إبحث عن موضوع

الوعد💥الحلقه 19💥

💥    الحلقة      ١٩   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

سامر /انت اتجوزت ورد لية

ورد اتخضيت و حمزة بيبص لورد

حمزة /ازاى يعنى اتجوزتها

سامر /اتجوزتها لية مش علشان توفى بالوعد الى وعدتنى بية انك هتحميها وان ورد مش هتتجوز غير الى بتحبو

حمزة /بس

سامر /بصراحة يا صحبى

حمزة مش عارف يتكلم ولا يقول اية وشايف الخوف فى عيون ورد

سامر /انا بشيلك من الوعد دة

حمزة /انا  متجوز ورد علشان اوفى بالوعد الى وعدتهولك
سامر /انا بشيلك من الوعد دة 

ورد بتعيط و  حمزة بيبصلها

حمزة / مش هنكر ده بس لما قربت من ورد وقربت من قلبها الابيض الى كلو حنية حبتها اة حبتها

ورد بتمسح دموعها وبتجرى على حمزة وبتحضنو اوى
و حمزة  بيرفعها من على الارض وبيشلها على دراعو

سامر /بتعمل اية

حمزة /اية عاوز  مراتى وانا حر فيها

ورد مكسوفة اوى وفرحانة و بسام بيروح عليهم

بسام /اسف

حمزة /انت اخويا ومفيش حد يزعل من اخوه

حمزة /بعد ازنكو هروح اقول لورد كلمتين

سامر /استنى

حمزة بيقف وبينزل ورد وبيستخبي وراها

حمزة /اية هتتغبا ولا اية

سامر بيقف وبيروح عليهم

حمزة /ورد اخوكى شكلو هيتغابا

سامر بيروح عليهم

سامر /انت عارف لو فى يوم زعلتها انت عارف ممكن اعمل اية هنسي انك صحبى

حمزة /اكيد الى يعرف ورد كويس ميقدرش يزعلها مين يقدر يزعل الملاك دة

ورد بتروح تحضن سامر اوى

سامر /روحى مع جوزك يا ورد

***********************.              

حمزة بيمسك ايد ورد وبيمشو وبيروحو على اوضتهم
و حمزة بيشد ورد علية وبيقربها منو اوى

ورد /يعنى مش ندمان انك اتجوزتنى

حمزة /ندمان طبعا

ورد /اية

حمزة /ندمان انى كنت بعيد عنك المدة الى فاتت دى

***********************.              

وفى الصباح

حمزة فى الحمام و ورد بتوضب السرير و سمر بتخبط عليهم و ورد بتفتح

ورد /سمر تعالى

سمر /طمنينى

ورد / اطمنك على اية

سمر /يعنى افهم انو حصل بجد

ورد /ابو شكلك

سمر بتزغرت وفرحانة و حمزة بيخرج من الحمام

حمزة /فى اية اية الهيصة دى

سمر /لا مفيش هو كنت عوزة اعرف انت فكرت

حمزة /لسة ممكن برة

سمر /طب

حمزة /برة

سمر بتكشر وبتخرج

***********************.              

وسعاد بتقابل سمر

سعاد /فى اية انتى الى كنتى بتزغرتى

سمر /انا لا دة برة عند الجيران الى فوق

سعاد /طب زعلانة لية فى اية

سمر بتحكلها انها زهقانة

***********************.              

حمزة بيقرب من ورد وبيمسكها من خصرها

حمزة /وحشتينى

ورد /انا معاك اهو وحشتك ازاى

حمزة /انتى بتوحشينى وانتى معايا

حمزة بيقرب منها وبيبسها من شفايفها

ورد /ممكن تروح تلبس هتاخد برد

حمزة /هتروحى فين

ورد /هروح احضر الفطار

حمزة /لا خليكى معايا متبعديش عنى ابدا

ورد /حبيب مامى انت

حمزة بيشيل ورد

حمزة /انتى امى واختى وحببتى ومراتى وكل حاجة

ورد /نزلنى هتعمل اية

حمزة /اية مراتى وانا حر

حمزة /بحبك

ورد /وانا كمان

***********************.              

وسعاد برة بتحط الفطار على السفرة

سمر /هروح انادى على حمزة و ورد

سعاد / استنى خليهم براحتهم تعالى نفطر

وسعاد و سمر بيفطرو مع بعض و سمر مديقة وبتروح على اوضتها

**********************************   

وبعد ساعة حمزة و ورد خرجو

حمزة /ماما احنا مشيين عوزة حاجة

سعاد /هتروح فين

حمزة /هاخد ورد ونروح نفطر برة

سعاد /ماشى يا حبيبى ربنا معاكو

ورد /ماما فين سمر

سعاد /هى فى اوضتها دخلت تريح شوية

ورد /هى تعبانة هروح اشفها

سعاد /لا روحو انتو هى هتكون كويسة يلا ربنا معاكو

حمزة بياخد ورد وبيخرجو و ورد مبسوده

***********************.              

لسة حمزة هيركب العربية بيشوف كريمان ماشية وبتبص عليهم و حمزة  بيبصلها و ورد بتبص عليهم وبتدايق اوى
وبتسبهم وقفين وبتمشى و حمزة بيروح وره ورد وبيمسكها من اديها و ورد بتبصلو

حمزة /ريحة فين يا ورد

ورد دموعها بتنزل و كريمان لسة وقفة وبتبص عليهم و حمزة بيمسحلها دموعها وبيضمها علية

حمزة /مهما حصل عوزك تكونى متاكدة انتى بحبك

و بيشلها وبيلف بيها و كريمان بتعيط وبتجرى على العمارة بتاعتهم و حمزة بياخد ورد وبيركبو العربية وبيخرجو وبيفطرو مع بعض ومبسوطين اوى

***********************.              

حمزة و ورد رجعو البيت

حمزة /ماما

سعاد /تعالة يا حبيبى

ورد و حمزة بيدخلو

حمزة /عملة اية

سعاد / الحمد لله يا ابنى

ورد /فين سمر

سعاد /فى اوضتها مخرجتش من ساعة ماخرجتو

حمزة و ورد بيروحو على اوضة سمر

حمزة /الحلو قاعد لوحدو لية

سمر /مش عوزة اتكلم مع حد

حمزة / طب خلاص يلا ورد نجهز الشنط علشان نسافر

ورد /طب والتزاكر الزيادة دى

حمزة /خلاص عادى

سمر /هتروحو فين

حمزة /كنا هنروح اسبوع فى الغردقة

سمر /بجد

حمزة بيروح عندها وبيقرب منها

حمزة /مش معقول تكون اختى عوزة حاجة وانا منفزهاش

سمر بتحضن حمزة

سمر /هنروح لوحدنا

ورد /ههههههه لا يا سيتى بسام و سامر معانا

سمر فرحانة اوى

حمزة /جهزى نفسك علشان هنسافر الصبح

سمر /طب وماما

حمزة /هى عوزة تروح تطمن على دعاء واحمد هيجى يخدها بالعربية النهاردة

سمر فرحانة اوى وبتروح تحضن حمزة

سمر /ربنا يخليك ليا يا رب

**********************************   

حمزة بياخد ورد وبيروحو على الاوضة

ورد /انا بقالى كتير اوى منزلتش البحر ومعنديش مايوة البسو اعمل اية

حمزة /اية ياختى مايوة وعوزاة قطعة وحدة ولا اتنين

ورد /لا قطعتين

حمزة /مين قالك انك هتنزلى البحر اصلا

ورد /وحياتى وحياتى

حمزة /وكمان مش عجبك

ورد /انت ظالم ظااالم

حمزة /لايا شيخة

سمر /طب اية رايك مش هنام معاك النهاردة وهروح انام مع سمر

حمزة /جربى كدة وهتلقينى جيبك من شعرك

ورد /اية ورينى هتعمل اية

حمزة /ورد متطلعهاش فى دماغى والله احلف اننا مش خرجين

ورد /لا هنخرج وهلبس مايوة وهلعب

حمزة بيجرى وراها و ورد بتجرى و بتخرج على الصالة

حمزة / تعالى هنا

ورد / تق تق

حمزة بيجرى عليها وهى بتجرى وبتتكعبل وبتقع على الارض و بتتالم و حمزة بيجرى عليها

ورد /اااة رجلى

حمزة بيمسك رجليها و ورد بتتالم

حمزة / متخفيش دة مجرد جزع بسيط

ورد / اااة ما انا عرفة انت نسيت انى دكتورة مع ايقاف التنفيذ

حمزة / ياشيخة بطلى بقي كفاية الى انتى فية

ورد /هتسبنى قاعدة على الارض كتير

حمزة بيشلها

ورد/ بحبك

حمزة بيبيها بوسة صغيرة من شفايفها

حمزة/ وانا بموت فيكى

حمزة بياخدها هلى الاوضة بتاعتهم

**********************************   

ورد بتكون في شقة اخواتها والتليفون   بيرن  و ورد  بترد 

ورد / الو  مين

طاهر  /ورد

ورد ارتبكت وخافت احسن حمزة يتعصب ويتهور و وبتقفل  وطاهر بيرن تانى وبترد علية

ورد /طاهر لو سمحت ياريت تنسني ومتتصلش بيا تانى

طاهر /بحبك

ورد /طاهر لو سمحت انا مش عوزة مشاكل حمزة لو عرف انك بتتصل بيا هتكون مشكلة

طاهر /بحبك وحشتينى اوى

ورد /انت شكلك مبتفهمش بالكلام

ورد قفلت

حمزة /ورد بتعملى اية

ورد /انا مفيش بس كنت بكلم وحدة زملتى

حمزة / طب يلا بينا

***********************.              

بيروحو علي شقة حمزة و  بيقرب من ورد

حمزة /انا عارف انك زعلانة علشان حكاية الشغل دى

ورد /انا الى يهمنى حياتى معاك وبس

حمزة بيحضنها اوى

ورد /انا بحبك

حمزة /وانا كمان بحبك على فكرة انتى حرمية كبيرة اوى

ورد /انا وسرقت اية

حمزة /انتى سارقتي قلبى منى

ورد مبسوطة ودموعها بتنزل و حمزة بيمسحلها دموعها

حمزة /انا مش عارف الستات بتحب النكد لية

ورد /انا نكدية

حمزة/ انا مقولتش انتى الى قولتى مليش دعوة

ورد /رخم اوي 

حمزة / ده  انتى هههههههههه

ورد /ممكن تروح تنام بقي علشان الطريق طويل بكرة علشان متتعبش

حمزة / وانتى هتروحى فين

ورد / مش هروح فى حتة هجهز الشنط

حمزة /انا مبعرفش انام غير وانتى فى حضنى

حمزة بيشيل ورد

ورد / يامجنون بتعمل اية

حمزة بيخدها فى حضنو وبيضمها اوى ونايمة زى الطفلة الصغيرة لما بتكون نايمة فى حضن ابوها و ورد بتضمو اوى وبتنام

ليست هناك تعليقات