إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة 43💔

🍁  الحلقة    ٤٣. 🍁 

.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

نور بتقرب من فهد وبتحدف قدمه مسدس وفهد بيبصلها

نور / اقتل اسامة

واسامة جسمه بيتنفض من الخضة 

فهد / لا مستحيل 

نور / يبقي خلاص ودع ديمة يلا ودعها 

ونور بتشاور للرجالة بتعها انهم يحركو ديمة شوية اكتر على حرف لجبل وديمة بتصرخ وفهد بيسمعها وبيبصلها 

فهد  / لالالا ديمة   ديمة

ديمة  /   فهد
 
اسامة بيروح عند فهد وجسمو بيترعش اوى وبيقاعد على ركبو قدم  فهد 

اسامة / فهد اقتلنى لازم ديمة ترجع 

فهد بيعيط وبيبص لاسامة
 
اسامة /  ارجوك اقتلنى انا حياتى ملهاش اى قيمة قدم حياة ديمة
 
وفهد بيبص لديمة وهى بتصرخ  و بيغمض عينو 

نور / انت اختار ديمة او اسامة مراتك حببتك ولا اخوك الى انت مربية 

وفهد بيبص لاسامة
  
فهد   / لا لا
 
نور / يلا ودع ديمة يا فهد

ونور بتمشى وفهد بيعيط 

اسامة /فهد وقفها يا  فهد 

وفهد بيعيط اوى 

فهد     / ديمة     ديمة لالاااااا 

ونور بتركب العربية 

اسامة / نور استنى ارجوكى نووور 

وفهد بيشفهم وهم بيسحبو ديمة  

فهد  / ديمة    ديمة   لالا

و بيمسك السلاح وبيضرب على عربية نور  والسلاح فاضى 
و بيسمع صرخة ديمة وبيسمع صدمة قوية على الارض 
و بيقف ومش قادر يتحرك 

واسامة بيجرى وبيبص بعيد من على الهضبة الى هم عليها ومش شايف اى اثر وفهد مش مصدق ان دى النهاية 

واسامة بيعيط اوى وبيروح لفهد وبيضربو على صدرو

اسامة /  لية عملت كدة لية عملت كدة  

فهد / ديمة    ديمة  انتى فيين ديمة

 فهد زى المجنوون واسامة بيروح يحضنو اوى وبيحاول يسيطر علية وفهد منهار وبيصرخ

فهد  / ديمةةةةةةة ديمةةةةةةةة لا لا ديمةةةةةةو

.
       ************************************

بسمة قدم بيت زكى ومش عارفة تطلع ولا تعمل اية هتقدر تامن لزكى تانى  و بتفتكر اسامة وكلامو معاها

بسمة  / ياريتك معايا دلوقتى يا اسامة فينك 

.
       ************************************

جودى قاعدة مع والدها فى الرسبشن ووالد عمر بيدخل بسرعة

والد عمر / جودى يا بنتى الحقينا جودى الحقى عمر ابنى 

جودى / عمر فى اية 

والد عمر / ابنى انتحر ابنى هيمووت

عبد العزيز / انتحر ازاى يعنى انتحر 

والد عمر / مقدرش ان جودى بتفكر فية بالطريقة دى وهو بيحبها بجنون  وانتحر ابنى هيمووت 

وجودى بتعيط اوى

عبد العزيز / هو فيين 

جودى / انا لازم اشوفو حالا 

والد عمر / هو فى المستشفى تعالى معايا يا بنتى ارجوكى

 
وجودى بتبص لوالدها
 
عبد العزيز / احنا جيين معاك 

وبيروحو كلهم على المستشفى وبيدخلو لعمر وعمر نايم على السرير  وحولية اجهزة كتيير وجودى بتروح علية وبتعيذ اوى وبتمسك ايدو 

جودى / عمر عمر فتح عيونك 

عمر بيفتح عيونو بهدووء

عمر / جو د ى 

جودى / لا متتكلمش انا هنا جمبك انا اسفة

وجودى بتعيط  على صدرو 

عمر / مقدرتش اصدق انك تفكرى فيا بالطريقة دى وتنسى كل حاجة وتنسى حبنا 

وجودى بتعيذ

جودى / اسفة ارجووك سامحنى 

وبيدخل الدكتور 

الدكتور / لو سمحتو المريض لازم يرتاح لو سمحتو

وعبد العزيز بياخد جودى وبيخرجو وجودى بتعيط فى حضن ابوها 

عبد العزيز / ازاى حصل كدة ازاى 

والد عمر / هو كانت نفسيتو تعبانة اوى من يوميبن ولا بياكل ولا بيشرب  ولا حتى بيخرج من اوضته  واول ما رجعت من الشغل روحت اطمن علية وفضلت اخبط على اوضته بس مكنش فى حد بيرد وكسرت الباب لقيتو قاطع شريين ايدو 
والدم مالى الاوضة 

