إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 45🌸

الحلقة  45


انس بيخبط على اوضة  ضحى و ضحى بتفتح وبتكون لبسة اسود

انس / جهزة

و ضحى بتهز رسها بنعم وبيخرجو كلهم على دفن والدهاا وفى ناس كتير جدا ضحى متعرفهمش من رجال الاعمال بيقربو على ضحى و على وبيسلمو عليهم وبيطلبو منهم انهم يقبلوهم علشان يتكلمو فى الشغل

ضحى بتبص لانس  و انس بيروح عليهم وبيتكلم معاهم
على / ضحى انا تعبت انا همشى مش قادر

ضحى / على

صالح / بش مهندسة ضحى مينفعش تروحى انتى كمان

و ضحى بترجع لمكنهاا وبتشوف اية و محمد بيروحو عليها و اية بتحضنهاا

اية / اسفة غصب عنى

ضحى / كنت محتجاكى جمبى

اية / انا جمبك على طول

ضحى / انتى كويسة

و اية بتهز رسها بنعم

فى الليل على بينزل ومعاة شنطة فيهاا هدومه
ضحى / على انا مش مطمنة اناا خايفة

على / لازم اروح  ومش هرجع غير بتيم

ضحى / وهتسبنى لوحدى

على / انا كلمت اية وزمنها جاية

ضحى/ على خلينى اروح معااكو انا كمان يمكن تحتاجونى فى حااجة

وبيدخل صالح الفيلاا ومعاة رجال امن خلفو
صالح / بش مهندسة ضحى دول هيكونو قدم  الباب فى خدمتك  فى اى وقت

و ضحى بتشوف معاهم سلاح على خصرهم

ضحى / ولية السلاح

الامن / متقلقيش احنا ضباط حراسة متدربين كويس

ضحى بتبص لعلى
صالح / خلينا نتحرك

و على بيبوس ضحى من جبنهاا وبيمشى مع صالح

انس فى الفيلاا  بيشتغل على الاب توب و امير بيقرب منو

امير. / ضحى ورثت صح

انس / اة يا سيدى عندك مشكلة

امير / لا ابدا مبرووك عليهاا طبعاا

انس / قول الى عاوز تقولو على طول يلاا عندى شغل مش فاضى

امير / بكرة اول يوم للمسابقة

انس / المسابقة

امير / انت نسيت

انس / يااة انا فعلا نسيت ازااى راحت من باالى

امير / لااا مش وقتو خالص بكرة المسابقة دة انا اقطعلكو نفسى هناا وحلا

انس / اخرج برة

امير / طب هتكلم باباا

انس / عمرى وعدتك بحاجة ومنفزتهااش

امير / بس مش مطمن ابدا اصلاا بابا بقالو فترة مشغول ومتغير

انس / فعلا انا كمان اخد بالى

اية هى و ضحى فى الاوضة  بيتكلمو مع بعض

اية / ضحى ان شاء الله على يرجع بالسلامة هو وتيم

ضحى / يارب يا اية

اية / بقولك اية انا جعاانة اية رايك ننزل نعمل حاجة ناكلهاا

ضحى / يلاا

ضحى و  اية بينزلو المطبخ مع بعض و اية بتفتح التلاجة

اية / وااو اية دة كلو التلاجة مليانا اكل يكفى جيش بحالو

ضحى / خلينى اجيب الموبيل بتاعى احسن انس لو اتصل ومردتشو هيعملى مسلسل هندى

اية / انتى كدة طول عمرك مينفعش معاكى الطيب ابدا

و ضحى بتطلع على الاوضة  وبتحس بحد فى الاوضة  الى جمبها وبتفتح الباب ومفيش حد وبتقفل الباب تانى وبتاخد الموبيل بتعهاا وموبيل اية  بيرن وبتاخد موبيل اية كمان وبتنزل تحت

و اية بتعمل معكرونة

ضحى / اية موبيلك بيرن

و اية بتشوف نمرة والدت يوسف بتتصل بيها
اية / دى والدت يوسف بتتصل بيا

ضحى / مش عوزة تقوليلى لية زعلانة انتى و يوسف

اية / قولتلك حاجة بسيطة عادى يعنى بتحصل بين اى اتنين متزوجين

ووالدت يوسف بترن تانى
ضحى / ردى مستنية  ايه

اية / الو ايوة يا طنط لا انا عند ضحى ايه يوسف ازااى يعنى انا جاية حالا

ضحى / فى ايه مالو يوسف

اية / يوسف عمل حادثة انا لازم اروحح بسرعة

ضحى / خلينى اروح معاكى

اية / لا خليكى لو فى اى حاجة انا هكلمك انا هغير هدومى وانتى اطلبيلى تاكسى بلاش اقلق محمد

و اية بتغير هدومها  وبتنزل بسرعة وبتخرج و ضحى بتروح للامن

ضحى / لو سمحت حد يوصل مدام اية

الامن / تحت امرك يا هانم

اية بتروح مع الامن وبتمشى و  ضحى بترجع الفيلاا و بتجرى على المطبخ وبتكون نسيت المعكرونة و بتتخيل بحد ورها

ضحى / ميين هناا

و ضحى بتخرج وبتدور على اى حد ومفيش حد
ضحى / ضحى انتى بتتخيلى اوووف اووف انا ازاى هفضل هناا فى الفيلاا  دى كلهاا لوحدى

