إبحث عن موضوع

الوعد💥الحلقه 30💥

💥    الحلقة    ٣٠   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

حمزة /عوزك تقوليلى امتى اخر مرة رحتى الكوفير عاوز اعرف اية المريلة الى انتى لبساها على طول دى محتفطة بيها على طول ولا امتى اخر مرة كنا انا وانتى مع بعض انتى يا اما مع البنات يا اما فى المطبخ ولما بكون محتجلك

ومحتاج حضنك بتكونى تعبانة انا جوزك وليا حقوق عليكى  مش كل حاجة الكنيس والمسيح والغسيل وبس فى حاجة تانية انتى نسياها

ورد بتعيط

ورد / ياااة دة كلو كنت مخبيه فى قلبك

حمزة / كل حاجة بعملها مش عجباكى دة انتى لو شفتى شعرايا على التيشيرت بتشكى فيا انى بخونك بس الغلط مش فيا الغلط فيكى انتى انتى الى مش وثقة فى نفسك وفى حبى ليكى يعنى المشكله عندك انتى

حمزة مشي وسبها و ورد بتبص لنفسها فى المراية وبتعيط اوى وبتفتكر كل كلمة من حمزة

***********************.             

فى شقة بسام

بسام رجع من الشغل

بسام / سمر سمر حببتى انتى فين

بسام بيروح على الاوضة وبتكون نايمة

بسام / حببتى انتى نايمة دلوقتى لية

سمر / سبنى انا تعبانة خلينى انام

بسام / سمر انتي لسة تعبانة

سمر /مش عرفة عوزة انام على طول ولما بقف بحس بدوخة وبغمة نفس

بسام / يلا تعالى لازم نروح للدكتور

سمر / دة شوية برد بس

بسام / حببتى يلا البسى خلينا نروح للدكتور

وبيروحو للدكتور وبيعرفو ان سمر حامل و بسام طاير من الفرح

سمر / يعنى انا هكون ام صح

بسام / احلا ام فى الدنيا يا حببتى

***********************.             

فى الليل

ورد مخرجتش من الاوضة خالص و حمزة بينيم البنات

ريم / بابى هنروح الرحلة

رودى / وهنعمل نار وخيمة كبيرة

حمزة / حاضر يا حبايبي يلا نامو

رودى / فين مامى مش هتحكلنا حدوتة

حمزة / مامى تعبانة يلا نامو وبكرة هتحكلكو حدوتة حلوة

رودى / حدودة الاميرة

ريم / حدوتة السندباد

حمزة / الى انتو عوزينى يلا تصبحو على خير

***********************.             

حمزة رايح على اوضته وبيقابل جودى معاها مياة ورايحة على اوضتها

جودى / حمزة ورد كويسة

حمزة / اة هى نايمة

جودى /  انا بس خايفة اكون ديقتكو

حمزة / جودى مفيش حاجة من الى فى دماغك دة يلا تصبحى على خير

***********************.             

حمزة بيدخل على الاوضة و ورد كانت بتعيط وبتعمل نفسها نايمة و حمزة بيحس بيها وبيغير هدومه وبينام حمبها وبيقرب منها وبيلمس شعرها و ورد بتبعد ايدو وبتعيط وبتروح على الحمام و حمزة مدايق اوى وبيروح يخبط عليها

حمزة /ورد ممكن نتكلم

ورد بتعيط  ومبتردش علية

حمزة / ورد حببتى

ورد مبتردش برضو وبيسبها وبيروح يقاعد على الكرسي

***********************.             

فى الصباح

حمزة بيفتح عينو بيلقى نفسو قاعد على الكرسى وبيفتح الحمام بيدخل وبيلقى ورد نايمة فى البانيو وباين على وشها انها بتعيط طول الليل وبيشلها بين دراعو و ورد بتحس بية وبتفتح عنيها براحة

ورد / حمزة

حمزة /هشششش نامى

و بيخدها على السرير وبينام جمبها وبيخدها فى حضنو وهى نايمة زى البيبى الصغير وحضنها اوى

**********************************   

بسام فرحان اوى وبيجهز فطار لسمر

بسام /سمر سمر

سمر بتفتح عنيها

سمر /حبيبى

بسام / جهزتلك الفطار يلا علشان تفطرى

بسام بيحط الفطار قدم سمر

سمر / انت الى عملتو

بسام / اية مش عجبك يعنى ولا اية

سمر بتبوس بسام من خدو

سمر /بحبك

بسام /وانا بحبك يا ماما

سمر بتحط اديها على بطنها وفرحانة اوى

بسام / انتى مش هتقفى على رجلك لحد ما تجبلنا النونو بالسلامة واطمن عليكى انتى وابنى

سمر /انا عوزة بنت

بسام /الى يجيبو ربنا خير

***********************.             

حمزة بيصحى على صوت البنات وبيخرج بسرعة قبل ما ورد تصحى وبيشوف البنات جهزين ولبسين هدوم المدرسة وجودى وقفة معاهم

حمزة / انتى الى جهزتيهم

جودى /اية مش حلوين كدة يعنى

حمزة /شكرا يا جودى

جودى /شكرا على اية

رودى /هنتاخر على الباص يابابا

حمزة بيروح يبسهم

حمزة /حاضر هلبس بسرعة

حمزة بيلبس من غير ما يعمل صوت خالص علشان ورد وبيخرج

حمزة /جودى لو سمحتى ممكن تخلى بالك من ورد لحد ما اوصل البنات

جودى /متقلقش

رودى /هنتاخر يابابى

حمزة خرج و ورد بتصحى على صوت الباب وبتعيط وجودى بتسمع صوتها وبتدخل لورد الاوضة وبتروح عليها

***********************.             

جودى /ورد انتى كويسة

ورد / انا مفيش حاجة لو سمحتى سبينى لوحدى

جودى /على فكرة انا سمعت المشكلة الى بينك وبين حمزة سمعتها من غير قصد

ورد /لو سمحتى مش عوزة اتكلم مع حد وكمان انتى مين دخلك فى حاجة زى دى اتفضلى لو سمحتي

جودى / على العموم انا ممكن اساعدك لو تحبى

وجودى خرجت و ورد بتعيط

***********************.              

حمزة بعد شوية بيرجع ومعاة البنات

جودى /رجعتو لية فى حاجة

حمزة /  هجهزلهم الشنطة علشان هيسفرو مع زمايلهم النهاردة هيعملو مخيم فى الفيوم

ريم رودى /مامى مامى فين مامى

جودى /مامى تعبانة ياروحى اية رايكو نروح انا وانتو نجهز الشنطة

والبنات فرحو اوى وراحو مع جودى

**********************************    

حمزة راح على الاوضة و ورد قاعدة على السرير ومخبية وشها بين رجليها و حمزة بيروح عليها

حمزة /ورد ممكن نتكلم مع بعض شوية

ورد /مفيش كلام بنا انا خلاص منفعش اكون زوجة ليك شوف حد تانى غيرى

حمزة /ممكن بلاش جننان ونتكلم

ورد /مش انا مجنونة ماشى طلقنى

حمزة بيقرب منها وبيمسكها من درعها

حمزة / ورد فوقى بقي الى انتى بتعملية دة غلط وانا صابر عليكى كتير اوى

ورد /لا متتعبش نفسك معايا وتعيش معايا غصب عنك طلقنى

حمزة بيتعصب وبيرفع ايدو علشان يضرب ورد و حمزة بيقف لما بيشوف نظرة الخوف فى عيون ورد والبنات بتدخل

رودى ريم/ مامى مامى

ورد بتخدهم فى حضنها

رودى / احنا هنروح وهنعمل خيمة

ورد بتبص لحمزة

ورد / مين قالك ان البنات هيروحو فى حتة

حمزة / ورد انتى اعصابك تعبانة ارتاحى وانا هروح اوصل البنات

ورد /لا

حمزة / ورد انتى بتخوفى البنات

ورد بتبصلهم وبتشفهم خايفين وبتبسهم

ورد / حبايبي خلو بلكو من بعض واسمعو الكلام و كلو كويس

حمزة بياخد البنات وبيروح يوصلهم             

و ورد بتفتكر اللحظات  الحلوة الى مرت عليهم هى و حمزة وزاى كانت سعيدة جدا وبتروح تقاعد قدم المراية وبتبص لشكلها ولشعرها وبتعيط

ليست هناك تعليقات