إبحث عن موضوع

حبك قدري 💜الحلقه 14💜

🌹  الحلقة     14  🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

مهند \ فين سلسبيل

-- وياسر بيشوفو بيهجم علية وبيضربه

مهند \ كفاية بقي انت السبب انت اكيد بقلبك القاسى دة انت الى دمرت سلسبيل انت

على \ مهند روح من هنا

مهند \ لا مش همشى من هنا غير لما اطمن على سلسبيل وهفضل معاها ومش هسبها

-- وياسر بيتعصب من كلامو وعلى بياخد مهند بعيد عنهم

نهي  \ كفاية بقي كفاية سلسبيل بتموت جوة وانتو هنا بتتخنقو مع بعض حرام عليكو حرام

-- و انهارت من العياط وعلى بيرحلها وبيحضنها

الدكتور / عوزين دم بسرعة

على \ خدو كل دمى بس سلسبيل تعيش

الدكتور \مين فصيلت دمو A

مهند \ انا

-- و جرى على الدكتور

مهند \ انا انا

الممرضة \ تعالة معايا بسرعة

وياسر بيمسك مهند

ياسر \ مستحيل

مهند \ لومسبتنيش سلسبيل ممكن تروح مننا

وياسر بيسيبو و مهند بيروح على اوضة وبيشوف سلسبيل وبيجرى عليها

مهند \ سلسبيل انا هنا جمبك سلسبيل فتحى عيونك سلسبيل

الممرضة /لو سمحت لازم ناخد منك دم بسرعة

ومهند بيروح معاها وبيخد دم منو والممرضة بتخرج مهند وبينقلو على اوضة

على \ فين الشاب الى اتبرع بالدم

الممرضة \ دة شاب مجنون هو عندو فقر دم والمفروض انو ميتبرعش بالدم اصلا  ونقلناة على اوضة والدكتور معاة

-- وعلى بيبص لياسر وياسر مش مصدق

***********************.              

-- وعلى بيروح لمهند

على \ دكتور هو عامل اية

الدكتور \ هيكون كويس بس لازم يفضل هنا علشان نتطمن علية اكتر

على \ مهند اية الى انت عملتو دة

-- ومهند مش قادر يتكلم

مهند \ سلسبيل عاملة اية

على \ هتكون بخير

مهند \ لا انا لزم اشفها بنفسى

-- وعلى بيساعد مهند علشان يقف

الممرضة \ انت بتعمل اية انت مش لزم تنزل من السرير

-- وعلى بينيم مهند تانى علشان تعبان اوى

مهند \ انا لازم اطمن عليها قوليلى انتى سلسبيل عاملة اية

الممرضة \ هى كويسة جدا والدكتور نقلها على اوضة الى جمبك

على \ اهو اهدا بقي وارتاح

مهند \ يعنى الى بينى وبين سلسبيل هى الحيطة دى

الممرضة \ لزم ترتاح

***********************.              

-- و سلسبيل فى الاوضة وياسر معاها وماسك اديها

الدكتور \ احنا مش مصدقين الى حصل كان الدم بتاع المتبرع فى سحر اول ما الدم مشى فى عرقها اتحسنت اوى علشان كدة نقلناها الاوضة

ياسر \ يعنى مفيش اى خطورة عليها

الدكتور \ لا حمدالله على السلامة

-- وياسر دموعو بتنزل وماسك ايد سلسبيل و بتبدا تفوق

سلسبيل \ ياسر متسبنيش ياسر

ياسر \ انا هنا يا سلسبيل انا معاكى يا روحى

--و سلسبيل بتفتح عنيها وبتشوف ياسر وبتعيط

ياسر \ لا متعيطيش كفاية

سلسبيل \ انا اسفة بس اوعة تسبنى لوحدى انا مليش غيرك

ياسر \ لا انا الى اسف انا الى مقدرتش احافظ عليكى سمحينى يا سلسبيل

-- وياسر بيعيط فى حضن اختو وبيدخل على ومعاة مهند

مهند \ سلسبيل

سلسبيل \مهند انت اية الى جابك هنا روح روح من هنا مش عوزة اشوفك خلاص الى بنا انتهى احنا مينفعش نكمل مع بعض

مهند \ سلسبيل انا

و سلسبيل بتعيط --

سلسبي\لو سمحت كفاية انت كنت هدمرلى عايلتى اخرج من حياتى و لو بتحبنى فعلا ابعد عنى كفاية

ومهند بيبص لياسر

مهند \ ماشى يا سلسبيل وحيات الحب الى ليكى فى قلبى مش هتشوفينى تانى هبعد وهروح لمكان يمكن اقدر انساكى فية

-- و بيخرج

--و سلسبيل بتعيط ومنهارة من العياط

سلسبيل \ ممكن تسبونى لوحدى

وبيخرج على و ياسر من الاوضة وياسر مش عارف يعمل اية

***********************.              

على \ انت مبسوط كدة خلاص ارتاح قدرت تفرقهم عن بعض خلاص

ياسر \ على حافظ على كلامك

على \ يا خسارة يا صحبى

-- و بيمشى ونهى بتشوفو

نهي \ على سلسبيل عاملة اية

على \ سلسبيل كويسة روحلها هى عوزاكى

-- ونهى جريت على اوضة سلسبيل وبتدخلها وبتكون سلسبيل بتعيط

نهى \ سلسبيل حببتى حمدالله على سلمتك يا روحى

سلسبيل \ نهى مهند انا النهاردة جرحتو اوى وقولتلو انو يبعد عنى وانى مش عوزة اشوفو تانى

نهى \ بس مهند

سلسبيل \ خلاص مش عوزة اعرف حاجة تانى انا لزم انساة انا عوزة انساة ساعدينى

نهى \ مش هتقدرى علشان دمو ماشى فى جسمك دلوقتى

سلسبيل \ يعنى اية

نهى \ وقت لما كنتى فى العمليات طلبو دم ومفيش حد فينا ينفع يتبرعلك غير مهند واتبرعلك بدمو ومسالش على نفسو والممرضة قالت انو بسبب انو اتبرعلك بدم فى خطورة على حياتو

سلسبيل بتحاول تتحرك بس بتتوجع اوى ومش بتقدر تتحرك

سلسبيل \ اة اة رجلى مش قدرة احركها اة

نهى \سلسبيل فى اية

-- وياسر بيسمع صوت سلسبيل وبيدخل عليهم

ياسر \سلسبيل فى اية

سلسبيل \ ياسر الحقنى رجلى مش حاسة بيها خالص

نهى \ دكتور دكتور بسرعة

-- وبيدخل دكتور وبيطلب يخرجو برة

-- وياسر بيعيط

على \ هدى نفسك اكيد من اثر العملية وكل حاجة هتكون بخير

-- وبيخرج الدكتور

ياسر \ اختى يا دكتور

الدكتور \ للاسف اختك مش هتقدر تمشى تانى

ليست هناك تعليقات