إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة64💔

🍁  الحلقة     ٦٤  🍁

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

ديمة  / اسفة 

وفهد مبيردش عليها 

ديمة  / فهد  بلييز متعملنيش كدة 

فهد / انتى عوزانى اعملك ازاى يعنى لما كنت فى امث الحاجة ليكى حضرتك مكنتيش هنا مفكرتيش قد اية انا كانت اعصابى مدمرة على ابويا وكمان جودى وانتى مش حطانى فى دماغك اصلا ولا معتبرانى جوزك انك حتى تقوليلو انتى ريحة فيين حتى 

وديمة  بتبصلو اوى وبتشوف فى عيونو دمووع و دموعها بتنزل 

ديمة / اسفة

وفهد  مبيردش عليها وبيلف وشه فى الاتجاة التانى وديمة بتروح علية وبتحضنو من ضهرو اوى 

ديمة  / اسفة

 وبتعيط وفهد  اول ما  بتقرب منو وتلمسو احاسيسو بتتحرك وبيبصلها بسرعة وبيرفع عيونها فى عيونو وبيمسحلها دموعها
 
فهد  / انتى كويسة 

وديمة بتهز رسها بنعم

ديمة   / ارجوك متزعلش منى تانى انا مقدرش اشوفك وانت زعلان منى

وفهد  بيحضنها اوى

فهد  / الى انتى متعرفهوش انى مبقدرش ازعل منك ابدا

واسامة بيخبط على الباب و بيبعدو عن بعض 

فهد  / ادخل 

اسامة بيدخل

اسامة  / اسف بس مش قادر انام خالص 

فهد بيبصلو وبيفكر 

ديمة  / فى اية ملكو عمى فى حاجة
 
اسامة بيحكى لديمة  الى حصل 

ديمة  / الحقير مكنتش متوقعة انو ممكن يعمل كدة وازاى يقول كدة على جودى الحقير 

فهد بيفكر

فهد / مش عارف ابدا منيين حاسس ان الدنيا كلها  فوق دماغى 

ديمة  / اول حاجة لازم تعملوها اننا نعرف ميين اخر شخص كان مع جودى 

فهد  / فعلا 

اسامة / فاضل ساعتيين على النهار ما يطلع خلينا نرتاح وبكرة  نشوف
 
و بيمشى وديمة  بتبص لفهد وفهد  بيبصلها  وديمة بترتبك 

فهد  / اية مش هتنامى 

ديمة / انا لا بس هجيب مياة عطشانة

و بتهرب من نظراتو وبتخرج برة وفهد بيشوف  المياة 
على التربيظة 

فهد  / مجنونة

و بيفضل مستنى ديمة   وبتتاخر و بتدخل 

فهد  / اتاخرتى لية 

ديمة  / اة اصلى كنت 

 وفهد بيروح عليها وبيبصلها وبيشوف القلق فى عنيها

    / مالك فى اية 

ديمة / انا لا مفيش 

وفهد بيقرب عليها وبيبعد شعرها عن عنيها بحنية وديمة بترتبك اوى
وبيبسها من رقبتها وبيبص عليها وبتكون  مغمضة عنيها وقلبها بيدق اوى و بيمسك اديها وبيبسها 

وديمة بتفتح عنيها وبتبصلو 

فهد  / خلينا ننام 

ديمة / انا عطشانة هروح اجيب مياة 

و فهد بيمسك اديها قبل ما تخرج وبيشدها علية بيشلها وبينيمها على السرير وبيكون سامع دقات قلبها  و بينام جمبها وبيبصلها اوى 

فهد  / هششش اهدى 

وديمة بتبصلو اوى
 
فهد / ديمة  اهدى مفيش حاجة هتحصل غير لما تكونى مستعدة

وديمة  بتتكسف اوى

   ديمة   / انااا اناا 

وفهد  بيجيب عنيها فى عيونو

فهد    / بيكفينى انك جمبى وا شوف الحب فى عيونك 

وديمة بتتكسف  وبستخبي  فى حضنو وفهد بيضمها 

.
       ************************************

فى الصباح ديمة  بتصحى بتشوف وردة حمرة جمبها وبتبتسم  وبتخدها وبتشمها ومبسوطة اوى وبتبص حوليها وفهد  مش موجود وبتروح تغير هدومها وبتخرج من الاوضة  وفاطمة معاها عصير 

