إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 76🌸

الحلقة   76

انس بيساعد ضحي تغير هدومها و ضحي بتقاعد على طرف السرير و بتتالم من رجليهاا

انس/ حببتى خلينى انا اساعدك

وانس بيلبسها الشوز و ضحي بتبصلو اوى بحزن

انس/ ايوة كدة احنا جهزيين

و ضحي بتهز رسهاا بشويش و انس بيساعدها بتقف وبيسندهاا  وبيخرجو ومنة بتشفهم

منة / اية الجمال ده يا ضحي

و ضحي بتبتسم لمنة

ضحي / انتى كويسة

منة / اة يا روحى الحمد لله المهم انتى

و ضحي بتبتسم لمنة بحزن

انس / يلاا خلينا نروح

و انس بياخد ضحي على العربية وبيحطلهاا الحزام كويس
وبيكون انس قريب منهاا اوى وبيبسها من خدهاا و ضحي بتملس على خدو بحنية و امير بيروح عليهم

امير / انس اتفضل الادوية الى طلبتهاا

انس / متشكريين لخدماتك حضرتك

و امير بيقرب من ضحي وبيبتسملها اوى

امير / ضحي لو انس زعلك انا موجوود اتصلى بيا واناا

انس / نعم

امير / احم احم طب محتجيين حااجة سلااام

و ضحي بتضحك و انس بيبصلهاا اوى وبيتحركو بالعربية
فى الطريق انس بينزل من العربية وبيجيب لضحي مياة وبيرجع  وبتكون ضحي مش موجودة فى العربية

و انس بيخاف اوى وبيدور حولية بخووف وبيشفها وقفة بعيد وبيجرى عليهاا بسرعة وبيشفها و بيحضنهاا

انس / حياتى انتى بخيير لية نزلتى من العربية

و ضحي بتشاور لانس على عصفوور صغير رجلو مربوطة فى الحشائش الى على الارض ومش عارف يطيير و انس بيروح على العصفور وبيفك رجلو وبيقرب لضحي

انس / شوفى حببتى انتى انقذتية من الموت خلينا نطيرو مع بعض

و ضحي بتلمس علية بحنية وبيطيرو العصفور مع بعض
و انس بيلف دراعو حولين ضحي بحب وبيضمها لصدرو
و ضحي بتتالم من رجليهاا ومش قدرة تمشى و انس بيشلها

بسرعة وبيركبها العربية وبيتحركو وبيروحو على المزرعة و ضحي بتشوف سعاد فى المزرعة وبتبصلهاا اوى وسعاد بتبصلهاا وكانهم فهمين  نظرات عيونهم دى بتقول اية

انس / حببتى هعمل مكالمة

و انس بيخرج وبيسيب ضحي مع سعاد

ضحي / كنتى بتعرفى كل حاجة عنو مش كدة

سعاد / انا هناا علشان عرفت زى ما انتى هناا بالظبط

وسعاد بتقرب من ضحي وبتملس على شهرها بحنية

سعاد / بس انتى معااكى انس شوفى بيحبك ازااى مستعد يعمل اى حاجة  علشان يشوفك سعيدة وكمان لازم علشان ابنك

وسعاد بتحط اديها على بطن ضحي و انس بيتكلم فى التلفون

انس / بس يا دكتور بتتوجع من رجليهاا اكيد فى حل

الدكتور / للاسف مقدرش اديها اى حاجة علشان الجنين بس لازم تتغذي كويس دة قلة تغذية وللاسف ممكن يعملهاا مضاعفات اكتر

و انس بيدايق اوى وبيقفل التلفون وبيدخل لضحي وبيشفهاا  مع سعاد وباين عليها مديقة

انس / حببتى خلينا نطلع على اوضتنا ترتااحى

ضحي / لاا عوزة اخرج اقاعد فى الجنينة

و انس بيبتسم وبيروح عليهاا وبيسعدها تقف وضحي مش قدرة تمشى  و انس بيشلها و سعاد مبسوطة اوى

سعاد / هروح اعملكو  عصير حالاا

و انس بيخرج هو و ضحي الجنينة وبيقاعدو مع بعض وبيمسك اديهاا و بيبصلها وبيبتسم اوى لما بيشوف ضحي مرتااحة شوية

