إبحث عن موضوع

اليتيمتان (الحلقه ١٦)💜

💗💗 (اليتيمتان)💗💗
#بقلم_ولاءيحيي
                       البارت السادس عشر

حكمت خرجت من القاعة وهي بتجري.. و  وارها البنات ونهى.. دخلت الاوضه اللي نهى كانت بتجهز فيها... وعيطت.... عيطت بوجع وألم سنين.. عيطت بشوق وجرح .. دخلت نهى والبنات جرى

نهى بقلق :حكمت.. مالك حبيبتي
أميرة وندا بحزن وخوف: ابله حكمت
حكمت بدموع وزعيق :ماما.. ماما حكمت... اوعو تقولوا غير ماما.. (وتبص لنهي وهي منهارة) هو اتجوز وخلف وولاده جمبه... .. وانا... انا يا نهى خلاص نسيني.. طب ليه انا ما نستوش.. ليه ماقدرتش اتجوز غيره..  اشمعنا هو نسيني و قدر  يتجوز ويخلف ويعيش حياته..  صدق صدق اني خاينه ... .. قدر ازاي يصدقهم ... مشي وسبني لوحدي...سبني  سنين لوحدي وهو مع ولاده
(وتبص للبنات وتبتسم بحزن ) لا انا مش لوحدي انتم معايا ... انا ماما فاهمين .. انتم بناتي انا ... وانا عايشه بيكم وليكم ... هو عنده ولاده.. وانا عندي انتم... انا مش لوحدي.. مش لوحدي..(وتشد البنات في حضنها) مش لوحدي يا نهى

البنات حضنها اوي بدموع... ماكنش قادرين يشوفه دموع حكمت و انهيارها وحزنها....(بصلها.. ورفعوا الاتنين ايدهم يمسحوا دموعها بحب)
أميرة بدموع : احنا معاكي يا ماما.. عمرك ما هتبقي لوحدك
ندا بدموع : احنا مالناش غيرك يا ماما... انتي ربنا بعتك لينا.. احنا من غيرك كنا نضيع... احنا منقدرش نعيش من غيرك ابدا يا ماما
نهى بدموع وابتسامه : وانا كمان يا حكمت معاكي ...انا مليش غيرك.. انتي والبنات.... انا لما جيت افرح انتم اللي فرحتوني وشاركتني فرحتي.  حسستني اني ليا أهل... انتي اختي يا حكمت.. والبنات بقى بناتي

حكمت افتكرت أن النهاردة فرح نهى اليوم اللي كانت بتستانه من سنين طويلة..
حكمت بابتسامة وسط دموعها: لا معلش دول بناتي انا بس ...انتي روحي لجوزك وهاتي لنفسك بنات وولاد(وتمسح دموعها بعينها) وبعدين انتي ايه اللي جابك هنا .. قومي روحي لعريسك ... زمان الضيوف بيقولوا العروسة هربت
(البنات ونهى ضحكوا وسط دموعهم حكمت وقفت وشدت نهى )
حكمت بابتسامة :قومي يا حبيبتي روحي لجوزك ولفرحك... عيشي سعادتك وافرحي بليلتك  .. (وتمسح دموعها) انا اسفه يا نهى اني زعلتك في يوم فرحك.. قومي روحي لعريسك

نهى بابتسامة :نرجع سوأ.. مش هرجع من غيركم

حكمت بحزن :انا اسفه يا نهى بس انا مش هقدر.. انا هروح وسيب معاكي البنات.. لكن انا مش هقدر أرجع
أميرة وندا : احنا هنروح معاكي يا ماما
حكمت بابتسامة وحب تحط أيدها على وشهم :لا يا حبايبي.. خليكم جنب نهى هي محتاجكم انتم تقفوا مع اختي بدالي .. ومتخافوش عليا انا كويسه.. (وتبص ليهم كلهم بجديه ) بس لازم توعدوني أن ماحدش يعرف عني حاجة.. نهى ارجوكي.. ماحدش يعرف أي حاجة عني حتى عماد لو بتحبيني بجد يا نهى .. وانتم يا بنات نفس الكلام.. .. انا مش بطلب منكم تكدبوا .. كل اللي بطلبوا انك مترديش على أي اسألها تخصني(وتبص لهم) اوعدني
نهى واللي بنات :نوعدك
#بقلم_ولاءيحيي 
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
في القاعة كمال وقف هايتجنن عينه على الباب.. مستني حكمت ترجع مع العروسة.. بس لقى نهى دخله هي والبنات بس.. فميل على عماد بقلق