  ديمة   / فاطمة مشفتيش فهد
 
فاطمة / البش مهندس خرج من الصبح بدرى 

ديمة    / خرج ازاى خرج يعنى 

وفاطمة بتبص لديمة ومش عارفة تقلها اية 

ديمة     / العصير دة بتاع ميين 

فاطمة /  الحج 

ديمة     / هاتى انا وروحى انتى على المطبخ

و بتاخد العصير وبتروح على اوضة عبد العزيز وبتخبط  وبتدخل 

ديمة      / صباح الخير يا عمى 

عبد العزيز / تعالى يابنتى تعالى 

و بتروح تقاعد جمبو

ديمة     / الف سلامة عليك يا عمى 

عبد العزيز / الله يسلمك يابنتى انتى كويسة
 
 ديمة / اة الحمد لله يلا لازم تشرب العصير 

عبدالعزيز / نفسى فى فنجان قهوة 

ديمة / بس انت تعبان اشرب العصير واوعدك انى اعملك فنجان قهوة النهاردة
 
و عبد العزيز بيبتسم و بتروح علشان تفتح الشباك علشان الهوى وبتشوف رودى قاعدة  فى الجنينة و بتنزلها وبتروح الجنينة

.
       ************************************


ديمة  / حببتى قاعدة  لوحدك لية 

رودى / البيت كبير وانا كنت خايفة 

ديمة    / متخفيش هتتعودى انتى عارفة اول يوم دخلت فية القصر كنت خايفة كمان اوى بس لما عشت فية وحسيت قد اية الناس الى هنا  قلبها طيب وحنين 

و رودى بتنام على كتف ديمة

رودى / انا مش عارفة من غيرك انتى وفهد  كنت عملت اية 

ديمة  / بكرة اخدك اعرفك على بابا وماما هتحبيهم اوى 

.
       ************************************

تامر  بيصحى من النوم واوضته مبهدلة هدوم فى كل حتة
 و مليانا صور راقصيين شعبيين وكمان صور لشكيرا وصور لفرقة رضا  و وبيخرج 

تامر  / كنزى كنزى  العصير بتاعى 

كنزى / هششش اخوك نايم ولو سمع صوتك هيطين عشتك كفاية  الى عملتو امبارح 

تامر / يوووة خلاص عرفت انى غلطان واتاسفت مليوون مرة اسف اسف 

كريم / عموو عمووو 

و بيشيل كريم ابن مجدى وكنزى
 
كريم / فيين الشوكولاتة بتعتى 

تامر  / يااة فى مشكلة صعبة نسيت اجبها وعد منى هجبلك اكبر  شوكولاتة النهاردة 

كنزى / كريم يلا العربية بتاعت المدرسة وصلت يلا روح

 
وكريم بيجرى على برة
 
تامر  /  فيين العصير بقي 

مجدى / وليك نفس تشرب عصير كمان

تامر / انا عندى مشوار مهم 

مجدى / لا استنى لازم نتكلم وتوعدنى ان الحركات الى بتعملها دى متتكررش تانى 

تامر / حاضر ياسيدى بلاش الاهرامات نروح معبد نفرتيتى
 
مجدى  / انا عارف انك هتجيب اجلى ان شاء الله لولا الظابط طلع محترم وخرجوه من الورطة دى وحفظ القضية كان زمانك فى السجن  دلوقتى 

تامر / انا هروح البس وهخرج سلام 

كنزى / مجدى تليفونك بيرن من بدرى 

مجدى / اكيد المستشفى 

و بيرن على التلفوون وبيقفل بعد دقيقتان 

مجدى / تامر  تامر 

وتامر  بيخرج بسرعة وهو بيلبس هدومه

تامر  / فى اية تانى فى حاجة نسيت تقولها افتكرتها 

مجدى / البنت خرجت من الغيبوبة 

تامر  / اية بتقصد البنت الى لقتها فى الطريق 

مجدى  / لازم نروح المستشفى حالا 

.

