إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة 67💔

🍁  الحلقة    ٦٧  🍁

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁


فاطمة بتصرخ تحت وفهد وسراج بيجرو على تحت بسرعة 

فهد  / ديمة خليكى مع رودى

فهد وسراج بيجرو على تحت وبيشوفو عمر قاعد ومعاة اتنين من الرجالة معاهم جودى وتامر حاطط حاجة على وشهم 

فهد  / انت بتعمل اية هنا وميين دوول 

وعمر بيشاور للرجالة بتوعو انهم يشيلو من على وشهم الشال ويفكهم وفهد  بيشوف جودى  وسراج بيتعرف على مؤيد

عمر / انا جبتلك اختك مع عاشقها لحد عندك شوف هتعمل فيها اية

وفهد  بيجرى على جودى بسرعة وجودى خايفة وبتعيط 

فهد / جودى انتى 

و جودى بتخاف وتصرخ وبتجرى على تامر  وبتمسك فية
 
سراج / تامر  انت 

تامر  / انتو ميين وعوزيين اية منها هرمييون متخفييش 

عمر / هرميون هرميون اية الاسم دة 

سراج / تامر هى دى البنت الى لقتها فى الطريق صح 

تامر  / اة هى 

سراج / ممكن الكل يهدى شوية 

سراج بيقرب من جودى وجودى بتخاف منو وسراج بيطلع الكرنية بتاعو وجودى بتتطمن شوية لما بتعرف انو ظابط 

فهد  / جودى انتى كويسة 

عمر / اكيد كويسة 

وديمة بتنزل وبتشفهم 

  ديمة   / جودى 

سراج / ممكن تهدى متخفيش الشاب دة من اسبوعيين لقاها مرمية على الطريق وكان فى اتنين رموها وهربو واخدها على المستشفى وهى فقدة الزاكرة مؤقتا من اثر ادوية كانت بتخدها بكميات كبيرة 

وعمر حس بالتوتر 

عمر / برافو اية المسلسل الى انتو مؤلفينو دة 

سراج / دة كلو مكتوب فى بلاغ من مدير المستشفى 

وفهد  بيحاول يقرب منها وبتخاف و تامر  بيخبيها وره

تامر  / متخفيش انا اخوكى انتى مش فكرانى 

وجودى بتبصلو اوى ومش فكرة حاجة 

جودى / لا انا مش عرفاك 
 

سراج / كدة الامور كلها وضحة يا استاذ عمر انا كمان ممكن احبسك بالتعدى عليهم بالضرب كمان
 
و عمر خاف علشان هو جبان 

فهد / كمان انتى حامل ٣ شهور 

عمر / حامل انتى حامل 

وعمر لسة هيقرب منها جودى بتصرخ وبتخاف منو وفهد  بيهجم على عمر بالضرب وسراج بيبعدهم عن بعض 

فهد / اوعة تفكر تقرب منها تانى لو قربت منها هقتلك يا عمر

 
وجودى بتبص لفهد اوى وبتعيط 

ديمة  / جودى اهدى 

سراج / عمر من الواضح ان مفيش حد هنا مرحب بوجودك 

وعمر بيشاور للرجالة بتوعو 

عمر / هرجع تانى 

وبيمشى هو والرجالة بتوعو و فهد بيبص لجودى 

فهد / متخفيش منى انا اخوكى تعالى مفيش حد يقدر يقربلك ابدا طول ما انا معاكى 

وجودى بتبص لتامر ولسة خايفة وبتروح على فهد وبتترمى فى حضنو و بتعيط اوى وفهد بيضمها اوى ودموعو بتنزل وديمة  بتبصلهم وبتعيط و سراج بيطمن على تامر  انو مفهوش حاجة خطيرة

       ************************************

عمر بيروح على البيت ودينا بتكون هناك  و عمر داخل سرحان ومش على بعضو 

دينا / حبيبى انت اتاخر لية كدة انا محتاجة منك فلوس فى فستان يجنن لازم اجيبو قبل ما حد يخدو 

وعمر مبيردش عليها 

دينا / عمر انت مبتردش عليا لية عمر كلمنى 

عمر / هى مش لازم تفتكر اى حاجة من الى حصلت ابدا 

دينا / انت بتقول اية مش فاهمة حاجة منك 

عمر /ابعدى عنى بقي 

وبيبعد دينا بعنف 

دينا / انت اية الى جرالك فى اية مالك 

عمر / جودى عايشة 

دينا / عايشة انت عرفت ازاى انت شفتها اكيد البوليس جاى دلوقتى خلينا نهرب يلا بسرعة 

عمر /هى فقدة الذاكرة يعنى مش فكرة اى حاجة جودى حامل 

دينا / اية حامل 

عمر / ٣ شهور كمان انا الى يهمنى ابنى انا لازم ارجع اخطط من جديد  واعرف ازاى اقدر اتقرب منها لحد ما اخد ابنى وانا هربية وهعلمو ازاى يكون قوى ومفيش اى حد يقدر علية ابدا 