كمال بقلق وخوف انها تضيع منها تاني :فين حكمت ما رجعتش معاهم ليه..
عماد بابتسامه :اهدي يا كمال...اكيد روحت
كمال بخوف : روحت فين.. ازاي تروح .. انا مش هلقيها تاني هتختفي ...انا لازم الحقها
عماد مسكه : اصبر يا كمال بس... هي هتختفي هتروح فين .. وبعدين  بناتها قدامك أهم.. مش معقول هتختفي وتسبهم يعني

كمال بص مكان ما شاور عماد وشاف ندا وأميرة
كمال :بنتها!!!!! دول بنتها
عماد ايوه اللي لبسه موف دي  أميرة.. في سنه اولى  طب وبتدرب عندنا هنا في المستشفى.. واللي لبسه احمر... ندا... سنه اولى فنون جميله

كمال بابتسامة وهو متخيل أن دول بناته هو وحكمت

كمال بابتسامه :توائم. حلوين اوي مع انهم مش شكل بعض.. بس كل واحده فيهم فيها حاجه من حكمت.. (ويبص ليه) عندها ولاد غيرهم
عماد :لا معتقدش.. جوزها مات (ولسه هيكمل)
كمال بلهفه :مات
عماد :ايوه لما كنت بعمل لأميرة انترفيو.. سألتها عن ابوها... قالت مات لما كان عندها 5سنين

كمال ابتسم وقال لنفسه : يعني حكمت ارمله ...و ممكن نرجع لبعض... وبناتها يبقوا بناتي

بص كمال للبنات بحب... .. وابتسم... بس لفت نظره أن أليف قرب علشان يكلم أميرة.... رحت بعده عنه.. ورفضت تكلم معاه .. ووقفت جمب نهى.. ولقي عينها حزينة.. وكلها دموع ... واليف متعصب.. غضبان.... كمال عينه ..َ رحت لندا.. لقى عمران متعصب ويحاول يوفقها ويتكلم معاها .. وهي رافضه تقف وبتحاول تمشي بعيد عنه .. وهو بيمنعها ووقف قدامها ..لحد ما نهى وأميرة راحوا ليها وأخدوها بعيد عنه.. عمران راح لأليف.. ووقفوا الاتنين وهم متعصبين جدا وهيتجننوا
كمال بص لعماد باستغراب :هم الولاد والبنات. في حاجه بينهم
(عماد اتنهد وهز راسه باايوه .. كمال ابتسم وفرح ) ربنا يجمعهم على خير
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
حكمت فضلت ماشية  هي تفتكر زمان وحبهم.. وعينها كلها دموع..كانت تبتسم وسط دموعها.. وهي تفتكر كمال ووعده وكلامه معاها .. روحت بيتها ودخلت.. كانت فاطمة قعده و استغربت رجوع حكمت بدري.. ومن غير البنات.. وشكلها ودموعها

فاطمة بقلق :ايه اللي رجعك بدري يا حكمت... وفين البنات
حكمت تقعد جمبه :البنات مع نهى في الفرح.. شويه ويرجعوا
فاطمة: وانتي ايه اللي رجعك مفضلتيش معهم ليه..
حكمت تقف :تعبت شويه.. مقدرتش.. قعد... (وتبص لها) انا هدخل ارتاح ونام تصبحي على خير ياتيته ...

مشيت حكمت وفاطمة عينها عليها وحسه بخوف وقلق.. هي شافت حكمت بالحال دا قبل كده... ايام زمان..
فاطمة لنفسها بقلق :ياترى ايه اللي رجعك للحال دا يا حكمت.. انا قولت نسيتي... ايه اللي حصل.. استرها يارب
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
البنات بعد كتب الكتاب خرجوا بسرعه.. كانوا قلقانين على حكمت.. فتسحبوا من غير ما حد يحس.. وهم على باب المستشفى.. كان سالم زميل أميرة بيتكلم في التلفون... لقهم خارجين
سالم :على فين يا أميرة
أميرة :مروحين يا سالم
سالم : طيب تعالوا اوصلكم... ماينفعش تمشي لوحدكم الوقت اتأخر
أميرة :شكرا يا سالم.. احنا هناخد تاكسي

سالم بابتسامه :معقول يا اميره تأخذوا تاكسي وانا موجود.. ماينفعش والله انا بعت برك زي اختي الصغيرة يا أميرة...يلا اركبوا وانا هاخد منكم حق التاكسي
أميرة وندا يبتسموا .. ويبصوا لبعض.. ويركبوا  مع سالم...