انس / لو كنت اعرف ان المزرعة بتخليكى تبتسمى كدة كنت جبتك من زمان

ضحي / الهوى حلو اوى مش كدة

و انس بيبوس كف اديها ومبسوط اوى انها مرتاحة

سعاد / كوبية عصير برتقال علشانك يا حببتى

و انس بياخد من سعاد العصير وبيشرب ضحي بايدو
و سعاد لسة هتحط  العصير لانس

انس / خديها

سعاد / دى من غير سكر

و ضحي بيبص لسعاد اوى وسعاد بترتبك وبتمشى وضحي بتمسك ايد انس

ضحي/ خلاص مش عوزة

انس / حببتى الدكتور قال انك لازم تاكلى علشان ابننا

و ضحي بتحط اديهاا على بطنهاا وبتملس علية بحنية

انس/ حببتى بتفكرى فى اية

ضحي / مفكرتش اية الى كان تيم عاوز يقولهولى

انس / ضحي حببتى انتى

ضحي / كان نفسى نعيش مع بعض الايام الى معشنهاش

انس / الله يرحمو

ضحي / لو والد هسمية تيم مش كدة

انس / الى انتى عوزاة يا حببتى

و ضحي بتبتسم اوى لانس و انس بيبسهاا من خدهاا

بعد يومين

ضحي فعلا حالتهاا بدات تتحسن اكتر و انس و ضحي فى الجنينة و انس بيشوى فراخ على الفحم وهم بيكلو مع بعض و ضحي باين عليها مبسوطة وسعاد بتروح عليهم

سعاد / ادى السلطة

ضحي / تعالى كولى معاناا

و سعاد بترتبك اوى

سعاد / اية انا لااا

ضحي / انس زى ابنك بردو اقاعدي معاناا

و انس بيبص لضحي وسعاد و ضحي بتبص لانس برجاء

انس / تعالى مدام الملكة امرت يباة الامر ينفذ

وسعاد بتقاعد معاهم وبيكلو مع بعض و انس بياكل ضحي بايدو

ضحي / كفاية شبعت

انس / لاا ممنوع لازم تخلصى طبقك كلو ماشى

ضحي / بجد شبعت

وانس بيبوس اديهاا بحب

انس / الف هنا يا حببتى تحبى تشربى عصير

وضحي بتهز رسها بنعم و انس بيقف علشان يروح يجيب عصير

سعاد / انا انا هروح خليك انت يا ابنى

ضحي / علشان هو ابنك بقصد زى ابنك خلية يروح انتى لسة مخلصتيش اكلك

و انس بيبتسم لضحي وبيروح على المطبخ

ضحي / احساس حلو مش كدة

سعاد/ بتحولى تعملى اية

ضحي / بحاول احط كل قطعة فى مكنها يمكن تكمل الصورة

سعاد / يا بنتى انا مش خايفة على نفسى انا خايفة عليكى انتى

ضحي/ هيحصل اية اكتر من الى حصل

سعاد / حاجات عمرك ما هتقدرى تتخيليهاا يا بنتى

و انس بيروح عليهم

ضحي / تخيل يا حبيبى ان الخالة سعاد عندها ابن واحد بس

و انس بيبص لسعاد

انس / عندك والد

سعاد / بس ضاع منى من زمان ورجوعو صعب اوى

و ضحي بتبص لسعاد وسعاد بتبصلهاا بحزن

سعاد /  تحب اعملك قهوة

انس / ماشى

وسعاد بتشيل الاكل وبتمشى

انس / الست دى غريبة ساعات تباة زى النسمة وساعاد بحس
انها زى البركان هينفجر فى وشى

ضحي / أم

و انس بيبص لضحي باستغراب

انس بيركب على الفرس بتاعو و ضحي وقفة بعيد بتتفرج علية و انس بينزل من على الفرس وبيروح عليها وهى وقفة

