إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 61🌸

الحلقة    61

انس / لاا لاا نادر حسابك معايا انا

نادر / هى ليلة فى العمر لازم تتبسط وفرفش يا مدير هههههههة

محمد و ضحي ومنة بيوصلو النادى و ضحي لسة هتدخل

محمد / ريحة فيين انتى فكرة دخلة نادى عادى

و محمد بيقرب منة وضحي عليه وبيخدهم وبيدخلو جوة النادى

محمد / اهو مجوش يعنى اكيد لغو الحفلة بنعتهم يلاا اخرجو

ضحي / استنى شوية

و انس بيحاول ياخد الجاكيد من الراقصة والراقصة مبسوطة
اوى وبتضحك وبتسحب انس عليهاا اكتر و ضحي بتشوف انس وفى حضنو الراقصة و منة بتشوف امير ماسك خصر الراقصة التانية وبيرقص معاهاا

و ضحي دموعها بتنزل  ولسة ضحي هتخرج بتقف مكنهاا وبتروح على المسرح قدم انس

انس / ضحي

ضحي / مدام دة الى بيملا عينك.

و ضحي بتقلع البلطو بتعهاا وبتكون لبسة فستان قصير من غير اكمام  ولسة بتتحرك علشان ترقص و انس بياخد البلطو بتعهاا وبيسحبهاا  من اديهاا بسرعة وبقوة برة النادى الليلى

و امير بيشوف منة وبيدايق اوى ومنة بتمشى و امير بيروح ورها بسرعة

ضحي / ابعد ايدك عنى ابعد ايدك

و انس بيبصلها اوى بغضب
انس / انتى اية الى عملتية دة

ضحي / اية مش هو دة الى بيعجبك يا استاذ اة ما انا نسيت ان دة طبعك من سالى لرقصات

و انس بيبصلهاا بغضب ولسة هيصرخ عليها فى شاب كان داخل النادى  بيبص لضحي اوى

الشاب / بنت صرووخ

و انس بيهجم علية وبيضربو بالبكس بقوة و ضحي بتصرخ
و محمد بيبعد انس عن الشاب دة

محمد / انس خلاص مش هو المكان الى هتتحسبو فية

انس / اركبى يا هانم

ضحي / لا انا جيت من غيرك وهرجع من غيرك

و انس بيمسك اديهاا بقوة وبيركبهاا العربية بغضب

علي / ضحي استنى

و انس مبيردش على حد وبياخد ضحي وبيمشى  وبيخدهاا على هضبة المقطم وبينزل من العربية وبيقف على  طرف الهاوية و ضحي بتنزل وبتقف بعيد عنو وبتعيط

انس بصرخة / انتى بتعيطي لية دلوقتى

و ضحي بتعيط اكتر ومبتتكلمش

انس / عمرك ما هتنسى ابدا الى كان بينى وبين سالى

ضحي / عندك حق

انس / والحل اية

و ضحي بتبصلو اوى ودموعها مليين عنيهاا
انس / انتى تعرفى المشكلة فيين

و ضحي بتخبى عيونها فى الاتجاة التانى

انس / المشكلة ان انتى معندكيش ثقة فياا ابدا وللاسف مدام الثقة  معدومة بيناا يباة مش هنقدر نكمل مع بعض

ضحي / ودة راى كمان

و انس بيحاول يسيطر على نفسو

انس / يباة كويس اننا اتفقنا على حاجة معينة

و ضحي بتقلع الخاتم بتعهاا

ضحي / يباة دة ملهوش لازمة معاياا دة يخصك انت

و ضحي بتروح تحط الخاتم فى ايد انس وبتروح على العربية وبتركبها و انس بيبص للخاتم اوى وبيبص لضحي وهى فى العربية  وبيروح يركب العربية وبيمشو

امير بيوصل منة على البيت
امير / انتى مش عوزة تقولى حااجة

منة / انا لا ابدا مش من حقى انى اعتب عليك او احسبك تصبح على خير

امير / استنى يعنى اية

منة / عادى يعنى انت ممكن تكمل حياتك الى انت اخترتهاا كفاية  انك متخلتش عنى وانا مش عرفة اقولك اية حد غيرك  كان راح ولا سال فياا وسبني زى ما اناا فاكيد مش هعقبك على حااجة  انا المذنبة فيهاا