اليف وعمران خده بالهم من اختفاء أميرة وندا.. ولما أليف سأل واحده من البنات عليهم قالت ليه انهم مشوا ... فخرج هو وعمران.. يجروا وراهم.. بس اول ما وصله لباب المستشفى... شافهم وهم بيركبوا مع سالم العربية... خرجوا يجروا بس سالم كان بدأ يتحرك
أليف بغضب :أميرة... عمران بغضب شديد :ندااااا

سالم كان هيقف بس البنات الاتنين صرخوا
البنات :اوعي تقف...
سالم بخضه :ليه... دا الدكتور أليف.. نشوف عاوز ابه
أميرة : لو وقفت والله ليضربك..
ندا : واللي معاه دا مش هيضرب ربس .. دا ممكن يموت

سالم بلع ريقه بخوف... وداس على البنزين... وجرى بالعربية

عمران بغضب :مين ابن اللي دا....... انت تعرفوا
أليف بغيظ وغضب : الزفت سالم متدرب في المستشفى والله لربيه... أم أميرة بقى... انا هيكسر لها دماغها
عمران بغضب :ماشي يا ندا... ماشي (ويبص لأليف) انا عاوز افهم... هم انقلبوا علينا ليه... كمال وكان بيحب امهم زمان وسابوا بعض... احنا يبعدوا عنا ليه

أليف بص لعمران : تفتكر الموضوع دا... يخليهم  يبعدوا عنا خالص  اكيد مامتهم هتخاف عليهم منا بعد اللي حصل ليها زمان
عمران بصله بغضب :انا مش هبعد عن ندا...ومش هسيبها لأي سبب حتى لو هخطفها (وسكت شويه وبص لأليف) هو كمال ممكن يزعل لو اتجوزنهم ... هو لسه بيحبها وممكن وجود البنات قدامه يفكروا بيها... انا مقدرش اكون سبب في تعب كمال.. كفاية اللي حصل ليه زمان
أليف يتنهد بحزن :  مش عارف يا عمران ... كل اللي اعرفو اني مش ممكن اسيب ندا... (ويبص له) وكمان مقدرش اجرح كمال.. اللي كمال

كمال كان وقف وراهم وسامعهم فابتسم.. وقرب منهم
كمال بابتسامه : ومين اللي هايسمح ليكم انكم تسبوهم.. (الاتنين بصو وراهم) انا عمري ما هنسمح ليكم  تضحوا بحبكم علشان اي حاجه او اي حد.. ودلوقتي  بعض ما عرفت مين البنات اللي بتحبوهم  فأنا اللي هموتكم بنفسي ا لو فكرتم انكم تجرحهم او تبعدوا عنهم.. دول مش بنات حكمت  دول بقى بناتي ... بناتي اللي حلمت بيهم طول عمري... هم دول اللي حلم اللي حلمت احققه مع حكمت.... يمكن هم مش ولادي ... بس يكفي أن امهم هي حكمت... اوعي تفكروا تسيبوهم.. أو تبعدوا عنهم فاهمين

أليف وكمال يحضنوه بفرحه... ويأخذهم ويركبوا عربية عمران ويمشوا ... وكمال يعقد وهو بيفكر ازاي يشوف حكمت... ازاي يعتذر منها عن اللي حصل زمان... وزي يقولها انه بعد عنها ومقدرش يرجع ليها غصب عنه .... رجع بذاكرته يفتكر زمان... لما ناديه ومدحت ومحمد رحوا المستشفى

#فلاش_بك
محمود بغضب : اشترت نصيب كمال.... ازاي وامتي... العقد دا مزور
محمد بجديه : العقد سليم... كمال عملوا بنفسه من ست شهور ...واللي في ايدك صورة من العقد .. ممكن تروح تطعن فيه بس بعد ما  تسلمنا المستشفى

سلوي بغضب :مستشفى ايه اللي تستلموها انتم اكيدغ اتجننتوا ... امشوا اطلعوا بره بدل ما 

