إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 67🌸

الحلقة   67

انس و ضحي بينزلو من اوضتهم وبيشوفو كريمة بتجهز الفطار  على السفرة

انس / اية الريحة الحلوة دى

كريمة / عملتلك البيض الى انت بتحبو

ضحي / يعنى انا مليش نصيب كدة امشى اناا

كريمة / دة انتى ليكى نصيب الاسد

و ضحي بتضحك اوى
انس / امير لسة نايم

كريمة / نايم اية هو منة صحيو. من بدرى فى الجنينة

انس / وباباا

كريمة / والدك خرج من بدرى

و ضحي بتبص لانس

انس / خرج بدرى كدة

كريمة / مش عرفة مالو ابوك اليومين دول متغير وصحتو فى النازل

انس / ماشى يا دادة جهزى انتى الفطار واحنا هنادى امير ومنة

و ضحي و انس بيخرجو الجنينة
ضحي / والدك واخد موقف منى

انس / انتى عرفة باباا بيحبك قد اية.

ضحي / بس انا

انس / ممكن متفكريش فى الموضوع دة وتفكرى فياا شوية

وبيشوفو امير  ومنة بيتمشو فى الجنينة و انس بيشاور لامير   وبيروحو عليهم

ضحي  / اية النشاط دة كلو

ومنة بتبتسم لضحي
انس/ امير تعال عوزك فى موضوع مهم

و انس بيبص لضحي وبياخد امير وبيمشى و ضحي بتفهم
انو اخد امير علشان تتكلم مع منة

ضحي / خلينا نتمشى انا وانتى شوية

و انس بياخد امير
امير / عاوز اية منى

انس / اية مالك متعصب لية

امير / مش عوزك تكلمنى فى موضوع الشركة تانى يا سيدى انا مش  مبفهمش حااجة فيهاا

انس / يعنى اية اعتمد على الغريب واخوياا ممكن اعتمد علية

امير / يا سيدى نادر معااك وكمان ضحي اهى روح خدهاا

انس / وانت هتفضل صايع طبعاا

امير / لا انا هرجع للفرقة بتعتى فى عرض كويس

انس / انت مش واخد بالك انك دلوقتى راجل متجوز ولازم تشيل مسؤالية

امير / يعنى علشان اكون مسؤال لازم اشتغل فى الشركة

ضحي ومنة بيتمشو مع بعض وبيتكلمو
ضحي / يعنى انتى كمان بتحبية

منة / مش عرفة

ضحي / يا بنتى انتى مش لسة كنتى بتقولى انك بتحسى بلامان معاة

منة / بس خايفة يكون الاحساس دة بسبب الظروف الى اتحطينا فيها

ضحي / فهمكي بس مفيهاش حاجة لو تحولى

منة / انا فعلا بحاول اقرب منو وكمان يعنى احناا

ضحي / فى اية

منة / يعنى امبارح امير بسنى

ضحي / بس

و منة بتبص لضحي اوى بغضب

ضحي / يعنى اقصد ان انتو الاتنين مفيش حاجة بينكو طول الكام يوم الى فاتو

منة / لا طبعاا

ضحي / يعنى مكنتوش بتنامو مع بعض فى نفس الاوضة

منة / كنا بنام بس هو على الكنبة وانا على السرير

و ضحي بتكتم الضحكة
منة / اضحكى اضحكى يا  ضحي

ضحي / لا والله مقصدش بس انا يعنى تقريبا حصل معايا نفس الموقف

ومنة بتضحك

ضحي / انا مش عوزاكى تقلقى ماشى انا متاكدة ان امير هيتفهم

منة / فعلا هو متفهم جدا يعنى مجبرنيش على اى حااجة

ضحي / والله شباب العيلة دى من دهب

منة و ضحي بيبصو لانس و امير
ضحي \شوفى وسيم ازااى

منة / فعلاا شوفى حتى وهو بيتعصب

ضحي / امال لما تشوفية وهو لسة صاحى من النوم يااربى عيونو

منة / عيونو بتكون جميلة فعلاا

ضحي / انتى بتتكلمى عن ميبن

منة / عن امير

ضحي ومنة بيبصو لبعض وبيضحكو اوى  وبيسمعو فجاة صرخة انس ومنة و ضحي و  بيروحو عليهم بسرعة

انس / النهاردة عاوز اشوفك فى الشركة والله يا امير لو منفزتش كلامى

امير / هتعمل اية هتضربنى يعنى

انس / اة هضربك وهكسر دماغك كماان

ضحي ومنة بيقفو بين امير و انس
منة / لاا بلييز امير خلاص

ضحي / انس هتضرب اخوك ولا اية اهدى شوية

انس / ضحي ابعدى من هناا انتى وهى مفيش حد يتدخل بيناا  انا امير فى اى موضوع

امير /  منة  روحى من هناا متتدخليش بيا

ضحي / تصدقو احناا غلطنين فعلاا

ضحي ومنة بيديقو منهم وبيمشو وبيسبوهم
و انس و امير بيبصو لبعض

امير / منة زعلت

انس / ضحي كمان

ضحي ومنة بيدخلو الفيلاا

كريمة / يلاا يا حبيبتى الفطار جاهز

ضحي / مليش نفس يا دادة

منة / شكرا يا دادة عوزة اكل

ضحي ومنة بيقاعدو  مع بعض و انس و امير بيدخلو

كريمة / انت وهو عملتو للبنات لية هاا اتكلمو اصل انا اكتر وحدة عرفاكو

انس / دة كلو بسبب الاستاذ دة خلانى اتعصب عليهاا

امير /  بسببى انا بردو

دادة / هشش اسكت انت وهو خلاص المهم تروحو تصلحوهم يامة قسماا بالله لحرمكو من الاكل انت وهو

انس / هم فيين

و كريمة بتشاور على مكنهم و اميرو  انس بيروحو عليهم
و انس بيقاعد جمب ضحي و ضحي بتبعد شوية عنو
و امير  جمب منة

امير / احم احم

ومنة بتبصلو بغضب وبتبص فى الاتجاة التانى

ضحي / منة تعالى باين ان المكان هاا زحمة شوية

ولسة ضحي هتقف انس بيسحبهاا بقوة من اديهاا وبيخليهاا تقاعد

انس / لو اتحركتى من هناا

امير / ريحة فين انتى كمان

ضحي / اية هتضربنى كمان مش كفاية زعقتلي والكلام الى قلتو  والله حسستنى انى بوقع بينك وبين اخوك

منة / باين كدة ان الخير معاك مش نافع

امير / مين قال انو مش نافع بس

و منة بتبص فى الاتجاة التانى ومش بترد علية

انس / حببتى مقصدش بس الحمار دة كان معصبنى

و امير بيبص لانس بغضب

انس / حببتى اية رايك اعزمك على الغداء

ضحي / يعنى تزعلنى وعلشان تصالحنى تعزمنى على الغداء

انس / منة اية رايك فى حفلة النهاردة نحضرهاا انا وانتى

و منة بتبصلو وبتمشى وبتسيبو وبتطلع على اوضتها
و امير بيبص لانس وكانو بيقولو اعمل اية و انس بيغمزلو انو يروح وراهاا و امير بيروح وره منة بسرعة و ضحي بتشوف

انس وهو بيغمز لامير  ولسة هتقف علشان تمشى انس بيدفعهاا فى حضنو وبتقاعد على رجلوو انس بيمسك اديهاا الاتنين

