إبحث عن موضوع

اشواك الحب❤الحلقة 82 و الاخيرة

الحلقة    82   ***  والاخيرة  ***
عمر محبوس فى اوضة الحجز والباب بيتفتح وعمر بيقف
بسرعة وبيشوف عادل
عمر / خالى
وعمر بينزل عيونو على الارض وعادل بيقرب منو وبيسحب كرسى وبيقاعد قدمه
عادل / ارفع راسك واحكيلى الى عرفتو دة صح
عمر / والله العظيم ياخالى انا
عادل / متحلفش واتكلم من غير لف ودوران انت فااهم
وعمر لسة هيتكلم وبيدخل شريف ومعاة القائد وعادل بيقف وبيضرب سلام
عمر / انا معملتش حااجة
شريف / عرفيين انك معملتش حاجة شاهيين صحبك اعترف بكل حاجة
القائد / انت تشكر ربناا انى عملت خاطر لحضرة العميد ادم
عمر / هو باباا عرف
وعادل بيضرب عمر على كتفو
عادل / انت الى يهمك ان ابوك يعرف ولا لاا انت ازااى تشترك فى حاجة زى دى
عمر / انا رفضت انى اعمل كدة
شريف / كفاية انك كنت عارف انهم هيهربو وهيعدو الحدود وانت سكت
عمر / وشاهين هتعملو معااة اية
شريف / عادل انا قولتلك مفيش فايدة فية هيفضل طول عمره بيدور على المشااكل بايدو
عمر / انا اسف مش هيحصل دة تاانى
القائد / مش هدى الفرصة انكو تفكرو تاانى اصلاا
عادل / بس بعد اذنك عمر ندمان على الى حصل وحابب يتعاقب
وعمر بيبص لعادل
القائد / طبعاا هو مش هيتعفى من العقااب اكيد
***********************.              
دينا بتروح عند ليلى البيت
ليلى / كنت متاكدة انك هتيجى اتفضلى
ودينا بتدخل البيت
دينا / لية عملتى كدة
وليلى بتحكلهاا كل الى حصل معاهاا هى ومروان ان قبل ما والدتهاا تتوفى خلت مروان يوعدهاا انو يتجوزهاا وبعد الى عملوة ولاد عمهاا بعد وفاة والدتهاا كانو عوزيين ينهبو حقها لانهاا وحيدة بس مروان وقف جمبهاا
ليلى / دينا صدقينى عمر ما كان فى حاجة بينى انا ومروان ابدا
دينا / والمطلوب انى اصدق
ليلى / ولو مصدقتيش هتهدمى بيتك بايدك
***********************.              
لينا وقفة فى الجنينة ومستنية رجعهم وقلقانة اوى وبيوصل عادل البيت وبيشوف لينا وبيروح عليهاا
لينا / خالو عمر بخير هو كويس
عادل/ اة متقلقيش هو كويس بس طبعا دة عمر مش هيستريح غير لما يدخل منخيرو فى كل حااجة وللاسف
مش هينزل اجازة لمدة شهرين كمان
وعادل بيسيب لينا وبيدخل البيت

