إبحث عن موضوع

اشواك الحب❤الحلقة 46

الحلقة  46

و كريمة بتساعد حور تنام على السرير وبتكشف عليهاا بالسوناار وكريمة ساكتة ومبتتكلمش خالص

حور / كريمة فى اية اتكلمى ابنى فى حااجة

كريمة / فى حد معاكى برة

حور / كريمة

كريمة / مين معاكى

حور / ماما سعاد و ادم

و كريمة بترن الجرز وبتخلى الممرضة تدخل سعاد و ادم

سعاد / فى اية يا بنتى الولد حصلو حااجة صح انا كنت خايفة

و حور بتعيط

حور / ادم

و ادم بيروح على حور وبيمسك اديهاا وبيبوس اديهاا
وبيسمعو صوت

كريمة / دة صوت القلب مش ملاحظين حاجة غريبة

ادم / دة صوت قلبو

حور/ يعنى ابنى بخير

كريمة / هما بخيير

ادم / هما

كريمة / حور حامل فى تؤام

و حور بتعيط اوى وبتبص لكريمة

حور / حرام عليكى قلبى كان هيقف من الخووف

وادم بيبتسم لحور اوى وسعاد بتطبطب على ضهر ادم

سعاد / باين كدة انهاا وراثة باة

حور / انا حامل فى تؤام اولاد ولا بنات

ادم / بنات اية اولاد ان شاء الله

حور / لا ياشيخ

كريمة / الى ظاهر قدمى هو والد والتانى مش عاوز يثبت هههههة

حور / اكيد دى بنت صح هى مكسوفة

ادم / الاتنين ولاد

حور / كريمة شوفى تانى الله يخليكى

و كريمة بتشفهم

كريمة / اسفة المرة الجاية يا حور كفاية كدة

***********************.             

بعد رجوع حور وسعاد و ادم من عند كريمة

ريم / حور هاا طمنوناا عملتو اية

حور / ولاد اختك بخيير وبيسلمو عليكى

شيماء / قالتلك والد ولا بنت هاا

حور / واحد فيهم ولد والتانى اكيد بنت انا متاكدة

شيماء وريم بيبصو لبعض

سعاد / اختكو حامل فى تؤام

والاتنين بيصرخو وبيحضنو حور اوى

سعاد / براحة شوية براحة عليهاا من هناا ورايح لازم ترتااح

شريف / احم احم

حور / شريف تعال ادخل

شريف / اولا انا جاى ابارك الف مبرووك

حور / عقبلكو انتو كماان باة

ادم / احم احم

حور / اووف هو انا قلت حاجة

شريف / عاوز حضرتك فى كلمتين

ادم / تعالة على المكتب

و حور بتبص لشريف و ادم اوى

***********************.             

حور / شيماء مقدرتيش تعرفى اية الموضيع الى بنهم

شيماء / والله انا زيك مش مصدقة ان شريف بعد ما يسيب الشرطة يشتغل مدير مزرعة حيوانات وزراعة مش دخلة دماغى

حور / انا هموت من الغيظ

ريم / بعدالشر عليكى ممكن متتعبيش نفسك انتى اكيد
ادم مش هيعمل حاجة غلط

حور / اووف انا هروح ارتااح رجلى بتوجعنى

دينا قاعدة فى الجنينة مع مى

مى / متزعليش هو زمانو جاى دلوقتى

دينا / مى دى تالت مرة ناجل معاد الدكتور

ام مروان / يعنى عوزة تخلية يسيب الشركة والاجتماعات
علشان يروح معاكى للدكتور وتروحى لية ما انتى زى القردة اهو

دينا / بس يا طنط عوزين نشوف جنس الجنين

ام مرواان / مى خلى الخدم يجهزو اوضة الضيوف لخالتك هتوصل النهاردة

و مى بتبص لدينا بحزن وبتمشى

ام مروان / وانتى خلى بالك من مظهرك شوية اليومين دول
بيجى ضيوف كتيير

ودينا بتبص لنفسهاا ولبسة بلوزة ستان سودة وجيب اسود للركبة

دينا / انا لبسى فى اية

ام مرواان بتبصلها بغضب وبتمشى وبتسبهاا ودينا بتطبطب على بطنهاا بحنية

دينا / معلش يا حبيبى متزعلش تيتة اكيد متقصدش ابدا

***********************.             

شريف / كل الى حضرتك طلبتهم وصلو

ادم / ماشى جهزلى اجتماع معاهم النهاردة

شريف / حصل الاجتماع الساعة ١٢

ادم / طول عمرك بتفهمنى قبل ما اتكلم

وشريف بيبتسم اوى لادم

شريف / اى خدمة تاانى

ادم / هات الحجة وتعال بكرة الساعة ٥

شريف / اية

ادم / اية مش مناسب المعاد

شريف / يعنى اجيب امى واجى علشان نطلب شيماء

ادم / انا لسة بقول انك زكى بلاش اغير راى

شريف / لااا لاا انا همشى

وشريف بيخرج من عند ادم وبيخبط فى حساام

حسام / براحة شوية خلعتلى كتفى

وشريف بيحضن حسام اوى

حسام / فى اية اتجننت

شريف / مفيش وقت لازم اجهز الورد والشوكولاتة واية تاانى اة لازم اتصل بامى بسرعة علشان ترجع من عند اختى ياربى واية تانى

وشريف بيتكلم وهو ماشى وحسام بيضحك اية

حسام / شيماء اكلت دماغو

وحسام بيدخل المكتب لادم

حسام / ادم طلبتنى فى اية اة مبروووك يا ابو التوائم

ادم / عقبالك انت كمان

حسام / مش لما حضرتك تخرجنا من الحجز الى حطتناا فية دة

ادم / جهز نفسك علشان هتطلب ريم بكرة

حسام / ميين

ادم / خلاص انا غيرت راى يلاا روح

حسام / لااا لاا خلاص انت موافق

ادم / اتقدم رسمى وسعتهاا نفكر

وبيسمعو صرخة سعااد

***********************.             

وبيخرجو هم الاتنين بسرعة وبيشوفو سعاد بتحضن سلمى اوى

حسام / سلمى

وحسام بيحضنهاا

حسام / مقلتلناش انكو رجعين لية كنت رحت جبتكو من المطار

سلمى / كل حاجة جت بسرعة

و سلمى بتبص لادم وبيفتحلهاا حضنو وبتجرى علية وبتترمى فى حضنو

سلمى / وحشتنى يا ادم

و ادم بيبسها من جبنهاا

زاهر / احم احم انا هناا مفيش حد شيفنى لية

وحسام بيضحك اوى وبيسلم علية وبيحضنو

سعاد / والله الفرحة مش سيعانى النهاردة

و سلمى بتحضن امهاا

سلمى / حببتى انتى ربنا يخليكى لياا يا رب

وبيقاعدو كلهم و حور بتنزل السلم بسرعة

حور / سلمى

و ادم بيجرى عليهاا بسرعة واحساسو قالو انهاا هتتكعبل

و حور بتصرخ........

ليست هناك تعليقات