إبحث عن موضوع

الوعد💥الحلقه 26💥

💥   الحلقة    ٢٦   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

ورد دخلت لحمزة الاوضة و حمزة نايم على السرير و بتقرب منو وبتعيط و وبتروح تمسك ادية

ورد / حبيبى انا جمبك يلا فتح عنيك يلا بصلى انا ورد حببتك حمزة بوصلى فتح عنيك انا اسفة حمزة انا عرفة انك زعلان منى طب علشان اولادنا

ورد بتحط اديها على خدو وبتعيط وبتمسك ايدو وبتحطها على بطنها

ورد /حبيبى انت اكيد حاسس ببناتك صح حبيبى انا سامحتك من زمان اوى حمزة كلمنى

و  ورد بتنام على صدرو وبتنهار من العياط وبتحس بايد بتلف حوليها و ورد بتتفزع وبتبص بتشوف حمزة مفتح عنية وبيضحك

ورد / انت كنت بتضحك عليا صح

ورد بتبعد عنو و حمزة بيقف وبيقرب منها

ورد / انا بكرهك ابعد عنى

حمزة بيقرب منها اوى و ورد بتعيط وبيمسحلها دموعها
و بيضمها فى حضنو و ورد بتعيط فى حضنو وبتبعدو عنها

ورد /انا بكرهك

حمزة / بحبك

ورد /انت كداب ومخادع

حمزة / بموت فيكى

ورد بتجرى على حمزة وبتترمى فى حضنو وبتعيط و حمزة بياخد نفس عميق

حمزة / ياااااة اخيرا قلبى رجعلى تانى ااااة يا ورد

ورد بتبص لحمزة وبتشوف دموعو نزلة وبتمسحلو دموعو

ورد /اسفة

حمزة بيقرب منها وبيبسها من شفايفها وبيشلها بين دراعو

حمزة /انتى تقيلة اوى

ورد بتضربو على كتفو و حمزة بيتوجع اوى وبينزلها بهدوء وبيقاعد على اقرب كرسى و ورد بتفتح القميص الى هو لبسو وبتشوف انو مجروح فى كتفو و سامر بيدخل

سامر /كنت خايف احسن تكونو قتلتو بعض

ورد /انت حسابك معايا بعدين

ورد بتبص لحمزة وبتروح تجيب الادوات الى جمب السرير وبتعالج الجرح

ورد / مقولتليش انك مجروح لية

سامر /كان رافض ان اى حد يلمسو غيرك ودى كانت الطريقة الوحيدة انك توافقى انك تيجى هنا

حمزة بيمسك اديها وبيبسها و بيقف وبيمسك ورد من خصرها

حمزة / انتى عزبتينى اوى

ورد / انا وانت هننسي كل حاجة مرت علينا

حمزة بيقرب عليها علشان يبسها

ورد / اخويا واقف

سامر / احم احم اية مش ليكو بيت ولا اية

حمزة بيمسك ايد ورد علشان يخرجو من الاوضة و سامر بيفتح الباب و بتكون شرين وعلى وقفين برة

شرين / اية كنتى هتمشى من غير متودعينى

على / مكانك موجود فى اي وقت

ورد بتحضن شرين

ورد / مين قال انى هسبكو انا هشتغل معاكو خلاص مش هقدر اسبكو

حمزة / انا شايف انك وخدة قرار انك هتشتغلى من غير متسالينى

ورد /  بس انا هشتغل والشغل مش هياثر على حياتى معاك انا بشتغل بقالى شهور وكنت لوحدى

حمزة / انتى تنسى الموضوع دة خالص

ورد / لا طبعا  ممكن يتاجل بس

سامر / انتو فى اية نتكلم فى الموضوع دة فى البيت

حمزة / فعلا مش دة الوقت المناسب الى نتكلم في موضوع زى دة

ورد / لا هنتكلم هنا انا هشتغل يا حمزة

حمزة بيشاورلها بايدو وبيتوجع وبيتعصب

حمزة / ورد يلا على البيت

وقبل ما ورد تتكلم ورد بتحس ان فى مياة نزلة منها

ورد / اااة اااااة انا بولد

حمزة بيجرى عليها وبيسندها

حمزة / ورد اهدى خدى نفس براحة اهدى يا حببتى

ورد بتتالم

حمزة / هاتو دكتورة بسرعة

والدكتور على بيروح على ورد

حمزة / هو مفيش دكتورة غيرك ولا اية

ورد / ااااة ااااة مش قادرة ابعد عنى خلصونى بقي

وبيخدوها على  العمليات و حمزة متوتر جدا و سامر بيحاول يهدية

سامر / حمزة اهدى بقي عصبتنى

حمزة / مفيش صوت خالص لية

حمزة بيسمع صوت عياط طفل

سامر / مبرووك يا بابا

حمزة / طب ورد

وشرين بتخرج ومعاها طفلين على اديها

شرين / مبروووك يا استاذ حمزة بنتين زى القمر زى مامتهم

حمزة / هم الاتنين بتوعى انا

سامر بيضحك وبيروح ياخد منها البنات وبيديهم لحمزة

حمزة / بس ورد مخرجتش لية

شرين / هى كويسة وهننقلها على اوضة حالا

البنات بتعيط و سامر راح مع شرين علشان يخلص الاوراق
و حمزة واقف لوحدو ومعاة البنات

حمزة / بس هوووة ششششششش نامو نامو  هووووو ة هووووة اسكتو باة

وبيرجع سامر

سامر / ههههة انا سبتك دقيقتان بس

حمزة / خد وحدة منهم دماغى

وبيخرجو ورد وبتروح على اوضة ولسة فى البنج و حمزة قاعد جمبها و ورد بتفتح عنيها

ورد /حمزة

حمزة /حببتى انا هنا جمبك

سامر /حمدالله على السلامة يا ماما ورد

ورد /فين بناتى هما فين انا مش شيفاهم

وبتدخل شرين و سمر معاهم البنات

سمر /حمدالله على السلامة يا ورد انا عمتو مش مصدقة

ورد بتحاول تتحرك علشان تاخد البنات وبتتوجع

حمزة /براحة ياحببتى

سمر وشرين بيحطلها البنات جمبها و ورد مبسوطة اوى

ورد /حبيبى هنسميهم اية

حمزة /مدام هما بنات يبقي انتى الى تختارى الاسامى

ورد /تقصد اية انت زعلان علشان جبت بنات صح انا كنت حاسة

حمزة /لا انا قصدى

ورد /خلاص انا عرفت قصدك

سامر /اية انتو مبتعرفوش تهدو شوية كل حاجة خناق خناق

ورد بدات فى العياط

حمزة /هو انتى عوزة تعيطي وخلاص

سامر /اهدى يا حمزة

سامر اخد البنات وشرين و سمر برة وسبهم لوحدهم
و ورد بتعيط و  حمزة بيقرب منها

ورد /متقربش منى انا عرفة انك مدايق انى مجبتلكش ولد صح

حمزة بيبصلها وبيبتسم و ورد بتعيط و حمزة بيملس على شعرها بحنية

حمزة /مين الى مبيحبش البنات كفاية انهم منك و شبهك انتى

ورد /اة اضحك عليا بكلمتين

حمزة /ورد حببتى انتى اكتر وحدة عرفانى انى مبفكرش بالاسلوب دة

ورد /يعنى مش زعلان

حمزة /ابدا ولو حتى عندى ٢٠ بنت هكون اسعد راجل فى العالم علشان هيكونو منك انتى يا روحى

ورد / بحبك

حمزة / وانا بموت فيكى يا روحى

بسام بيدخل

بسام /حمدالله على السلامة يا ورد

ورد فرحانة اوى علشان بسام معاة ورد

ورد /الورد دة ليا انا

بسام /لا دة انا هخدو لواحد صحبى

ورد /ابو شكلك

حمزة بيضحك و بسام بيدى الورد لورد وبيبسها من خدها

حمزة / اية انا هنا فى اية

بسام بيوطى وبيبوس ورد تانى

بسام /اختى وانا حر يا جدع

وبيوطى يبوس ورد تانى و حمزة بيشد ورد فى حضنو وبيضحكو و ورد بتفتح درعها لبسام وبتحضنو

***********************.             

__بعد اسبوع ورد و حمزة رجعو البيت __

حمزة /نورتى بيتك ياروحى

ورد /طول ما انا كنت بعيد عنك مكنتش بعرف انام ولا اكل ولا اشرب

حمزة /وحشتينى يا رورو

ورد /ياااة بقالك كتير اوى مقولتليش رورو

حمزة بيقرب منها و ورد بتتعلق فى رقبتو و حمزة بيشلها وبينيمها على السرير ولسة هيقرب منها والبنات بتعيط و ورد بتبعد حمزة وبتجرى عليهم

حمزة بيضرب المخدة وبيحدفها بعيد و ورد بتلاعبهم علشان ينامو وبينامو و ورد وقفة بتبص عليهم و حمزة بيجى من ورها  وبيلف دراعو حوليها وبيبسها من خدها

ورد /احنا مفكرناش هنسميهم اية

حمزة /ورد و رورو

ورد /هههههة لا بجد مش حلو كدة

حمزة /رودى

ورد /حلو اوى وريم

حمزة /رودى وريم

حمزة و ورد وقفين بيبصو على بناتهم وهم نايمين

حمزة /الفجر ازن من بدرى والنهار طلع مش هتنامى

ورد /تق تق

حمزة بيشلها و ورد بتضحك و حمزة بيلف بيها فى الاوضة وفرحنين اوى

***********************.             

*** بعد خمس سنين سمر و بسام اتجوزو وسعاد اتوفت

بعد سنة من ولادة البنات و سامر عايش لوحدو ****

حمزة فى التدريبات و سامر كان مسافر مع قوى من الجنود وبيروح لحمزة فى الموقع و حمزة بيتعصب على الجنود

سامر / انت لسة زى ماسبتك عصبى

حمزة / انت وصلت امتى

سامر / لس حالا

وبيسلمو على بعض وموبيل سامر بيرن و سامر بيتوتر

سامر / انا رايح المكتب

حمزة / استنا انا جاى معاك

سامر / لا خليك

حمزة استغرب اوى من تصرف سامر

ليست هناك تعليقات