إبحث عن موضوع

رواية احببت قاسي💔الحلقة 42💔

🍁  الحلقة     ٤٢   🍁

.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

فهد / انا مليش زمب فى الى حصل لندى

نور / لا لا انت السبب ندى كانت بتحبك بجنوون

فهد / اختك خاينة خانتنى

نور / بس كان ممكن تسامحها على الى حصل وفضلت شهوور تحاول تشرحلك ان الى حصل دة مكنتش فى وعيها

فهد  / ومكنتش اقدر اسامحها ابدا

نور بتسقف وبتضحك وبتمسح دموعها

نور / بس قدرت تسامح اخوك لما شفتهم هم الاتنين مع بعض فى سرير واحد  سبت اخوك وضربتها واختها من شعرها قدم كل الى فى المزرعة ورمتها برة وحتى مسمعتش

 توسلها ليك انك ترحمها ورمتها برة المزرعة فى الليل وعشت حياتك عادى انت واخوك ومفرقتش معاكو اى حاجة

واسامة بيبص لفهد  ودموعو بتنزل

اسامة / انا

وفهد بيرفع ايدو ان اسامة ميتكلمش

فهد / حسابك معايا انا سيبى ديمة  تروح هى ملهاش دعوة باى حاجة

نور / انا فضلت ادور على الحاجة الى هتوجعك فكرت اسامة
وخليتو مدمن مخدرات بس لقيت ان انا غلطت دورت ودورت وملقتش غير مراتك ديمة

  ونور بتشدها من شعرها وفهد بيحاول يروحلها بس الرجالة بيرفعو السلاح فى دماغ ديمة

نور / متحولش تعمل حاجة تندم عليها

فهد / لا خلاص خليها تروح هى واسامة وانا اعملى الى انتى عوزاة انا تحت امرك مش انتى عوزة تنتقمى انتقمى منى انا

نور / لا عندى خطة تانية

و فهد بيشاور لاسامة على انهم يهجمو عليهم مرة وحدة
وبيعملو كدة فعلا وفهد  بيطلع سلاحو وبيهددهم ونور بتاخد سلاح من راجل من بتعها وبتضرب رصاصة جمب رجل ديمة

فهد  / لا خلاص خلاص

و بيحط السلاح على الارض بسرعة وبيرفع ايدو لفوق والرجالة بيهجمو علية هو واسامة بيضربوهم بقوة وديمة منهارة من العياط علية

نور / اية رايك فى حبيب القلب

ونور بتشد المنديم من على بقه ديمة

ديمة / كفاية سبوة ارجوكى خليهم يسبوة ارجوكى فهد   فهد 

وفهد بيبصلها ودموعو بتنزل ونور بتشاور للرجالة انهم يسيبوة وديمة بتعيط علية وهو مرمى فى الارض وبيحاول يقف بالعفيا

فهد / اقتلينى انا خليهم يروحو هم الاتنين انا هنا معاكى

واسامة بيغما علية من كتر الضرب فية

نور / الوقت اتاخر لازم نمشى يا ديمة هكلمك تانى علشان نتقابل تانى هههههههة

ديمة  / فهد فهد 

وبيخدو ديمة تانى على العربية والرجالة بيضربو فهد  على دماغو و بيقع الارض وبيحاول يجرى وراهم

وديمة فى العربية بتبصل فهد  وهو بيجرى وره العربية وبيقع على الارض والعربية بتختفى

وفهد بيصرخ

فهد / ديمة ديمة ديمةةةةةةة

 اااااااااة ديمةةةةةة

و بيفتكر اسامة وبيرجعلو بسرعة وبيجرى علية

فهد / اسامة  فووق اسامة

واسامة مغما علية وفهد  بيشيلو على كتفو و بياخد سلاحو تانى وبيرجع بية لبيت المزرعة بسرعة وبيحاول يفوقو وبيرش علية مياة واسامة  بيفوق

وفهد  بيقاعد على الارض واسامة بيعيط وبيشوف السلاح بتاع فهد  و بيخدو وبيحطو فى دماغو