لينا / شهرين
فهد بيقرب عليهاا
فهد / شهرين اية
لينا / عمر مش هينزل اجازة غير بعد شهريين
فهد / متقلقيش الشهرين دوول هيعدو بسرعة يلاا تعالى الجو برد عليكى هنا
ولينا وفهد بيدخلو البيت
***********************.              
ادم بيوصل لقمة الغابة وبيعمل مكالمة لشريف انو يبعتلو
طيارة خاصة
شريف / يعنى انت راجع ومعااك حور
ادم. /اكيد
وشريف مبسوط اوى
شريف /بكرة الصبح هتكون عندك
***********************.              
حور بتخرج من الحجر الصحى هى وكريمة
كريمة / اكيد مش هنقول لنور صح
حور / لاا ابدا مفيش حد يقولهاا حاجة انا الى هقولهاا بس اشوف طريقة مناسبة الاول
كريمة / دكتورة الادوية الى فى العيادة تقريبا خلصت كدة
حور / انا بعت اطلب الادوية وفى متبرعيين الحمد لله
و بتشوف ادم خارج من الغابة وبتروح علية
حور /كنت بتكلم الاولاد
ادم / للاسف الشبكة مجمعتش معاياا غير مكالمة وحدة لشريف
حور / بس انا قلقانة عليهم اوى
ادم / متقلقيش هما بخيير بكرة ان شااء الله تشوفيهم وتشبعى منهم بكرة الصبح الطيارة هتوصل
حور / بالسرعة دى
ادم / بسرعة دة كلو وبسرعة
حور / انا بقصد ان مستحيل اسبهم من غير دكتور وكمان الادوية الى هناا خلصت ومستنين الدعم ازااى اسبهم واروح
وادم بيقرب عليهاا وبيحط ايدو على كتفهاا بحنية
ادم/ حببتى متقلقيش انا مش هسبهم ابدا وكمان انتى مش كنتى بتقولى ان فى دكتور هيجى هناا
حور / ولسة موصلش وكمان نور النهاردة والدتهاا ماتت هى كمان هى حالتهاا كانت ميؤوس منهاا بس كان عندى امل ومش عرفة هبلغها ازاى وازاى هقولهاا ان انا كمان هتخلى عنهاا وهروح واسبهاا
وادم بيقرب على حور وبيحضنهاا
ادم / حببتى اهدى شوية اكيد كل حااجة هتتحل زى ما هم محتجينك ولادك كمان محتجينك مينفعش نسبهم لوحدهم اكتر من كدة
حور / الولاد حصلهم حااجة ادم قولى ارجووك انت مخبى حاجة صح
ادم / مفيش يعنى حاجات بسيطة عمر عامل مشكلة كدة ولولاا شريف و عادل اتدخلو فى الوقت المناسب كان ممكن يترفد من الكلية
حور / قولى عمل اية
***********************.              
دينا بترجع البيت ومروان بيجرى عليها
مروان / دينا انتى كويسة فيكى حااجة دينا اتكلمى
دينا / مفيش حاجة انا تعبانة وعوزة ارتااح
ودينا بتطلع على اوضتها
يوسف / مقلتش هى كانت فيين يابابا بس من ساعةمارجعت وهى هادية شوية حتى سالتنى انا مرحتش الجامعة النهاردة لية
مروان /مش عارف دة خيير ولا لااا
يوسف / اروح انا بقي الجامعة بدل ما تنزل تطلع غضبهاا عليا انا
مروان / يوسف
يوسف / خلااص سلاام
ومروان بيطلع لديناا الاوضة
مروان / ديناا ممكن نتكلم شوية مع بعض
دينا / انا كنت عند ليلي وقالتلى على كل حااجة
مروان / دينا صدقينى انا
دينا / مرواان كفاية عليا انك خبيت عليا حاجة زى دى
مروان / مكنتش عارف اقولك ازااى مكنتش عاوز اجرحك
دينا / انت دبحتنى مش جرحتنى وبس خلى الايام هى الى تحل دة كلو
ومروان لسة هيقرب منهاا
دينا / مديرة مدرسة ماجى طلبانى انا مش هتاخر
ودينا بتاخد شنطتهاا وبتخرج ومروان بيقاعد على اقرب كرسى ومدايق اوى
***********************.              
ادم بيساعد الناس انهم يبنو بيوت من الخشب بدل الخيمة
وحور وقفة بتبص علية من بعيد ومبسوطة اوى وبتشوف بنت شابة بتروح علية بتجبلو مياة وبتمسحلو عرقو بالشال بتعهاا وحور بتبصلو بغضب وبتروح علية وبتضربو على ضهرو
ادم / فى اية مالك
حور / والله دى قد بنتك عيب عليك
ادم / هى ميين
حور / لا ياشيخ الى كانت بتمسحلك عرقك
ادم / انتى مجنونة هبص لوحدة قد بنتى بردو
حور / ادم قسم بالله لو مشفتش شغلك من سكاات
وادم بيمسكهاا من خصرهاا وحور بتبعدو عنهاا بسرعة
حور / انت اتجننت الناس بتبص علينا
ادم / يعنى دى مشكلتك الناس تعالى معااياا
حور / رايح فيين انت مجنوون رووح شوف شغلك احسن يلاا واقفل القميص ده بدل ما تاخد برد
وادم بيضحك اوى وحور متنرفزة وبتروح بعيد وبتشوف نور وقفة لوحدهاا عند البير و بتروح عليهاا