انس / لية وقفة يا حببتى بلاش تقفى كتير

ضحي / لو حسيت نفسى تعبانة هرتااح بس الظاهر ابنك طالع زيك مش عاوز يريحنى شوية

و انس بينزل لمستوى خصر ضحي وبيملس على بطنهاا

انس / لا احنا مش هنتفق بالشكل دة انت مزعل ماما لية

والجنين بيتحرك وبيضرب ايد انس

انس / ضحي دة بيتحرك

و ضحي بتضحك و انس مبسوط وبيحضن ضحي اوى

انس / خلينا نتمشى شوية

و انس بيتمشى هو و ضحي وايدو حولين خصرهاا

و بيتمشو بين الاراضى الزراعية

انس / تعبتى خلينا نقاعد  شوية

وبيقاعدو هم الاتنين على الارض و انس بيروح ياخد طماطم من الارض وبيغسلهاا  وضحي بتضحك

ضحي / طماطم

انس / اهو الى موجوود

و انس بيبص لضحي وهى بتاكل ومبسوط اوى

انس / ضحي يوم ما اتخطفتى اية الى حصل

و ضحي بتتفزع وبتقع من اديها الطماطم وبتحاول تقف ومش قدرة و انس بيساعدهاا تقف بسرعة

انس / ضحي لية بتهربى انا عارف ان كان يوم صعب عليكى بس انا

ضحي بخووف / عوزة ارجع انا اناا

و انس بيمسك اديهاا

انس / ضحي حببتى اى حاجة ممهما كانت مؤلمة لازم تشركيهاا معايا ومهما كان الى حصل فى اليوم دة انا متاكد انك ملكيش اى زمب فية

ضحي / كفاااااية

و ضحي بتنهار من العياط  و انس بيحط ادية على خدهاا بخوف

انس / خلاص اهدى ضحي انا

ضحي / صدقنى الاجابة هتوجعك اكتر ما هتوجعني 

انس / قولتلك اى حاجة حصلت مهما كانت اية متاكد
ان كان غصب عنك بس انا محتاج اعرف

ضحي / انا خايفة

انس / خايفة من اية انا معااكى

ضحي / ابنى علي انت خالة سعاد هو هو لااااا لاااا

و انس بيسند ضحي بسرعة وبيخدهاا فى حضنو و ضحي بتصرخ

ضحي / لااااا لاااااا لاااااااا

انس / هشششش هششش خلاص انا اسف انا اسف

و ضحي بيغما عليهاا و انس بيصرخ

انس / ضحي ضحي

و انس بيشلها  فى حضنو بسرعة

ليا بتوقف علي قدم مدرية الامن

ليا / هناا شكرا

علي / انتى ريحة فين

ليا / لبابى

علي / والدك هناا

و ليا بتبصلو باستغراب

ليا / يعنى متعرفش الفيلاا الى جمبكو فيلا مين

و علي بيهز باكتافو

ليا / يعنى متعرفش ان بابى بيكون مدير امن القاهرة

انس بيدخل بيت المزرعة

انس / دكتوور دكتور

سعاد بتخرج من المطبخ بسرعة وبخووف

سعاد / حصل اية

انس / دكتور بسرعة

وسعاد بتخرج بسرعة و انس بيمسح جبين ضحي بمياة

انس / ضحي حيااتى فتحى عنيكى ضحي انا اسف ضحي ارجووكى فتحى عنيكى ضحي

و ضحي بتبدا تفتح عنيهاا بكسل و انس بيبتسم اوى لما بيشوف عيونها بتفتح ونفسها بدا يرجع طبيعى انس و بيبسها من كل ملامحهاا بسعادة

انس / حببتى انا هناا جمبك

ضحي / هيقتلنى هيقتل ابنى هو هو يقتلناا انس ارجووك انس

وبتدخل سعاد ومعاها الدكتور بسرعة والدكتور بيقرب من ضحي و ضحي بتخاف اوى وبتترعش وبتصرخ

ضحي / لاا انس لاااا

وبتستخبي  فى خضن انس زي الطفل الصغيير  وسعاد بتحط اديهاا على قلبها دموعهاا بتنزل

وبتفتكر من ٢٣ سنة

سعاد بتلبس البلطو بتعهاا وبتخرج من الفيلاا وبتروح
على اوضة  الامن الى بيامنو الفيلاا

الامن / فى حد شافك

سعاد / لا بس فين الفيديو انت سجلت كل حاجة زى ما قولتلى

و الامن بيشغل الاب توب وبيكون فيديو عبد الرحمن بيتفق على تفجير  كمين للشرطة و سعاد بتحط اديهاا على شفايفهاا من الخضة

