إبحث عن موضوع

رواية الوعد 💥الحلقه السادسه💥

💥    الحلقة    ٦   💥

💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

حمزة \ لو مكنتيش لبستى الفستان دة مكنتش عرفتك

ورد \ حلو

حمزة بيبصلها من فوق لتحت

حمزة \ انتى تهبلى

حمزة لسة بيلف وشو وبيلقى كريمان وقفة جمبو

كريمان \ وانا الى نزلة علشان اقولك اسفة

كريمان بتبص لورد

كريمان \ برافو عليكى يا ورد قدرتى تستغلى الوقت كويس جدا

ورد \ كريمان انا

حمزة بيمسك ايد ورد وبيركبها العربية

حمزة \ هنتاخر يا ورد

حمزة بيركب وبيمشى

***********************.              

ورد \ حمزة هى شكلها فهمت غلط يا ريت ترجع

حمزة مبيردش عليها وبيوصلو القاعة و حمزة بيمسك ايد ورد وهى نزلة ولسة ورد هتتحرك

حمزة / استنى

حمزة بيشد التوكة من شعر ورد و شعرها بينزل على ضهرها

ورد \ عملت اية

حمزة \ كدة احسن

ورد مبسوطة اوى وبيدخلو مع بعض و ورد  طايرة من الفرح

***********************.              

ورد /خليك هنا هروح اسلم على العروسة

ورد راحت على رشا و حمزة بيروح يقاعد على طربيزة والبنات بيبوصو علية و ورد بترجعلو تانى و حمزة سرحان وبتحط اديها على كتفو

ورد /لو حابب نمشى خلينا نمشى

حمزة /تق تق احنا جيين هنا وعوزين نغير جو شوية

ورد /طب تعالة اعرفك على العرسان

وبيروحو لرشا و سامي

ورد /اعرفكو حمزة اعرفك رشا سامي

حمزة بيسلم عليهم وبيجى شاب من ورهم

طاهر /اخيرا ظهرتى

حمزة و ورد بيبصو وراهم

ورد /طاهر اهلا طاهر رجعت امتى

طاهر /يا ستى راجع بقالى تلات شهور وسالت عليكى وعرفت الى حصل البقاء لله

ورد بدات دموعها تنزل وطاهر بيطلع منديل ولسة هيمسحلها دموعها بيكون حمزة مسحلها دموعها

حمزة /اية هنعيط تانى

وطاهر بيبص لحمزة

طاهر /متعرفتش بحضرتك

ورد /دة حمزة جرنا ومتربى معانا من زمان

حمزة /مش عوزة تقولى ان انا الى مربيكى

ورد بتبتسم

حمزة يسلم على طاهر

حمزة /اعتبرنى اخوها الكبير

والكلمة دى ديقت ورد بس عجبت طاهر اوى

طاهر /طب ممكن اخد منك اختك الصغنونة دى وارقص معاها

حمزة /لو معندهاش مانع

ورد /مبعرفش ارقص

وطاهر بيمسكها من اديها وبيخدها على الرقص وبيرقص معاها و حمزة بيروح يقاعد على الطربيزة و ورد عنيها علية
و حمزة سرحان و ورد بترقص مع طاهر

***********************.              

طاهر /وحشتينى

ورد مكسوفة ومش عرفة تعمل اية

طاهر / فكرة لما كنت انا و سامي بنروح ناخد رشا من المدرسة كنت بروح معاة علشان اشوفك انتى

ورد /اهو خلاص اتجوزو

طاهر /عقبالك

ورد /بس انا لسة ورايا مشوار طويل

طاهر /هستناكى

ورد مكسوفة ومش عرفة تتكلم وبتتمنى ان الرقصة تخلص وبتبص لحمزة و حمزة قابل واحد صحبو وبيتكلمو مع بعض

طاهر /ورد انا بحبك من زمان وكنت مستنى الفرصة انى اقولك الكلمة دى

ورد مش عرفة تتكلم ولا عرفة تعمل حاجة ودموعها بتنزل

طاهر /اقول ان دى دموع الفرحه يعنى

ورد /طاهر لو سمحت مش عوزة اتكلم فى الموضوع دة

طاهر /ماشى وانا مش مستعجل هستني موفقتك على نار

وفجاة بيجى حمزة من وري طاهر

حمزة /ممكن ارقص معاها شوية

طاهر بيبتسم /اة اتفضل انا مستني ردك يا ورد

وطاهر بيمشى

حمزة /فى اية مالك انا شفتك مش مرتاحة

ورد / عوزة امشى

حمزة /لسة الفرح من اولو ممكن تسمحيلى بالرقصة دى

ورد بتبصو ودموعها على خدها و حمزة بياخد الدمعة من على خدها

حمزة /انتى شايفة الدمعة دى مش عاوز اشفها تانى انتى فاهمة يلا

حمزة بيمدلها ايدو و ورد بتحط اديها على ايدو و حمزة بيحط ايدو التانية على خصرها وبيقرب منها ورد قصيرة اوى وبيرقصو مع بعض وهى بترقص معاة بتغمض عنيها وبتحلم انها سندريلا وهو الأمير وبيرقصو مع بعض
وبتخلص الرقصة و ورد مغمضة عنيها وسرحانة

حمزة / رورو

ورد بتفوق من حلمها

حمزة / الرقصة خلصت

ورد /انا تعبت خلينا نمشى

حمزة بيخدها وبيروحو يسلمو على رشا و سامي و وبيمشو وبيروحو يركبو العربية وبيمشو وفى الطريق

***********************.              

علي النيل

ورد /ممكن ننزل شوية هنا بقالى كتير مجتش هنا

حمزة /اكيد يلا بينا

وبينزلو وبيروحو و ورد بتبص على النيل وسرحانة وبتيجى وحدة بتبيع ورد

الست /خد وردة لحببتك باين من عنيكم انكو بتحبو بعض اوى الحب باين من عنيكو

و حمزة بياخد وردة ورد مكسوفة

ورد /بتقول اى حاجة علشان نشترى منها الورد

حمزة /يعنى مش عوزة تقولى انك بتحبى

ورد /انا انا لا

حمزة /ايوة بتخبى عليا برضو كان باين على طاهر انو بيحبك اوى ودة شب كويس

ورد / لا مفيش اى حاجة بنا هو مجرد صديق مش اكتر

حمزة /تحبى تشربى حاجة

ورد /ياريت حاجة سخنة اصلى بردانة

حمزة بيقلع جاكيت البدلة وبيحطو على كتف ورد

ورد /انت كدة هتبرد

حمزة /لا متخفيش انا متعود على البرد كنا بنسهر انا و سامر طول الليل فى عز البرد انتى عرفة لما كنا نبرد شوية كان يمسك ايدى ويفضل يجرى بيا علشان محسش بالبرد

ورد / كان بيحبك اوى

حمزة بيمنع دموعو تنزل

حمزة /هروح اجيب حاجة

حمزة بعد شوية بيرجع و ورد مش موجودة وبيرمى الى فى ايدو وبيدور و ورد ومش موجودة

حمزة /ورد ورد

وبيسمع ضحكتها من بعيد وبيشفها وقفة بعيد وبيجرى عليها وبيمسكها من اديها

حمزة /كنتى فين

ورد /فى اية كنت بجيب اكل للاطفال دول شوف هم جعنين ازاى

حمزة بيبص بيشوف ٣ اطفال شكلم مبهدل وبيكلو بطريقة   شكلهم جعنين اوى و حمزة بيبص لورد الى الابتسامة على وشها

حمزة /يلا الوقت اتاخر يلا بينا

وبيروحو يركبو العربية

ورد /انت مدايق منى

حمزة /انا لية

ورد /اصل شكلك زعلان

حمزة / لا مفيش فى حاجات بعرفها عنك لاول مرة

ورد /يعنى حاجة حلوة ولا وحشة

حمزة بيبصلها باعجاب شديد و بيسوق وبيمشو وبيوصلو قدم العمارة و حمزة بيشوف كريمان وقفة ومستنياة

حمزة / ورد اطلعى انتى

ورد بتبص على كريمان من بعيد و كريمان بتعيط و ورد بتطلع بسرعة على البلكونة  وبتبص عليهم و كريمان بتعيط وبتتكلم هى و حمزة

ليست هناك تعليقات