حور / نور حببتى انتى لية وقفة كدة لوحدك لية مش بتسعدى صحبك فى الشغل
نور / باباا وماما راحو عند ربناا
وحور بتمسك اديهاا
حور / حببتى انتى مش لوحدك انا معااكى
ونور بتشور على البير
نور / انا لو وقعت هناا هروح عند ماماا
وحور بتحضنهاا اوى
حور / حببتى لية بتقولى كدة انا مش عوزاكى تقولى كدة تاانى انتى فاهمة
ونور بتهز رسها بنعم وبتحضن حور اوى
نور / مش هتسبينى وتروحى انتى كماان صح
وحور بتبص على ادم من بعيد ودموعهاا بتنزل
***********************.              
فى الليل
حور بتروح على ادم وهو نايم وبتصحية وادم بيفتح عيونو وبيتخض
ادم / حور انتى كويسة فى حااجة
حور / مفيش بس انا
ادم بيقاعد قدمها وبيمسك اديهاا
ادم / علشان نور
حور / انت ازاى عرفت
ادم / انا بعرف كل حااجة من قبل ما تفكرى فيهاا
حور/ ادم هتكون صدمة لنور انى اروح واسبهاا وكمان
وادم بيطلع بسبور من تحت المخدة

حور / اية دة
ادم / بسبور نور هتسافر معاانا وهتكون بنتناا ومتاكد ان ليناا هتفرح
حور / انت ازااى كدة انت
ادم / بس انا ليا مكافاة اكييد مش كدة
حور / مكافاة
وادم بيقربهاا منو بقوة وبيبسهاا من شفايفهاا و حور بتبعد عنو بسرعة وبتضربو بالقلم
حور / حقيير منحرف
ادم / على فكرة انتى ايدك تقيلك اوى مكنتش كدة زماان
حور / جرب مرة كماان وانت تشوف ايدى التانية .
وحور بتبعد بسرعة عنو و ادم بيضحك
***********************.              
لينا وقفة فى البلكونة وبتشوف فهد واحمد واسلام فى الجنينة بيضحكو اوى وصوتهم عاالى وموبيل لينا بيرن وبتجرى علية بسرعة
لينا/ عمر
لينا / خالتو ديناا الحمد للة
دينا / حببتى انتى كويسة فيكى حااجة
ليناا / انا بخيير الحمد لله متقلقيش علياا كلنا بخيير
ولينا بتقفل التلفون مع دينا وباب الاوضة بيخبط وبتدخل سلمى
سلمى / ليناا انا هروح اناام حببتى محتاجة حاجة
لينا / شكرا ياعمتو انا كمان هناام
و سلمى بتقرب منها وبتحط اديها على جبنهاا
سلمى / حببتى لية وشك مخطوف كدة فى اية مالك
لينا / لا مفيش بس شوية صداع بس
سلمى / لا اكيد فى حاجة مزعلاكى
لينا / بس قلقانة على عمر مفيش حد عارف اى خبر عنو
سلمى / حببتى مش خالك قال انو كويس انتى ريحى نفسك
وسلمى بتبوس لينا من جبنهاا وبتخرج
***********************.              
فى الصباح
حور و ادم ونور بيركبو الطيارة واهل القريبة وقفيين بيودعوهم
ادم / اخير يا حور قوليلى اكتر حاجة مبسوطة منها علشان هترجعى بيتك
حور / الاولاد وحشونى اوى بيتهيقلى انى هفضل ابوس فيهم للصبح لحد ما اشبع منهم
ادم / حور انزلى من الطيارة يلاا روحى
وحور بتضحك اوى هى ونور
ادم / نور تعالى هناا جمبى ابعدى عنهاا
ونور بتروح فى حضن ادم
حور / بقي كدة يعنى هتتتفقو عليا يعنى
الطيارة بتبدا تتحرك ونور بتصرخ بقوة
حور / نوور حببتى اهدى متخفييش
وادم بيضمهاا اوى و حور بتمسك اديهاا
***********************.              
عمر فى الاوضة بتعتو وبيشوف شاهين بيدخل و شاهين مبيتكلمش
عمر / متشكر
شاهين / على اية
عمر / انك قولتلهم على الحقيقة وان مش اناا الى كنت بهرب
شاهين / اهو انت قلت الحقيقة يعنى انا معملتش حاجة استهل الشكر
عمر / انت زعلان منى يعنى
شاهين / مكنش لازم تروح وراناا ابدا لو مكنتش رحت وراناا مكنتش انا هتحجز هناا شهرين