وموبيل ضحى بيرن و ضحى بتتخض لما الموبيل بيرن فى اديهاا  وبيكون انس

ضحى / الو حبيبى

انس / عاملة اية انتى كويسة

ضحى / انا اة بخيير

انس / مالو صوتك متغير لية

ضحى/ لا مفيش حاجة انت عامل اية وحشتنى

انس / وانت كمان يا حببتى وحشتينى اوى وطبعاا انتى و اية كنتو بتكلو فى لحمى صح

ضحى / لا ابدا دى حتى اية راحت على البيت

انس / راحت على البيت يعنى انتى لوحدك

ضحى / اة لوحدى وبصراحة خايفة شوية الفيلاا كبيرة اوى

انس / تحبى اجى اقاعد معاكى

ضحى / لا كفاية  انك تتكلم معايا لحد ما اروح فى النوم

وفجاة ضحى بتتخض وبتبص ورها بسرعة وبخوف
انس / ضحى فى اية ضحى الو ضحى

ضحى / فى حد معايا هناا فى الفيلااا

و انس بيتحرك من اوضته وبياخد مفتاح عربيتو وبيتخرج بسرعة

انس / ضحى اخرجى من الفيلاا الامن برة انا فى الطريق

ضحى / لاا انا اكيد بتوهم متقلقش طلع خيال الستارة

انس / ضحى انا فى الطريق روحى اوضتك

ضحى / ههههة انت خواف اوى لية كدة متقلقش علياا اهو يا سيدى انا  دخلت اوضتى

و ضحى بتتصدم وبتشوف الدولاب بتعهاا مفتوح
انس / ضحى اتكلمى معاياا انتى رحتى فيين

ضحى / انس

انس/ ضحى

ضحى / كان فى حد فى اوضتى  الدولاب مفتوح وانا متاكدة انو كان مقفول  ومش عرفة اناا

انس / اقفلى  الباب عليكى بسرعة

ضحى / بس انا

انس / اقفلى  الباااااب

و ضحى بتجرى على الباب وبتقفلو  عليهاا بسرعة بالمفتااح
ضحى / انا قفلت الباب

و ضحى بتشوف خطوات قدم  الباب وبترجع بضهرهاا لوره بخوف و انس بيسوق زى المجنون وكان هيعمل حادثة بس بيسيطر  على العربية

على وصالح بيوصلو نيويورك وبينزلو فى فندق

صالح / ارتااح من السفر انا هجتمع مع الرجالة

على / لا انا جاى معاك

على وصالح بيروحو يقاعدو  مع الرجالة وبيتكلمو مع بعض

انس بيوصل الفيلاا وبيدخل الفيلا بالعربية والامن بيوقفو بسرعة  ولما بينزل من العربية بيعرفوة وبيجرى على الفيلاا بسرعة والامن بيجرى وره وبيطلعو السلاح

انس/ ضحى    ضحى

والامن بيدور فى الفيلا و انس بيجرى على فوق بسرعة على اوضة  ضحى وبيحاول يفتح الباب والباب مقفول

انس / ضحى ضحى ضحى افتحى الباب ضحى

و ضحى مبتردش علية و انس بيضرب الباب برجلو بقوة اكتر من مرة  والباب بيتكسر وبيدخل انس وبيلف  زى المجنون

انس بيضرخ / ضضضضضضضحى

فى المستشفى اية قاعدة  جمب يوسف و يوسف بيفتح عنية
بيشوف اية

اية / يوسف انت كويس

يوسف / انا فيين

اية / انت فى المستشفى عملت حادثة وانت بتعدى الطريق
بس انت كويس الدكتور قال انو جرح بسيط فى دراعك هتكون كويس

يوسف / اية انا اسف

اية / انا الى اسفة

يوسف / خلينا ننسى كل حاجة مرت مش عاوز اى حاجة تزعلنا تانى ابدا  وانتى هتوعدينى ان لو زعلتك هتعتبينى بس متبعديش عنى

و اية بتعيط وبتهز رسهاا بنعم
اية/ انت لازم ترتاح انا هخرج اطمن طنط هى قلقانة عليك اوى

و اية بتخرج و بتشوف زياد واقف مع والدت يوسف وبتحاول تبعد عنيها عنو  وتتجاهل وجودو

اية / يوسف كويس هو فاق

وام يوسف بتدخل ليوسف بسرعة و لسة اية هتدخل كمان

زياد / حمدالله على سلمتو يا مرات اخوياا

اية عيونها للارض
اية / الله يسلمك

و زياد بيحس اية انها متوترة منو وبينسحب بسرعة من المكان

زياد / هاجى كمان ساعة اخد امى اديها خبر بكدة بعد ازنك
و زياد بيمشى بسرعة و اية بتبص علية وهو ماشى

و زياد بيخرج من المستشفى وبيروح على الموتوسيكل بتاعو وبيركبو بعصبية وبغضب وبيشغلو بقوة وبيتحرك بسرعة جدا
و بيفتكر يوم المحكمة امو وقفة بتعيط و يوسف واقف بعيد بيبصلو بحزن

القاضى / حكمت المحكمة على المتهم زياد شريف بعشر سنين سجن  مع الشغل رفعت الجالسة

وام البنت الى ماتت الى اغتصبهاا بتصرخ

ام البنت / لااا دة ظلم فيين القانوون فيين الحق لااا دة ظلم منك للة كانت بنتى عملتلك اية علشان تعمل فيهاا كدة منك للة منك للة منك للة

والعساكر بيخدو زياد وبيرحلوة على السجن وام يوسف بتعيط ووقفة بتبص لزياد وهو فى العربية و زياد عيونو على يوسف الى مرفعش عينو عنو ولا دقيقةو زياد بيقف

بالموتوسكل على ضفة النيل وبياخد نفسو بصعوبة و بيعيط

ليست هناك تعليقات