دينا / وانا فيين من تخطيطك دة بقي

عمر / انتى برة التخطيط دة خالص لازم لما ابنى لما اخدو منها ميكنش فى  اى قذرات هنا خالص 

دينا اتصدمت من كلامو 

دينا / انت اتجننت ولا اية انت بتقول عليا كدة

عمر بينادى على الحرس الى على الباب 

عمر / خدو دى برة الفيلا ومش عاوز اشفها هنا تانى ولو قربت من هنا  اطلبلها البوليس 

دينا / لااا انت فكرنى اية دة انا اوديك فى دهية انت نسيت انى كنت شاهدة  معاك على كل البلاوى الى عملتها 

عمر / بتقصدى شريكة فيها ولو عوزة تبلغى البوليس 
معنديش اى مانع بس جهزى انتى كمان البدله الحمرة متنسيش الى عملناة  فى جوزك الله يرحمو 

ودينا بتخاف اوى 

عمر / يلا ارموها برة يلا بررررة 

دينا / مش هسيبك يا عمر مش هسيبك 

وعمر قاعد  بيفكر

       ************************************

فهد  بيخبط على اضة  جودى وديمة  بتخرج منها 

فهد  / ها هى عاملة اية 

ديمة  / هى دلوقتى نامت بس هى خايفة شوية متقلقش هتكون كويسة 

وفهد  مدايق اوى ومهمووم وديمة بتقرب على وبتحط رسها على صدرو وبتضمو اوى وفهد  بيبوس رسها وبيضمها اوى على صدرو 

فاطمة / بش مهندس 

و بيتخضو وبيبعدو عن بعض 

فاطمة / استاذ سراج عاوزكو تحت 

و بينزلو تانى لسراج وتامر تحت وبيدخل اسامة  
و بيسلم عليهم ومش فاهم حاجة 

سراج / فى اتنين من الامن وقفين برة وبكرة الكاميرات
المراقبة هتكون جهزة 

فهد  / شكرا يا سراج تعبناك معانا 

سراج / دة وجبى قبل ما يكون شغلى انا لازم امشى ريم زمنها حطالى شنطتى على الباب

 والكل بيضحكو  و فهد  بيبص لاسامة 

فهد     / اسامة فين بابا وماما 

اسامة / الدكتور قال لبابا  لازم يغير جو انا اقترحت عليهم يروحو البلد عند عمك هناك يغير جو كام يوم هو وماما ووصلتهم على هناك 

فهد  / دى احسن حاجة انت عملتها لازم يبعدو عن اى توتر فى البيت

واسامة بيشاور بعيونو لفهد  على تامر  الى واقف لسة وعيونو على السلم بتاع الفيلا عاوز يشوف جودى 

فهد  / اسامة جودى رجعت 

اسامة / جودى هى فيين جودى جودى 

ديمة/  هى فى اوضتها بس هى 

و مبيسمعش ديمة وبيجرى على الاوضة  بتاعتها 

سراج / انا همشى احسن الوقت اتاخر 

وديمة بتسلم على سراج وبتبوسو 

سراج / لو احتجتى اى حاجة كلمينى على طول انا موبيلى هيفضل اربعة وعشريين ساعة 

ديمة  / متقلقش عليا 

سراج / تامر هوصلك فى طريقى

 وتامر  وسراج خرجيين وبيسمعو جودى بتصرخ اوى وبيشفوها بتجرى على السلم  وبتجرى على تامر بسرعة وبتحضنو 

جودى / تامر خدنى معاك متسبنيش

اسامة / فى اية جودى مالك جودى 

فهد  / جودى اسمعينى دة اسامة اخوكى احنا التلاتة اخوات
 
واسامة بيبص على تامر وبيدايق منو علشان لمس جودى 

تامر / هرميون اهدى اسمعينى 

اسامة / ابعد عنها 

ولسة هيهجم على تامر وجودى بتصرخ وبتخاف واسامة بيبص فى عيونها وبيشوف الخوف فى عيونها  و بيقف مكانو 

فهد / اسامة ممكن تسمعنى شوية انا هشرحلك كل حاجة بعديبن ديمة  خدى جودى على اوضتها
 
جودى / لا انا مش عوزة افضل هنا فى المكان دة انا انا مش عارفة مش قادرة افكر 

تامر  / هرمييون بوصيلى دة بيتك ودوول اخواتك وبيحبوكى

 
وجودى بتعيط 

وفجاة بتحس بايد بتملس على شعرها بحنية وبتبص بيكون فهد  وبتسيب ايد تامر وبتبعد عنو 

فهد  / انا معاكى

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات