إبحث عن موضوع

الوعد 💥الحلقه 27💥

💥   الحلقة     ٢٧   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

سامر / انت لسة زى ماسبتك عصبى

حمزة / انت وصلت امتى

سامر / لس حالا

وبيسلمو على بعض وموبيل سامر بيرن و سامر بيتوتر

سامر / انا رايح المكتب

حمزة / استنا انا جاى معاك

سامر / لا خليك

حمزة استغرب اوى من تصرف سامر وحمزة بيروح لسامر المكتب

حمزة / سامر يلا بينا اختك مستنينا

سامر / اة حاضر

حمزة / سامر فى حاجة شكلك مش مرتاح

سامر / انا لا مفيش بس تعبان من السفر شوية خلينا نمشى بقي البنات وحشونى اوى حمزة

***********************.             

حمزة و سامر راحو على البيت و حمزة بينادى على ورد

حمزة / رورو  رورو

ورد /حمد الله على السلامة

ورد راحت على سامر وبتحضنو وبتبوسو وفرحانة اوى

ورد / على فكرة انا زعلانة منك

سامر / انا عارف بس والله كنت مشغول اوى

والبنات بيدخلو مع سمر و بسام واول ما بيشوفو سامر بيجرو علية

سامر / وحشتونى يا كتكوتة انتى وهى

سمر / حمدالله على السلامة

سامر / الله يسلمك يا سمر انتو عملين اية وحشتونى

بسام /يعنى معقول مفيش ولا تلفون نتطمن عليك ولا اى حاجة

سامر / حمزة عارف ان ممنوع اى تلفونات.

ورد / طب يلا الاكل جاهز

وبيتغدو مع بعض كلهم

بسام / يلا انا عندى شغل لزم امشى سلام

***********************.             

بسام مشى و حمزة بيبص لسمر وباين عليها انها زعلانة واول ما بسام بيخرج بتروح على اوضة  البنات وبتعيط  و حمزة بيروح يشفها و ورد والبنات بيلعبو مع سامر

حمزة / ممكن ادخل

سمر بتمسح دموعها بسرعة

سمر / اتفضل اكيد

حمزة / ممكن اعرف اختى حببتى زعلانة لية

سمر / انا لا مفيش بس مخنوقة شوية

حمزة بيروح يخدها فى حضنو و سمر بتعيط اوى

حمزة / فى اية مالك

سمر / نفسى اكون ام انا و بسام متجوزين من سنتين ومفيش حاجة لحد دلوقتى

حمزة / طب العلم اتقدم دلوقتى لية متروحوش لدكتور وتتطمنى

سمر / انا طلبت من بسام اكتر من مرة بس رافض بيقول نسبها على ربنا وانو مش مستعجل بس انا مش قادرة

ورد بتدخل عليهم

ورد /انتو هنا كنت بدور عليكو فى اية انتى كويسة يا سمر

سمر بتعيط

حمزة / يا سيتى مستعجلة انها تكون ام

ورد / طب ممكن تروحى تغسلى وشك وتجهزى هنروح مشوار انا وانتى

حمزة / هتروحو فين

ورد / انت فاكر شيرين زملتى هى سفرت عملت دراسات فى فرنسا ورجعت من اسبوع هروح انا وسمر  نتطمن عليها ونشوف اية سبب التاخير دة

