إبحث عن موضوع

بوابة جهنم 😈الحلقة الثالثه😈

بسم الله الرحمن الرحيم

بوابه جهنم
الحلقه ٣
انا حكيت ليكم لحد مكنت باخد حمام وطلع شعر طويل لف على جسمى كلو لحد مكنت هموت اغمى عليا لان نفسي تقريبا كان بيروح فتحت عينى لقيت نفسي واقف ف بيت الست دولت بس البيت فااااضى خالص مفيهوش اى اثاث ولا حاجه ع الارض حيطان البيت مليانه تراب وعليها صوره كبيره لست دولت وعليها شريطه لونها اسود
حاولت افتح باب البيت الباب كان مقفول جامد ولما حاولت اعافر ف الباب وافتحه جت القطه بتاعتها اللى انا موتها بايدى وطارت ونطت على ايدى جرحت ايدى جرح عميق جدا لدرجه انى شفت عدمى بس الغريب انى لا حاسس بالم ولا نازل دم !!!!!!!!!!
وانا باصص ف الجرح ومش مصدق عينى سمعت خطوات تقيله جايه من غرفه النوم بصراحه شعر راسي وقف خوفت اووووى والقطه كانت بتمشي بهدوووووووء على الارض وعلى الحيطان والسقف من خوفى قربت اشوف مين اللى ماشى وفضلت اقول
مممممين
ممممين
لاقيت نور شديد فتح ف عينى فجاءه لدرجه انى مكنتش عارف افتح عينى بس صوتها مش ممكن اغط فيه هى هى دوووووووووووولت
لا
انتى ازاى ؟؟؟
انتى ميته
قالت انا هخلى حياتك جحيم هنزلك كل خطوه طلعتها عمرى مهسيبك يغمض ليك جفن كل ده وانا بحاول اغمض عينى من النور واخبى عينى بايدى وفجاءه النور طفا وحسيت بنفس بااااارد جدا قدامى لدرجه انى وشى اتشل من البرد وشفايفى جمدت عن الحركه وراحت مصررررررخه ف ودنى صرخه افقدتنى السمع فضلت اخبط على ودنى مش ساااامع انا مش سااااااااامع ف ودنى اللى صرخت فبها لا لا انا بحلم لا لا لا
فتحت عبنى على غرفه ف مستشفى انا بعمل هنا ايه ؟؟؟؟
ايه ده ايدى مربوطه ليه ؟؟؟؟؟؟
اه ايدى فيها الم رهيب وملفوفه بشاش افى ايه
ايه ده انا مش سامع ليه. ؟؟؟؟؟؟
حصلى ايه ؟؟؟؟
لازم افهم طلبت اقابل الدكتور قالى اللى خلانى جمدت مكانى
انى قطعت شراين ايدى وغرقت جوه البانيو ف دمى وقعت على ودنى فقدت السمع فيها
طبعا انا انكرت ده كلو وحاولت اشرح الجرح ده بسبب ايه ؟؟؟
ومش سامع بسبب ايه بس للاسف مش سمعنى حاولت اقنعه بس اما شفت صوره وملف محضر الوقعه انا كنت مرمى ف حوض الاستحمام ودمى ملون الميه باللون الاحمر ومكتوب ف الملف الخاص بالقضيه انى انا حاولت الانتحار وبصماتى ع سلاح المستخدم
انا مش قادر اصدق الكلام ده دموعى نزلت من غير محس قلبي انقبض جاممممممممد كلمت السواق يجى يخرجنى مش حابب حد يعرف بس الدكتور رفض خروجى وطلب منى اقعد مع دكتور النفسانى
اخدت علاجى ونمت شويه لاقيت الباب بيفتح بشووووويش وجى نور خفيف اوووى من بره وكانت الممرضه جيه تدينى الحقنه طبعا اخدت الحقنه ويدوب بعدل نفسي علشان انام لاقيت السرير اتحرك بسررررررررعه جدددددا وانكسر زجاج الشباك واتحدفت  من الشباك بالسرير وقبل مقع والمس الارض اترفعت باقصى سرعه واتحدفت جوه كهف ف جبل فى طاقه نار منوره الكهف انا اترميت ع الارض الخبطه كانت قويه اووووى عليا قمت نفضت هدومى وخدت شعله النار اللى جوه الكهف وبحاول اعرف انا فين ولا حصلى ايه
ايدى كانت بتترعش والشعله هتقع منى قلبي هيطلع من مكانو قربت لاقيت نور جى من جزء من الكهف قربت منه انفتح قدامى باب حجرى ضخم جدا وكان واقف طفل مدينى ضهره لسه بقولو انت ياابنى انا هنا بعمل ايه ادور وشوفت وشو لونه ازرق وعينه بالطول ولونها اخضر ومفيش بياض ولا سمار اخضر بس واسنانه كانت زى الابر طبعا انا خفت اوووى منه وطلب منى انى امشي وراه مشيت وانا هموت من الخرف والرعب لحد موصلت لمخلوق شبه الولد ده قاعد على كرسي كبير اوى من االحجر  وطلب منى انىً المخلوق ده قام وقف كان جسمو هلامى مفيش فيه لاعضم جسمو كان بيتمايل زى الهلام وجسمو شفتف وكانت شايف الدن وهو بيجرى جوه جسمو وفجاءه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يتبع

ليست هناك تعليقات