إبحث عن موضوع

الحاقده 😈الجزء التاسع😈

بسم الله الرحمن الرحيم
الحاقده
حلقه٩
انا عايشه ف جحيم بمعنى الكلمه حتى اهلى قطعونى خلاص وليهم حق مش هلمهم بس غصب عنى عملت كده لانى خايفه اوى عليهم
رحت لعم عطيه وكل العاده طلع ليا شبح الست اياها بس المره دى قربت منى وقالتلى خلاص كتبتى النهايه بالدم
فضلت اقولها تعرفى تساعدينى ؟؟؟
قالتلى كنت ساعدت نفسي الغل ملى قلبي زيك تمام ونهايتك هتكون بالدم زى تمام
واختفت فجاءه فضلت اتلفت عليها اختفت فجاءه
خبطت على الباب
كان مفتوح زقيتو برجلى وفضلت انده انده محدش رد عليا فتحت باب الاوضه بتاعه عم عطيه وشفت منظر عم عطيه مدبوح من رقبتو ومحطوط وشو ف النار اللى فيها البخور
يااااه ع النهايه خفت واترعبت وجريت زى المجنونه على بره ياااه ع النهايه الوحشه بس هو انسان قذر ويستحق اكتر من كده
طيب مين قتلو واكيد اللى قتلو ده انسان اتاذى منه كتير وهو كان عايش على اذى الناس
خرجت بسرعه من البيت ولاقيت شاب مرمى ورا باب البيت بتاع عم عطيه وبيعيط بهستريا واضح انى مشفتوش وانا دخله لانو كان مغمى عليه
طبعا انا خفت اوى ورجعت لورا
قام نفض هدومه وقالى لا انا مش مجرم رمى السكينه على الارض ورفع ايده لفوق
انا خفت منه ورجعت لورا قالى اسمعينى بس
خفت اووى بس هو مسكنى من ايدى وقالى
اسمى مصطفى
انا كنت مترجم ف شركه كبيره والغل عمانى وعرفت سكت الحيوان عطيه علشان يسحر لمراتى تسكت لما اتجوز بنت من النادى
انا حاولت اقنعها انو لاعيب ولا حرام انى اتجوز تانى انا والله مبكره مراتى بس حبيت البنت دى اوووى وهى رفضت وهددتنى انها هتاخد بنتى وانا روحى ف بنتى ف قلت اسحر لها تسكت خالص وترضي
بس عطيه الخيوان خلاها قفله بوقها عن كل حاجه لاكل ولا شرب ولا كلام
وفى نفس الوقت اللى مراتى بتموت فيه عرفت من صحبي ان شرى البنت اللى كنت هخرب بيتى علشانها انا مجرد رهان بس بينها وبين صاحبتها
ولما جيت اتحايل عليه يوقف السحر مرديش ابدا رجعت البيت ومفيش باب مخبطوش علشان انقذ مراتى بس مفيش فايده
واللى عرفتو ان السحر ده طال اى حد من دمها فجاءه لاقيت بنتى زى امها
ومراتى غلبانه ملهاش ولا ام ولا اب ولااخوات وفجاءه مراتى وبنتى ماتو قدام عينى كل ده علشان اخرتها دم
وخد بعضو ومشي وهو بيردد كلمه
(( ياريتنى كنت سمعت كلامها اما قالت بلاش اخر طريقك الدم ))))
وفضلت بصه عليه لحد مختفى قدامى وانا مشلوله مكانى لحد مجمعت قوتى وجريت انا كمان بدال مروح ف داهيه انا كمان
وعرفت من الاخبار انهم قبضو ع الشاب ده وهو معترف والقضيه اتقفلت بس لسه قضيتى انا 
رجعت بيتى
أيهم مكنش موجود دخلت اوضتى وانا مش عارفه هعمل ايه ولا هتحمل كده لحد امتى تعبت اوى من الجحيم ده
ندهت على رسلان وبسرعه ظهر
رسلان / انا عارف طلبك وقولتك قبل كده عقدى معاكى تم خلاص ومش قابل للتغير
انا / انا ف جحيم لازم اخلص منه
رسلان / معنديش حل
انا / لا فى حل هو ايه ده انا هرفع قضيه طلاق وهكسبها بلا عقد بلا زفت بقى
رسلان / جربي
واختفى
خدت شنتطتى وفتحت الدولاب وخدت فلوس ورحت لمحامى كان مكتبه بعد البيت بشارعين ثلاثه كده
انتظرت حوالى عشر دقايق لحد مجه دورى ودخلت للمحامى
اسمه الاستاذ سامح السيد
حكيت ليه انى عاوزه اطلق وشرحت ليه كل اسبابي وطبعا المحامى اخد بيناتى وقالى انو هيمشي من القضيه قريب وخد جزء من الاتعاب
فتحت باب المكتب وخرجت وانا قلبي هيطلع من صدرى خايفه موت من الجاى بس املى ان ربنا يقف جنبي
اهلى وحشونى اووى بصراحه حاولت اكلمهم كتير بس مكنش حد عطينى وش كلهم كانو رافضين تماما انى ارجع البيت وكده حتى اختى حاولت افضفض بس معاها رفضت وقالتلى شيلى شيلتك بقى
وصلت بتنا ولسه بفتح الباب لاقيتو مش بيتفتح ضربت الحرس سمعت صوت ماما من جوه بتقول ثوانى ياللى ع الباب
فتحت الباب ومش رضيت تدخلنى فضلت اتحايل عليها واخاول احضنها بس هى رفضت تماما وقفلت الباب وملخقتش اسحب ايدى قفلت الباب على ايدى فضلت اصرخ فتحت الباب سنه سحبت ايدى من غير حتى متشوف مالى قفلت الباب تانى
رجعت البيت وكنت هموت من الزعل على نفسي وعلى حياتى اللى باظت لاقيت ايهم ف البيت واول مشفنى
أيهم / انتى كنتى فين؟؟
عاوزه تطلقى يابنت ال***
انا / ايوه عاوزه اطلق ايه ممشي ورايا مخبرين عرفوك اوام
أيهم / لا المحامى كلمنى اصلو محامى عيلتنا شوفتى بقى حظك ازرق وطين زى خلقتك ازاى
انا / لو راجل طلقنى مش عاوزه اعيش معاك
ايهم / لا راحل غصب عن اهلك
وفضل يضرب فيه وقعت ع الارض وفضل يكمل ضرب برجلو وانا اصرخ وهو مش راضي يسبنى وشد المكتبه وقعها ع الارض سحفت لحد الاوضه بتاعتى وقمت سندت ع الحيطه ودخلت وقفلت وكان لسه بيخبط ع الباب علشان يكمل عليا وفحاءه الصوت سكت خالص والزعيق والخبط سكت خالص ولاقيت باب الاوضه فتح لوحدو ولاقيت روحى ف؟؟؟؟.

ايمان_صلاح

ليست هناك تعليقات