سمر / بسام

ورد / دة اخويا هعرف اتصرف معاة يلا روحى

سمر خرجت و ورد لسة هتخرج من الاوضة حمزة بيمسك اديها وبيضمها

حمزة / انتى حلوة اوى النهاردة

ورد / حمزة

حمزة / يا عيون حمزة يا قلب حمزة

ورد / سامر و سمر برة

حمزة / وحشتينى اوى اعمل اية

ورد بتحط اديها حولين رقبتو وبتبصلو

ورد / بحبك

حمزة بيقرب من ورد وبيبسها من شفايفها ورودى وريم بيدخلو عليهم

رودى / مامى مامى

ريم / بتعملو اية

ورد بتضرب حمزة فى بطنو

حمزة / دى مامى عنيها بتوجعها وكمان انا مش قولتلكو قبل ما تدخلو تخبطو

ريم / بس دى اوضتنا

سمر بتدخل

سمر / انا جهزة يلا بينا

ورد مشيت مع سمر

حمزة / ورد انتى ريحة فين

ورد / مش قولتلك هنروح لشرين المستشفى

حمزة / طب البنات

ورد / اكيد مش هخدهم معايا انت و سامر هتفضلو معاهم

سامر / اية لا انا هروح شقتى تعبان

ورد / اتصرف انت وصحبك بقي

ورد مشيت هى و سمر و حمزة بيبص لسامر و سامر بيبصلو

ريم /بابى عروستى جعانة

رودى /خالو عروستى مش نضيفة

سامر / يعنى اعمل اية

حمزة / تعالو نحكلكو حدوتة انا وخالكو

والبنات فرحنين اوى وبيجرو على اوضتها

***********************.             

ورد و سمر عند شرين

شرين / دى حاجة بسيطة اوى هتخدى الادوية دى وان شاء الله خير

سمر فرحانة اوى و ورد و سمر مشيو وراحو على البيت وبيدخلو

ورد / حمزة سامر

سمر / هم راحو فين

ورد خافت وجريت على اوضة البنات وبتشوف سامر
و حمزة نايمين والبنات بيلعبو

ورد و سمر بيضحكو عليهم

حمزة / ورد اتاخرتى لية شفتى بناتك عملو فينا اية

سامر / انا الحمد للة انى متجوزتش

ورد و سمر بيضحكو

ورد / دة كلو علشان سبتكو معاهم ساعة وحدة

والبنات بيضحكو اوى ومبسوطين وبيجرو على ورد وبيحضنوها

سمر / انا لازم امشى

سامر / تعالى اوصلك انا خارج

ورد / هتروح فين

سامر / كفاية الى بناتك عملوة فيا يلا يا سمر

سامر و سمر مشيو ورودى وريم راحو بيلعبو و حمزة و ورد راحو على الاوضة

***********************.             

حمزة بيرمى جسمو على السرير وبيتوجع من الصداع

ورد / انت لازم تتعود على البنات علشان انا بفكر انزل الشغل

حمزة / احنا مش قولنا الموضوع دة اتقفل

ورد / لا احنا اجلنا الموضوع دة لحد ما البنات تكبر شوية والحمد للة كبرو

حمزة / ورد نتكلم بعدين خلينى ارتاح انا تعبان

ورد بتروح تشد المخدة منو

حمزة / ورد خلينى ارتاح بقي تعبان

ورد / يعنى انت اليوم الى تيجى فية بدرى تنام

حمزة /على اساس ان حضرتك فضيالى اوى انتى يا اما فى المطبخ يا اما مع البنات او خرجتى فاحسنلى انام

ورد / انا زهقت بقي

حمزة اخد المخدة منها وحطها فوق راسو ونام والباب بيرن
و ورد بتروح تشوف مين وبيكون جواب من فرنسا جاى لحمزة  و ورد بتخدو وبتدخل لحمزة

ورد /حمزة

حمزة مبيردش

ورد /فى جواب من فرنسا

حمزة سمع كدة ووقف بسرعة وجرى على ورد

حمزة /فين

وبياخد الجواب منها بسرعة وبيقراو ومبسوط اوى

ورد /مين الى باعت الجواب دة

حمزة /جودى

ورد /جودى مين

حمزة /بنت خالى كانت مسافرة فرنسا من زمان

ورد/ وانت محكتليش عليها خالص

حمزة /مكنش فى وقت مناسب المهم انها هترجع بعد بكرة

حمزة مرسوم على وشو الابتسامة

ورد /وانت مبسوط اوى لية كدة

حمزة /انتى متعرفيش انا وجودى كنا اصحاب ومكناش بنسيب بعض ابدا

ورد /والمفروض انى اكون مبسوطة صح

حمزة /انا هنام احسن شكلك نوية على نكد

حمزة راح نام تانى و ورد بتاخد المخدة ومتنرفزة وبتحدفو بالمخدة وبتخرج برة وبتروح على البلكونة وبتشوف سامر بيشاور لكريمان من البلكونة وبتستغرب اوى وبتدخل علشان ميخدوش بلهم و بتروح على الاوضة وبتكلم نفسها

ورد /معقول لا لا مستحيل

حمزة /اية اتجننتى ياحببتى ولا اية

ورد بتروح على حمزة وبتشدو

ورد /انا شفت حاجة غريبة اوى

حمزة /اية ابو الهول جة قدم العمارة ولا اية

ورد /انا بتكلم بجد سامر و كريمان فى حاجة بنهم مش طبيعية

حمزة /لا مستحيل انتى غلطانة ازاى يعنى

ورد /وانت مدايق اوى لية

حمزة /انا لا مفيش عادى بس لو كان فى حاجة كان سامر حكالى

ورد / لا بس انت شكلك مدايق اوى ولا يكون فى

حمزة /انتى شكلك نوية على خناق انا هروح انام فى اوضة البنات احسن

حمزة خرج من الاوضة و ورد مديقة اوى

ليست هناك تعليقات