عمر/ يعنى انا دلوقتى غلطان علشان كنت هحظرك وخايف عليك
وشاهين بيهدى وعمر لسة بيخرج من الاوضة و شاهين بيمسكو
شاهين / عمر استنى انا اسف
عمر / لاا عادى ولا يهمك
وبيسمعو جرز بيرن
عمر / يلاا متخلناش نتاخر على التمارين بدل ما نتجازا تانى
***********************.              
ادم و حور بيوصلو مصر
ادم / حمدالله على السلاامة
حور / هات الموبيل خلينى اكلم الاولاد
ادم / لاا الاول على المازون
حور / ادم خلينى اطمن على الاولاد وحشونى اوى ونشوف الموضوع دة بعديين
ادم / بعديين اية
وادم بياخد حور من اديهاا وبيوقف تاكسى وبيتحركو بسرعة
***********************.              
فى الليل
شيماء / شريف مالك فى اية
شريف / مفيش حااجة يلاا روحى انتى ناامى الوقت اتاخر
شيماء / حبيبى حصل حااجة وانت مش عاوز تقولى عليها
شريف / المفروض حور و ادم يوصلو النهاردة  واتاخرو
شيماء / يعنى ادم قدر يقنع حور خلااص وانت متقوليش
وبيسمعو صوت عربية بتدخل المزرعة
شريف / وصلو
وشيماء بتجرى على تحت بسرعة وريم وسلمى وحسام وزاهر بيتفرجو على التلفزيوون وبيشوفو شيماء بتجرى بسرعة
ريم / شيماء فى اية مالك
شيماء / حور حور رجعت
وبيشوفو حور دخلة البيت وادم معااها وماسك اديها
وبيجرو عليهاا بسرعة وبيحضنوهاا اوى
ريم/ كدة يا حور تخوفيناا عليكى يعنى نهون عليكى للدرجة دى
شيماء / لاا خلاص بلاش كلام المهم انهاا رجعت
ادم/ ومش هتروح من هنا تانى
حور / الاولاد فيين
شيماء / فى اوضهم فووق
حسام / ادم انت و حور كنتو غايبين شهرين بس وانا شايف بنت عندهاا حوالى ٥ سنين تقريبا
والكل بيبص على نور ونور بتضحك
ريم / ميين القمر دى
حور / اقدملكو نور
زاهر / الناس بتدخل بصنية بسبوسة وانتو بتدخلو بطفلة
وبيضحكو اوى
حور /ريم لو سمحتى ممكن تجيى حاجة لنور تلبسهاا من عند سارة نور اكيد تعبانة وعوزة تناام مش كدة ياحببتى
ونور بتهز رسهاا بنعم وريم بتروح عليهاا وبتحضنهاا وبتخدهاا معااها
حور / انا مش قادرة هشوف الاولاد
و حور بتطلع بسرعة على اوضة فهد وفهد مش فى الاوضة وبتروح على اوضة ليناا ومش فى الاوضة
