إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه24🌸

الحلقة   24

وكنزة بتخرج وبتشوف محمد على الباب وبتتفاجا
كنزة / محمد انت

محمد / مش بتردى على التلفون لية

كنزة / التلفون بس يمكن صامد يعنى انا

وبيبصو لبعض هم الاتنين
كنزة / يعنى اية الحاجة المهمة الى تخليك تيجى لحد هناا
وفى الوقت دة

محمد / يعنى انا بس كنت اة عاوز اكد عليكى معادنا بكرة

كنزة / معادنا بكرة الى هو معاد الشغل يعنى

محمد / كنزة تصبحى على خيير

كنزة / بس كدة

و محمد بيهز راسو ببنعمو بيمشى وكنزة بتبص علية من البلكونة  ودموعها بتنزل

ضحى بتوصل البار وبتشوف انس نايم على كرسى وبتجرى علية

ضحى / انس انس انتو عملتولو اية انتو

المدير / متخفيش هو كويس بس شرب كتير مش اكتر

و انس بيفتح عينو وبيشوف ضحى وبيضحك
انس / اهلاا بمصيبة راسى

ضحى / لازم نروح من هناا يلاا

و انس مش قادر يتحرك ولا ضحى قدرة تسندو كويس
انس / كلكو زى بعض كلكو خيينين انتو حشراات

ضحى \انس خلينا نروح من هنا

وييجى واحد من الأمن على المدير
الامن \الصحفيين برة قدم الباب

و ضحى بتخاف
المدير. \متخفيش تعالى معايا

والامن بيخدو انس و ضحى معاهم وبيروحو على اوضة 
المدير. \خليكو هناا لحد ما أحل موضوع الصحافة

و انس بيبص لضحى اوى و ضحى بتروح تبص من الشباك وبتشوف الصحفيين كتير أو.ى  ولسة هتلف وبتبص لانس وبتفاجا أن انس واقف ورها

ضحى \انس انت

انس \انتو كلكو خينيين كلكو زى بعض

ضحى \انس انت تعبان ارتااح انا هجبلك قهوة هتخليك تفوق

ولسة ضحى هتتحرك انس بيمسكها من اديهاا بقوة وبيبسهاا
من شفايفهاا ضحى بتبعدو عنهاا وبتضربو بالقلم و انس بيقع على الارض و ضحى مصدومة وبتحط اديهاا على شفيفها

انس \سالى انا بحبك انتى ازاى تعملى فياا كدة

و ضحى دموعها بتنزل ولسة هاتخرج وبتقف مكنهاا وبتبص لانس اوى  وانس بيهلوس بالكلام و ضحى بتروح علية
وبتمسكو من هدومه بقوة

ضحى \ مش قدرة ابعد عنك ومش قدرة اقرب منك دة أية بالضبط

و المدير واقف ورها
المدير. \دة بيسموة العشق

و ضحى بتمسح دموعهاا وبتبصلو اوى
المدير. \الصحفيين راحو و فى عربية مستنيكى  قدم الباب الخلفى

ضحى \انا مش عرفة اشكرك ازااى

المدير. \دة الكرت بتاعى انا محتاج خدمة منكو

ضحى \خدمة أية

ضحى. \مش وقتو الكلام

وبيدخل اتنين من الأمن بيشيلو انس وبيخدوة على العربية
وبيوصلوهم لفيلاا انس

ضحى \انس يلاا خلينا ننزل

و انس بيسند على ضحى  وبيمشى معااهاا وحدة وحدة
و انس بيضحك اوى عليها

انس \ انتى شبه العجااز ههههه

ضحى \وانت تقيل اوى

و امير بيكون فى الجنينة وبيشفهم وبيجرى عليهم بسرعة
امير\انس انت فيك اية

انس \امير اخويا انت رجعت. امتى من زوحل

امير \زوحل اية

ضحى \امير ساعدنى بلاش عمى الحاچ يعرف

و امير بيساعد ضحى وبيخدوة انس على اوضته وانس بيقع على ضحى على السرير و ضحى بتصرخ و امير بيساعد ضحى و انس بيهجم على امير بسرعة

