إبحث عن موضوع

الوعد💥الحلقه28💥

💥    الحلقة    ٢٨   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

ورد /انا بتكلم بجد سامر و كريمان فى حاجة بنهم مش طبيعية

حمزة /لا مستحيل انتى غلطانة ازاى يعنى

ورد /وانت مدايق اوى لية

حمزة /انا لا مفيش عادى بس لو كان فى حاجة كان سامر حكالى

ورد / لا بس انت شكلك مدايق اوى ولا يكون فى

حمزة /انتى شكلك نوية على خناق انا هروح انام فى اوضة البنات احسن

حمزة خرج من الاوضة و ورد مديقة اوى

**********************************    

فى الصباح

ورد بتفتح عنيها بيكون حمزة بيلبس

ورد / انت رايح فين

حمزة /يعنى هروح فين يعنى على الشغل

ورد / وانت متعصب لية

حمزة / انتى الى كلامك بيعصب

ورد بدات فى العياط

حمزة / انتى بتعيطي لية دلوقتى

ورد / انت مبقتش تحبنى انا عرفة

حمزة بياخد نفس عميق وبيروح لورد وهى قاعدة على السرير وبيقاعد على ركبو قدمها وبيمسك اديها وبيبسها

حمزة / انتى عرفة انى بحبك وهفضل احبك

ورد / انت بتكدب عليا

حمزة بيخدها من اديها وبيوقفها

حمزة / انتى مراتى وحببتى واختى وامى وكل حاجة ليا فى الدنيا

حمزة بيمسحلها دموعها وبيبسها من خدها

ورد /طب ممكن اطلب منك طلب

حمزة / انتى تؤمرى يا روحى انتى

ورد / ممكن توصل البنات للمدرسة النهاردة

حمزة بيمسك نفسو من العصبية وبيحاول يهدى نفسو

حمزة / حاضر حاضر يا ورد بس بسرعة خمس دقايق وهنزل

ورد فرحت وبتبوسو من خدو وبتجرى على اوضة البنات وبتجهزهم

***********************.             

بسام كان بايت فى الشغل وبيدخل الشقة وبتكون سمر نايمة فى الصالة و بسام بيروح عليها

بسام / سمر سمر

سمر / بسام انت جيت

بسام / انتى نايمة لية هنا

سمر / انت عارف انى بخاف انام لوحدى فى الشقة

بسام بيوقفها وبيخدها وبيروحو ينامو

***********************.             

سامر واقف بالعربية ومستني حد وبعد دقايق كريمان بتخبط على شباك العربية و سامر فرح اوى وبيفتحلها الباب وبتركب جمبو

سامر / وحشتينى كنت هتجنن المدة الى كنت مسافر فيها ومقدرتش اكلمك

كريمان / وانا كمان

***********************.             

حمزة معاة البنات وبيوصلهم بالعربية وبيشوف سامر
و كريمان مع بعض وبيقف شوية وبيمشى وبيروح يوصل البنات على المدرسة وبيروح على مكتبو وبيكون سامر هناك
و حمزة دخل وقاعد

سامر / اتاخرت لية

حمزة / كنت بوصل البنات المدرسة انت وصلت امتى

سامر / من بدرى خد الاوراق دى عوزة امضاءك

حمزة /فى اية بينك وبين كريمان

سامر اتوتر اوى ومش عارف يتكلم

حمزة / اية يعنى ساكت ومبتتكلمش

حمزة بيروح يقاعد على الكرسى الى قدمه

سامر / انا هحكيلك على كل حاجة بس بصفتك صاحب عمرى مش اكتر

سامر / انا كنت بحب كريمان من قبل ما انت تعرفها ولا تحبها بس كان من طرف واحد مش اكتر ولما كنت خلاص قررت اعترفلها بحبى عرفت انك بتحبها وهى كمان بتحبك وسكت ومتكلمتش ونسيت الموضوع خالص لحد ما اتجوزت ورد

وحصل الى حصل ورجعت تانى من الموت وقررت ساعتها انى اعترفلها بالحب دة لما عرفت انها نسيتك وهى كانت السبب فى رجوع ورد ليك تانى واعترفتلها بحبى وقررنا

