إبحث عن موضوع

حبك قدري💜الحلقه 28 و الاخيره💜

🌹  الحلقة    28   و الاخيرة  🌹

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

مهند \ سلسبيل خلاص ماتت وسبتنى لوحدى وهى كدابة علشان وعدتنى انها مش هتسبنى تانى ابعد ايدك عنى مش عاوز اضربك

ياسر \ اضربنى جرب انت ساكت لية ورينى قوتك

على \ خلاص اسكتو اسمعونى

مهند \ خلاص مفيش كلام تانى اعتبرونى مش موجود

على بيطلع سلسلة من جيبو وبيرفعها فى وش مهند
-- ومهند اتصدم ومسك السلسلة

مهند \ سلسبيل سلسبيل

ياسر \ دى السلسلة الى انا جبتها لسلسبيل مكنتش بتقلعها ابدا

على \ سلسبيل عايشة

مهند \ سلسبيل عايشة فين اتكلم

نهى \ اتكلم سلسبيل فين

عل \ حاليا مش عارفين بس فى حاجة تانية لزم عوزكو تعرفوها

مهند \ فى اية

-- وفى عسكرى بيدخل ومعاة الطفل الى كان مع لميس

عيسى \ ومين الطفل دة

على \ دة ابنك يا مهند ابنك انت و سلسبيل لميس حكت للدكتور بتعها كل حاجة عن الى حصل لسلسبيل ودة ابنك انت و سلسبيل

-- ومهند بيروح يمسك الولد براحة ودموعو تنزل

مهند \ ابنى انت ابنى

ياسر \و سلسبيل

على \ من المفترض ان فى وحدة من البدو خدتها بندور عليها فى كل حتة

***********************.              

--و سلسبيل وقفة برة الخيمة وبتتمشى فى الهواء وبتغنى

سلسبيل \ انا كتير .. انا الف حاجه علي بعضها
في حاجه واحده ..انا واحده عايشه لوحدها .. مش حاسه وحده في ضحكي حزن غريب اوي .. وفي حزني ضحكه

حميدة \ انتى صوتك حلو اوى

سلسبيل \ شكرا انا حاسة ان فى حاجة جوايا ضايعة منى بس فى نفس الوقت قريبة منى وبعيدة عنى

حميدة \ متزعليش يا بنتى بكرة هيكون احسن

سلسبيل \ بكرة ياااة بكرة دة بعيد اوى عنى

***********************.              

-- ومهند و ياسر و على بيدورو فى كل حتى حولين البيت الى شافو فية السلسلة

***********************.              

-- حميدة تعالى ادخلى الجو برد عليكى

سلسبيل \ انا هتمشى شوية

و بتمشى لوحدها وبتغنى تانى

***********************.              

مهند و على و ياسر فى العربية وبيدورو فى كل حتة

على \ الليل هيليل لازم نرجع

-- ومهند حاسس بحاجة غريبة

مهند\ على وقف العربية وقف

-- بينزل من العربية وبيجرى

على \ انت يا مجنون المكان هنا خطر عليك اوى

وعلى وياسر بينزلو وبيروحو وراة

-- ومهند بيجرى فى اتجاة سلسبيل و سلسبيل بتغنى

سلسبيل \ ماعرفش ليه دايما فكراك دايما سمعاك
مع اني دايما مش شايفاك
ليله بعدك ياهاجر البي مش بقدر عليه
ليله هو انت راجع ولا سامع ولا ايه ؟؟
مليت من عذابك احساسي بغيابك شئ ملوش حدود

--ومهند سامع صوتها ومش عارف يحدد المكان وتعب من الجرى وبينهج جامد وياسر و على بيجرو وراة ووبيسمع الصوت تانى وبيجرى ورى الصوت وبيوصل لمكان وبيدور ومفيش حد و سلسبيل سكتت و قاعدة على صخرة بعيدة وبتعيط

ومهند يائس

مهند \سلسبيل سلسبيل ارجعيلى يا سلسبيل

و سلسبيل بتسمع صوت بعيد وبتحاول تتحرك بتقع وبتتحبط فى الصخرة

مهند \ سلسبيل انتى فين يا سلسبيل

و سلسبيل بتقف وديخة وبتفتكر كل حاجة

سلسبيل \ مهند

سلسبيل \ انتى فين يا سلسبيل ردى عليا

وعلى و ياسر بيمسكو مهند

على \ يا مجنون الشمس هتغيب لازم نرجع هنموت هنا

مهند \ انا كنت سامع صوتها هنا انا متاكد

ياسر \ كفاية جنان بقي

مهند \ انا مش مجنون سلسبيل سلسبيل

سلسبيل \ مهند مهند

مهند \ انا سامعها صدقونى

وياسر هو كمان بيسمعها

ياسر \ سلسبيل سلسبيل

سلسبيل\ مهند انت فين رد عليا مهند

ومهند بيبعدهم عنو وبيجرى فى اتجاة الصوت و بيكون واقف على جبل صغير رملى وبيشفها من بعيد

مهند \ سلسبيل سلسبيل انا هنا سلسبيل

-- و سلسبيل بتبص ورها وبتشوفو و مهند بيرمى نفسو على الرمال وبيقع تحت وبيوصل لسلسبيل ووقفين قدم بعض والشمس بتغرب حوليهم

-- والاتنين دموعهم بتنزل

سلسبيل \ مهند

-- وبيجرو على بعض وبيحضنو بعض اوى وبيعيطو

سلسبيل \ ابنى فين ابنى

مهند \ متخفيش ابننا فى امان

ومهند بيشيل سلسبيل وبيلف بيها وياسر و على بيشفوهم من على الجبل الرملى وبيفرحو اوى وياسر و على بيحضنو بعض

مهند \ وحشتينى يا اغلا ما فى حياتى

سلسبيل \ بحبك

ومهند بيبسها

***********************.              

وبعد شهرين

فى فرح ياسر و مريم وهما فى الكوشة و فرحنين و نهى
و على شيلين بنتهم ومبسوطين و جمبهم مهند و سلسبيل وشيلين ابنهم

مهند / بحبك يا اجمل حاجة فى حياتى

سلسبيل / بحبك يا قدرى

سلسبيل و مهند / حبك قدرى

                               🌹   تمت   🌹

وردة 🌸

ليست هناك تعليقات