إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 28🌸

الحلقة   28

انس بيتعصب وبيمسكو من هدومه
انس / لو مكنش الظروف الى انت فيهاا كان زمانى عرفت اتصرف معاك كويس على اسلوبك دة

انس / انت عارف اناا ميين ولا الحادثة اثر على دمااغك

امير / اة انت انت

انس بغضب / اناا اخووك عارف يعنى اية اخووك

و امير بيبص لانس ودموعو بتنزل
انس / يعنى مستعد ارمى نفسى فى النار علشاانك يعنى اهدم الدنيا دى كلهاا علشانك انت انت حتة منى انت رووحى انت حتة من ضلوعى

و انس لسة هيخرج
امير /  انس

و انس بيقف مكانو وبيبص لامير و امير بيعيط و  انس
بيجرى علية وبيحضنو اوى و بيمسحلو دموعو

انس / هشششش خلااص انا جمبك انا هنااا

عبد الرحمن و  ضحى وخليل قاعدين قدم الباب و الممرضة بتروح عليهم

الممرضة / هم دول الى انقذو ابن حضرتك

و ضحى بتبصلهم
ضحى / محمد   على

على  / ضحى انتى هناا

عبد الرحمن / انتى تعرفيهم

ضحى / محمد و  على اخواتى

و عبد الرحمن بيقف وبيسلم عليهم
عبد الرحمن / والله انا كنت عاوز اشكركو بس الى عملتوة
مش غريب عنكوو طبعاا

محمد / انتى كويسة

و ضحى بتهز رسهاا بنعم

عبد الرحمن / كنت عاوز نتقابل فى فرصة احسن من كدة بس نعمل اية   القدر باة

محمد / اتشرفنا بمعرفتك طبعاا

و انس بيخرج وبيسلم عليهم وبيشكرهم على مساعدتهم لامير و محمد و على بيخد ضحى وبيمشو و انس بيبص
لضحى لحد ما بتبعد

عبد الرحمن / انت كويس

انس / انا كويس بس فى كلام كتيير بيناا

عبد الرحمن / عارف انت عاوز تتكلم فى اية بس بيتهيقلى ملهوش  لازمة الكلام ولا انت اية رايك

و انس بيبص لعبد الرحمن برفع حاجب
عبد الرحمن / خليك انت مع اخوك انا هروح ارتااح يلاا يا خليل علشان توصلنى فى طريقك

فى الصباح

انس بياكل امير

امير / كفاية شبعت

انس / ماشى لسة بتتوجع

امير / لا مش كتيير

والباب بيخبط وبيدخل ادهم
انس / اهلا ادهم خليك مع امير هروح اعمل مكالمة

و انس بيخرج وادهم بيقرب من امير
امير / كنت فاكر انك مش هتيجى

ادهم / بعيد عن انك ندل وقزر و حمار بس اعمل اية مقدرتش امسك نفسى اكتر من كدة من بعد ما عرفت بالحادثة

امير / صدقنى مكنش قصدى انى اجرحك او اخونك

ادهم / انت كويس

امير / يعنى شوية خدوش كدة على الماشى بس رجلى

ادهم / هتكون بخيير وترجع ترقص تاانى وتصدعناا

و انس بيتصل بضحى

ضحى بتكون لسة نايمة وبتصحى على صوت الموبيل
وبتشوف اسم انس

ضحى / الو

انس / صباح الخير

ضحى / صباح الخير امير كويس يعنى حصل حااجة

انس / لا امير بخيير والدكتور كمان بيقول ان ممكن يخرج

ضحى / بس لما اتصلت بيا فكرت حصل حاجة

انس / يعنى مينفعش اتصل بيكى غير ما يكون حصل حاجة

ضحى / لا مقصدش بس يعنى

ولسة انس هيتكلم و سالى بتتعلق فى رقبتو
سالى / انس حبيبى انت كويس

و ضحى بتسمع سالى و بتغمض عنيهاا وبتحط اديهاا على قلبها و انس بيبعد ايد سالى عنو

انس / ضحى هكلمك بعدين

و ضحى بتقفل الموبيل ومديقة اوى

سالى / انس انا اول ما سمعت جيت على طول انا خفت عليك اوى  انت و امير

انس / لا متخفيش علياا

سالى / حبيبى لية بتكلمنى بالطريقة دى

انس / سالى روحى من هناا

سالى / انس

و انس بيمسك درعهاا وبيدفعهاا بعيد عنو
انس / مش عاوز اشوفك تاانى انتى فاهمة انا كنت مخدوع فيكى  بس للاسف مبرووك عليكى طارق والله ليقين على بعض