ضحي / انس سبنى دادة كريمة تشفناا انس

انس / فيهاا اية مراتى وانا حر فيهاا

ضحي / لا ياشيخ دلوقتى مراتك مش كدة ومن شوية بس زعقتلي

انس / انا زعلتك مش كدة

و ضحي بتضم شفايفهاا وبتهز رسهاا بنعم

انس / يا ربى فى حد يزعل الشفايف دى خلينى اصالحهم

ضحي / حقير بس بحبك

و انس بيسحبهاا على الكنبة  جمبو وبيبسهاا من شفايفها
و ضحي بتهرب منو بسرعة وبتخبط فى عبد الرحمن
و ضحي بتبصلو بخجل

عبد الرحمن / انس

وانس بيظبط هدومه وبيروح على والدو بسرعة

ضحي / صباح الخير يا عمو صحتك عاملة اية دلوقتى

عبد الرحمن / الحمد لله يا بنتى

انس / باباا دادة كريمة قالت انك خرجت من بدرى

عبد الرحمن / ظبط نفسك وتعال عوزك فى المكتب

انس / انا جاهز

و ضحي بتبص لانس وبتشاورلو
عبد الرحمن / ظبتى انتى جوزك وخلية يجى ورايااا

و عبد الرحمن بيمشى وبيسبهم
انس/ فى اية

و ضحي بتمسح لانس شفيفوو بتضحك

ضحي / روج هههههههة

انس / قولتلك مبحبش البتاع دة فضحتيناا

و انس بيروح وره والدو على المكتب و امير بيحاول يفتح موضوع مع منة ومفيش فايدة

امير / منة اية رايك نروح نطمن على كريم

منة/ انت عارف انى مقدرش اروح هناك علشان باباا ولا انت قاصد انك

امير / لاا والله مقصدش ابدا انى اجرحك انا بس حاول اعمل اى حاجة علشان ارضيكى

منة / ماشى بس توعدنى انك متتعصبش عليا كدة تانى

امير/ حاضر خلاص مش زعلانة منى

منة / لا خلاص

و امير بيقرب منها وبيمسك اديهاا وبيبوس كف تديهاا
و منة بتبصلو بخجل

امير / انا جعان خلينا ننزل ناكل اية رايك

منة / موفقة طبعاا انا كمان جعت بس كنت عوزة اتكلم معاك فى موضوع

امير/ فى اية

منة / يعنى كانو عوزني  ارجع الفرقة تانى

امير / انا طبعاا مش حابب اجبرك على حااجة بس انا مش حابب انك  ترجعى تانى الفرقة يعنى على الاقل الفترة دى
بس انتى حرة لو حبة مفيش مشكلة

منة / بصراحة انا بمل اوى من البيت حبة ارجع تانى ارقص

و امير بيبصلها بحزن
امير / القرار ليكى

منة / شكرا

امير / شكرا على اية

منة / كان ممكن تمنعنى وانا مكنتش هقدر ارفض طبعاا

امير / ممكن ننزل انا جعاان

ومنة امير بينزلو

فى فيلاا انس

عبد الرحمن وكلهم  على السفرة

انس. / ضحي اية رايك نروح المزرعة كام يوم بما ان يعنى شهر العسل  ضاع

ضحي / حلو طبعاا وناخد منة و امير معانا

و منة بتبص لامير

امير /حلوة اية رايك

منة / مش عرفة يعنى لو ممكن اوكى

امير / اكيد ممكن خلينا نروح معاكو احنا كمان

عبد الرحمن / هكلم الحارس يوضب البيت هنااك

ضحي / عمى تعال معانا يعنى علشان متكنش لوحدك هنا ونكون مع بعض

عبد الرحمن / هههههة لا ياسيتى روحو انتو اتبسطو واناا عندى الشركة

و انس بيقرب من ضحي

انس / هاا شوفى عمك الحاج بيحبك ازااى

ضحي / فعلاا الظاهر انو كان مدايق شوية

عبد الرحمن / متكلو يا بنات انا عارف ولادى ممكن ياكلو السفرة كلهاا ومش هيسبلكو ولا زتونة