حور / ادم   ادم
وادم بيروح عليهاا وبيمسكهاا من خصرهاا
ادم / وحشتك مش كدة
حور / الاولاد مش فى اوضهم لية هم مش موجوديين
ادم / اهدى يمكن عند احمد ولا اسلام
وشيماء بتنزل من فوق بسرعة
شيماء / اسلام مش هناا هو كمان
زاهر / وانا بقالى فترة مش شايف احمد كنت مفكرو فى الجنينة مع الشباب
حور / لاا انا قلبى مش مطمن ابداا
ادم / اية النحس دة يا ربى بس
حور / ادم انت لسة هتتكلم اتصرف
ادم / ماكناا هنااك احسن مريحيين دمغناا
حور / لاياشيخ
ادم / خلااص خلاص متتعصبيش
و ادم بيبص لعادل الى واقف وماسك الموبيل
ادم / اية يا خاال العياال ابشرنااا
عادل/ نعم
ادم / حور بتبصيلى لية شوفى اخووكى مخبى عننا اية
حور/ عادل انت عارف حااجة اتكلم
سلمى/ انا عينى الشمال بترف اكيد حصل حااجة
زاهر / ايوة هنبدا عينى وايدى ورجلى اتكلم يا عادل خلصناا
عادل / انا شاكك انهم يكونو راحو لعمر
وادم موبيلو بيرن وبيرد على المكالمة
ادم / الاولاد فى القسم
حور / القسم بيعملو اية الولاد حصلهم اية ادم اتكلم
ادم / بس كفااية انا اية عرفنى خلوناا نروح يلاا زاهر
حور / نعم انا هروح معااك
سلمى / وانا كماان
شيماء / انا مش هقدر استحمل قلبى هيقف من الخووف
ادم / اية رايكو نطلع نقضى يوميين فى اقرب زنزانة ونرتااح
حور / انا مش هستنى انا هروح لاولادى
وحور بتخرج وادم بيضغط على اسنانو بقوة وبغضب
***********************.              
فى القسم
لينا / فهد انا خايفة هم هيعدموناا
فهد / انا مش عارف انا سمعت كلامك ازااى بس
اسلام / شوفو شكلهم عامل ازااى كانهم مش بيستحمو ابداا
احمد / ودة يعنى كل الى فكرت فية شوف عيونهم بيبصلنا ازااى
و لينا بتستخب وره فهد بخوف من نظرات المجرميين
وبيشوفو عسكرى بيضرب مجرم بالقلم والمجرم بيقع على الارض وليناا بتخااف اوى
وبيدخلو كلهم القسم والضابط بيشفهم بيقف بسرعة ومرتبك
اوى بخوف وبيبص لادم وشريف و عادل بخووف
الظابط / فى اية هو القسم اسرئيل احتلتو ولا اية
لينا / مااامى
وحور بتجرى بسرعة على ليناا وبتحضنهاا ولينا بتعيط
حور / حببتى متخفييش اهدى انا جنبك
وحور بتبص لفهد وبتروح علية وبتحضنو اوى
والظابط بيخدهم على المكتب بسرعة
الظابط/ الاولاد حولو يدخلو ملكية خالصة بالدولة
و ادم بيبصلهم وكلهم بينزلو عيونهم على الارض
الظابط / مساكن طلاب الكلية البحرية
لينا / كنا عوزين نشوف عمر بس الحارس مش موافق
ادم / لا ياشيخة بجد
عادل / وانت ازااى يافهد توافق على حاجة زى دى وانا بقول انك العاقل الى فيهم
فهد / انا اسف
ادم / والله الى غلط لازم يتحاسب حولهم على النياابة
حور / نعم
ادم / لاا بقصد خليناا نخلص الموضوع دوول شوية ولاد صغيرين
و بعد نص ساعة بيخرجو كلهم من القسم
لينا / مامى احنا مقدرناش نشوف عمر
ادم / اية يا بنتى بعد ده كلو ومش عجبك انك مشفتيش عمر
حور / ادم خلاص كفاية الى البنت شفتو النهاردة انت شايف حالتها عملة ازااى
ادم / دة انا الى حالتى باة صعبة فعلاا
عادل / خلاص خلوناا نروح
***********************.              
والكل بيرجع على المزرعة بالعربيات
شيماء / اسلام حبيبى حد ضربك حد عملك حااجة
شريف / يارتهم كانو اخدو علقة هنااك كنت ارتحت منو
حور / لينا فهد اطلعو على اوضكو اكيد تعبنين
ادم / بالسهولة دى
زاهر / فعلا مش احناا نتمرمط بسببهم فى الاقساام وهم فى الاخر يطلعو يناامو
ادم / انتو الاربعة تعالو هناا
وفهد ولينا اسلام واحمد بيقربو من ادم بقلق وخوف
.
ادم / اولا المصروف مفيش ثانياا مفيش موبيلاات ولا خروج من البيت دة كلو لحد ما اشوف عقاب منااسب ليكو يلاا اطلعو على اوضكو