وقبل ما تكمل الضابط بغضب : لو سمحتي يا هانم... بلاش مشاكل... ياريت تنفذوا حكم المحكمة.. واللي احنا هنفذ بالقوة

محمود بغضب :قوة!!! انا مش هخرج من المستشفى... دي المستشفى بتعتي... وحتى لو ملك ناديه  فهي بنتي.. وانا الوصي عليها

ناديه باستهزاء : وصى... صحي النوم يا دكتور محمود... انا سني بقى 21سنه.. يعني مش قاصر... (وبصت ليه بكره) دلوقتي جي تفوق وتفتكر انك وصى عليا افتكرت علشان الفلوس... لكن زمان وانا رمتني... كنت بتقعد بسنه متعرفش عني حاجه... (وتبص له بغضب) اطلع بره... خده الحربايه اللي جمبك وطلعوا بره

محمود قرب بغضب وكان هيضربها بالقلم.. بس مدحت وقف قدامها ومسك ايده

مدحت يغضب : مش هسمحلك تقرب منهاواللي تمد ايدك عليها
محمود بغضب : انت مين انت .... انت مين علشان تسمح أو لا  دي بنتي

مدحت بغضب :ومراتي... وانا مش هسمح لأي حد مهم كان يقرب من مراتي ولا يمس شعره منها

سلوي بغضب :مراتك... دا انتم رسمنها سوأ بقى... وعاوزين تستولوا على المستشفى

محمد بغضب : الرسم دا انتم اللي تعرفوه.... المستشفى ملك لناديه (ويبص لضابط) حضرت الضابط لوسمحت شوف شغلك

الضابط يشاور للعساكر.. اللي يقربوا من محمود وسلوي.. ويشدهم.. وسط صريخهم وغضبهم.. وتهديدهم للكل انهم هينتقم منهم... وبعد ما خرجوا بره المستشفى
محمد ومدحت وناديه جمعوا مدير المستشفى ورئسا الاقسام 
محمد بغضب :دكتور كمال فين الكل بيبص لبعضهم.. وهم مش فاهمين.. واللي عارفين هم يتكلموا عن ايه...
مدحت بغضب : لو مقولتش الدكتور كمال فين هنبلغ البوليس... وهم يجوا بنفسهم.. يعملوا تفتيش وجرد.. وساعتها كلكم هتروح في داهية... لكم المخالفات والعمليات المشبوها اللي في المستشفى
الكل: احنا مانعرفش حاجه... ملناش دعوى... احنا بنشتغل هنا بس
مدحت :البوليس هو اللي هيقول ليكم دعوى.. واللي لا
ولسه بيقرب ويرفع السامعة..
مدير المستشفى :دكتور كمال.. محجوز في المبنى الجديد فوق... لأنه تعبان... والدكتور علاء... هو اللي بيعالجوه
محمد يقرب منه بغضب : قدامي... ورينا مكانه..

المدير يمشي.. وناديه ومدحت ومحمد.. راحوا معهم ... طلعوا المبنى.. اللي أتفاجأه انه مش مجهز ومهجور... وقرب من اوضة بعيده جدا عن باقي المستشفى.. وفتحوا الباب .. ودخلت ناديه تجري  ومعاها مدحت ومحمد لقى كمال نايم على سرير مبيتحركش جريوا علىه  ... لقوا شكله تعبان دقنه طويله.. ووشه اسود

ناديه بصريخ : كمال.. كمال... حبيبي.. عملوا فيك ايه
مدحت بغضب يقرب من الدكتور ويمسكه من هدوم :
مدحت :عملتو فيه ايه... انطق
علاء بخوف : انا معملتش حاجه... انا كنت بنفذ أوامر الدكتور محمود.. ومدام سلوي

مدحت ضربه بالبوكس : والله لوديكم كلكم في داهية... واولكم محمود وسلوي  
ناديه بصريخ : مدحت هات دكتور تاني ... بسرعه يا مدحت

مدحت طلع التلفون.. واتصل بعماد وطلب منه يجي المستشفى بسرعه... وبعد ساعة عماد كان بيكشف على كمال....اللي مبيتحركش.. وبعد ما خلص.. بص لدكتور اللي واقف مرعب.. وقرب منه

عماد بغضب : اديته ايه بظبط.. ولمدة قد ايه
الدكتور  بخوف : انا مليش دعوى... دكتور محمود هو اللي امر.. انا كنت بنفذ بس
عماد بغضب وزعيق : اديتوه ايه انطق
الدكتور بخوف : بياخد.......... بقاله شهرين

عماد وشه احمر من الغضب.. وقرب منه ونزل ضرب فيه... بس مدحت ومحمد مسكوه وبعدوه عنه
عماد بغضب : يا ولاد...... انتم دكاترة انتم ... والله لوديكم كلكم في داهية
محمد : فاهمنا يا دكتور عماد في ايه...و ايه الأدوية دي
عماد بغضب : مهدئ... مدرج تحت قائمة المخدرات...
مدحت يبرق : يعني ايه الكلام دا
عماد يبص لكمال بحزن : كمال بقى مدمن مخدرات...

ناديه صرخت.. ومدحت ومحمد واقفين مصدمين... آخر شي كان يتوقعه.. ان شرهم يوصل لكدا
#بك
رجع كمال للواقع على صوت أليف

أليف :كمال... كمال
كمال :هاااا... بتقول ايه يا أليف
أليف بابتسامه :بقولك.. وصلنا البيت
كمال يبتسم.. وينزل مع الشباب ويطلع بيتهم
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

البنات كانوا وصلوا البيت.. وفاطمة كانت مستنيهم.. واول ما وصلوا سألو على حكمت.. وعرفوا انها نايمه وقفله عليها.. وفاطمة سألتهم على اللي حصل.. وهم حكوا ليها عن رجوع كمال.. وانها شافته مع ولاده

فاطمة بحزن :يااااا بعد العمر دا كله... يرجع ويقف قدامها... ومعاه ولاده... ياعيني عليكي يا حكمت...  الدنيا لسه بتيجي عليكي يا بنتي... دا ما صدقت و حمدت ربنا انها رجعت تاني تضحك للحياة....تقوم ترجع تاني تكسر وتشوفه هو وولاده... (وتبتسم بحزن)ولاده الدكاترة... ربنا يحميهم...
ندا بدموع :لدرجة دي ياتيتا صعب على ابله حكمت انها تشوف ولاد كمال
فاطمة بحزن : حكمت عاشت حياتها على ذكرى حب كمال.. معرفتش تنساه.. واللي تدخل حد غيره حياتهم... اكيد صعب تشوفه  وهو نسياه وعاش حياته واتجوز... وخلف.. (تتنهد) ربنا يصبرها
ويطيب جرح قلبها... قوموا يا بنات انتم ناموا وارتاحوا.. والصبح ماحدش عارف ربنا مخبي ايه... ربنا يجعله خير يا رب

يقوموا البنات وكل واحده فيهم.. قلبها مكسور و دموعها  مليا عينهم.. قعدوا على السرير ودموعهم نازله.. وكل واحده بتقول لنفسها... إنها عمرها ما هتكون سبب لجراح حكمت... ولازم يبعدوا عن حبايبهم

فاطمة كانت قعده تفكر.. وتفتكر حاجات كتير

فاطمة تنهدت بحزن : الله يرحمك يا على... يمكن لو ماكنتش قولت ليه انها تجوزت... كان استنها خوفت من تهتدهم ليك خوفت يموتها... اهي عاشت بس قلبها هو اللي مات...(وتبص لسماء بحزن) يارب مش عارفه اعمل ايه اقولها على اللي حصل زمان .. واللي أفضل ساكته وحافظ  على وعدي لابني... يارب الحمل تقل اوي 19 سنه وانا شيلة وكل يوم بدعي انها تنسى (وتسكت وتفكر) 19سنه... طب ازاي العيال دول ولاده... البنات بيقولوا .. انهم دكاترة وبيدرسوا ليهم ... يعني 26 سنه تقريبا... طب ازاي يبقوا ولاده ... وبعدين بقى ايه الحيرة دي يا رب..

وفضلت فاطمة سهرانه تسأل نفسها ... وتدعي ربنا.. يدلها على الحقيقة .. ويريح قلب حكمت
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

الصباح طلع.. والبنات قرروا انهم مش هيخرجوا .. وفضلوا قعدين مستنين حكمت تخرج من الاوضه...  وبعد شويه... خرجت حكمت وكانت لبسه هدمها

حكمت  بابتسامة : صباح الخير
الكل :صباح النور
حكمت : انا همشي احسن تأخرت اوي النهارده.. (وتبص للبنات باستغراب ) انتم ليه ملبستوش ونزلتوا  جامعتكم ..
أميرة :مش هنخرج النهارده
حكمت تبص ليهم بعصبيه : ليه مش هتخرجوا اتفضلوا قوموا كل واحده فيكم تشوف اللي وراها ... ما فيش حاجه في حياتكم تتغيرت.. اتفضلو البسوا هدومكم بسرعه.. علشان تنزلوا معايا (البنات لسه ها يعترضوا.. حكمت بزعيق ) بسرعه قولت
البنات دخلوا اوضتهم بسرعه
فاطمة تبص ليها : حكمت في موضع عاوزه اتكلم فيه معاكي
حكمته بضيق : معلش يا تيتا.. انا عارفه انك قلقانه عليا... بس انا كويسه اوي... متخافيش عليا.. ولما ارجع هنقعد ونتكلم.. ممكن تسبيني دلوقتي

فاطمة تتنهد :حاضر يا حكمت... بس لازم نتكلم النهاردة

حكمت قربت منها بابتسامة وباسته... شويه والبنات خرجوا.. وحكمت اخدتهم ونزلت...
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

في المستشفى أليف وصل  وهو متعصب وغضبان.. ودخل وهو عمل يدور على أميرة فشاف سالم قعد بيفطر مع زمايله وبيضحك... فرح ريح ليه بغضب... ومره واحده سالم لقي حد بيرفعوا هدموه من قفاة.. وبيص عليه لقى أليف  وقف ونظرت عينه كله غضب.. والكل قام وقف بخوف.. ويبص عليهم.. أليف زق سالم للحيطة.. و مسكه من رقبته بغضب

أليف بغضب وزعيق :لو شوفتك بتقرب من أميرة تاني هموتك... لو فكرت بس تكلمها نص كلمه هموتك... لو شوفتك واقف في مكان أميرة واقفه فيه هموتك... فاااااهم

صوة أليف الغاضب جمع كل المستشفى.. والكل بقى بيتفرج
سالم بخوف وصوت مخنوق : فاااااهم
أليف سابه بغضب  وبيلف .. لقى أميرة واقفه قدامه وهي مبرقة عينه ومصدَمه من اللي شافتوا وسمعتوه.. أليف بص ليها بغضب.. ورح مقرب منها.. أميرة اتعبت منه وطلعت تجري... بس مره واحده.. لقيت نفسها.. بتتشال من على الأرض.. محطوطه  على كتفه.. ولقيت الكل بيبص عليهم

أميرة بصري وغضب وبتضرب في ظهره : نزلني... سبني
أليف بغضب وصوت يملي المستشفى : اخرسي ما سمعش صوتك...
أميرة سكت  وهي مصدومة  وخايفه وحطت أيدها  على خدها بغضب .. .. وهي مش عارف أليف هيعمل فيها ايه
كمال خرج من مكتبه على الصوت... لقى أليف جي وهو شيال أميرة على كتفه.. واول ما قرب منه. غمز ليه .. ورح كمل مشي

كمال ابتسم.. وفكر شويه.. ودخل مكتبه... واتصل بتلفون
#بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
عند ندا في الكلية.. كانت دخلت المحاضرة.. والدكتور واقف بيشرح... وهي مش مركزه وعمله ترسم في ورقة ... بس لقيت الصوت حاوليها سكت مره واحده.. فرفعت رأسها تشوف في ايه.. لقيت عمران وقف قدامها بغضب....

عمران  بغضب : قومي قدامي
ندا تبص حاوليها بكسوف وتوطيَ صوتها : عندي محاضرة مش هقوم
عمران بغضب وزعيق : ندااااا قومي قدامي
ندا اتخضت وخافت.. ورحت قايمه.. وهي بتص لعيونه اللي كلها غضب... واول ما خرجت.. رح مسك أيدها بقوة وشدها  وخرج بيها قدام الكل
ندا تبص حاوليها تلقى الكل بيبص عليهم
ندا بغيظ :عمران سيب ايدي
عمران وقف قدامها بغضب : مسمعش صوتك... حسابك كبير اوي
ورجع مشي وهو بيشدها. وهي ساكته ومش عارفة عمران هيعمل ايه
بقلم_ولاءيحيي
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

ليست هناك تعليقات