والبنات بيضحكو

فى فيلاا اخوات ضحي على الارض والحراس بيجرو عليهم

علي / تيم تييم انت انت كويس

تيم / قولتلك وانت مش بتسمعنى

و علي بيساعد تيم يقف وفى حد بيجرى عليهم والامن بيوقفو بسرعة

علي / سبوة سبوة

زياد / حصل حااجة

علي / لا جت سليمة الحمد لله

الحراسة / لو سمحتو لازم تدخلو حالاا

زياد و علي وتيم بيدخلو الفيلاا و اية مسكة مالك ابنهاا وخايفة اوى

اية / علي

علي / اهدى احنا كويسيين متقلقيش

و اية بتشوف زياد معاهم
اية / زياد

علي / زياد كان معدى بالصدفة مش كدة

و زياد بيبص لعلي باحراج وبيهز راسو و تيم ساكت مبيتكلمش

اية / تيم انت كويس

و تيم بيهز راسو بنعم و اية بتشوف خبطة فى جبين تيم

اية / لازم تحط حاجة على الخبطة دى هتورم خلينى اجبلك تلج

و اية بتبص ل زياد و زياد بيبصلهاا
اية / زياد خلى مالك معاك ثوانى

و زياد بيبتسم اوى لما بيسمع اسم مالك وبيفرح اوى انو هيلمسو  ويخدو فى حضنو وبيخدو من اية بسرعة وبيضمو وبيشم رحتو واية عنيهاا علية وبتهرب بسرعة لما بتحس ان علي وتيم بيبصلهاا اوى

علي / خلينى اخدو عنك

زياد / لو سمحت خلية معاية شوية كمان

علي / اة طبعاا خلية معاك اتفضل اقاعد

تيم / بعد ازنكو

وتيم بيطلع على اوضته

انس بيشرب القهوة مع امير و ضحي ومنة فى الجنينة

انس / امير خلينا نروح الشركة دلوقتى لحد ما هم يجهزو الشنط

امير / الشركة

انس / خمس دقايق وتكون جاهز

و امير بيضغط على اسنانو بغضب
انس / كنت بتقول حاجة امير

امير / لاا ولا حاجة

و انس بياخد ضحي من اديهاا وبيدخل على الفيلاا

انس / مش سمعانى بقول ان انا هروح الشركة وهغير هدومي  يعنى

ضحي/ اة

انس / يعنى تلبسينى تحلقيلى دقنى اى حااجة

ضحي / لاياشيخ

انس / اة دة واجب الزوجة على فكرة

ضحي / ماشى اتفضل قدمي يا زوجى العزيز
 
و انس بيضحك اوى وبيلف دراعو حولين رقبتهاا وبيطلعو

امير / هروح اغير هدومي وهروح الشركة مش هتاخر هثبت وجودى بس

ومنة بتضحك
منة / اوكى

امير / ممكن تيجى تساعدينى

منة / اساعدك فى اية

امير/ اختيار الهدوم يعنى حابب البس على زوقك انتى النهاردة

منة / ولو معجبكش

امير / متاكد انو هيعجبنى

ومنة بتروح مع امير وبتطلعلو هدوم
منة / اية رايك فى دول اللون دة بيكون حلو عليك بس لو مش عجبك

و امير بيقرب عليها وبيمسك ايد منة 
امير / انتى اى حاجة من ايدك جميلة

ومنة بترتبك اوى وبتبعد عنو بسرعة

انس بيبص على ضحي بيشفهاا وقفة على كرسى وبتحاول تجيب  تيشيرت انس بعيد و انس بيروح عليهاا وبيقف ورها وبيحضنهاا من خصرهاا وبيشلها

ضحي / انت بتعمل اية

انس / بساعدك

ضحي / لاياشيخ

و ضحي بتبعد عنو وبترجع تقف على الكرسى وبتجيب التيشرت

ضحي / اتفضل التيشيرت الى انت عوزو

و ضحي بتروح تقف قدم المراياا وبتحط كريم على بشرتهاا
و انس بيقف ورها وبيبعد شعرهاا عن رقبتهاا وبيبسها من رقبتها و ضحي بتغير اوى وبتضحك و انس بيمسكهاا من خصرهاا