الامن / انا مش عارف اعمل اية قلت انك مش زيهم ابدا

سعاد / انا مش عرفة اعمل اية بس لازم ابلغ البوليس

وسعاد بتبص ورها و بتشوف عبد الرحمن وخليل وقفين ورها

خليل / قولتلك دى زبالة

و عبد الرحمن بيضربهاا بالقلم بقوة وبيشدهاا من شعرها برة 
وسعاد وقتها بتشوف انس واقف و سعاد بتفوق من الذكريات على صوت الدكتور

الدكتور / انا ادتها حقنة مهدئ وهترتاح للاسف مقدرش اديها اى ادوية  تانى بسبب الجنين

انس / شكرا يا دكتور

والدكتور بيمشى وانس بيقرب على ضحي وبيمسحلها العرق الى على جبنهاا

انس / اسف انا اسف

وسعاد بتروح على المطبخ بسرعة وبتحاول تهدى نفسهاا

و موبيل انس بيرن وبيكون عبد الرحمن و انس  وبيقولو على حالة ضحي وعلى الكلام الى قالتو ان فى حد هيقتلهاا هى وابنها و علي

عبد الرحمن / انت خليك معاهاا يا ابنى متبعدش عنهاا انا ساعتين واكون عندك

انس / باباا لاا خليك متتعبش حضرتك

عبد الرحمن / ضحي مش بس مراتك ضحي بنتى كمان انت مش عارف قلبى  بيتقطع عليها قد اية

انس / انا خايف عليها اوى

عبد الرحمن / انا هجيب الدكتور معايا يطمناا اكتر انت متقلقش

و عبد الرحمن بيقفل المكالمة وبيضغط على القلم الى فى ايدو وبيتكسر وانس بيقرب على ضحي وبيغيرلها هدومها  
وبينيمها بشويش وبيغطيها وبيقاعد جمبهاا وبيمسك اديهاا

زياد بيروح البيت لاية  والخدم بيدخلوة و اية متعرفش
و بتكون بتلعب مع مالك وبتضحك اوى

الخدم / هانم البية عاوز يقبلك

و اية بتبص ورها وبيكون زياد وبتتخض

اية / زياد

زياد / اية مش هتقوليلى اتفضل

و اية مرتبكة اوى

مالك / باا ا باا

و اية بتبص لمالك اوى و زياد بيقرب على مالك وبيشيلو ومالك بيحضن زياد من رقبتو

زياد / مالك وحشنى وانتى مبترديش على التلفون

اية / انا بس

زياد / بتهربى منى

و اية بتبصلو بصدمة

اية / انا اهرب منك لية وفى اية بينى وبينك علشان اهرب منك

زياد / فى كتيير

و اية بتبصلو اوى وباين عليها التوتر

زياد / في مالك

اية / مالك

و زياد بيبص لاية وباين جدا ان فى كلام كتيير فى عيونو
وبيدخل علي الفيلا

علي / اهلا زياد محمد قالى انك جاى تشوف مالك

زياد /شكرا يا علي

و علي بيشاور لزياد يقاعدو  اية وقفة مكنها

علي / اية اعملى لزياد حاجة يشربهاا

اية / نعم

علي / اية انتى كويسة فى حاجة

اية / لا انا هعمل قهوة

و اية بترتبك وبتروح على المطبخ

زياد / علي عاوز اتكلم فى موضوع مهم معاك

علي / موضوع مهم اتفضل طبعا

عبد الرحمن بيروح المزرعة و معه الدكتور والدكتور يشوف ضحي

الدكتور / متقلقش هتكون بخيير والجنين بخير بس انت يا بش مهندس  باين عليك تعبان خلينى اشوف الضغط

انس / لا انا كويس

عبد الرحمن / لا يا دكتور هو مش كويس

دكتور / اتفضل معايا خلينى اشوفك

انس / بس ضحي

عبد الرحمن / انا معاهاا يا ابنى مش هسبهاا لوحدهااا

و انس بيخرج مع الدكتور و عبد الرحمن بيبص لضحي
وبيقرب عليهاا وبيلمس بطنهاا و ضحي بتفتح عنيهاا ولسة هتصرخ عبد الرحمن بيحط ايدو على شفايفهاا

وبيكتم صوتهاا

ليست هناك تعليقات