إبحث عن موضوع

حبك قدري 💜الحلقه التاسعه💜

🌹  الحلقة    9  🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

--- وبتيجى شيرين من وره مهند وبتحط اديها على عينو

وسلسبيل زعلت ومهند بعد اديها عنو

مهند \ انتى اية الى بتعملية دة

شيرين \ وحشتنى

مهند \ روحى من هنا

شيرين \ انتى سبب الى بيحصل فينا دة انتى مفيش حد غيرك انتى

سلسبيل \ انا همشى

شيرين \ ريحة فين بعد ما ختى حبيبى منى

-- والشباب والبنات سمعو الصوت وراحو عليهم

شيرين \ انا بحبك يا مهند هى بتخدعك هى الى خدتك منى مش انت كنت عوزنا نتجوز تعالة نتجوز ونعمل فرح كبير

ومهند بياخد ايد سلسبيل

مهند \ سلسبيل خلينا نمشى

شيرين \ لا سبها تمشى هى انت ملكى انا

وشيرين هجمت على سلسبيل وبتضربها وفجاة فى حد بيشد شيرين وبيضربها بالقلم وسلسبيل بترفع عنيها وبتشوف مين وبيكون ياسر

-- و اول ما شفتو جريت فى حضنو و هي بتعيط  --

ياسر \ متخفيش يا روحى انا معاكى

-- و بياخد سلسبيل ويمشى ومهند بيجرى وره

مهند \ ياسر

ياسر \ هصصصص ولا كلمة انت عارف لو قربت من اختى

مهند \ انا

ياسر \ انا قولتلك ولا كلمة

سلسبيل \ ياسر احنا

ياسر \ هنتكلم فى البيت

-- وياسر بياخد سلسبيل ويمشى ومهند بيجرى وره

مهند \ ياسر

و بياخد سلسبيل من اديها وبيمشو ومهند بيمسك ايد سلسبيل التانية وياسر بيقف

ياسر \ اية الى انت بتعملو دة

مهند \ لزم تسمعنى

ياسر \ سيب اديها

مهند \ لزم تسمعنى

-- وياسر اتنرفز ومسك دراع مهند الى كان مكسور وبيضعط عليها اوى ومهند بيتالم

ياسر \ قولتلك سيب اديها

سلسبيل \ ياسر وحياتى سيبو ياسر    ياسر

-- ومهند ساب سلسبيل وياسر خدها على العربية وسلسبيل بتعيط اوى ونهى بتكون مستنياهم عند العربية

نهى \ فى اية مالك

ياسر \ اركبو

ونهى بتاخد سلسبيل وبتركبها جمبها وسلسبيل منهارة من العياط

ياسر \ انا غلطان الى اديتك الحرية وكنت بعملك انك كبيرة

-- وسلسبيل مبتتكلمش ومنهارة من العياط

***********************.              

-- ومهند راح على عربيتو ومش عارف يعمل اية وبيروح على الفيلا

مريم \مهند تعال

-- ومهند طلع على اوضته ومردش عليها ومريم طلعت وراه وبتدخل علية وبيكون واقف فى البلكونة

مريم \ فى اية مالك

مهند \ مفيش مدايق شوية

مريم \ طب ممكن تقولى فى اية براحة واهدى شوية

-- ومهند بيحكلها على الى حصل

***********************.              

---- سلسبيل فى البيت وفى اوضتها وياسر فى الصالة

و نهى مع سلسبيل --

منى \ فى اي اختك بتعيط لية

ياسر \ مفيش

منى \ انت مزعل اختك لية دة انت اول مرة تزعلها

ياسر \ انا داخل على اوضتى ارتاح

***********************.              

-- سلسبيل و نهى فى الاوضة

نهى \ فى اية

سلسبيل \ مهند

نهى \ فى اية مالو

-- وسلسبيل حكت لنهى على الى حصل فى الجامعة

نهى \ انتى عارفة ان الشباب الى زى دول بيتسلو بالبنات وبيفرحو بلمت البنات حولية

سلسبيل \ لا لا يا نهى متقوليش كدة مهند غير كدة خالص هو بيحبنى وانا كمان

نهى \ طب ممكن تهدى علشان نفكر هنعمل اية

سلسبيل \ لو شفتى عيونو كانت بتقول كلام كتير كانت بتقولى متسبنيش

نهى \ طب اهدى

-- وياسر بيدخل عليهم الاوضة

ياسر \ ممكن نتكلم

نهى \ انا همشى وهجيلك بكرة

ياسر بيدخل وبيقاعد جمب سلسبيل على السرير

ياسر \ انا وعدك انى احافظ عليكى وان مفيش حاجة تحصلك ابدا طول ما انا عايش بعد وفات بابا وانا معتبر نفسى ابوكى واخوكى وصحبك وكل حاجة بس جة اليوم
الى تعملى فية كدة

سلسبيل \ بس انا معملتش حاجة غلط

ياسر \ وكمان مش عوزة تعترفى انك غلطانة

سلسبيل \ انا حبيت انا حبيت زى كل بنت ما بتحب والحب مش حرام

ياسر \ ياة كبرتى يا سلسبيل

سلسبيل \ وانت لسة فكرنى البنت الصغيرة الى بتشلها لسة على كتفك

ياسر \ كتفى دة الى كان بيشيلك وكان بيخبيكى من عيون الناس

سلسبيل \ انت عارف انا بحبك قد اية انت كل حاجة ليا انت وماما بس مهند حاجة تانية

ياسر \ لزم تنسية خالص مهند مينفعكيش

سلسبيل \ لا احنا بنحب بعض وحاول تفهمنى لو بتحبنى

ياسر \ لو بتحبية ابعدى عنو احسن

سلسبيل \ اية هتروح تضربو يعنى

-- وياسر بيبصلها بصة غضب و بتخاف من عصبيتو وياسر بيخرج من الاوضة وسلسبيل بتجرى وراة

سلسبيل \ انت هتعمل اية لمهند انت عارف لوحصلو حاجة

--- وياسر بيضرب سلسبيل بالقلم على وشها وهى مصدومة ومش مصدقة دى اول مرة يمد ايدو عليها

ليست هناك تعليقات