ضحي / انت عاوز اية بالظبط

انس / انا كلمتك

ضحي / لا ياشيخ بجد فعلاا انا هديك لقب المتحرش الرسمى

و انس بيضحك اوى
انس / متحرش كمان

و انس بيمسك ضحي من خصرهاا بيزغزغهااا و ضحي بتضحك اوى 💑

امير مستني انس تحت و انس بينزل
امير / اتاخرت دة كلو لية

انس / اسف على التاخير سيتك اتفضل قدمي هات المفتاح
انا الى هسوق

امير / نسيت المفتاح فوق

و امير بيطلع على اوضته ولسة هيدخل وبيسمع منة بتكلم كريم فى التلفون

منة / يعنى احنا مسافرين النهاردة كنت محتاجة يعنى فلوس

كريم / نص ساعة ويكون اتحول فى حسابك المبلغ الى انتى عوزاة

منة / ربنا يخليك ليا ياروحى

ومنة بتفرح ولسة بتبص ورها بتشوف امير
منة / انت نسيت حاجة ولا اية

امير / اية الى انتى بتعملية دة

منة / انا

امير / انتى ازااى تطلبى فلوس من اخوكى

منة / انا يعنى كنت محتاجة شوية حاجات

امير / ولية مطلبتيش منى

منة / واطلب منك انت لية انا مش متعودة انى اخد حاجة من حد

و امير بعصبية ييطلع المحفظة بتعتو وبيطلع بطاقة البنك بتعتو

امير / انتى مسؤالة منى انا وبس انتى فاهمة انا جوزك

و امير بيحطلهاا البطاقة قدمها وبيخرج وكان هيخبط فى ضحي

ضحي / امير انت لسة هناا انس خرج من شوية

امير / ضحي لو سمحتى ممكن تخرجى مع منة وتشوفيهاا هى محتاجة اية

ضحي / حاضر

و امير بيمشى و ضحي بتدخل لمنة

امير فى المكتب و انس بيدخل المكتب
انس / اية تحب اغيرلك القهوة سيتك

امير / انس انا مليش فى شغل المكاتب دة ابدا مش مودى خالص

انس/ هنتكلم فى الموضوع دة بعدين لما نرجع

و امير بيبص فى الساعة
انس / خد الملف دة سلمو للحسابات وروح على موقع البناء تابع الشغل هنااك

امير / يعنى مصر تبهدلنى معااك مش كدة

انس / بالظبط كدة

و امير بياخد الملف بعصبية وبيخرج وبيدخل نادر

نادر / انس الاجتماع جاهز بس انت لازم تقراء الملف دة

انس / تعال تعال انا مرتب كل حااجة

انس و نادر لسة هيخرجو وبيشوفو سالى وقفة قدمهم

انس / سالى

نادر / انا هستنك فى اوضة الاجتماعات

انس / انتى اية الى جابك هناا تانى

سالى / فى حد يقول لام ابنو كدة انا اول ما عرفت من الدكتور  ان الى فى بطنى والد قلت لازم اجى اقولك

انس / انتى عوزة تجننينى

سالى / متخفش انا عرفة انك خايف من والدك بس صدقنى هو  مش هيعرف اى حاجة غير لما تشرحلو انت بنفسك

انس / سالى انتى مش طبيعية ابدا

سالى / حبى ليك هو الى حب مش طبيعى

انس / ماشى يا سالى ممكن تروحى دلوقتى انا مشغوول

و سالى بتبتسم اوى
سالى/ هستنك النهاردة اة وكمان انا اتطلقت من طارق خلاص  وميقدرش يهددنا باى حااجة انا نهيت كل حااجة معاة

انس / ماشى ماشى يلاا روحى دلوقتى

ليست هناك تعليقات