إبحث عن موضوع

رواية حب بعد عذاب الحلقة ٢٠ و الاخيرة

(حب بعد عذاب) 
*الحلقه 20 ولاخيرة

صدمة رباب هي الاخري فلم يخطر هذا الموضوع علي بالها ابدا و 

رباب بتفكير: اممممم علي ما اتذكر ان حور هي اللي رضعت مني 

امير بفرحه: متاكده يعني حور هي اللي رضعت منك

رباب براحه: ايوه يابني حور اللي رضعت مني

امير بفرحه: تمام ي طنط رباب مع السلام دلوقت بقاا يلا تصبحي علي خير

رباب بابتسامه: وانت من اهل الخير ياحبيبي

اغلق امير معها ووجه كلامه لنور وكريم وحور: الحمد لله خور هي الاي رضعت علي نور يعني حمزه هو اللي اخو حور ونور كريم ينفع يتجوز نور عادي

فرحه عمت قلب الجميع وقالت عفاف التي كانت مازات علي الخط و

عفاف بفرحه: الحمد لله ياولاد يلا تصبحو علي خير ياحبايبي

حمزه وامير: وانتي من اهل الخير

احتضن كريم نور وظلو يبكون معا من شدت فرحهم وظلو يحمدون الله انهم ليسو اخوات والا كانو سيموتون بها

قاطع لحظتهم تلك قول حمزه المصدوم: استنو كدا يعني حور تبقا اختي وانا كنت متقدم لاختي يلهوووووي انا كنت هتجوز اختي لا الحمد لله اني حبيت شروق وانقذتنا

ضحك الجميع عليه وقال امير: الحمد لله اني اتجوزتها انا

قال كريم وهو مازال محتضن نور: يلا يابني انت وهو خدو مراتتكم وعلي اوضكو يلا كفايه عطله لحد كدا

ذهب الجميع الي غرفته وتركو كريم ونور يحتضنان بعضهما بشده كانهما لم يرا بعضهما منذ زمن و

كريم وهو يحتضن نور بتملك: الحمد لله ياحبيبتي انتي مراتي وحبيبتي وهتفضلي مراتي وحبيبتي

ابتسمت نور وهي تحتضنه اكثر: الحمد لله ياحبيبي

نظر لها كريم بخبث وقال: كنا بنقول ايه بقا قبل مايجو 

نور بخجل: كنا بنقول اننا هنام بقا

كريم وهو يقيدها بيده: نوم مين بس انتي انهارده وكل يوم بتاعتي بتاعتي انا وبس

وصمتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح🙈
_________________________في غرفة حمزه وشروق

دلفو الي غرفتهم فجلس حمزه علي اقرب كرسي له وهو يتنهد بتعب فذهبت له شروق وجلست علي ركبتيها امامه وهي تقول: مالك ياحمزه فيك ايه مش الموضوع اتحل خلاص

حمزه بتنهيده: انتهي الحمد لله بس لسه مش مستوعب ان حور تبقي اختي وانا كنت طالب اديها ف يوم يعني لو مكنتش حبيتك انتي وهي كانت وافقت عليا كان زماني هتجوز اختي انتي بجد نعمه من ربنا عليا ياشوشتي

ابتسمت شروق وقالت: انت اللي نعمة ربنا ليا ياحبيبي

حمزه بفرحه: قوليها تاني

خجلة شروق وقامت لتذهب وهي تقول: يلا قوم عش

لم يجعلها حمزه تكمل فقد جذبها اليه واجلسها علي قدمه وحاوطها بذراعيه وقال بخبث: تؤتؤتؤتؤ ايه بقااا مفيش حركه من هنا قبل ماتقوليها تاني

خجلت شروق بشده وابعدة نظرها عنه وقالت: انت نعمة ربنا ليا يا حبيبي

حمزه بفرحه شديده:الله اكبر استعنا ع الشقا بالله

وسكتت شرزاد عن الكلام الغير مباح
_________________________

عند امير وحور

عندما دلفو الي غرفتهم جلست حور علي السرير وهي تتنهد وتقول: الحمد لله الموضوع عدا ع خير وفرحتهم متكسرتش

جلس امير جانبها وقال: الحمد لله بس انتي ايه فكرك بالموضوع دا

حور بتنهيده: انت ناسي اني ازهريه وعارفه ف الدين كويس هم لو كانو اخوات وكان حصل بينهم حاجه كانت هتبقا مشكله كبيره جدا

حمزه بتفهم: فعلا كانت هتبقا مشكله كبيره جدا

صمت حمزه ثم التفت لها فجأه وقال بمكر: تعالي هناا بقا انتي تزقيني وتقومي من تحتي كداا وتهربي مني

توترت حور وجائت لتقوم من جانبه الا ان امير امسكها وجذبها ليسطحها علي السرير و يستلقي فوقها و

امير بخبث: رايحه فين هو دخول الحمام زي خروجه

حور بخجل: امير عيب كداا اوعي خليني اغير هدومي وانام

امير بمكر: نوم مين انهارده مفيش نوم انهارده سهر وبس

كادت حور ان تتكلم ولكن قاطعها امير و....
وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
_________________________
بعد مرور سنتين 

انجبت شروق وحمزه ولد واسموه وليد
وانجب كريم ونور فتاه واسموها اسيا
وجلب امير وحور فتاه وولد توأم واسموهم ياسين وياسمين

النهايه
انتظروني في الخاتمه💜💜
____________________________
بقلمي&*~روناء سليمان~*&
____________________________

ليست هناك تعليقات