اسامة /انا السبب انا السبب

وفهد  بيبصلو اوى

فهد    / سيب السلاح

واسامة منهار من العياط وفهد بيروح علية وبياخد منو السلاح

فهد / لو موتك هيحل حاجة كنت قتلتك من زمان

اسامة / والله مكناش فى وعينا خالص ومحسناش باى حاجة غير بعد الى حصل حصل والله يافهد  مكنتش فى وعيى
 انا السبب فى كل الى حصل لندى ودلوقتى ديمة ملهش زمب كل زمبها انها بتحبك وانا  اخوك القزر  اقتلنى وريحنى من الى انا فية اقتلنى

وفهد  بيضرب اسامة بالقلم جامد وبعديبن بيخدو فى حضنو وبيضمو اوى

اسامة / ديمة بتحبك اوى

  فهد  / ديمة لازم ترجع باى تمن

اسامة /و لو على روحى هنرجع ديمة تانى

.
       ************************************

سراج  فى مامورية تبع الشغل وبيهجم على عصابة من المجرميين وبيضربهم كلهم هو والعساكر الى معااة وبيكمل المهمة بنجاح وكانت عملية تهريب ٢ طن من الحشيش وبيدخلوهم البكس وسراج مبسوط ان بكدة بيرجع ولو جزء بسيط من حق زميلو الى اتقتلو

.
       ************************************


وجودى قاعدة  فى اوضتها وعمر بيتصل بيها

جودى / عمر لوسمحت انا مش عوزة اتكلم معاك دلوقتى

عمر / جودى انا بحبك ودة سؤاء تفاهم مش اكتر انا مستعد اجبها قدمك تقولك اية العلاقة الى بتربطنى بيها بس انتى اسمعينى

جودى / انا مش قادرة اتكلم انا شفت كل حاجة بنفسى

وجودى بتقفل التلفون وعمر بيتعصب اوى وبيدخل علية ولدو

والد عمر / عملت اية مراتك رجعة امتى

عمر / مش رضية ترجع

والد عمر / اوعة تنسى اننا دخليين شغل كتير اوى اليوميبن دول وجودى هى ضمان الموافقة من اخوها فاهم

عمر / اعمل اية من الصبح بحاول اقنعها

والد عمر / مليش دخل انا قولتلك اوعة مراتك تحس باى حاجة انت بتعملها وتخليك مسيطر عليها علشان تفضل تحت جناحك

عمر / متقلقش يابابا انا هتصرف باى طريقة

.
       ************************************

فهد واسامة قاعدين  بيفكرو واسامة  ماسك تلج وبيحطو على وشو و فهد  متعصب اوى وبيضرب الكرسى برجلو

اسامة /فهد اهدى شوية خلينا نفكر اية هو المكان الى ممكن
نور دى تحط ديمة فية

فهد / للاسف انا معرفش اى حاجة عنها خالص

و بيتصل بالرجالة بتوعو وبيقلهم على نور اخت ندى انهم يجيبو كل اخبرها وكل تفاصيل حتى ولو صغيير

.
       ************************************

ديمة قاعدة  بتعيط وحبسنها فى اوضة صغيرة لوحدها
وبتفتكر فهد  وهو بيجرى وره العربية وبتفتكر جريو وراه لم اخدت منو التاب لما وقع عليها على السرير ودموعها بتنزل.

.
       ************************************

فهد  بيتصل بعبد العزير وبيقلو انهم كويسين وانهم هيفضلو فى المزرعة هو وديمة و اسامة كام يوم

فهد  / اسامة مش لازم اى حد يعرف اى حاجة عن ديمة

.
       ************************************

ديمة فى الاوضة الصغيرة وبتصرخ

ديمة   / خرجونى من هنا خرجونى من هنا

ونور بتدخل لديمة

ديمة  / خرجينى من هنا

نور / انتى كدة كدة هتموتى بس لازم فهد  يموت من الف مرة قبل ما اقتلو

  ديمة    / فهد لا لا

نور / بعد الى عملو فى اختى دة كلو راح وحبك واتجوزك ولا كان فارق معاه ندى ابدا ندى اختى اكتر من مرة حولت ترحلو وتشرحلو الى حصل بس هو رفض يسمعها وحست ان الدنيا وقفت بلنسبة ليها لما فهد بيسبها وقررت تنتحر وفضلت فى غيبووبة شهوور وانا فضلت على امل انها ترجعلى

