إبحث عن موضوع

رواية عذبني حبك الحلقة الاولي

الفصل الأول

تجلس نور في غرفتها في احدي المصحات النفسية، شاردة الذهن تفكر فيما مضي لها من عذاب والم، لقد مضيت داخل المصحه اكثر من ستة شهور فقد ساءت حالتها النفسية بعد ان تعرضت لكل الضغوض النفسية، من خلال ماعانت منه في حب من لا يرحم... وتوعدت له ان تذيقه من عذاب الحب الواناً... فنتبهت من شرودها علي دقات باب غرفتها لتجد ان الطارق طبيبها الخاص " هادي" فهو اسم علي مسمي دكتور.. عاني مع نور في رحله علاجها كثيرا، فنور بنت رقيقة جدا، محبه للحياة، كلها همه ونشاط، كل ذنبها انها عشقت من لا يستحق حبها.. فذاقت من العذاب ما يكفي لان وصل بها الحال الي هنا، فقد اصيبت بانهيار عصبي حاد ادي الي اكتئابها لفترة طويلة لا تتحدث مع احد ولا تشعر باي احد، لقد حاول كثيرا معها ان يجعلها تتحدث معه لكنها كانت لا تشعر به، فلم ييأس يومً، فاتبع معها اسلوب ان يكون هو المتحدث وهي المستمعه فبقي علي هذا الحال لمدة اكثر من ستة شهور، فقد تكلم عن نفسه، وعن كل شيء يخصه، فهو دكتور مخضرم كبير في السن طيب القلب، صبور احب نور وتعاطف معها كأنها ابنته، ومر بهم الحال الي ان حدث شئ جعلها تنطق لاول مرة...حين نطق اسم معذب قلبها إيهاب فصرخت بكل ما اوتيت من قوة لترفض مقابلته فهو من جرح قلبها بغروره وكبرياءه... فأعلنت عنه العصيان.... فحاول "هادي" تهدئتها لتتحدث معه لاول مرة عن سبب الامها لتروي لنا نور حكايتها بكل تفاصيلها

في نفس صباح اليوم

هادي ينظر لها وعلي وجه ابتسامه صافيه، ثم يقول،،،

صباح الخير ازي مريضتنا النهاردة

نور تجلس علي اريكتها، ثم التفتت له ونظرت له بنظرة كئيبه وحزينه ترد قائله،،،

الحمد لله يادكتور علي كل حال

هادي بنفس ابتسامته يقول،،،

لا احسن كتير جدا احنا كنا فين وبقينا فين، ده انا تعبت من كتر ما بكلم نفسي وانتي ولا هنا خالص

نور ترد بنبرة حزينه،،،

سامحني يادكتور انا فعلا تعبتك كتير اووي لكن كان غصب عني والله مكنتش قادرة اكلم صوتي كان محبوس جوايا مش راضي يطلع

هادي يربت علي كفيها ثم يقول،،،

ولا يهمك انا دلوقتي عايز اسمعك، انا اتكلمت كتير وجه الوقت اللي اكون مستمع وانتي اللي تتكلمي... ها عندك استعداد تتكلمي، ولا نأجلها شوية كمان

نور تنظر له بدموع باكيه ونبره مخنوقه تقول،،،

لا انا عايزة اتكلم تعبت من كتر ما انا مش قادرة اطلع اللي جوايا خلاص تعبت وعايزة افضفض، تحب نبدأ منين؟

هادي بنظرة تشوق لحديثها وباهتمام شديد يقول،،،،

- زي ما تحبي ابداي، مكان ما انتي عايزة انا هنا عشان اسمعك،،، انا جاهز وكلي اذانُُ صاغيه، ثواني اشغل الكاست ونبدأ اول جلسات علاجنا مع بعض، اول ما تحسي انك تعبتي وقفي يانور علي طول، انا مش عايز اتعبك خالص، لكن قبل اي حاجه ياريت تاخدي القرص ده، هيساعدك انك تكوني هاديه وريلاكس خالص، وهيهدي اعصابك، وتخليكي تحكي هاديه خالص اتفضلي

نور تاخذ منه القرص، وتناولت منه كوبا من الماء وفارتشفت قليلا ، ثم نظرت اليه واخذت نفساََ عميقا، وقالت مردده وعلي وجهها الحزن لما تقوله من حديث يفتح الجروح بداخل قلبها فاغمضت مقلتيها وصمتت لحظات حتي شجعت نفسها، فقد استشعرت بالراحة لاول مرة منذ شهور وتريد ان تتحدث وتصرخ ليسمع صوتها من كان سبب في حزنها لتبدأ تروي حكايتها منذ ان كانت صغيرة، لا تعلم اي شيء عن الحب والعشق شيئا، فحبه لامس اوتار قلبها بدون اي استئذان.. لتكمل حديثها قائله....


#عذبني حبگ بقلم إيمووو كمال

فلاش باك

انا اسمي نور زين الدين، وحيده مليش اخوات، والدي بيشتغل عازف في فرقة موسيقيه لاحد المطربين، ووالدتي ست بيت بسيطة، كبرت ونشات علي حب الموسيقي في بيت دايما كله سهر، ومعتادة اني اشوف ممكن احد المطربين لما بابا كان بياخدني وانا صغيرة معاه الشغل، حبيت الجو اووي، ومع مرور السنين اكتشف بابا فيا ان صوتي حلو، لكن مرديش ابدا يلفت انتباهي لده، خاف عليا من الوسط، لكن اللي ميعرفهوش عني اني كنت بعشقه عشان بيقربني من معشوقي المفضل إيهاب عمر اللي عشقته منذ صغري، كل يوم افتح عيني علي صورته محوطاني في كل مكان في حجرتي، علي دولابي، وعلى الحيطان، اصبح عليه، وامسي عليه، تعبت جدا عقبال ما عرفت رقم فون منزله، كانت كل هوايتي وسعادتي اني اسمع صوته في الانسر ماشين وهو يردد"اسف انا غير موجود بالمنزل الان اترك رسالتك وسوف اعاود الاتصال بك عند عودتي.. إيهاب عمر"

يالها من فرحة لما اسمع صوته كنت بسيب رسالات كتير اوووي، احكي له عن مدي اعجابي وحبي له، لدرجة انه ممكن كان اي حد يسميني مجنونة ايهاب، وكنت ببعت له رسايل كتير اطلب منه صورة، وفي يوم فوجئت بساعي البريد ينادي علي اسمي... نور زين الدين. فجريت علي طول اشوفه وكان الرعب ميسطر عليا، وكانت المفاجأة! ايهاب بعت صورة ليا.... ااااه كان يوم من اسعد ايام حياتي بقيت اقفز في الهواء واردد.. "ايهاب رد عليا" ... ايهاب بعتلي صورة"... واصرخ واطقطق من السعادة ليرد عليا والدي قائلا..

_ يابنتي ياحببتي مش هو اللي بيبعتلك مدير اعماله هو المسؤول عن الرد علي الرسايل، والمكالمات، والحفلات، وينظمله كل حاجة تخصه

وفي اللحظة دي تلألأت عيني بفكرة زرعتها قدام عيني وهي اني اصبح مديرة اعماله في يوم من الايام، لاتمتع بقربه، وامتع عيني لترتوي من رؤيته...اه من قلب عاشق متيم بحبه برغم الفارق السني ، والاجتماعي بيننا ، لكن سأتحدي كل الظروف لوصل لطريقي اللي بتمناه... وهو النعيم في جنة معشوقي..

#عذبني حبگ بقلم إيمووو كمال

وتمر الايام واصحي في يوم علي خبر خطوبة ايهاب في كل المجلات والجرائد اليومية.. فصتدمت بالواقع المرير.. ياله من احساس فظيع يادكتور.. احساس ان كل احلامك بتتهد امام عينك... اه انا كنت وقتها سني صغير كنت في المرحله الاعداديه، والفارق بينا حوالي ١٣عام بس اعمل ايه في قلبي.. برغم كل الحزن والالم، لكن اشتريت كل المجلات وكنت بقراها وعيني تنذف دما.،لكن ما باليد حيله، دعيت ربنا يوفقه ويسعده، والدي كان دايما يحاول بيعدني عن الوسط ده بس انا كنت رافضة جدا.. كنت حاسه ان دي دنيتي اللي بحبها.

وفي يوم بعد شهور طويله تجاوزت فيها حزني وبكائي عرفت انه فسخ الخطوبه.. فرحت جدا وتجدد الامل مرة تانيه عندي

باك

هادي مقاطعها بفضول يقول،،،

انتي كان عندك امل انه يحبك يانور او حتي تتقابلوا مع بعض

نور بنظرةحب مع حزن دفين تنظر له وتقول مردده له،،،

الامل عمري ما فقدته يا دكتور ابدا، كنت واثقه اني هقابله ازاي معرفش، بس هنتقابل واخليه يحبني ويعشقني زي ما بحبه، وياريتي ما اقابلته

هادي يضيق عينه، ويقبض حاجبه ويقول،،،

- ياااه للدرجه دي، كملي ولا تعبتي

نور تزفر انفاسا عاليا وتتنهد بالم مردده،،،،

لا هكملك ... انا اللي تعبني سكوتي يادكتور،... الامي النفسي اكبر بكتير من اللي عمله فيا ايهاب،،، عشان كده هكملك،،،

زي ما قولتلك قررت اني ادرس ادارة اعمال عشان اخد كورسات بعد كده في كيفيه اني ادير اعمال فنان وبالفعل اتخرجت من كليه التجارة قسم إدارة أعمال، ودرست كمبيوتر، ولغات. وثقفت نفسي جدا عشان اكون مطلوبه

هادي يرفع حاجبه الأيسر باعجاب ويقول،،،،،

- برافووو عليكي، شئ جميل ان الانسان يعرف يحدد هدفه ويسعي للوصول اليه.

تقاطعه نور وعلي وجهها نظرات من الاسي والندم قائله...

- مش دايما يادكتور الهدف بيسعد صاحبة لما يتحقق... اوقات بيكون سبب في تعاسته والمه وجرحه

هادي مستفهما : ازاي مش فاهمك ياريت توضحي النقطة دي؟

نور وعلي وجهها علامات الحزن، تقول،،،،

يعني انا كنت فاهمه لما اتعب في دراستي واشتغل الحاجه اللي حباها وهتوصلني لحبيبي هرتاح، واعيش سعيده، لكن اللي اتضح اني عشت عذاب والم... كنت فاكرة اني لما اكون قريبه منه هيحس بيا وبحبي، لكن اخد الموضوع بغرور، وعناد، جرح في القلب بينذف......

تصمت نور لحظات ويظهر علي وجهها التاثر لذكريات حزينه، وتلمع الدموع في عينيها ثم تكمل حديثها...

- بعد ما خلصت كل الكورسات كان من السهل جدا اني اشتغل بحكم معارف والدي من الفنانيين، فتوسط لي عند مطربه مشهورة، بصراحة كنت سعيده بالعمل معاها ونجحت جدا، وصيتي ارتفع بين الفنانيين، والكل بيحاول يكسبي عشان اشتغل معاه وامسك اعماله، بس انا كمت حابه المطربه اللي بشتغل معاها وكنا أصحاب اكتر من العمل كمديرة اعمالها،لحد ما جه يوم وقررت انها تعتزل انا حزنت جدا بصراحه لاني حبتها اوي، ويمكن اعترف ليك يا دكتور اني نسيت او بمعني اصح تناسيت فكره شغلي مع إيهاب، هي عوضتني بحاجات كتير كنت مفتقداها

هادي يتدخل ليقاطعها متسائلا..

- حاجات زي اية كنتي مفتقداها يانور وهي عوضتك عنها؟

نور موضحه : زي مثلا الاهتمام، انك تلاقي حد يفهمك، يسمعك، وانت تسمعله، تكون انت محور حياته كلها، ياخد برايك قبل ما يتصرف في اي قرار، يعني ببساطة انت اللي بتمشيله حياته كلها

هادي مفسرا لها : يبقي كنتي حابه ان في حد معتمد عليكي وميقدرش يستغني عنك، والقرار يكون قرارك انتي في حياته

نور تمط احدي شفتاه، وترفع كتفيها لاعلي ثم تقول،،،،

يمكن منكرش اني حبيت ده فعلا، وعشقته اكتر لما جربته مع إيهاب

هادي باهتمام شديد لها يردد قائلا : تمام وبعدين ايه اللي حصل

نور مكمله حديثها،،،

بعد ما سبت الشغل فضلت فترة من غير شغل، كنت برفض اي عرض يتعرض عليا مكنتش حابه اشتغل مع اي حد تاني غير إيهاب، كنت بتاع اخباره دايما كعادتي منذ صغري، اعرف كل كبيرة وصغيرة عنه وده طبعا مكنش صعب بالنسبالي، واستمر حالي ده لفترة طويلة تعبت بصراحة عشان مكنتش لاقية نفسي في البيت، خصوصا اني مكنش ليا اصحاب كتير كلهم اصحاب عمل وبس، والدتي والدي حاولوا معايا كتير اقبل شغل عشان نفسيتي ترتاح واهدي شوية من العصبية اللي بقيت فيها، بس مكنتش عارفة اعمل ايه، لغاية في يوم عرف خبر كان نقطة تحول في حياتي...

هادي علي وجه علامات الضيق يقول،،،،

- علي اد ما انا مشتاق اعرف ايه اللي حصل، بس كفاية لحد هنا النهاردة ونكمل بكرة، عشان شكلك تعب

نور: ياريت يادكتور انا فعلا مش قادرة اكمل،.

هادي ينهض ويغلق التسجيل وياخذ متعلقاته، ثم يودعها مرددا،،،

- تمام يانور هشوفك بكره في نفس المعاد، مع السلامه

نور تنظر له ببتسامه مصطنعه وتقول،،

- مع السلامة يادكتور

#عذبني حبگ بقلم إيمووو كمال

يذهب د هادي الي مكتبه لتفريغ مقابلته الاولي معها، بكل تركيز، واذا بصديقه معتز يدلف اليه ببتسامته المعتاده ويقول له،،،

- صباح الخير يادكتره، عامل ايه؟

معتز برغم صغر سنه لكنه قريب جدا لدكتور هادي الذي يعتبره اخ اكبر له، فيستشيره في كل امور حياته الخاصة وغيرها حتى في بعض حالاته التي يعالجها، فهادي صديق للجميع ويحبونه كتيرا لطيبة قلبه وروحه المرحه"

هادي يضع القلم جانبا، وينظر اليه مرددا،،،

- صباح الخير يامعتز، يابني انت كل مره كده تنسى تخبط علي الباب

معتز يضع يده علي جبهته، ويضربها ضربه خفيفه ثم يقول،،،

- اخ نسيت يادكتره معلش، حقك عليا المره دي، بس انت مالك منهمك اوي كده في ايه؟

هادي ينظر للورق الذي امامه، ثم يرد قائلا،،

- مفيش انا كنت بس بفرغ اول حديث مع نور، اخيرا بدات معاها النهاردة اول جلسات العلاج

معتز يتنهد ويقول،، ياااه اخيرا يا هادي اتكلمت وهتحكي

هادي بحزن يقول،، اخيرا يامعتز، شكل حكايتها ليها حكايه كبيره اووي، وشكلها عانت ياما في حبها

معتز بحزن يرد،،، ومين فينا متعذبش، وشاف من الحب والامه كتير ياهادي ياخويا

هادي يشعر ان صديقه به شيء ما فينظر له مردد،،،

-مالك يامعتز فيك ايه ياصاحبي، متخبيش عني

معتز ينظر له وعلي وجه الحزن يقول،،،

- هيكون في اي غير نانسي، واللي بتعمله معايا

هادي يقترب منه ويقول له،،،

- معلش انت اللي عودتها علي الدلع ده يامعتز، متجيش دلوقتي وتضايق منها، ومن اهملها ليك

معتز يستند علي مكتبه ويضع يده علي راسه ويقول،،،

- عارف بس تعبت والله ياهادي، تعبت مش حاسه بيا خالص، ودايماََ مطالبها مش بتسكت، كل شويه عايزه عايزه وانا خلاص زهقت

هادي ينظر له نظره شفقه وعطف، ثم يقول،،.

- خلي نفسك طويل، واهدي كده وسايس امورك بالكلمه الحلوة كل حاجه تتحل بإذن الله

معتز ينظر له ويقول،،،

- هحاول ، اسيبك بقي عشان تكمل شغلك وانا اروح اكمل مرور علي المرضى، سلام يادكتره

هادي ببتسامه،، سلام ياحبيبي

وينصرف معتز، ويمسك هادي نظارته الطبيه، ويكمل ما بدأه، ولا يشعر بالوقت الذي اوشك علي الإنتهاء، فانهي ما كان يعمله، واخذ متعلقاته وانصرف الي منزله،
ثم بعد مضي ما يقرب من ساعه وصل الي منزله، وقام باخذ حماماََ، ثم ارتدي ملابسه وجهز غذاءه، وحدث نفسه مرددا،،،

- اااه ياقلبي هتفضل لحد امتي كده وحيد عايش لوحدك من غير ونيس، ولا جليس يأنس وحدتك، معرفش هفضل لحد كده امتي عايش وحيد، يارب هون عليا وحدتي وارزقني ببنت الحلال

ثم يفوق من سرحانه، وينظر للطعام، ويتناول القليل منه، وينهض ويقوم بوضعه داخل المطبخ، ويذهب الي غرفته، لياخذ قسطا من الراحه، فستند علي فراشه وظل يفكر في مريضته الحزينه، حتي غفي في نومِِ عميق

#عذبني حبگ بقلم إيمووو كمال

استيقظ هادي في موعده علي صوت اله التنبيه خاصيه، فنهض وتوجه الي حمامه لياخذ حماما دافئاََ ليتوجه الي عمله، في نشاط وتشوق لمعرفه المزيد عن حالة مريضته، وبعد حوالي ساعتين توجه الي المشفى، ودلف اليها، فوجدها

تجلس اما شرفتها ناظرة الي حديقة المشفي شاردة في ذكرايتها كعادتها، وكانت تحدث نفسها مردده،،،

كنت سرابا سرت اخطو وراءه سنوات، ونسجت من خيوط غرامك نسيجا من الرمال لاصنع بيتا يضمنا، نسكن به وننعم بشهد غرامنا، لكن مع اول ثوره للموج هدمت بيتنا... وهدمتني معه... فقد كان بيتا هشا، بدون اساس، نسجته من خيالي، كم حلمت به وتمنيت ان تسكن معه بداخله واستمتع بصراخ اولادنا بداخله... وانت ياحبيبي من قضى عليه، فانت من قمت بانهياره قبلي مع اول اختبار لك، لا تلموني.. بل لوم نفسك علي ثوره غضبك،،، علي عدم ثقتك.. علي الحب الذي كان بين يديك وانت من تسببت في جراحه والامه...

ولا تشعر بمن طرق باب غرفتها ودخل واذا به دكتور هادي يلقي عليها تحيه الصباح ممسك بيده وردة حمراء تصر العين من جمالها ورائحتها الذكية مردد..

هادي ببتسامه على وجهه يقول : صباح الورد علي عيون مريضتنا، ازيك النهاردة عامله ايه؟ نور... نور... انا بنادي عليكي

نورانتبهت له ونظرت له نظرة شارده ثم قالت،،،،

صباح الخير يا دكتور، اسفه كنت سرحانه محستش بيك خالص لما دخلت، ليه تعبت نفسك برضو كل يوم كده ورد علي الصبح، والله مفيش داعي لتعبك كفايه مجهودك معايا

هادي بتمثيل الزعل يقول،،،،،

- اولا مفيش تعب ولا حاجه دي وردة بقدمها لبنتي قبل ما تكون مريضتي اللي بعالجها، وكمان كنتي سرحانه في ايه بقي، ثانيا بقي هو انا اشتكيتلك، ولا انتي بتهربي مني النهاردة، ومش عايزة تكملي ايه الخبر اللي عرفتيه وغير مجري حياتك؟

نور تبتسم ابتسامة صافيه الاول مرة من شهور فانها تحاول بقدر المستطاع ان تخرج من هذه الدوامه باي وسيله كانت لترد عليه...

- لا ابدا والله مش بهرب ولا حاجة ده انا حتي منتظرة حضرتك ساعة ما صحيت من النوم، اما سرحاني هيكون في مين غيره؟

هادي يجلس بالمعقد المجاور لها وينظر لها مرددا،،،،

- تمام ياستي يالا انا سامعك ومركز معاكي كويس ومشغل التسجيل اهو اتفضلي ابداي

نور بتركيز تقول،،،،

- الخبر يادكتور كان ان مدير اعمال ايهاب سابه واستقيل لظروف خاصة برغم انه كان عشرة طويله اوي معاه، وفي ناس كتير اوي عرضت علي ايهاب تمسك مكانه لكنه كان متمسك بيه جدا، يمكن عشان فاهمه ومريحه، او لانه راجل زيه مش عارفة، لكن اللي اعرفه كويس اني صممت اشتغل معاه... وطبعا بما اني كنت معروفه بشطارتي فكان سهل اني اقنعه بالشغل معاه، لكن الاصعب طلع اني اقنعه بنفسي واخليه يعشقني زي ما عشقته...

وعند هذه اللحظة سقطت دمعه خائنه من عيونها حاولت كثيرا ان تغتالها لكن فشلت وانتصرت عليها، وصمتت بعض لحظات ليقاطعها هادى قائلا،،،

هادي بنظرة قلق : نور انتي كويسة... لو تحبي نوقف مفيش مشكله

نور تحاول ان تصمد وتتحدث بهدوء،،،

- انا كويسة متقلقش عليا يادكتور، دي دمعه خانتني غصب عني، بس حسيت ان نفسي صعبت عليا مش اكتر، المهم قررت في يوم اني احاول اعرف هو فين واقابله لكن فشلت، كانت مقابلته صعبه اوووي، دايما البودي جارد معاه مش بيسمحوا ان حد يتكلم معاه وكانوا فاكرني من المعجبين، فقررت اعمل محاوله مجنونة زي يا صابت ياخابت

هادي ينظر لها باعين تائه ومتشوق لمعرفه المزيد،،،

- وعملتي اية يامجنونة هانم

نور مبتسمه ثم تقول: راقبته زي ظله وعرفت انه بيسجل في استديو اغنية جديدة، فروحت انتظرته لحد ما خلص تسجيل وكان في وقت متاخر، واول ما العربية اتحركت رميت نفسي عليها بس بحذر

#عذبني حبگ بقلم إيمووو كمال

هادي مستمع وعلامات الدهشه والتعجب عليه ليصرخ بها قائلا...

- انتي فعلا مجنونة، في حد يعمل كده طيب افرضي السواق ماخدش باله كان ممكن تعرضي حياتك للخطر

نور بألم وحزن ترد،،،

- حياتي كان ملهاش اي معني وانا عايشة بتعذب في بعده... إيهاب كان حبه لعنه وصابتني لا ان عارفه اقرب منه عشان يحس بيا ولا قادره انساه، فقررت اقرب ولو حتي كنت هموت يكفي اني هموت وهيكون هو اخر حاجه تشوفها عيوني، بس انا كنت واخده بالي كويس ان العربية يادوب تلمسني، والحمدلله محلصش حاجة، انا بس مثلت اني دايخه

هادي باطمئنان يرد : طب الحمد لله انك محصلكيش حاجة، وياتري رد فعل إيهاب كان اية؟

تضحك نور جدا حين تذكرت الحوار الذي دار بينهم، مما جعله هادي يتعجب لها ويستغرب جدا لتكمل له ...

"فلاش باك"

- انا اول ما لاقيت العربيه جايه عليا قربت منها اوي بحذر السواق داس فرامل بسرعة، وسمعت ايهاب بيصرخ ويقول..

إيهاب بخضه وفزع : حاسب ياعم سيد خلي بالك من المجنونة دي هتودي نفسها في داهية وهتاخدنا معاها

عم سيد بأرتباك وتوتر يقول،،،

- والله يا ايهاب باشا هي اللي طلعت قدامي كده مش عارف ازاي

ايهاب بتنهيده ياخذ نفس عميق ثم يقول،،،

- انا عارف ياعم سيد الحمدالله انك فرملت في الوقت المناسب انزل لما نشوفها حصلها ايه المجنونة دي

يتوجه ايهاب وعم سيد اليها ليجدوها انها فاقده للوعي فيحاول ايهاب ان يفوقها ليصرخ ينادي عم سيد ليجلب له زجاجة عطر من السياره فتفوق تدريجيا نور علي احب صوت لقلبها وهو ينادي...

إيهاب بنظرة قلق، وخوف

- يا انسه... يا انسه فوقي.. انتي يابنتي فوقي الله يرضي عليكي

نور بتمثيل مصطنع تقول بتوهان،،،،

- انا فين... انت مين... اااه رجلي وجعاني

إيهاب بغضب وحده يقول،،،

- في حد يعمل اللي عملتيه ده؟

نور بنظرة حب، وشوق له تقول،،،

مش ممكن انت بجد هو... معقول انا مش بحلم... لا انت هو.. نفس صوتك، نفس عيونك اللي بتسحر قلوب ملايين

ايهاب يضرب كف علي كف ثم يقول،،

- لا ده انتي مجنونة رسمي وهربانه من العباسية وجاية تقعي في قدري

نور بتحدي تنظر له وتقول،،،،

فعلا انا قدرك وجيت لحد عندك، انا نصيبك اللي ربنا شيلهولك من زمان

ايهاب يزفر انفاساََ غاضبه فيرد عليها بضيق قائلا،،،،

- صبرني يارب علي ما بلتني... انتي بس عايزة مني اية بس يا ستي؟

نور بحب تقول : عايزة منك ؟ عايزة منك اغلي حاجة عندك!

إيهاب يضم حاجبه وبوجه عابس يرد،،،

واية بقي هو ده اللي اغلي ما عندي وعايزاه؟

وهنا تتعب نور من تكمله حديثها لتعتذر من دكتور هادي علي تكمله الحديث لتلقتقي به غدا في جلسه جديده تكشف بها اسرار جديده بينها وبين محبوببها

هادي: ماشي يانور زي ما تحبي، مع اني متشوق لمعرفه اية هي الحاجه اللي غاليه عند إيهاب وعايزاها؟

ونلتقي غدا في احداث مليئة بالاثارة مع روايتي اتمني ان تنال اعجابكم ورضاكم، لنتعرف ايه هي الحاجه اللي عايزاها نور مع ايهاب؟
وياتري الايام مخبيه ايه ليهم؟ كل هذا واكثر سوف نعرضه سويا في احداث مليئة بالاثارة والتشويق من

"عذبني حبگ"
إيمووو كمال ✍️

ليست هناك تعليقات