وجودى بتنهار من العياط

.
       ************************************


بسمة بتفضل وقفة وقت كتيير اوى قدم بيت زكى بس مبتقدرش وبتمشى تانى بسرعة و بتعيط

بسمة. /  فينك يا اسامة  انا محتجالك اوى

.
       ************************************


اسامة مع فهد  فى بيت المزرعة وفهد نايم وبيترعش اوى وبيعيط واسامة بيحاول يغطية بحاجة 

اسامة / فهد  رد عليا فهد

و بيتصل بالدكتور بسرعة وبيرجع لفهد وبيشوفو واقف وماسك المسدس وحطو فى دماغو  و بيجرى علية وبيحاول ياخد منو المسدس وفهد بيتخانق مع اسامة وبيضربو 
واسامة بيضرب فهد بالبكس جامد و فهد بيقع على الارض 
وبينهار من العياط
 
فهد / انا السبب 

وبيوصل الدكتور وبيشوف فهد وبيديلو مهدئ علشان ينام 
وفعلا بينام واسامة سهران جمبو بيعملو فى كمدات علشان حررتو عليا اوى

.
       ************************************

فى الصباح

 فهد بيفتح عينو وبيحاول يقف بس مش قادر  و اسامة بيسمع خربشة بيروح علية بسرعة

اسامة / فهد انت رايح فيين 

فهد / لازم اقتلها لزم انتقم منها 

اسامة / انا اول مرة اشوفك ضعييف اوى كدة انا عارف الى حصل مش سهل  عليك ولا عليا ديمة كانت اقرب صديقة ليا وساعدتنى كتيير 

فهد  / انا عزبتها اوى انا السبب انا الى دخلتها حياتى انا انا 

.
       ************************************

بسمة فى شقتها وبتحاول تتصل باسامة بس موبيلو مقفول على طول وقلقانة اوى عليه

بسمة  / لو عاوز يكلمنى او يشفنى كان حاول بس انا مش فارقة معاه انا لازم امشى مشوارى لوحدى دة طريقى وانا الى اخترتو ولازم اكملو لوحدى 

.
       ************************************

جودى قاعدة جمب عمر فى الاوضة وبيدخل الدكتور بيطمن على عمر وبيخرج تانى وجودى بتروح وراة والدكتور بيروح يتكلم مع والد عمر وعبد العزيز 

الدكتور / انتو ممكن تنقلوة البيت هو حالتو احسن دلوقتى بس ممنوع التوتر  او الزعل بلاش حد يزعلو وتحولو تشوفو اية المشكلة الى وصلتو لكدة علشان ميحولش يعمل كدة تانى
 
والد عمر / يعنى ابنى كويس 

الدكتور / اة كويس بس محتاج عناية زى ما قولتلك

ووالد عمر بيدخلو بسرعة و عبد العزيز بيبص لبنتو وجودى بتعيذ وبتترمى فى حضنو وعمر بيخرج من الاوضة ووالدو بيسندو وعمر بيبص لجودى
 
جودى / بابا انا هروح مع جوزى 

عبد العزيز بيبتسم لبنتو وبيمشو كلهم 

.
       ************************************

فهد  فى الاوضة بيفتكر كل اللحظات الحلوة الى مرت عليهم 
وعناد ديمة قدمه  و شقاوتها معاة  وبيفتكر  لما قالتلو انها بتحبو حتى بعد كل الى عملو معاها مقدرتش تنزع الحب دة من قلبها

اسامة بيدخل لفهد الاوضة وبيبصلو وفهد سرحان ومش حاسس بااسامة خالص واسامة بيسيبو وبيخرج

.
       ************************************

عبد العزيز بيروح على الشركة واسلام بيقبلو وبيقلو ان فى شغل متاخر 

عبد العزيز / اهدى كل الشغل المتاخر هاتو على مكتب فهد 
 
واسلام بيروح بسرعة بيجيب الملفات الى محتاجة امضاء وعبد العزيز بيكمل الشغل الى ناقص والشغل بيرجع زى ما كان 

.
       ************************************

موبيل فهد  بيرن و مش سامع حاجة خالص واسامة بيدخل 
الاوضة وبيروح على الموبيل و بيرد وبيتكلم مع المتصل
 
اسامة / قولتلك هو تعبان ومش قادر يكلمك 
 قولتلك مش هيقدر يتكلم افهم بقي 

المتصل / قولو بس انا جبت كل اخبار الصفقة الجديدة 

اسامة / صفقة جديدة اية 

و فهد بيبص لاسامة وبيجرى علية بسرعة وبياخد التلفون منو

فهد / انا معاك اتكلم
 
و بيستمع للراجل وهو منتبة اوى وبعد دقايق بيقفل التلفون وبيجرى على الدولاب بتاعو وبيدور  على المسدس 

فهد / هاخد حقك  يا ديمة

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات