إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 77🌸

الحلقة   77


علي مع ليا بيخرجو من الكلية

ليا / علي بس كان من الافضل انى استني شوية كمان

علي / لا دة وقتو كفاية السنة الى راحت منك

ليا / مش عرفة انت ازااى خلتنى اسمع كلامك واجى معاك

علي / انا مؤثر جدا

ليا / لاا مش للدرجة دى

وليا علي بيضحكو اوى و علي فجاة بتختفى الابتسامة من على ملامحو  لما بيشوف ميادة قدمه و ليا بتبص لعلي و ميادة

ليا /  فى حاجة انت تعرفهاا

علي / خلينا نمشى

ولسة علي هيمشى وبيشوف واحد بيروح على ميادة  وبيمسك اديها

خطبها / حببتى يلاا

وخطبها بيخدهاا من اديهاا وبيركبو التاكسى وبيمشو و ليا بتقف قدم عربية علي و علي واقف مكانو و ليا بيبان عليها انها مديقة و علي بيروح على العربية وبيركب وليا بتركب

ليا / حببتك

علي / مين

ليا/ يعنى مش عاوز تتكلم اوكى

وموبيل ليا بيرن و علي بيتحرك بالعربية بعصبية

ليا / بابى  اوكى  اوكى

وليا بتقفل التلفون

ليا / خلينى انزل اخد تاكسى هروح لبابى المكتب

علي / انا هوصلك

ليا / لا بلاش اتعبك شكرا

علي / اية الكلام دة

ليا / كلام اية

علي / ليا

ليا / اوكى وصلنى

وليا بتوصف لعلي الطريق

انس بيخرج مع الدكتور و عبد الرحمن و بيبص لضحي وبيقرب عليها وبيلمس بطنها وضحي بتفتح عنيها ولسة هتصرخ عبد الرحمن بيحط ايدو على شفايفها بقوة وبيكتم صوتها

عبد الرحمن ايد على بطنهاا وايد على شفايفها بيكتم صوتهاا

عبد الرحمن / دى الحاجة الوحيدة الى مخلياكى عيشة لحد دلوقتى

و عبد الرحمن عيونو على بطن ضحي و ضحي بتترعش من الخووف وبتهز رسها بلااا و عبد الرحمن بيبصلهاا بغضب

و ضحي بتعض ايدو بقوة وبتصرخ وبتبعد عنو و انس بيسمع صوتهاا بيجرى بسرعة على الاوضة و ضحي بتصرخ وبتجرى على انس وبتمسك فى هدومه  بقوة

ضحي / انس هيقتلنى ارجوووك الحقنى هو هو هو

عبد الرحمن / بتقولى اية يا بنتى فهمينى بس انتى عوزة اية

ضحي / لااا لااا هو هيقتلنى هو هو قتل تيم

انس / ضحي اهدى ضحي فوقى

عبد الرحمن / دكتور اتصرف بسرعة البنت بتخطرف

ضحي بتخاف من الدكتور وبتستخبي وره انس

ضحي / لااا ارجووك لااا متخلهوش يقتلونى هيخدو ابنى منى ويقتلونى  انس

و انس بيمسك ضحي من كتفهاا بقوة

انس بصرخة / ضحي كفاية ضحي اهدى

و ضحي بتبصلو بصدمة و انس بيمسح دموعهاا

ضحي / ابووك هو الى قتل تيم وقتل كارماا هو الى قتلهم هو

و عبد الرحمن بيشاور للدكتور والدكتور بيقرب من ضحي وبيديهاا حقنة فى رقبتها و ضحي بتصرخ

الدكتور / متقلقش دى حقنة مهدئ

و ضحي بتعيط وبتمسك فى انس

ضحي / ارجووك صدقنى انس صدقنى

و انس دموعو بتنزل وبيخدها فى حضنو وبيضمها اوى
و عبد الرحمن والدكتور بيخرجو برة و انس بيقاعد على الارض و ضحي فى حضنو وبيبعد شعرها عن عيونها وبيعيط 
و بعد شوية انس بيخرج لوالدو برة

عبد الرحمن / هى عملة اية دلوقتى

انس / انا اسف يا بابا على الى ضحي قالتو بس هى

عبد الرحمن / لا يا ابنى ضحي زى بنتى ومعزتها فى قلبى كبيرة والى حصل معاها ظهور والدهاا واخوها فجاة بعد السنين دى كلها وفجاة يموتو قدمها والى حصل كلو صعب على اى حد و ضحي قوية وهتتخطا كل دة

بعد اسبوع

ضحي فضلت عايشة بالمهدئات و انس مش بيسبها ولا لحظة

محمد و علي مع بعض فى كافية

محمد / المكان دة حلو اوى عرفتو ازااى

علي / يا عمى هو اكل وبحلقة كمان

و محمد بيمسك الفنجان بتاعو وكان هيضربو بية

علي / خلاص اسف احنا فى مكان عام الناس حوليناا

محمد / هباة اجيب كنزة هناا بجد كويس اوى وهادى

علي / احنا جيين هناا نتكلم عن المكان ولا اية

محمد / متتكلم انت الى قولتلى تعال عوزك فى موضوع مهم

علي / من غير عصبية وتفهمنى كويس

محمد / ممنوع انك تقولى انك هتسافر انت فاهم مفيش سفر حالياا وكمان اختك حالتهاا زى ما انت عارف

علي /لاا مش موضوع السفر انا غيرت راى

محمد / طب كويس عقلت يعنى

علي/ الموضوع الى جاى اتكلم معاك فية بيخص اية

محمد / اية

علي / فى عريس جاى لاية

محمد / عريس

علي / هو انا جايبك هنا علشان تتفاجا

محمد / هتتكلم على طول ولا امشى واسيبك

علي / خلاص ماشى زياد طالب ايد اية وقبل ما تتعصب ولا تتكلم زياد مش زى يوسف وانت عارف كدة وهو الوحيد الى يقدر  يحافظ على اية ومالك

و محمد بيتعصب ومبيردش على علي وبيمشى وبيسيبو
و علي بيروح وره بسرعة

علي / محمد محمد استنى بس نتكلم

و محمد بيركب التاكسى بتاعو وبيمشى وموبيل علي بيرن وبتكون ليا

علي / الو ليا اخير ظهرتى

ليا بتعيط

علي / لياا الوووو ليا

ليا / علي ممكن اشوفك دلوقتى لو سمحت

علي / انتى فيين

و ليا بتوصفلو المكان الى هى فية و علي بيركب عربيتو وبيمشى بسرعة

محمد بيروح لزياد البيت و زياد اول ما بيفتح محمد بيضربو بالبكس بقوة

محمد / انت عارف لو قربت من اختى ولا لمحتك بس

زياد. / محمد خلينا نتكلم بهدوء

محمد / مفيش كلام بيناا انت تبعد عن اية انت فاهم

زياد / حاضر وانا لازم احترم كلامك

و محمد بيبصلو اوى وبيمشى و زياد بيقاعد ومدايق اوى وبيفكر

انس بيرجع الفيلاا هو و ضحي بعربية  الاسعاف وبيطلعو ضحي على اوضتها و منة معاهاا و ضحي بتتفزع من نومهاا وبتبص حوليهاا بخوف

منة / ضحي عملة اية انا هنادى انس

ضحي / لاا منة ارجووكى استنى منة انا لازم اهرب من هنا انا لازم اهرب

منة / تهربى لية

ضحي / هيقتلنى وهياخد ابنى منى زى ما قتل تيم

منة / انتى بتقولى اية ازاى انس يعمل كدة

ضحي / لا مش انس هو هو يا منة هو

منة / بتتكلمى عن اية بس انا مش فاهمة طب اهدى خلاص اهدى

ضحي / ساعدينى اهرب من هناا ارجووكى

ليست هناك تعليقات