إبحث عن موضوع

اسكريبت 💓

-ماطبختيش ليه يا سلمى؟!

=ما إنت ماتعرفش اللي حصل

-ايه اللي حصل؟!

=ما أنا هقولك

-قولي

=تعرف موفاسا؟!

-مين يا عينيا؟
أبو فاسا مين؟

=موفاسا يا حسن موفاسا؟!

-ماعرفوش يا قلب حسن

=ده كان ملك كبير في أرض العزة و كان أخوه شرير خالص مالص يعني
و ابنه الصغير يا عيني كان بيحبه أوي
بس أخوه قتله و بقى هو الملك غصب عنهم يا حسن
يرضيك؟!

-لا يا حبيبتي مايرضينيش و الله

=أنا صعب عليا لما مات بقا و قررت ماطبخش حداد

-و انا مالي؟!

=ها!

-أنا مالي أنا؟!

=اخص عليك ألف خساية يعني مش شايف عيوني المنتفخة و الممتلئة بالدموع!!

-لا بصراحة مش شايف

=يا أبو علي أنا صعبان عليا الواد الصغير اتيتم

-معلش يا سلمى كله نصيب و الله 

=و أمه يا عيني بقت أرملة

-لا إله إلا الله
بكرة ربنا يعوضها

=لا هي عندها ولاء لزوجها حتى بعد ما مات

-طب ما تخلي عندك ولاء لجوزك إنتِ كمان و هو عايش قبل ما يموت

=لا يا حبيبي ربنا يبعد عنك أي شر
عاوز تسيبني لوحدي؟!

-لا مش قصـ...

=عمومًا الإهتمام مابيطلبش

-يا سلـ...

=خلاص أنا حزينة

-اتفلقي يا سلمى

=بتقولي اتفلقي؟!

-آه

=إنت قلبك قاسي

-أوي أوي

=إنت مش بتحس

-كده و كده

=حبيبي يا ابو علي

-قومي بقا اطبخي لقمة إنتِ فرفشتي أهو

=لا لا أنا حزييينة لسه على سيمبا

-سيمبا مين؟!

=هااا؟!
هو أنا قُلت سيمبا؟!

-أيوة يا سلمى قُلتي سيمبا
و أنا قُلت في نفسي أنا عارف الإسم ده و القصة دي و الله بس رايح عن بالي أبو فاسا ده
و كمان ماتوقعتش تعملي كده يا تافهة

=موفاسا موفاسا

-اخرسي

=قفشني

-قولي الحقيقة

=هقولها

-مش عاوزة تطبخي صح؟!

=بصراحة أيوة

-ليه؟!

=إنت ماتعرفش قصة البنت اللي ضاعت من أهلها و ساحرة شريرة خطفتها و حبستها في البرج يا عيني و بهدلتها

-دي روبانزل صح؟!

=احممم هااا

-يا سلمممممى

=أنا غلطانة إني بفرجك معايا على الكرتون كان فاتني دلوقتي بمثل و إنت مش فاهم حاجة

-قومي اطبخي حااااجة

=طب تعرف قصة الـ.....

-حاليًا لو ماقومتيش هخلي الناس تتكلم على قصة زوج قتل زوجته علشان كان هيموت من الجوع

=قُلتلي عاوز تاكُل ايه يا عمري؟!

-فراخ

=فرااااخ؟!!
و هااان عليك تاكل فراخ بعد اللـ.......

-أنا هنزل الشغل تاني
أنا غلطان و الله إني بتكلم معاكِ

=طب على فكرة أنا طبخت

-و سايباني زي الأهبل كده؟!

=سوري

-و لا لبناني

=حبيبي يا أبو علي

-قومي يا بت هاتيلي الأكل

=حاضر يا معذبني زي قصة الـ...

-سلللللمممممممى

=هسكت خالص أهو هسكت

كوميدي_لا_أكثر
....

ريهام يحيى

ليست هناك تعليقات