إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 66🌸

الحلقة    66

انس / ضحي يلاا الوقت اتاخر

منة / ضحي خليكى معايا فى حاجات عوزة اتكلم معاكى

انس / امير خد مراتك بعيد

و انس بياخد ضحي من اديهاا وبيطلع و ضحي بتشاور لمنة بااى وبتشاورلهاا بكرة هيتكلمو

و انس بياخد ضحي على الاوضة و بيقفل  الباب

انس / اخيراا لوحدناا

ضحي / انت اية الى عملتو دة مع منة اكيد زعلت

انس / وهى هتزعل لية

ضحي / حبيبى منة حاسة نفسهاا لسة غريبة عن البيت ومتنساش ان امير  بالنسبة ليهاا زوج بلاكراة

انس/ تفتكرى زعلت

ضحي / مش عرفة بس بكرة هتكلم معاهاا

انس / ممكن تسيبك من منة دلوقتى وتفضى لجوزك شوية

ضحي/ يعنى انا ليا مين غيرك

انس / اية رايك نسافر تانى احاازة

ضحي / اة انت مقلتليش المشكلة الى مع الضرايب

انس / طلعت فركش كان مجرد شكوة متقدما عليناا بس كل اورقنا مظبوطة جدا

ضحي / الحمد لله بس لازم نعرف ميين وره البلاغ دة

انس / صالح و  نادر بيفتشو وره الموضوع متقلقيش

و انس بيروح يغير هدومه

ضحي/ تفتكر يكون ميين يعنى مش شاكك فى حد

انس / ابدا انتى عرفة شغلناا ملناش اعداء غير المنافسين وكلهم  ناس محترميين زى جاسر الفايز وغيرة يعني

ضحي / فعلاا عندك حق بس حاجة غريبة اصلو اكيد مش بلاغ عادى لان لو بلاغ عادى كانو اتاكدو منو قبل ما يجو الشركة ويعملو قلق كدة

انس / ممكن تسيبك من الشغل وتغيري هدومك وتيجى هناا باة

ضحي / بس انا حاسة ان الموضوع دة فى حاجة مش طبيعية

و انس بيفكر فى كلام ضحي و ضحي بتروح تنام جمبو
ضحي / سرحان فى اية

و انس بيسحبهاا فى حضنو
انس / يعنى هكون سرحان فى اية وانتى جمبى بس

ضحي / لاياشيخ

انس/ انتى تعرفى ان انا النهاردة مشفتكيش لمدة ٦ ساعات

ضحي / ٦ ساعات

انس / وكانهم ٦ سنين بالنسبة لياا

و انس بيحضنهاا اوى و ضحي بتنام على صدرو و انس ضممها

ضحي / انس

انس / ياروح انس

ضحي/ والدك مش عرفة حاسة انو مدايق منى

انس / لية بتقولى كدة

ضحي / لما اتصلت بيه النهاردة علشان اسلم علية كان بيكلمنى برسمية اوى مش عرفة بالظبط بس يعنى

انس / يمكن كان فى اجتماع او كان طالع الطيارة
فمعرفش يتكلم

ضحي / ولية السفر الفجاة دة

انس / ياسيتى ممكن تهتمى بيا انا جوزك وبس

ضحي / لية وهو انا مش مهتمية بيك

انس / تق تق

ضحي / لا يا

و انس بيبسهاا من شفايفهاا وبيلفهاا فى حضنو للاتجاة التانى 💏💏

منة و امير فى الاوضة

منة / لا انت نام على السرير علشان ايدك لازم ترتاح

امير/ لا مينفعش الكنبة مش مريحة هتتعبى انتى نامى على السرير

و منة بتبص للسرير وبترجع تبص لامير

منة / السرير كبير خلينا احنا الاتنين ننام علية

امير / انتى متاكدة

منة/ انت الطرف دة وانا الطرف دة

امير / احم اة مااشى تصبحى على خيير متقلقيش مش بتقلب باليل كتير

منة/ اوكى

وبينامو هم الاتنين مع بعض و امير بيبصلها وهى جمبو ومنة بتبصلو

منة / يلاا نام

امير / تصبحى على خيير خليكى مطمنة ماشى

و منة بتهز رسها بتوتر وبتنام وبتبص لامير  و امير بيبصلهاا


انس بيفتح عنية على صوت موبيل ضحي وبيبص للساعة
وبتكون ٣  الفجر و ضحي بتفتح عنيهاا

انس / مين الى بيتصل دلوقتى

و ضحي بتشوف الموبيل وبتستغرب اوى وبتبص لانس

انس / فى اية

ضحي / دة مصطفي

انس / مصطفي وهو بيتصل بيكى لية وكمان فى الوقت دة

ضحي / خلينى ارد وانا اعرف

و ضحي بترد على مصطفي

ضحي / الو مصطفي

و مصطفي  فى البار فى نادى ليلى وباين علية سكران وتعبان

مصطفي / انا بحبك يا ضحي

و ضحي بتبص لانس و بتوتر و انس بياخد منها الموبيل

مصطفي / ضحي ارجووكى هو مش هيقدر يسعدك ابعدى عنو ضحي انا بحبك

انس / انت فين يا حيوان وانا هاجى اعرفك مقامك

مصطفي/ انت تعال انا انا مستنينك من زماان انا هفضحك انا هقولهاا على سالى انا هقولهاا انك متستهلش شعرة منهاا

و انس بيبص لضحي بغضب وبيقفل التلفون

ضحي / انس انت رايح فين

انس / هروح ادور علية واعلمو الادب

وضحي بتروح علية بسرعة

ضحي / حبيبى ارجووك لاا باين اصلاا من كلامو انو سكران انس  ارجوك لاا

و انس بيغير هدومه و ضحي بتحاول تمنعو وبيصرخ عليهاا

انس / ضحي خلاص انا مش هسيبو ابدا

وبيدخل عبد الرحمن الاوضة

عبد الرحمن / فى اية حتى فى وقت النوم

ضحي/ عمى احنا اسفيين بس

عبد الرحمن / نفسى اشوف يوم واحد من غير مشاكل وحشنى اياام زمان من غير ضرب وخبط وصريخ ممكن احس بهدوء شوية

انس /حاضر ياباابا احنا اسفين

و عبد الرحمن بيمشى و ضحي بتقاعد  على طرف السرير مديقة اوى و انس بيقاعد جمبهاا

ضحي / انا السبب شقلبت حيتكو من اليوم الى دخلت فية حياتك و

انس / واناا اتغيرت يا ضحي من اليوم الى دخلتى فى حياتى وانتى غيرتينى بقيت انسان تانى عرفت يعنى اية حب بجد مش حب مزيف مش حب باغراض تانية يعنى اية حب من غير مقابل

و انس بيضم ضحي لصدرو

فى الصباح

علي بيجرى وره تيم بسرعة برة الفيلاا

علي / تيم استنى انا اسف ماشى خليك معاانا انت ازااى هتروح وتسبنا

تيم / انتو مش فهمين حاجة وجودى هناا خطر عليكو
وعلياا

علي / انت لية بتقول كدة مايكل دة ميقدرش يقرب من هناا

تيم / مايكل مستحيل هيازينى

علي / طب انت خايف من اية

تيم / مقدرش اقولك مستحيل ادخلك فى الدوامة دى ابدا

وفجاة بيسمعو ضرب رصااص و علي بيحضن تيم وبيترمو على الارض

ليست هناك تعليقات