       ************************************

فهد بيدور على جودى فى كل حتة واسامة  قاعد معه فى العربية فى الطريق بيرتاحو 

فهد  / اسامة حاول تفتكر ممكن تكون  مين الى ممكن تلجا لة لما تكون مديقة 

اسامة  / مش عارف اخر مرة شفتها كانت عند بابا فى المستشفى ومن اليوم دة وهى مبتردش على التليفون ولا شفناها 

فهد  / يباة نبدا من المستشفى اركب يلا

وبيروحو على المستشفى الى كان فيها عبد العزيز وبيحولو يسالو الممرضات والدكاترة اخر مرة جودى كانت هنا فى المستشفى 

ممرضة / اة انا عرفتها 

وفهد بيجرى عليها والممرضة بتحكلهم انها حامل وكانت مبسوطة اوى بالحمل ومشيت بسرعة 

فهد  / حامل

اسامة / وهتكون راحت فيين وهى بالحالة دى 

فهد  / اكيد عرفت حقيقة الحقير دة وفضلت انها تبعد 

اسامة  / لازم نلقيها بسرعة خايف احسن يحصلها حاجة 

.

       ************************************

مجدى وتامر  فى المستشفى وبيروحو على اوضة جودى وجودى قاعدة  على السرير ومعاها ممرضة وجودى بتعيط
 
مجدى  / حمدالله على سلامتك

جودى / انتو ميين 

مجدى / انا الدكتور مجدى  الى بيباشر حالتك ودة اخويا تامر الى جابك على هنا 

و تامر بيمد ايدو علشان يسلم عليها وجودى بتخاف وبتبعد
 
جودى / انا مش فاكرة اية الى حصل 

تامر  / انتى الى تحكلنا اية الى حصلك انا كنت على الصريق الصحراوى وفجاة شفت اتنين رموكى فى وسط الطريق وهربو وجبتك على هنا 

وجودى بتبص لتامر  اوى
 
جودى / انا مش فاكرة حاجة خالص 

مجدى / تامر  اخرج برة دلوقتى يلا خلينى اكشف عليها 

وتامر  بيبصلها وبيخرج ومجدى بيكشف عليها وبيخرج لتامر 
 
تامر / اية هى كويسة 

مجدى  / لما نعملها إشاعات هنتاكد 

وبيخدو جودى على اوضة الاشاعات وبيعمللها اشاعات وتحليل

.
       ************************************

فى الليل

 بسمة مستنية اسامة  فى كافية و بيروح عليها 

اسامة / اتاخرت عليكى 

بسمة      / لا يا حبيبى انا لسة وصلة 

اسامة  / اية قوليها تانى 

بسمة     / انا لسة وصلة حالا 

اسامة  / لا الى قبلها 

وبسمة  بتبصلو اوى وبتكسف

  بسمة     / اة حبيبى 

واسامة  بيمسك ايد بسمة  وبيبسها

اسامة / لو تعرفى انتى بتهونى عليا كل حاجة قد اية 

بسمة     / انا معاك على طول 

.
       ************************************

ديمة  قاعدة  فى البلكونة مستنية فهد  واتاخر اوى وفاطمة بتدخل لديمة  
 
فاطمة / ست ديمة  العشاء جاهر 

ديمة  / لا انا هستنى فهد 
 
فاطمة / انا شفت البش مهندس رايح فى اتجاة الجنينة الخلفية 

وديمة  بتنزل بسرعة وقلقانة على فهد  وبتروح الجنينة الخلفية وبتشوف فهد قاعد بعيد لوحدو وديمة  بتروح تقاعد جمبو بهدوء 

وفهد  بيبصلها اوى ومبيتكلمش وبينام على رجليها 
وديمة بتفضل انها متتكلمش معاة بيكفى وجدها معاة وبس

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات