إبحث عن موضوع

حبك قدري 💜الحلقه 13💜

🌹  الحلقة     13  🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

-- وسلسبيل بتاخد الصندوق منو و مهند بياخد وردة من على التربيظة وبيديها لسلسبيل

مهند \ بحبك

-- وسلسبيل مبسوطة اوى

-- نهى \ شايف الحب اتعلم باة

-- وسلسبيل سرحانة مع الوردة ونهى بتخبطها فى كتفها

سلسبيل \ فى اية

نهى \ انتى مش هتبطلى السرحان الى انتى فية دة

سلسبيل \ خلينا نروح نشترى باقى الحاجات

على \ اية النشاط دة بركاتك يا شيخ مهند

سلسبيل \ ابو شكلكو انا هروح لوحدى

نهى \ انا هروح معاها علشان نخلص بسرعة

على \ ماشى سلام

نهى \ مش عاوز تقولى حاجة

على \ حاجة حاجة اية يعنى

نهى \ خلاص خليك هنا اشرب فى قهوة

على \ نهى استنى نسيت اقولك حاجة

ونهى رجعتلو فرحانة

على \ هتيلى شربات معاكى

نهى \ ضربة فى قلبك

وهى ماشية على بيمسك اديها

على \ هتوحشينى

-- ونهى فرحانة

نهى \ وانت كمان

-- و مشيت وراحت لسلسبيل

على \ انا حبيت مجنونة

***********************.              

--- يوم الخطوبة سلسبيل لبست الفستان بتاع مهند وخرجت من اوضتها

ياسر \ وااااو اية الحلاوة دى

ياسر \ يجنن الى عمل الفستان دة كان عارف انك هتلبسية

سلسبيل \ خلينا نمشى احسن نهى هتقتلنى

ياسر \ هنروح على الاستديو علشان نتصور معاهم قبل ما نروح على القاعة

***********************.              

-- وراحو على الاستديو واتصورو كلهم

على \ سلسبيل روحى اتصورى صورة لوحدك

سلسبيل \ لا خلاص

نهى / روحى بس

-- و سلسبيل رجعت على قاعة التصوير علشان تتصور تانى وبيطلع مهند من اوضة صغيرة ووقف وره سلسبيل ومسك خصرها و سلسبيل بتتخض

سلسبيل \ مهند انت انت

مهند \ هصصص هنتصور

--و سلسبيل بتقف وبتتصور مع مهند

سلسبيل \ مهند انت الى بتعملو دة جنون وحياتى عندك لزم تمشى من هنا بسرعة

مهند \ انا معاكى فى كل لحظة بحبك يا سلسبيل

-- و سلسبيل دموعها بتنزل

-- مهند \ لا مش عوز عياط
 
و بيبسها من اديها

سلسبيل \ انا خايفةاحسن نفترق عن بعض

مهند \ لا انا معاكى مش هيفرقنى عنك غير الموت

سلسبيل\ لا متقولش كدة

مهند \ لزم تخرجى علشان ميقلقوش روحى

و سلسبيل بتمشى وبتبص على مهند وبتبتسم وبتخرج

ياسر \ اتاخرتى لية

سلسبيل \ فى مشكلة مقدرتش اتصور

وياسر استغرب من ردها علية وبيبص على القاعة والمصور داخل القاعة بيلمح مهند وهو واقف معاة جوة وياسر اتصدم

--- وراحو على القاعة بتاعت الخطوبة وياسر مبيتكلمش
---و سلسبيل بترقص مع نهى وفرحانة وياسر بيبص عليها وزعلان اوى وبيمشى --

***********************.              

-- والخطوبة خلصت و سلسبيل بتروح على البيت بيكون ياسر قاعد فى الصاله بيفكر

سلسبيل \ انت كنت فين على كان بيدور عليك وزعل اوى

-- وياسر زعلان ومبيردش وفى شنطة فى الصالة

سلسبيل \ فى اية واية الشنطة دى

ياسر \ انا عندى شغل فى اسكندرية وهسافر دلوقتى

سلسبيل \ وانا

-- وياسر بيروح عندها وبيديها الصورة بتعتها هى و مهند
وبياخد الشنطة بتعتو وبيمشى و سلسبيل مصدومة ومش عارفة تقول اية

سلسبيل \ ياسر ياسر

-- وجريت وره على السلم

سلسبيل \ لا متسبنيش انا مقدرش اعيش من غيرك

ياسر \ لا هتقدرى

و سلسبيل بتمسك ايد ياسر وهو بيبعدها بعيد وبيمشى

-- و سلسبيل بتجرى وره وبتعيط

سلسبيل \ ياسر وحياتى عندك لا يا ياسر متسبنيش

-- وياسر بيركب العربية و سلسبيل بتجرى وراة وياسر بيمشى و سلسبيل بتقع على الارض بالفستان

-- وبتقف وبتجرى وره العربية وبتيجى عربية سريعة بتخبطها و بتفقد الوعى وياسر مبيشفهاش والناس بينقلوها على المستشفى وبيبلغو نهى و على

***********************.              

وهم معاها فى المستشفى

نهى \ على ازاى حصل دة انا خايفة عليها اوى

-- والدكتور بيخرج من الاوضة

الدكتور \ لزم ندخلها اوضة العمليات بسرعة عوزين حد من اهلها

ونهى بتعيط وعلى بيتصل بياسر و مبيردش علية

الدكتور \ احنا مش لزم نستنى اكتر من كدة

على \ انا همضى على اى ورق على مسؤليتى

ونهى منهارة من العياط وعلي بيحضنها

نهى \ سلسبيل يا على سلسبيل

على \ ان شاء الله ربنا مش هيسبها وهترجعلنا

وعلى بيتصل بياسر و اخيرا بيرد علية

ياسر \ متتتصلش بالرقم دة تانى ودة اخر يوم نكون فية صحاب

على \ سلسبيل فى المستشفى

-- وياسر بيتصدم ومش عارف يتكلم وبيرجع بالعربية تانى وبيروح على المستشفى وبيشوف نهى بتبكى وعلى معاها وبيجرى عليهم

ياسر \سلسبيل فين فين اختى

على \ فى اوضة العمليات

ياسر \ اية الى حصل

نهى / مش عارفين اية الى نزلها من البيت فى الوقت دة كان فى عربية سريعة وخبطتها

-- وياسر مش مصدق

ياسر \ انا انا السبب

على \ اهدا يا ياسر

ياسر \ سلسبيل هتروح منى يا على

-- وبيخرج الدكتور وياسر بيجرى علية

ياسر \ دكتور اختى اختى عاملة اية

الدكتور \ هى بخير بس لو مر عليها 24 ساحة والحالة مستقرة

ياسر \ يعنى اية

على \ اهدء يا ياسر شوية

الدكتور \ انت ياسر طول الوقت كانت بتنادى عليك حتى وهى فى البنج كانت بتنادى عليك

-- وياسر بينهار من العياط وبيقاعد على الارض وبيعيط

ومهند بيعرف وبيروح على المستشفى وبيشوف ياسر بيعيط بيجرى عليهم

مهند \ فين سلسبيل

-- وياسر بيشوفو بيهجم علية وبيضربه

مهند \ كفاية بقي انت السبب انت اكيد بقلبك القاسى دة انت الى دمرت سلسبيل انت

ليست هناك تعليقات