إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه23🌸

الحلقة   23

مصطفى / عندو حق انتى لية تسكتى بعد الى ضحيتى علشانهم  بسمعتك وبحياتك بعد دة كلو

انس / وحبيب القلب كمان عارف كل حااجة

و ضحى بتبص لانس
انس / برافو عليكى براافو ميين تانى قولتيلو ومش بعيد انى اخرج القى الموظفيين كلهم عرفيين انتى بتلعبى بمستقبلى  انا مش مصدق انى اديت الثقة دى لوحدة زيك

ضحى / كفااية انا تعبت تعبت من الحمل دة ممكن تجيب اى وحدة  غيرى تلعب الدور دة معاك انا مش مثالية ابدا ماشى

مصطفى / ضحى اهدى انتى

ضحى / مصطفى لو سمحت كفااية

و ضحى بتخرج من المكتب وبتمشى

و مصطفى و انس بيبصو لبعض بغضب

و انس بيرجع الفيلاا
امير / انس   انس

و انس مبيردش على امير وبيطلع على اوضته
كريمة / انس اول مرة اشوفو بالحالة دى

امير / اكيد حصل حااجة

كريمة / خد يا ابنى روح دة معاد الادوية بتاعت والدك

وامير بياخد الادوية من ايد كريمة وبيطلع على اوضة  والدو
عبد الرحمن / اخيرا ورتنى وشك

امير / الادوية بتعتك يا باباا

عبد الرحمن / انت كويس

امير / يعنى متقلقش عليا انا تمام بس انس

و عبد الرحمن بينزل من سريرو بسرعة
عبد الرحمن / ابنى انس

امير / باباا اهدى متقلقش هو بخير بس راجع من برة متعصب اوى حتى كنت بنادى علية مبيردش علياا

و عبد الرحمن بيفكر  وبيسمعو صوت عربية بتخرج من الجنينة وامير بيروح على البلكونة وبيشوف عربية انس

امير / باباا دة انس

عبد الرحمن / هيرجع تانى متخفش الطيير مبيبعدش عن عشو

امير / نفسى افهم الالغاز الى بنتكلم بيها انت و انس دى

عبد الرحمن / يلاا روح شوف مزكرتك السنة دى اخر سنة

امير / حاضر تماام يافندم

و امير بيخرج و عبد الرحمن بيبان علية القلق وبيبص لصورة
انس هو امير

سالى فى البلكونة  بتشرب قهوة وجرز الباب بيرن
سالى / انس

وسالى بتروح تفتح الباب وبيكون طارق
سالى / طارق

طارق / اكيد مكنتيش مستنينى  اناا

سالى / عاوز اية مش اخت كل الى انت عوزو منى مبقاش فى اى حااجة  ادفعهالك تانى

طارق / انا جاى اشرب معاكى قهوة

وطارق بيدخل هو وسالى وبيدخلو البلكونة  وبيقاعدو

طارق / انا اسف ان انا حولت غضبى بالطريقة البشعة دى

و سالى مبتتكلمش
طارق / تتجوزينى

و سالى بتعيط 
سالى / روح من هناا

طارق / سالى مش هتخسرى ابداا

سالى / انا بحب انس

طارق / انتى مفكرة انو هيتجوزك انتى بالنسبة لة محطة    بينزل عندهاا شوية وبيرووح

سالى / طارق انت اية الى جابك هنااا

موبيل سالى بيرن
سالى / الو حبيبى

انس / سالى محتاج اتكلم معااكى انتى فى البيت

سالى / انس انا انا لاا انا مش فى البيت

و انس واقف قدم البيت وبيتنهد وبيرجع لعربيتو تاانى
انس / انا محتجلك اوى تعباان

سالى / اسفة بس انا

وسالى بتبص لطارق و انس بيركب عربيتو ولسة هيتحرك بيبص للبلكونة  بتاعت سالى  وبيشوف سالى هى وطارق فى البلكونة  وبيتصدم من الى بيشوفو

و انس بيقفل التلفون
سالى / الوو انس الوو انس

وسالى بتبص لطارق
سالى / طارق انت لازم تروح من هناا ممكن انس يجى فى اى وقت

وطارق بيشوف انس فى عربيتو قدم العماارة وبيبتسم اوى
وطارق بيقرب من سالى

سالى / طارق لو قربت منى هرمى نفسى من هناا

طارق / انا هروح يا ساالى بس ارجوكى تفكرى فى العرض بتاعى

سالى / عرضك مرفووض

طارق/ الله يرحمو سعد كان عارف انى بحبك

سالى / طارق ارجووك متجبش سيرتو

طارق / انا اسف

وطارق بيروح عليهاا وبيحضنهاا بحنية وبيملس على شعرهاا وبيضمها اوى وسالى بتعيط  فى حضنو وطارق بيلمس جسمهاا و انس بيشفهم من العربية ولسة كان هينزل من العربية  وكانت عربية هتخبطو

و انس بيرجع يبص على طارق وسالى
طارق / حببتى تعالى ادخلى الجو برد عليكى انا هروح وانتى ارتااحى

وطارق بيلف دراعو حولين خصرهاا وبيدخلو من البلكونة وطارق بيقفل باب البلكونة و انس هيتجنن من الى شاافو وبيركب عربيتو بسرعة وبيتحرك

على / ضحى تشربى قهوة معاياا

و ضحى مبتردش علية
على / ضحى انا لما بسالك انتى فيكى اية بتقوليلى مفيش حاجة بس انا متاكد ان فى حاجة انتى مخبياهاا عنى

ضحى / على انا تعبانة وعوزة اناام تصبح على خيير

و ضحى بتروح على اوضتها وبتقفل الباب وعلى بيتنهد وبيقفل التلفزيون وبيدخل اوضته بيزاكر

محمد بيتصل بكنزة وكنزة مبتردش علية و محمد بيتعصب
كنزة / اتصل تانى وتالث ورابع اتعذب شوية

و محمد بيتعصب وبيضرب الكرسى برجلو واية بتخرج من المطبخ وبتروح علية بسرعة

اية / محمد فى اية

و محمد بيظبط الكرسى مكانو
محمد / لا مفيش بس انا خارج ومش هتاخر

اية / خارج فيين فى الوقت دة

محمد / دة زبون عندى نسى المحفظة فى التاكسى هروح ارجعهاالو

اية / بس

محمد / اية روحى انتى شوفى بتعملى اية يلاا

و محمد بيخرج من البيت وبيروح على التاكسى بتااعو وبيمشى

انس قاعد  فى باار وبيشرب وسكى وباين علية سكرران
وبيشوف اغنية سالى فديو كليب فى التلفزيون بتاع الباار وبيمسك ازاازة الوسكى بيحدفهاا على التلفزيون بقوة والتلفزيون بينفجر

والكل بيتخض وبيصرخو والامن بيروحو على وانس وبيهجمو وبيحولو يخلوة يهدى

مدير البار / بس سبوة مفيش حد يقرب منو دة بيكون المهندس  الى كل يوم بيكون اخبارو فى الجرايد

و انس دايخ وبيقع من كتر الشرب

عبد الرحمن  قلقان على انس فى الجنينة وكريمة بتروح علية
ومعااها شال من الصوف بتحطو على كتف عبد الرحمن

عبد الرحمن / انس اتاخر

كريمة / هو مش طفل صغيير متقلقش يمكن راح مع اصحابه شوية

عبد الرحمن / وانتى مصدقة دة

كريمة / لا انا كمان قلقانة اوى بس بحاول اخليك تهدى شوية علشان قلبك

موبيل ضحى بيرن وبيكون رقم غريب
ضحى / الو اييية انا انا جاية حاالاا

و ضحى بتغير هدومه بسرعة وبتخرج و على فى اوضته بيذاكر  وبيسمع صوت باب الشقة وبيخرج

على / ضحى

و بيروح اوضة  ضحى وهى مش موجوودة

محمد بيروح بيت كنزة وبيرن الجرز والخادمة بتفتح الباب
محمد / الانسة كنزة لو سمحتى

والخادمة بتروح لكنزة  وبتقولها ان فى شخص على الباب
عوزهاا

كنزة / شخص ميين وفى الوقت دة

وكنزة بتخرج وبتشوف محمد على الباب وبتتفاجا
كنزة / محمد انت

محمد / مش بتردى على التلفون لية

كنزة / التلفون بس يمكن صامد يعنى انا

وبيبصو لبعض هم الاتنين
كنزة / يعنى اية الحاجة المهمة الى تخليك تيجى لحد هناا
وفى الوقت دة

ليست هناك تعليقات