سالى / طارق

انس / مستحيل تنكرى انا شفتكو بعينى

سالى / انس انت انت فاهم غلط انا هحكيلك على كل حااجة
هو هو كان بيهددنى من فترة انو يبلغ عننا انو يفضحنا انا انا خفت

انس / وعلشان تسكتية اديتية اية هااا

سالى / انس ارجووك متبقاش انت كمان قاسى علياا انا تعبانة

انس / روحى من هناا

سالى / انا عملت دة علشانك

انس / لا عملتية علشانك انتى مش علشانى اناا

و سالى بتعيط

سالى / انس ارجووك

و انس بيدخل اوضة امير وبيقفل الباب وره وسالى
بتعيط وطارق واقف بعيد بيبصلهاا اوى ومبتسم

انس بيدخل لامير وباين علية العصبية وبيقاعد بعيد عن امير
ومبيتكلمش

امير / انس حصل حاجة

انس مبيردش علية وامير  بيحاول يقف وبيتالم و انس بيتفزع وبيجرى علية بسرعة

امير / انت بتعمل اية انت اتجننت ارجع مكاانك حالاا

و انس بيساعده يقاعد مكانو وبيظبطلو المخدة وره ضهرو
بعصبية و امير مستغرب اوى ومش فاهم حاجة وبيدخل طارق الاوضة 

طارق/ مريضناا الهماام عامل اية دلوقتى

و انس بيبص لطارق بغضب
طارق / انس حمدالله على سلامة امير انا لما عرفت انو اخوك مصدقتش دة امير الى كان قد كدة

امير / بس انت شكلك متغيرش ابداا

طارق / مفيش حد مبيتغيرش مش كدة يا انس

انس / اخرج برة

امير / انس انت بتقول اية

انس / انت اخرص

طارق/ باينان حادث امير  اثر على اعصابك يا صحبى

و انس بيهجم علية وبيضربو بالبكس
طارق / هتندم على الى عملتو دة قريب جداا

وطارق بيخرج و انس متعصب وبيحاول يسيطر على غضبو
امير / انس

و انس مبيردش علية
امير /انس

انس بغضب / فى اية فى اية انس انس

و امير بيبص لانس بحزن
انس / عاوز اية

امير / الحماام

انس بيبص لامير  اوى وبيفتكر ضحى
انس / اة تعال

ضحى وقفة فى البلكونة وسرحانة و اية بتحدفهاا بمشبك الغسيل

ضحى / اية خضتينى

اية / بقالى ساعة بنادى عليكى

ضحى / اة معلش اصلى كنت سرحانة شوية

اية / عملة اية دلوقتى

ضحى / اية محتاجة اتكلم معاكى

اية / روحى افتحيلى الباب بسرعة يلاا اتحركى

ضحى / مجنونة

و اية بتروح لضحى الشقة وبيتكلمو مع بعض و ضحى بتحكلهاا  على كل حاجة

اية / لاا يعنى اكلك بايدو

و ضحى بتهز رسهاا بخجل
اية / يااللللله

ضحى / اية استنى متفرحيش كدة

اية / ومش عوزانى افرح لية يا نكدية انتى

ضحى / بتروح عند البلكونة وبتبص للسماء

اية / لا ياضحى اوعى تعملى زى الافلام الابيض واسود البطلة  تروح عند الشبااك وترفع عنيهاا للقمر وتبص للرض بحزن وتقول بصوت حزيين الى بحبو طلع متجوز

ليست هناك تعليقات