نور بتبص لديمة

نور / وانتى لازم تموتى

وديمة بتعيط اوى

ديمة   / خلينى اروح من هنا ارجوكى خرجينى من هنا

نور / لازم اكسر قلبو الاول وانتى الوحيدة الى الى اقدر بيكى انى اكسر قلبو   انتى الى بيحبك وانتى الى هيخسرك هاخد منو كل حاجة حلوة فى الحياة قبل ما اخد روحو

ديمة  / ومييين قالك ان اختك الوحيدة الى اتعذبت من الحب بس مش فهد هوالسبب ابداالضعف هوالسبب ندى كانت ضعيفة علشان تقتل نفسها بالسهولة دى

نور / اخرصى

ديمة  /فهد عمره ماحبنى ابدا انا الى بحبو انا كمان عشت ايام كتيير فى ندم من الحب دة بس كنت غلطانة انا سعيدة بس فهد ملوش زمب

نور / انتى وقتك خلص لحد كدة معايا استني  بكرة فى حاجات كتيير هتفرحك ههههههة

ونور بتخرج وبتسيب ديمة لوحدها  بتعيط 

.
       ************************************

فى الصباح

 فهد فى الاسطبل مقدرش ينام طول الليل وبيفتكر لما كان بيضرب الخيل وديمة نزلت وكانت بتحاول تبعد الخيل عنو
واسامة بيجى من وره وبيحط ايدو على كتفو وفهد بيتخض وبيبص لاسامى

اسامة / موبيلك بيرن من بدرى

وفهد بياخد الموبيل بسرعة وبيشوفو وبتكون نمرة ديمة وبيتصل بيها بسرعة

نور / اية مش عاوز مراتك ولا اية

فهد / خلينى اسمع صوتها الاول بعديين نتكلم

نور / مش انت الى تحط الشروط انا الى بحط الشروط وانت بتنفز وبس

فهد    / ديمة كويسة خلينى اسمع صوتها وهعملك الى انتى عوزاة

نور بتمسك ديمة من شعرها وبتقربها عليها وديمة بتصرخ

فهد  / ديمة      ديمة

ديمة  / فهد

و دموعو بتنزل ولسانو بيعجز عن اى كلام يتقال

فهد    / اسف

هى دى الكلمة الى كانت طلعة من قلبو بكل مشاعر  فى قلبو

ونور بتاخد من ديمة التلفون

نور /انت دلوقتى هتروح الفيووم على منطقة الجبال

وفهد  قبل ما نور تكمل كلمها كان هو واسامة فى العربية وبيتحركو

نور / سوق براحة انا محتاجة روحك دلوقتى ومتخفش على حبيبة القلب هى معايا وهحطها فى قلبى

وبتقفل التلفوون وفهد بيسوق بسرعة جدا

.
       ************************************

سراج فى البيت

سراج / ريم حببتى انتى مكلمتيش ديمة النهاردة 

ريم / والله يا حبيبى كنت مشغولة اليوميين دول ومعرفتش اكلمها خالص 

سراج / انا بحاول اكلمها مبتردش عليا 

ريم / يمكن التلفون بعيد عنها متقلقش هتلقيها بتكلمك دلوقتى 

سراج / هو الغداء لسة مجهزش انا هتاخر على الشغل

ريم / دقايق ويكون جاهز 

.
       ************************************

فهد بيروح على المنطقة الى نور قالت عليها وبيدور هو واسامة عليهم ونور بتظهر من ورهم
 
نور / اية وحشتك اوى 

وفهد واسامة بيبصلها اوى 

فهد / فين ديمة
 
نور / انت قولى ممكن تكون فيين فى البحر ولا فى الارض ولا فى الجو هههههة 

وفهد بيجرى على نور وبيمسكها بقوة 

نور / متعملش حاجة تندم عليها بص هناك

ونور بتشاور على الجبل وفهد بيشوف ديمة على الجبل وفى اتنين مسكنها  وحطنها على حرف الجبل 

نور / لو عملت اى حركة ممكن ابعتلك مراتك من هناك لو عاوز

 وفهد  بيبص لديمة  وضربات قلبو سريعة اوى 

نور / اية خايف عليها اوى 

وفهد مش عارف يتكلم  وبينزل على ركبو ومش مصدق المنظر وديمة بتصرخ  بس الصوت مش واصل لفهد

نور بتقرب من فهد وبتحدف قدمه مسدس وفهد بيبصلها 

نور / اقتل اسامة ......

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات