إبحث عن موضوع

الوعد 💥الحلقه 18💥

💥    الحلقة     ١٨   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

سامر بيحاول يمشى وبيتكعبل و حمزة بيسندو

حمزة /لية كدة يا صحبى ورد بتكون مراتى على سنة الله ورسولة

سامر /ازاى يعنى و كريمان

حمزة /كريمان خرجت من حياتى خلاص ورد مراتى واخت صحبى الوحيد

ورد بتروح تحضن سامر

سامر /اسف يا ورد

ورد /لا يا روحى ولا يهمك تعالة انت تعبان

سامر /لا عاوز اروح شقتنا وحشتنى اوى

**********************************   

           
طاهر فى الشركة بيمضى اوراق وبيتخنق اوى وبيفتح درج المكتب وبيطلع صورة ورد وبيبصلها وبيلمس على صورة ورد وبيتنهد اوى وبيدخل علية سامي ومعاة وحدة

سامي /ها يا بش مهندس انت لسة بتشتغل

وطاهر بيحط الصورة بسرعة فى الورق الا قدمه

طاهر / انا خلاص خلصت اهو

سامي /ياسيدى اعرفك على البش مهندسة منال

منال بتروح تسلم علية

طاهر /اهلا يا بش مهندسة اتفضلى

سامي /منال هى الى عملتلنا تصميم القرية الجديدة وانا هستعان بيها فى شوية شغل فقولت تتعرفو على بعض علشان تطلعلنا شغل حلو

منال /ان شاء الله

سامي /هسبكو لوحدكو تتكلمو مع بعض

سامي خرج وطاهر ادايق اوى ومبيتكلمش

منال /شكلك مدايق انا ممكن امشى دلوقتى وهاجى فى معاد تانى

طاهر /لا اتفضلى مفيش حاجة اهلا بيكى فى اى وقت

وبداو يتكلمو فى الشغل

**********************************   

سمر بتشوف بسام خارج

سمر /ماما انا هروح اشترى حاجة من السوبر مركت

وبتخرج وعاملة نفسها مش وخدة بلها من بسام الى ورها وبيخرجو من باب الشقة

بسام /سمر

سمر مبتردش علية بس بتبتسم اول ما بتسمعو بينادى باسمها

بسام /سمر مش هتردى عليا

سمر /انت لسة فاكرنى

بسام /انا مقدرش انساكى ابدا

سمر بتبصلو

سمر /انت سيبني من غير ماتسال عليا المدة دى وعوزنى اقولك اية

بسام /انا كنت تعبان والى حصل خلانى مش قادر اتكلم ابدا

سمر /بس المفروض انا الوحيدة الى تفضفض معاها مش تسبنى واتصل بيك مش بترد عليا لو بتحبنى بجد مكنتش عملت كدة

بسام /بعد ازنك انا مشى

بسام بيمسك اديها

بسام /وحشتينى

سمر بتبص فى عيونو ودموعها بتنزل

سمر /   وانت كمان وحشتنى اوى اوى

***********************.              

حمزة بيسندو هو و ورد وبيروحو على شقتهم

سامر /فين مفتاحك يا ورد

ورد /انا

حمزة /هى على طول بتضيعو انت عارف اختك بقي

حمزة بيرن الجرز و بسام بيفتح وبيروح على سامر وبيبعد ورد وبيسندو هو و حمزة وبيدخلوة جوة وبينام على سريرو

سامر /يااااة وحشتنى اوى الشقة وريحت فطار ورد الصبح وخناق بسام و ورد كل دقيقة وصوت الاذان

حمزة /اية وموحكش خنقنا انا وانت على البنات

سامر /ههههة صح فاكر اخر بنت الى شفناها قدم العمارة

حمزة /ههههة فكرها كانت حلوة اوى

سامر /مراتك جمبك ياغبى

حمزة بيبص لورد و ورد بتبتسملو وبتروح لسامر وبتقاعد فى حضنو

ورد/ كنتو بتعملو اية تانى قولى بقي

حمزة /ااااة انا تعبان مش يلا نمشى باة

ورد /انت مش عوزو يحكيلى على الى كنتو بتعملوة

سامر /خليكو هنا

حمزة /لا انت لازم ترتاح يلا يا ورد

ورد بتبوس سامر من خدو

ورد /لو محتاج اى حاجة ابعتلى وفى ثانية هكون عندك

بسام /متتعبيش نفسك انا موجود

ورد بتبص لبسام

حمزة /ورد يلا بقي

ورد و حمزة بيمشو و بسام واقف و سامر بيبصلو   

سامر /بسام انت فى حاجة بينك انت  و ورد مخبينها عليا

بسام /انا هحكيلك على كل حاجة

***********************.              

ورد و حمزة و سمر وقفين بيهزرو قدة الاوضة

حمزة /سمر كفاية بقي قلبتيلى دماغى هروح اجيب مياة اجى مشفكيش قدمي عاوز انام

حمزة بيروح على المطبخ

سمر /انتى هبلة

ورد /فى اية

سمر بتخدها من اديها على الاوضة وبتطلعلها قميص نوم من الحاجات الى جبوها مع بعض

سمر /البسى دة

ورد /لا مش هعرف البس كدة دة عريان اوى

سمر /خلاص هبعتو لكريمان تلبسو هى بقي

ورد /رخمة اوي حضرتك

وبيسمعو حمزة رايح على الاوضة

سمر /البسي بسرعة وانا همشى ومتنسيش شوية دلع

سمر بتخرج وبتقابل حمزة

حمزة /انتى لسة هنا

سمر بتحاول تعطلو شوية

سمر /اة كنت عوزاك

حمزة /عوزة فلوس

سمر /لا انا عوزة اخرج زهقت من البيت بقي

حمزة /طب ماتخرجى مع اصحابك وانا مالى

سمر /لا عوزة نروح الغردقة فى قرية هناك حلوة اوى اصحابي كانو هناك وكمان ناخد سامر و بسام معانا نغير
جو كلنا

حمزة /هفكر الاول خلصى بقي تصبحى على خير

**********************************   

حمزة بيروح على الاوضة و ورد بتعلق البدلة بتاعت حمزة وهى لبسة قميص نوم قصير و حمزة بيشفها ومستغرب اوى
و ورد بتبص ورها بتشوف حمزة واقف وبترتبك وبتشد فى القميص علشان تحاول تغطى جسمها و حمزة بيروح عليها وبيرفع وشها لفوق وبيبص لعنيها

حمزة /انتى مين

ورد بتبتسم

ورد /انا ورد

حمزة بيمد ايدو وبيسلم عليها

حمزة /ممكن نتعرف

ورد بتضحك اوى و حمزة بيبسها من اديها وبيقرب منها وبيعدلها شعرها

حمزة /انتى عرفة انك حلوة اوى

ورد /تق تق

حمزة / لا انتى حلوة اوى اوى

حمزة بيقرب منها وبيبسها من خدها وبيبسها من شفايفها بوسة طويلة وباب الشقة بيخبط

حمزة /هو دة وقتو مين الى هيجى فى ساعة زى دى

ورد /شوف مين

حمزة بيقرب منها اكتر

حمزة /مش مهم خلية يخبط

ورد بتبعدو

ورد /لا شوف مين

حمزة بيروح يفتح و  ورد وره وبيكون بسام

بسام /سامر عوزك انت و ورد دلوقتى

حمزة /دلوقتى

بسام /اة

بسام مشىى و ورد لسة هتخرج حمزة بيمسكها من اديها

حمزة / انتى ريحة فيت

ورد / هشوف سامر

حمزة /روحى البسى حاجة هتخرجى كدة

ورد بتتكسف وبتروح على الاوضة و حمزة واقف بيبص عليها وبتلبس الروب وبتخرج و حمزة بيبص عليها

ورد /يلا

حمزة مبيردش

ورد /حمزة فى اية انت كويس

حمزة بيقرب منها وبيمسكها من خصرها وبيبسها من رسها
و ورد مبسوطة جدا ان حمزة حس بالحب الى جواها

ورد /يلا

***********************.              

وبيروحو لسامر و ورد بتروح تقاعد جمبو والروب اتفتح
و حمزة  بيشورلها 

حمزة/هو علشان انت تعبان هتبهدلنا معاك فى اية

سامر /انت اتجوزت ورد لية

ورد اتخضيت و حمزة بيبص لورد

حمزة /ازاى يعنى اتجوزتها

سامر /اتجوزتها لية مش علشان توفى بالوعد الى وعدتنى بية انك هتحميها وان ورد مش هتتجوز غير الى بتحبو

حمزة /بس

سامر /بصراحة يا صحبى

حمزة مش عارف يتكلم ولا يقول اية وشايف الخوف فى عيون ورد

سامر /انا بشيلك من الوعد دة

حمزة /انا  متجوز ورد علشان اوفى بالوعد الى وعدتهولك

ليست هناك تعليقات