إبحث عن موضوع

اشواك الحب❤الحلقة 64

الحلقة  64

وبيسمعو خبطة وصرخة لينا

حور بتصرخ / لينااااا

والكل بيجرى بسرعة وبيشوفو لينا وقعة على السلم

حور / ليناا لينا

و ادم بيوصلهاا الاول وبيشلها بسرعة ولينا مغمى عليهاا على دراع ادم

ادم / مياة بسرعة بسررررعة

و حور بتملس على شعرها بحنية وبتعيط

حور / حببتى ليناا افتحى عيونك يا روحى ليناا

ولينا بتفتح عيونها وبتبص لادم و حور
لينا / بابى ماامى الغوول الغول

ولينا بتعيذ و ادم بيحضنهاا اوى وحور بتاخد نفسهاا لما شفتهاا بتتكلم

شيماء / الحمد للة انها بخير

ادم/ حببتى حاسة بحااجة فيكى حااجة

و حور بتخدهاا من ادم

حور / خلينى اشفهاا

و حور بتخدهااعلى الاوضة وبتفحصها كويس

حور / انا مش قولتلك مفيش حاجة اسمهاا غول يا ليناا

لينا / لاا فى وهو بيجى كل يوم وبيخوفنى عاوز ياكلنى

ادم / دة انا الى هاكلك

و ادم بيحضنهاا وبيبوس فيهاا ولينا بتحضنو

***********************.             

شيماء بتدخل الجناح بتعها وشريف ورها و شيماء بتروح تتطمن على اسلام انو نايم كويس وبتروح على اوضتها
من غير ولا كلمة وشريف بيقاعد على السرير بتعب وبيبصلها

شريف / هتفضلى سكتة كدة كتير يعنى

شيماء / فى اوقات السكوت بيكون افضل

شريف/ دة شغلى اعمل اية ورايا التزمات وواجب لازم ادية

شيماء / واناا انا فين من الواجبات دى انا حتى مش بشوفك
كل شوية اقول خلاص هيحس بيا انا وابنو بس مفيش فايدة انت زى ما انت

شريف / ممكن تهدى ومن غير عياط

و شيماء بتاخد هدوم النوم

شرين / هنام مع اسلام النهاردة انا تعبانة مش حبة اتكلم لو سمحت

وشريف بيروح عليها وبيوقفهاا

شريف / ومن امتى يعنى لو فى اى خلاف بينا بتروحى تنامى فى مكان تانى

شرين / علشان خلاص تعبت يا شريف دى حتى والدتك كل يوم بتتصل بياا قلقانة عليك مش بتشوفك ابدا

و شريف بيحط ايدو على كتفها بحنية

شريف / عندك حق انا اسف لازم انظم وقتى انتى وامى واسلام اهم حاجة لياا فى الدنيا سمحينى يا حياتى

و شيماء بتبعيط وشريف بيحضنهاا

***********************.             

مازن فى الجنينة

مازن /مش مصدق خلاص بكرة هتكونى خطبتى وبعد ٣٠ يوم هتكونى مرتى

مى/ بس انا خايفة احسن ماما متوفقش

مازن/ وانا مش خايف مدام بابا وافق يباة مفيش اى عواقب

***********************.             

عادل واقف قدم اوضة رودى

عادل / رودى ممكن تهدى باة وتخرجى نتكلم بهدوء

ورودى بتفتح الباب بعصبية

رودى / لاا مفيش كلام

وبتقفل الباب تانى

عادل / حببتى صدقينى انتى خايفة على الفاضى والله صدقينى

و رودى بتفتح الباب

رودى / لا مش موف ٠٠٠

وعادل بيمسكهاا بقوة وبيبسهاا من شفايفهاا بقوة ورودى بترتبك اوى

رودى / عادل انت

عادل / انا اسف بس انا

و عادل بيمسك اديها وبيبوس كف اديهاا

عادل / صدقينى هتكونى سعيدة معااية انا بحبك ومقدرش ابعد عنك ابدا

رودى / انا خايفة

عادل / انا همحى الخوف دة من حيتناا

***********************.              

فى اوضة ادم لينا فى حضنو وبتنام خلاص

ادم / هنيمهاا فى سريرهاا

حور / لاا عند رودى

***********************.             

و ادم بيخرج وبيشوف عادل حاضن رودى قدم الاوضة
و بيروح عليهم

ادم / انا مش قصدى اضيع اللحظة الرومنسية دى

ورودى و عادل بيتخضنو اوى وبيبعدو عن بعض بسرعة

ادم / دة انا معرفتش اعمل كدة مع اختك الى هى مرااتى

و عادل بيتحرج اوى ورودى عيونهاا على الارض

ادم / خدى لينا تناام

ورودى بتاخد لينا من ادم وبتدخل

ادم / لو مكنتش واثق فيك مكنتش سلمتك اختى متخلنيش اندم

وعادل لسة هيتكلم

ادم / تصبح على خيير

***********************.             

و ادم بيرجع وبيشوف حور وقفة فى البلكونة ولبسة فستان اسود طويل بفتحة صدر كبيرة وفتحة لحد الخصر بوردة حمرة من على الخصر وبيقرب منهاا وبيحضنهاا من ضهرهاا بقوة

ادم/ اخيراا

حور / شوف النجم دة هو الى كنت بحكيلو كل يوم

و ادم بيبسها من رقبتهاا بحب

ادم / بتحكيلو اية

حور / قد اية انت وحشنى وانت بعيد وكنت بقولو رسايل يبعتهاالك كمان

ادم / مفيش ولا رسالة وصلتلى تسمحى باة تقليلى
الرسايل كان فيهاا اية

حور/ كان فيها

ادم. / لاا عوزهاا عملى

و حور بتبصلو بخجل وبتحضنو اوى و ادم بيشلها فى حضنو

ادم / الفستان دة لة ذكرى عندى

و حور فى حضنو وبتخبى عيونهاا باديهاا بخجل و ادم بيحط حور على السرير بحنية وبيشيل اديهاا من عيونهاا وبيتامل فى ملامحهاا وبيلمس شعرهاا بحب واشتيياق

ادم/ الفستان دة كان بداية انحراف الدكتورة حور و حور بتحط اديهاا على عيونهاا بكسووف و ادم بيبسها من شفايفها
من بين اديهاا 💏💏💏

***********************.             

حسام واقف قدم سرير بنتو سارة بيتامل فيهاا وريم بتفتح عنيها وبتشوفو واقف قدم سارة بيبصلهاا اوى و ريم بتحاول تقاعد وبتتالم و حسام بيتخض وبيروح عليها بسرعة

ريم / اهدى اهدى انا كويسة متقلقش

وحسام بيتنهد اوى وبيبعد خصلة من شعرهاا من على خدهاا بحنية

حسام/ بحبك

وحسام بيضمها لصدرو وبيبصو هم الاتنين على بنتهم وهى نايمة

***********************.             

كريم فى اوضته وبيحاول يتصل بسارة اكتر من مرة مبتردش ومتعصب اوى وبيرمى الموبيل على السرير بعصبية
وبيسمع الموبيل بيرن وبيجرى علية بسرعة

كريم / سارة

سارة / كريم اسفة مسمعتش الموبيل

كريم / قولتلك اكتر من مرة خلى الموبيل معااكى انتى هتجننينى

سارة / خلاص اسفة

كريم / وحشتينى

سارة / وانت كمان

وكريم بياخد الموبيل وبيدخل البلكونة

***********************.             

زاهر قاعد على السرير بيخلص حسابات للمزرعة بتعتو
وبيبص فى الساعة وبيبص على باب الحمام وبيروح بسرعة
وبيخبط علي  الباب

زاهر / سلمى سلمى انتى كويسة

سلمى / اة انا كويسة

و زاهر بيتنهد وبيرجع للسرير وبيقاعد وبيشوف باب الحمام
بيتفتح و سلمى بتخرج وبتكون لبسة قميص نوم ابيض طويل شيفون و فردة شعرهاا على ضهرهاو بيبصلهاا اوى وبيبتسم وبيروح عليهاا

زاهر / مساء الخيير ممكن نتعرف

سلمى / لا ياشيخ

زاهر / انا زاهر اكيد انتى ملكة جمال الاوضة صح

و سلمى بتبصلو بغضب وزاهر بيضحك

سلمى / انا غلطانة ماشى

ولسة هتدخل الحمام و زاهر بيمسكهاا بقوة

زاهر / ريحة فيين

سلمى / مدام انا مش عجبااك كدة هغير هدومى

زاهر / انتى فى اى حالة بتعجبينى حتى وانتى لسة صاحية من النوم ولما ماما سعاد تغصب عليكى تدخلى المطبح وتخرجك بعد ساعة بتعجبينى

سلمى / انا عارفة انى اهملتك الفترة الى فاتت واهتمامى بيك قل بس والله غصب عنى انا

زاهر / بيكفينى نظرة بس من عيونك

و زاهر بيحضنهاا اوى 💏

***********************.             

فى الصباح

ادم بيفتح عنية و حور نايمة على صدرو وبيشوف شعر حور
على وشو وبيتنفس ريحتو وبيبتسم اوى وبيبص لحور وبيضمها اكتر وحور بتحس بية بتفتح عنيهاا وبتبصلو بسرعة

حور / انت حقيقة مش حلم

و ادم بيلمس خدها بحنية

حور / كنت خايفة اكون بحلم

ادم / مستعد ااكدلك انهاا حقيقة

و ادم بيمسكهاا من خصرهاا وبيلفهاا فى الاتجاة التانى و حور بتضحك اوى

حور / لاا ادم

عمر / انتو بتعملو اية

ادم و حور بيبصو جمبهم بيشوفو عمر وفهد ولينا وقفيين
و حور بتبعد عن ادم بسرعة وحور بتظبط نفسهاا بتوتر

ادم / هى العيلة دى كلهاا كدة مفيش حد علمكو تدقو الباب قبل ما تدخلو

فهد / لاااا

لينا / العروسة بتعتى ضاعت

عمر / قولتلك انا هجبلك وحدة غيرهاا متعيطيش

لينا / لااا انا عوزة العروسة بتعتى عااااا

و حور بتسحب الروب بتعهاا وبتلبسو وبتروح للينا وبتشلها

حور / خلينا نروح انا وانتى ندور عليها مع بعض

و ادم بيبص لفهد و عمر الى وقفين بيبصولو اوى وكانو مجرم هارب من الشرطة

ادم / وانت وهو مش عندكو مدرسة

عمر / النهاردة اجازة

ادم / يباة جهز نفسك انت وهو هتنزلو معاايا الشغل

فهد / يعنى هنخرج من المزرعة

ادم / لية انتو مخرجتوش من المزرعة قبل كدة

عمر / ممنوع دى قونين ماماا

ادم / جة الوقت الى تشوفو فية قونيبن باباا

فهد و عمر مبسوطيين اوى وبيجرو هم الاتنين على برة بسرعة و ادم بيبتسم وبيروح ياخد شور وبيخرج و حور بتدخل الاوضة

حور / انت قلت لعمر وفهد انهم هيخرجو

ادم / اة عندى شغل هخدهم معاايا

حور / بس انت هتكون مشغوول بس يعنى

وادم بيقرب منهاا وبيمسكهاا من خصهاا

ادم / اكيد مش هعرض ولادى للخطر

حور / مش قصدى طبعاا وكمان انا قلقانة لية انت خلاص سبت الشرطة من زمان يباة عندك شغل فيين اكيد فى مزرعة زاهر صح

و ادم بيبص لحور وبيسكت

حور. /ادم اتكلم متسكتش بلييز

ادم / اهدى لية هتتعصبى كدة

حور / انت مسبتش الشرطة اصلاا صح

و ادم بيغمزلهاا وحور بتبعد عنو

حور / اوووف اووف مفيش فايدة فيك لازم حيتناا تكون كلهاا الغاز

ادم/ كان وقتهاا البلد متلغبطة وكان لازم يكون كل حاجة فى السر

حور / وانا مراتك مش واخد بالك يعنى ان لازم اعرف عنك كل كبيرة وصغيرة

ادم / اهو انتى عرفتى

حور / بالبساطة دى

و ادم بيروح عليها وبيضمهاا

ادم / وبلاش نصعبهاا انتى لازم تكونى عرفتى طبعى
وحور بتضمو اوى

عمر وفهد بيدخلو بسرعة

فهد / احنا جهزيين

حور / جاهزيين اية لااا مفيش خروج

ادم / متخفيش انا رايح مركز التدريب ومفيش اى خطر هنااك

حور / لاياشيخ

ادم / حور اكيد هخاف عليهم زيك بالضبط

حور / عارفة بس يعنى

ادم / عمر فهد روحو على العربية بسرعة

ادم / كل نص ساعة هيكون فى مكالمة انتى بس رتبى موضوع مازن علشان تكون كل حاجة على الاصوول

و ادم بيروح يغير هدومه و حور وقفة بتبصلو اوى وادم بيروح عليها وبيبسها من شفايفهاا

حور / خلى بالك من نفسك

ادم / هو انا رايح احارب عندى مقابلة عادى يعنى

وبيبسها من خدهاا

ادم / سلام

***********************.             

و ادم بيخرج وبينزل و بيشوف عادل

عادل / هم هيروحو معانا

ادم / اة عوزين يشوفو خالهم هيشتغل فيين اركب اركب
وبيركبو وبيروحو

ادم بيوصل مركز التدريب والكل بيشوفو بيضربو سلام بسرعة والكل بيقف تماام وفهد بيخااف وبيمسك فى ايد ادم بسرعة و ادم بيبصلو وبيبتسم و بيبص لعمر و عمر ماشى بثقة ورافع مناخيره لفوق وبيستقبلو ضابط

الظابط / حمدالله على سلامتك يا حضرة العميد حضرة اللواء عبدالرحمن منتظر حضرتك فى المكتب

ادم بينزل لمستوى عمر وفهد وبيقربهم منو

ادم / انا و عادل عندنا شغل هناا انتو هتروحو مع حضرة الظابط

وادم بيبص للظابط

الضابط / انا فارووق  ياباشا

ادم / هتروحو مع حضرة الظابط فاروق ومش هتعملو مشاكل ماشى

وفاروق بيروح عليهم وبيخدهم من ادم و ادم و عادل بيدخلو المبنى

ليست هناك تعليقات