شريف / استنو كل واحد فيكو يحط موبيلو هناا
والاربعة كل واحد فيهم بيحط موبيلو فى ايد شريف وبيطلعو
شيماء / بس الحمد لله انهم بخيير
شريف/ بس لو حطينا عنيناا على ولادناا هيكون احسن
شيماء / وطبعا انا السبب صح
شريف / والله انتى الام والمفروض المراقبة دى منك انتى
زاهر / بس ازااى يرقبوهم وطول النهار قدم كوشى وارنااف
سلمى / باة انا طول النهار قدم كوشى وارنااف طبعا ما انتو مش تعبنين فى حاجة ابداا
ادم / لاا نقاعد احناا فى البيت وبلاش شغل احسن وخليناا نطبخ ونربى العيال احسن
حور / والله المفروض ان الحياة مشاركة مش بس انك تشتغل وتجيب فلوس بس وخلااص لاا
عادل / رودى حببتى خلينا نطلع على الاوضة بسرعة
وعادل بياخد رودى وبيطلعو و حور و سلمى و شيماء بيطلعو على اوضهم ومديقيين اوى
زاهر / احنا ضغطناا عليهم صح
ادم / ولا ضغطنا ولا حااجة هم الى غلطنيين
شريف / صح عندك حق
***********************.              
وكل واحد بيطلع على اوضته ولسة بيفتحو الباب بيكون مقفول
شريف / شيماء افتحى الباب
شيماء / مدام انا دلوقتى مش عجبااك شوف اوضة تانية
زاهر / سلمى خليناا نتتكلم
سلمى / لاا خلى الكلام ينفعك باة انا ام مهملة صح
ادم / حور افتحى ونتكلم الاولاد يسمعونى
حور / خليهم يسمعوك علشان يعرفو ازااى ابوهم بيقدر امهم
ادم و زاهر وشريف بينزلو هم التلااتة
شريف / فعلا الظاهر اننا ضغطناا عليهم شوية
والتلاتة بيبصو لبعض وكل واحد بيخدلو كرسى ينام علية
وبيبصو لبعض انهم مش عارفيين ينامو وبيضحكو اوى
***********************.              
فى الصباح كلهم بينزلو
حور / هم راحو فيين
شيماء / مش عارفة انا شفتهم امبارح كانو هنااا
سلمى / احسن يكون حد فيهم حصلو حااجة انا خايفة
حور / فااطمة فاطمة
فاطمة / نعم يا ست حور حمدالله على سلمتك نورتى المزرعة
حور /هم فيين
فاطمة / هم ميين
ليناا / فاطمة باابى وعمو شريف وعمو زاهر
فاطمة / والله يا هانم مشفتهم انا لسة وصلة حاالاا هو فى اية
شيماء / هو احناا نقصيينك انتى كماان روحى جاهزى الفطاار يلاا
ورودى بتنزل ومعاهاا نور
نور / خالة حور
وحور بتبتسم لنور وبتحضنهاا
حور / حببتى عاملة اية
نور / انا مبسوطة اوى
حور / معلش يا رودى انا سبتلك نور امباارح طول النهار
رودى / بالعكس انا ونور اتبسطناا اوى وكمان هنفطر ونروح نجيب شوية حاجات مع بعض
حور / هو عادل فيين
رودى / هو خرج من بدرى قال هيخلص شغلو وهيجى علشان يوصلنى انا ونور
عادل / السلام عليكم
نور بتفرح اوى وبتجرى على عادل وبتحضنو اوى
رودى / حور انتى مقولتليش فين اهل نور يعنى انا بصراحة خايفة عادل يتعود عليهاا من وقت ما جبتيهاا وهو مسبهاش طول الليل حتى نامت فى حضنو
حور / رودى اهل نور اتوفو وملهااش حد غيرناا وكمان هى محتاجة حنيتك انتى وعادل عليها جدا وخصوصا فى السن دة
ورودى بتبص لحور وبتبص لنور وهى بتضحك وعادل بيلاعبهاا
حور/ اعتبرى ربنا بعتلكو هدية لحد عندكو
رودى / بجد
عادل / هاا تحبى اجبلك فستان سندريلاا ولا الاميرة
نور / لياا اناا
عادل / اة ليكى انتى واية رايك هجبلك الاتنين كماان
ونور بتحضن عادل ومبسوطة اوى

نور / ممكن اقولك يا بااباا
وعادل بيبص لنور وبيبص لحور اوى وحور بتبتسم لعادل اوى وعادل دموعو بتنزل وبيحضن نور ورودى بتروح عليهم وبتحضنهم
حور / دة صوت عربية اكيد وصلو
سلمى / مش لازم يفهمو اننا كنا قلقنين عليهم
وبيدخل ادم و زاهر وشريف
حور / فااطمة فيين الفطاار
ادم / حور شوفى فى حد عاوز يشوفك
وبيدخل عمر من الباب
حور / عمر ابنى
وعمر بيجرى على حور وبيحضنهاا اوى وبيرفعها من على الارض وبيلف بيها
حور / حبيبى انت كويس انت
عمر / انا كويس متقلقيش علياا
حور / بس انت خاسس اوى شوف وشك اصفر ازااى
عادل / فى ناس تانية عوزة تسلم علية
وحور بتبص للينا ولينا بتمسح دموعهاا عمر بيروح عليهاا وبيمسحلها بقاياا دمعهاا بحنية
عمر / اسف
لينا بتحضنو اوى ولسة ادم هيروح عليهم وحور بتمسك ايدو
والشباب بيروحو على عمر وبيسلمو علية
فهد /بسببك كناا هنبات فى السجن
وعمر بيضرب فهد بالبكس
خالد / انت ازاى تعرض ليناا لحاجة زى دى
فهد / تصدق انا غلطان فعلا الى يدخل بينكو ميستهلش غير الضرب فعلاا
ادم / لاا والله هتتخنقو كمان قدمى يلاا جهزو الشنط
حور / شنط اية
شريف / هنسافر كلناا
زاهر / قدمنا تلات ساعات على الطيارة هنسافر نغير جو كلناا
العيلة كلهاا محتاجة ترتااح من القلق دة
حور /والله اول مرة تقولو حاجة مفيدة
عادل / انا شايف انهم ملهمش مزااج خلوناا هناا احسن
شيماء / نعم ازاى انا خمس دقايق والشنطة تكون جاهزة
***********************.              
              
شيماء بتدخل الاوضة وبتشوف كلمة اسف بالورد على الارض

شيماء / مين عمل كدة
وشريف بيحضنهاا من ضهرهاا وشيماء بتحضنو اوى
شيماء / بحبك اوى
شريف / يعنى سامحتينى بالسرعة دى
شيماء / انا مش محتااجة انى اسمعهاا منك لانى بسمعها من قلبك
وشريف بيحضنهاا اوى
شريف / انتى خلتينى طول الليل نايم على فى الرسبشن لحد النموس قرب ياكولنى
شيماء / حبيبى النموس قرصك من فين
وشريف بيشاورلهاا على خدو وشيماء وبتبوسو من خدو
وشريف بيرفعهاا فى حضنو و شيماء بتتخض وبتصرخ
***********************.              
سلمى بتدخل الاوضة وبتشوف صندوق على السرير وحولية بلاليين ملونة
سلمى / لميين دة
وزاهر بيشاورلهاا تفتحو وسلمى بتفتح الصندوق وبتشوف سديهات لمسلسلات هندية وتركية وافلاام
وسلمى بتضحك اوى وبتبص لزاهر

زاهر / سمحتينى
سلمى / لو كل لما تزعلنى فى هداياا حلوة كدة اكيد هسمحك دة كمان مسلسل العشق الممنوع
زاهر / طب متيجى احكيلك انا العشق المسمووح
و سلمى بتحضنو اوى وبتضحك
***********************.              
حور بتدخل الاوضة وبتشوف السرير بتعهاا مليان بالورد الاحمر و بتروح علية وبتاخد وردة وبتشمهاا وبتحس ادم ورها وبتبصلو اوى
ادم / شوفى الى تحت الورد
وحور بتبعد الورد وبتشوف فستان وبترفعو وبتشوفو الفستان الاسود الطويل وعلى الخصر وردة حمرة ومفتوح من الجمب لحد الخصر
وحور بتبص لادم
ادم / والله وحشنى الانحراف اعمل اية
وحور بتضربو فى صدرو وبتضحك و ادم بيحضنهاا
حور / انا بحبك اوى
وادم بيبسها من جبنهاا وبيلمس خدهاا بحنية
حور / انا هروح اجربو الاول
ادم بيضحك حور بتضربو فى بطنو
ادم / حببتى المنحرفة
وحور بتروح تلبس الفستاان وادم بيبصلهاا اوى و بيقرب عليها وبيمسك اديهاا وبيخليهاا تلف بلفستان وبتدوخ
وادم بيشلها
حور / دوختنى
ادم / انتى الى دوختينى
وحور بتلف درعهاا حولين رقبتو بحنية ادم و بيبسهاا من شفايفهاا والباب بيخبط وادم بيحدف حور على السرير
حور / الباب
ادم / مفيش بااب فى اية هو مفيش غيرى اناا
حور / الاولاد
ادم / خلينا نجيب غيرهم مش مهم
حور / هو اية الى هنجيب غيرهم محسسنى هنجبهم من السوبر مركت
ولسة حور هتبعدو عنهاا علشان تروح للباب وادم بيمسك اديه
ادم / خلينى اعرفك الاولاد هنحبهم منيين الاول
            تمت 

ليست هناك تعليقات