ندى نفسنا فرصة اننا نقرب من بعض واحنا على الحال دة
من زمان بس مش عارف ابدا افاتحكو فى الموضوع دة ازاى وانت عرفت خلاص واظن انى معملتش حاجة غلط

حمزة ساكت ومبيتكلمش وبيقف بيروح يقف قدم سامر

سامر / حمزة

حمزة بيضرب سامر على كتفو وبيضحك

حمزة / مبرووك يا صحبى

سامر و حمزة بيحضنو بعض و سامر مبسوط

حمزة / على فكرة المخابرات شكت فى الموضوع دة

سامر / مخابرات اية

حمزة / اختك يعنى هيكون مين شفتك انت و كريمان من الباكونة

سامر / انا هروحلها النهاردة وهفتح معاها الموضوع

حمزة /ماشى يلا على مكتبك

***********************.             

فى الليل حمزة بيرجع من الشغل وبيدخل

حمزة /ورد ورد

ورد فى المطبخ

ورد /انا هنا فى المطبخ

حمزة رحلها المطبح وبتكون بتجهز العشاء

حمزة /فين البنات

ورد /  اتعشو ونامو من بدرى

حمزة بيروح يبسهم وهم نايمين

ورد /حمزة يلا العشاء جاهر

حمزة بيخرج وبيروح علي السفرة وبيمسك ورد من خصرها

ورد /حمزة يلا علشان تتعشا

حمزة /انا شبعت لما شفتك

حمزة لسة هيقرب منها و ورد بتحطلو الاكل فى بقوها
وبتضحك

ورد /يلا نتعشي

و بيتعشو مع بعض و ورد بتروح المطبخ وبتظبطو

حمزة /ورد ورد فين البيجامة

ورد /عندك فى الدولاب

حمزة /لا مش موجودة

ورد بتروح على الاوضة وبتفتح الدولاب ولسة هتطلعلو البيجامة حمزة بيمسكها من خصرها وبيقرب منها

ورد /حمزة انت بتعمل اية

حمزة /وحشتينى

ورد /حمزة انا مش فاضية عندى شغل فى المطبخ مصدقت البنات نامو

حمزة بيقرب منها علشان يبسها و ورد بتسمع صوت ريم بتعيط وبتبعد حمزة عنها بسرعة وبتجرى على البنات وبتكون ريم عوزة تشرب وبتنام تانى و حمزة متعصب ومدايق اوى من اهمال ورد لية وبيروح ينام

**********************************    

وفى الصباح ورد بتصحى حمزة

ورد /حمزة هتتاخر

حمزة /عامل اجازة اسبوع

ورد /اجازة لية

حمزة /يعنى انا مش عارف اعمل اية يعنى وكمان جودى رجعة النهاردة وهروح استقبلها فى المطار

ورد / اة ولو انا قولتلك خليك معانا يوم واحد تقولى لا مينفعش بس علشان جودى تاخد اسبوع اجازة

حمزة / انتى عوزة اية دلوقتى

ورد / مش عوزة حاجة نام نام يا حمزة نام

حمزة بيحط المخدة على دماغو وبينام و ورد متعصبة اوى منه

**********************************   

سمر /بسام يلا هتتاخر

بسام / حاضر يا حببتى

سمر بتحط الفطار على السفرة

بسام / لا مش هقدر افطر هتاخر

سمر / لا وحياتى عندك افطر الاول انت بتنسي نفسك ومش بتاكل حاجة طول النهار

بسام بيروح يفطر بسرعة مع سمر وبيبسها من خدها

سمر / استني هوصلك على الباب

ولسا سمر بتقف بتحس بدوخة خفيفة

بسام / سمر انتى كويسة

سمر / انا اة بس شوية دوخة

بسام / هتصل بالدكتور حالا

سمر / لا دى مجرد دوخة خفيفة انا كويسة يلا انت علشان. متتاخرش

بسام بيبوس اديها وبيمشى و سمر حاسة انها تعبانة اوى وبتروح تنام

ليست هناك تعليقات