إبحث عن موضوع

الوعد 💥الحلقه 21💥

💥   الحلقة    ٢١    💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

حمزة واقف تحت مع سمر و بسام

بسام /ورد اتاخرت اوى

حمزة /فعلا هروح اشفها انتو روحو واحنا هنحصلكو

بسام اخد سمر ومشى و حمزة طالع لورد

***********************.              

وطاهر مسكها جامد وبيقربها منو وبيبسها من رقبتها و ورد بتعيط و حمزة بيدخل وبيشفهم

ورد /حمزة

طاهر /انتى مش قولتيلى ان جوزك مش جاى دلوقتى

ورد /انت انت

حمزة مصدوم وبيقرب منهم و ورد بتبص فى عيونو وشافت نظرة الاحتقار فيها

ورد / حمزة انا

حمزة  مخلاش ورد تتكلم وبيضربها بالقلم و ورد بتقع على الارض و حمزة بيمسك طاهر وبيضرب فية

طاهر /انت الى فرقت بنا انا و ورد بنحب بعض

حمزة /انا هقتلكو انتو الاتنين هقتلكو

طاهر /متقربش منها انا السبب

حمزة بيضرب فى طاهر وطاهر بيجرى بعيد وبيخرج من الاوضة و حمزة مبيلحقهوش وبيروح لورد الى قاعدة  على الارض وبتعيط وشفايفها بتنزف دم و حمزة بيروح عليها وبيمسكها من شعرها و ورد بتصرخ

ورد /حمزة اسمعنى والله العظيم انا

ولسة ورد هتتكلم حمزة بيضربها بالقلم تانى وبيمسكها جامد وبيخرجها من الاوضة
               
حمزة /انتى بتخونينى انا انا غلطان انى اتجوزت وحدة زيك انتى

ورد / حمزة اسمعنى ارجوك اسمعنى

حمزة /مش عاوز اشوفك تانى روحى من هنا انا لو شفتك تانى هقتلك سمعانى هقتلك

ورد بتجرى علية قبل مايقفل الباب وبتمسك رجلية

ورد /حمزة انا من غيرك اموت انا

حمزة بيضربها برجلو وبيقفل الباب و ورد بتخبط على الباب و حمزة فى الاوضة وبيكسر كل حاجة فيها بعنف وبيجرح ايدو وبيعيط وقلبو مجرووح

***********************.              

ورد بتخرج من الفندق وبتعيط والناس بتبص عليها ومستغربين عليها و  ورد بتجرى وبتروح على الطريق وبتفضل تجرى تجرى تجرى زي الطائر المجروح وبتفتكر
كل لحظة حلوة مرت عليها مع حمزة ومنهارة من العياط
وطاهر كان بيجرى ورها وبيمسكها قبل ما العربية تخبطها

طاهر /ورد كنتى هتموتى

ورد منهارة من العياط

ورد /حمزة

طاهر /ميستهلكيش دة حتى مدكيش فرصة انك تتكلمى لو بيحبك كان مصدقش الى قلتهولو انا

ورد بتضرب طاهر فى صدرو

ورد / ابعد عنى

طاهر / انا بحبك

ورد مش سمعاة وبتبص ورها على الفندق وبتعيط

طاهر /ورد اسمعينى

ورد بتبص على الفندق

ورد /حمزة

طاهر /بعد الى عملو فيكى لسة بتحبية

ورد بتسيب طاهر وبتمشى وبتعيط وبتمشى على طريق العربيات  ومش شايفة اى حد قدمها


طاهر /ورد ورد

**********************************     
        

وطاهر بيفضل يبص عليها فترة وبيبص على الفندق وبيجرى على الفندق وبيروح على اوضة حمزة وبيخبط و حمزة قاعد على الارض وبيعيط وطاهر بينادى على وحدة من تنضيف الاوض وبياخد منها الكرت وبيفتح الباب وبيشوف حمزة

قاعد على الارض و حمزة بيبصلو و بيمسك الفاظة علشان يضربو بيها وطاهر بيهجم علية وبيضربو بالبكس وطاهر بيمسك حمزة اوى

طاهر /انت لازم تلحق ورد لازم ترجعها بسرعة

حمزة /انا هقتلك انت وهى هقتلكو

وطاهر مكتف حمزة اوى من دراعو وبيحكيلو على الى حصل

طاهر /لازم تلحقها ورد بتحبك انت

حمزة مش مصدق الى سمعو

حمزة /انا عارف انك عاوز تدارى خيانتكو اخرج برة روحلها روحلها

طاهر / ورد اشرف منى ومنك

وطاهر بيحدف حمزة بعيد

طاهر /انا شفت حبها ليك وهى فى اصعب وقت كانت بتفكر فيك انت مع انك اتهمتها بالخيانة وضربتها وطردتها برضو كانت بتفكر فيك انت انت متستهلهاش انا عارف انى غلطان بس حبها الى فى قلبى هو الى عمانى

وطاهر دموعو بتنزل

حمزة / ورد

طاهر /الحقها بسرعة قبل ماتضيع منك زى ماضاعت منى

حمزة بيروح على طاهر وبيمسك من هدومه

حمزة /انت حسابك معايا بعدين مش هتفلت من ايدى

طاهر /اعمل الى انت عوزو بس روحلها هى محتجالك بسرعة

حمزة اخد مفاتيح العربية وجرى بسرعة

وركب عربيتو وبيدور عليها فى الطريق زى المجنون

***********************.              

بسام و سمر سهرنين مع بعض

سمر /ورد و حمزة اتاخرو اوى

بسام /خلينا نرجع نطمن عليهم وكمان سامر مش باين من الصبح

سمر و بسام رجعو الفندق وبيطلعو الاوضة وبيخبطو ومفيش حد بيرد عليهم

سمر /شفت شكلهم خرجو يسهرو لوحدهم واحنا قلقنين علي الفاضى

بسام / قلبى مش مطمن

سمر /حبيبى متكبرش الموضوع هم عرسان جداد

بسام سرحان

سمر /اية مالك

بسام /طب سامر فين انا مش مطمن خالص

بسام نزل على الرسبشن وبيسال على سامر

الاستعلامات /الاستاذ سامر خرج من الصبح ومرجعش تانى

بسام /طب الاستاذ حمزة اوضة ٤٥

الاستعلام / معنديش اى معلومة عنهم يافندم

سمر /بسام انت قلقان لية

بسام و سمر وقفين تحت مستنين حد يرجع

***********************.              

حمزة لسة بيدور على ورد و ورد وقفة بتحاول توقف اى عربية توصلها و حمزة بيشفها وبيروح يقف قدمها بالعربية
و بينزل وبيروح عليها و ورد مش بتبصلو

حمزة / ورد

ورد اتجهلت وجودو ومشيت وبتحاول توقف تاكسى و حمزة بيروح يقف قدمها وبيمسك اديها

ورد /انا عارف ان الى عملتو ميتغفرش بس انتى هتسمحينى ورد اسف

ورد دموعها بتنزل

ورد /مفيش حد بيتوجع اوى الاما بيكون حب اوى.

حمزة / ورد اسمعينى

ورد /وانا كمان طلبت انك تسمعنى

ورد بتبعد عنو وبتروح توقف تاكسى والتاكسى بيقف
و حمزة بيروح يمسك اديها

حمزة /ورد ارجوكى اسمعنى انا كنت مصدوم

ورد بتبعدو عنها بعنف

ورد /لو سمحت متدورش عليا

ورد ركبت والتاكسى مشى و بتمسح دموعها و حمزة بينادى عليها

حمزة / ورد. ورد

ورد بتسمع صوتو وبتحط اديها على ودنها علشان متسمعوش وبتعيط

***********************.              

حمزة بيرجع للفندق و بسام بيروح علية هو و سمر

سمر /حمزة كنت فين

بسام /فين ورد

حمزة مبيردش عليهم

بسام /حمزة ورد فين اتكلم ورد حصلها حاجة

حمزة /ورد خلاص راحت

سمر /راحت يعنى اية

بسام /اختى فين اتكلم بقي

بسام حكلهم على الى حصل كلو ودموعو بتنزل

بسام /وسبتها ورجعت لية لو كنت بتحبها بجد مكنتش رجعت من غيرها

حمزة /انا حاولت بس

بسام /حاولت ياااة مجرد محاولة

وفى مسؤال من الفندق ومعاة شرطة بيروحو عند بسام

الظابط /انت قريب الاستاذ سامر

بسام /انا اخوة فى اية هو فين

الظابط /البقاء لله

سمر بتصرخ وبتمسك فى بسام و بسام مبيتكلمش

حمزة /اية الى انت بتقولو دة

الظابط / انتحر

حمزة مش مصدق

بسام /لا مش اخويا سامر ميعملش كدة

الظابط /انا عارف الحاله الى انتو فيها بس ياريت حد يجى يستلم الجثة ودى كل حاجة كانت معاة

بسام بياخد منو اوراق الى كانت مع الظابط ودموعو بتنزل

ليست هناك تعليقات