و اية بتذحف  على الارض بسرعة لحد ما بتوصل للباب وبتفتحو وبتشوف زياد قدمها

وبتترمى فى حضنو وبيغما عليهاا و يوسف بيروح ورها و بيبص لزياد اوى و اية فى حضنو و يوسف بيعيط وبيقاعد على الارض وزياد  بيقلع الجاكيد الجلد بتاعو وبيحطو على اية بسرعة وبيخدهاا وبيمشى

يوسف / زياد زياد لااا يا زياد متخدهاش منى زياااااااااااد

ضحى مستنية  طول الليل انس ومش عرفة عنو اى حااجة
و انس عند صالح فى المستشفى ومستنى صالح لحد ما بيفوق

صالح / على بخيير

انس / اة وانت كمان الدكتور قال ان مفيش اى خطر على حياتك

و انس وباين علية التعب
انس / انا لازم انزل مصر انا حجزت على اول طيارة انا مسافر هروح من هناا للمطار

صالح / و ضحى

انس / فى اسالة كتير لازم اعرف اجابتهاا الاول

صالح / انس الكلام الى قالو مايكل جيسون دة

انس / انا عندى طلب منك

و صالح بيبص انس باهتمام

انس / مش عاوز ضحى تعرف اى حااجة لحد ما اعرف الحقيقة وانا  الى هقولهاا على كل حاجة بنفسى

و صالح بيمد ايدو لانس و انس بيسلم علية

انس / ضحى على امانة عندك

صالح / خلى بالك من نفسك

و انس بيبتسم لصالح وبيمشى

ضحى قلقانة اوى على انس انو مرجعش الفندق ولا بيفتح الموبيل و ضحى بتبص وره على على وهو نايم على السرير

و ضحى بتروح على على وبتملس على جبينو بحنية

انس فى بيوصل الفيلا بمصر

كريمة / حمدالله على السلامة يا ابنى الفيلاا ضلمة  من غيرك انت و امير

انس / بابا فين يا دادة

كريمة / فى حاجة يا ابنى امير كويس

انس / با با فين

كريمة / فى مكتبو

و انس بيروح على مكتب عبد الرحمن بسرعة وبيدخل على طول من غير ما يخبط

عبد الرحمن / انس حمدالله على السلامة

و انس بيبص لوالدو ومبيتكلمش و عبد الرحمن بيقرب منو

عبد الرحمن / انت كويس فى حد حصلو حاجة يا ابنى ضحى بخيير

انس / انت اية علاقتك بمايكل جيسون

عبد الرحمن / وانا اية هيكون بينى وبينو

انس / انا شايف انك مستغربتش السؤال يعنى

عبد الرحمن بغضب / انت بتقصد اية

انس / ممكن تهدى بلاش تتعصب

و عبد الرحمن بيروح علية بغضب

عبد الرحمن / لما ابنى يكلمنى بالطريقة دى وكانى مجرم ولا حرامى و بيحقق معاياا اية التخريف ده وانا اية علاقتى بمايكل دة اصلاا

وانس بيبص لوالدو اوى وبيروح علية

انس / بابا انا اسف انا مقصدش بس الكلام الى قالو مايكل دة  خلانى اسال نفسى مليون سؤال

عبد الرحمن / فهمنى فى اية الاول

وانس بيحكيلو اية الى حصل وكلام فى امريكاا وانقذ على

ضحى فى الاوضة  مع على والباب بيخبط و ضحى بتفتح بسرعة

صالح / على كويس

ضحى / استاذ صالح انت كويس انت ازاى خرجت من المستشفى

و صالح بيدخل وبيقاعد على اقرب كرسى  وعلى بيقاعد مظبوط بتعب

على  / انت كويس

صالح / اة الرصاصة جت فى كتفى

ضحى / فين انس

و صالح بيبص لضحى على اوى
صالح / سافر مصر هو اتطر انو يسافر مصر ضرورى

ضحى / انس سافر مصر ازااى يعنى وكمان من غير ما يقولى ولا حتى يودعنى

صالح / انا حجزتلكو طيارة الساعة ٤

على / وتيم

صالح / انا هناا متقلقش تيم عرف ان عندو عيلة

ضحى /انا مش فاهمة حااجة اكيد فى حاجة مش مظبوطة
انس مستحيل يسبنى هناا ويسافر

وعبد الرحمن متعصب اوى

عبد الرحمن / يعنى ابنى الى ربيتو يشك فياا بالشكل دة

انس / لا يا بابا انا مش بشك فيك انا

عبد الرحمن / الى يخليك ترجع من امريكاا بالسرعة دى وتتكلم معايا بالاسلوب دة انت بتفضرو اية انت بتحقق معايا مش مجرد سوء تفاهم

انس / طب ممكن تهدى الاول لو سمحت خلينا نتكلم بهدوء

عبد الرحمن / مفيش اى كلام بينا تانى انت فااهم

و عبد الرحمن بيحط ايدو على قلبو وبيتالم و انس بيجرى علية بسرعة

انس / بااباا انت انت

عبد الرحمن / انا كويس

انس / هكلم  دكتور فورا

عبد الرحمن / لاا قولتلك انا كويس سبنى لوحدى

انس / بس يا بابا

عبد الرحمن / قولتلك سبنى لوحدى

و انس بيبص لوالدو بحزن وبيخرجو و انس متوتر ومدايق اوى وبيخرج الجنينة بيحاول يفكر وبيفتكر كلام مايكل تانى وبيتعصب وبيضرب الكرسى الى قدمو برجلو بقوة وبغضب

فى امريكا صالح بيدخل لضحى و على
صالح / العربية  جهزة

ضحى/ ازاى هنمشى من هناا من غير تيم وخصوصا بعد ما عرف

صالح /ضحى ارجوكى انتو لازم تروحو من هناا وصدقينى هنرجع تانى بس لما الدنيا تهدى شوية مايكل قالب علينا الدنيا وبالعفيا لما خلينا مدير الفندق هناا يلغى وجدنا

ضحى / هو ممكن يازى تيم

على / لا مستحيل يازية انتو مش عرفيين هو بيحبو ازااى

صالح / فعلاا علشان كدة بعد الى حصل مفيش نملة تقدر تتحرك من القصر

ضحى / اكيد هو هيسال ازاى وفيين وامتى ودة مش هيعجبو طبعاا

صالح / ضحى ارجووكى اسمعى كلامى

على / ضحى لازم نروح زى ما صالح قال فعلاا على الاقل تكون الاحوال هديت احنا مش هنتخلاا عن تيم ابداا

اية فى اوضة  ام يوسف   وبتفتح عنيهاا بكسل شديد
وبتشوف والدت يوسف قدمها و بتفتكر الى حصل وبتنهاار من العياط وام يوسف بتحضنها

زياد بيدخل بسرعة الاوضة  و اية بتتخض وبتخاف اوى منو

اية / عوزة اروح من هنااا ارجوكى خلينى اروح من هناا

ام يوسف / حببتى اهدى بس انتى تعبانة

اية / لاا انا عوزة محمد عوزة اروح من هناا

زياد / ارتااحى وانا هتصل بية انا كنت مستنى  انك تفوقى الاول

و اية بتقف على رجليها وبتتالم و زياد بيشوف اثار قوية على درعهاا

زياد / انا هطلبلك تاكسى وهوصلك بنفسى

و اية بتعيط اوى
اية / دة مستحيل يكون يوسف ابدا لااا لاااا

وام يوسف يتعيط  اوى و بتروح عليهاا وبتحضنهاا اوى

يوسف قاعد  فى الحمام وفاتح المياة على دمااغه ومبيتحركش ولا بيتكلم ودموعو نزلة

ام يوسف بتحط شال على كتف اية وبتنزل بتركب التاكسى
ولسة زياد هيقرب علشان يركب معاها و اية بتخاف منو

زياد / انا وركى  بالموتوسكل بتااعى مااشى

و اية بتبصلو بخووف  والتاكسى بيتحرك و  زياد ورها

ام يوسف بتطلع ليوسف الشقة وبتخبط علية ومبيردش عليهاا

ام يوسف / يوسف يا ابنى افتح الباب ارجوك يا ابنى افتحلى

اية بتوقف التاكسى فى الطريق على النيل وبتنزل من التاكسى وبتجرى على النيل ومنهاارة من العياط وبتصرخ
و زياد بيروح عليهاا بسرعة وبيمسكهاا من درعهاا

زياد/ اية اهدى اية

و اية بتبصلو اوى
اية / كان اسمهاا سمر مش كدة

و زياد بيبص لاية بصدمة و اية بتمسك دمغها وبتحاول تستوعب الى بيحصل وبتجمع  الاحداث ببعض وبتلف حولين نفسهاا زى المجنونة

وفجاة بتبص لزياد وبتضربو بالقلم بقوة و زياد عيونو على الارض ودموعو بتنزل

اية/ انت مفكر ان بكدة انك هتحمية لااااا لاااااا

و اية بتمسك زياد من هدومه بقوة وبغضب
اية / هو الى قتلهاا مش كدة

ليست هناك تعليقات