انس \ابعد ايدك عنهاا أوعة تلمسهاا تانى انت فاهم دى خطبتى

و انس بيبص لضحى وبيبتسملهاا اوى
امير \لو باباااا شافو

ضحى \انت لازم تناام وانا لازم امشى الوقت اتاخر

انس \انتى هتروحى فيين خليكى معااياا

امير \انا هروح اعملو قهوة

ضحى \انا معاك ممكن تنام كفاية كدة يلاا

و ضحى بتقلعو الجاكيد بتاعو وبتغطية كويس وانس بيمسك
اديهاا وبيبوس اديهاا وبيحطهاا على صدرو وبيغمض عنية
و ضحى بتبصلو اوى وهو نايم وبتمس خدو بحنية وشعرو

ضحى \اية الى وصلك للحالة دى

فى الصباح

انس بيفتح عنية وبيمسك دماغو وبيتالم  بتدخل  كريمة وباين عليهاا الغضب

انس / دادة كريمة لو سمحتى فنجان قهوة دماغى هتنفجر

و كريمة بتفتح الستاير والنور بيدخل
كريمة / يلاا روح خد دوش الاول وانت تصحصح

انس / اية الى حصل امبارح انا مش فاكر حااجة

و انس بيحاول يفتكر وبيفتكر سالى وطارق

كريمة / ربناا يحميهاا ضحى هى الى جبتك هناا وانت كنت فى عالم تانى

انس / ضحى ميين

كريمة / ضحى خطبتك

انس / خطبتى ضحى هى

و انس بيفتكر ضحى وهى بتسندو وبتحاول تفوقو
و امير بيدخل

امير / صباح الخيير يا حضرة البش مهندس

انس / امير اخرج برة انا مش نقصك خالص

و امير بيضحك و انس بيحدفو بالفاظة الى جمبو
كريمة / اية الى انتو بتعملوة دة عيب عليكو

انس / سبونى لوحدى

كريمة / والدك معرفش حااجة ضحى اثرت علياا انى مقولهوش حااجة

وكريمة بتخرج هى و امير  موبيل انس بيرن وبيشوف اسم سالى

وبيتعصب وبيرمى الموبيل بعيد عنو بغضب
وبيروح ياخد دوش وبيقف تحت المياة وبيغمض عيونو
وبيفتكر سالى هى وطارق

فى الصباح ضحى فى المطبخ وعلى  بيدخل المطبخ
وبيقاعد قريب منهاا

على / انا عارف ان مش من حقى اسالك كنتى فيين بس انا
ضحى بتبصلو اوى وبتقرب منو

ضحى / ومين قالك ان مش من حققك تسالنى هاا

على / يعنى هتقوليلى كنتى فيين باليل

ضحى / مش عوزة اكدب عليك

على / ولية تكدبى علياا ضحى انا مش طفل صغيير انا بس

ضحى بتحط اديهاا على خدو بحنية
ضحى / حبيبى مش عوزااك تخاف علياا

على / ازاى مخفش عليكى انتى من اليوم الى اتخطبتى فية وكل يوم

ضحى / على

على / ضحى انتى مش وخدة بالك ان حتى ضحكتك اختفت

ضحى بتحضن على  اوى
على / خليكى وثقة انى جمبك وتقدرى تعتمدى علياا فى اى حاجة

ضحى / اة طبعا انت اخوياا وصديقى وكل حاجة لياا فى الدنياا

على / اة الكلام دة كان قبل البش مهندس بس دلوقتى خلاص

ضحى / انت بتغيير ولا اية

على / انا اغير لاا ابدا

على و ضحى بيضحكو و ضحى بتبوسو من خدو وبتحضنو اوى

انس بيغير هدومه وبيروح اوضة  والدو ووالدو مش فى الاوضة  و انس بينزل الرسبشن وبيشوف كريمة

انس/ دادة كريمة باباا مش فى اوضته

كريمة / والدك خرج

انس / خرج فيين وازااى يخرج

كريمة / رفض حتى انى اتكلم حتى

انس بيمسك دماغو وبيتالم
انس / دماغى هتنفجر من الصداع

وبيدخل عبد الرحمن و انس بيقف مظبوط

عبد الرحمن بيروح على انس وبيحط فى ايدو علبة فوار صغيرة

عبد الرحمن / خد دة هيفوقك يا حضرة البش مهندس

و عبد الرحمن بيمشى وبيسيبو

و انس بيتنهد اوى
كريمة / اكيد شافك وانت راجع باليل

انس / دادة انا مش قادر اتكلم انا هروح المكتب احسن

و انس بيخرج وبيروح على عربيتو

ليست هناك تعليقات