و امير بيبصلها اوى بحزن

منة / تصبح على خير  بكرة هيكون طويل شوية

ومنة بتدخل الفيلاا وتيم  و علي و محمد بيقفو بسرعة لما بيشوفو منة

علي / ضحي كانت معاكى

منة  / لاا

و اية فى اوضتها بتحس بالم وبتحاول ترتاح على السرير
وبتتالم اوى وبتصرخ وبتنادى على محمد و  ضحي
ومفيش حد بيسمعهاا

منة / بعد ازنكو انا هطلع الاوضة

ومنة بتطلع  وبتسمع صوت اية بتصرخ و بتجرى على اية

اية / منة الحقينى ااااة انا هموووت ضحي فين ضحي

و منة بتجرى على برة بسرعة
منة / اية اية تعباانة بسرعة اطلبو الاسعاف بسرعة

والكل بيجرى على فوق بسرعة
محمد / اية

و اية بتبكى اوى ومسكة بطنهاا
محمد / تيم كلم الاسعاف بسرعة بسرعة

اية / ضحي فين ضحي

انس بيوصل ضحي الفيلاا و ضحي بتنزل من غير حتى
ما تبصلو

انس / خلى بالك من نفسك

ضحي / وانت كمان

و ضحي لسة هتدخل الفيلاا وبتشوف اسعاف بتدخل وبتخاف اوى  وبتبص لعربية الاسعاف و انس بيخرج من العربية  وبيشوفو اية محمد شيلها

ضحي / اية

و ضحي بتجرى عليهاا والمسعفيين بيخدو اية على الاسعاف بسرعة

اية / ضحي

ضحي / حببتى انا انا معااكى

انس / ضحي اركبى يلااا هنروح وراهااا

و ضحي بتروح تركب مع انس و محمد و علي وبيروحو وره عربية الاسعاف

سالى فى كفترية مستنية   وبيدخل مصطفي الكفترية

سالى / نفسى اسمع منك خبر كويس

مصطفي / الى احنا عوزينو تم

سالى / ازااى

مصطفي / انا شفتهم بعينى ضحي بتحط الدبلة فى ايد انس

سالى / انت متاكد يعنى هى شافت الظرف

مصطفي / شفتو او مشفتهوش المهم انهاا عرفتو على حققتو وبس

سالى / انا لازم امشى

مصطفي/ ريحة فيين

سالى / فى حاجات تانية لازم ارتبهاا خلاص انس هيرجعلى

وسالى بتمشى وبتسيب مصطفي

فى المستشفى  الكل مستني  قدم  العمليات و انس  فى الجنينة وماسك فى ايدو خاتم ضحي وبيفتكر اللحظات الى كانت بينهم  وهم بيلعبو فى التلج و امير بيتصل بانس

امير / انس انت فيين باباا متعصب وبيسال عليك

انس / انا جاى

انس بيقفل التلفون و علي بيروح على انس

انس / اية عملة اية

علي / والدت الظاهر انو مستعجل بس الدكتور بيقول انو هيكون كويس

انس / حمدالله على سلمتهاا انا لازم امشى

علي / انس انت

انس / لازم امشى و ضحي هتقولكو على كل حاجة

و انس بيروح على عربيتو وبيمشى

فى فيلاا انس فى صحافة والتلفزيون قدم الفيلاا وعمال كتير بيشتغلو فى الفيلاا

عبد الرحمن  / الاستاذ لسة مظهرش

امير / باباا زمانو جاى

عبد الرحمن / يعنى فى عريس يختفى يوم فرحو بالشكل دة

امير / اهو وصل

وبيدخل انس الفيلااا
انس / صباح الخير

عبد الرحمن / كنت فين دة كلو يا استاذ

انس / باباا ارجوك انا تعبان ومش قادر اتكلم دلوقتى هطلع اوضتي

عبد الرحمن /  لسة العمال شغلين فيهاا

انس / دادة كريمة دااادة

و كريمة بتخرج من المطبخ بسرعة

انس / خلى العمال يسيبو اوضتي زى ما هى مش عاوز حاجة فيهم تتغير

عبد الرحمن / افهم من كدة اية

انس / مفيش فرح انا و ضحي انفصلناا

عبد الرحمن / يعنى اية انفصلتو يعنى

انس / يعنى انفصلنا مفيش حاجة اسمهاا ضحي و انس خلاص

و انس بيروح على اوضة المكتب ولسة امير هيروح وره

عبد الرحمن / امير استنى انت

و عبد الرحمن بيروح لانس

ضحي  مع اية فى الاوضة و اية بنفتح عنيهاا

اية / ابنى

ضحي / حمدالله على سلمتك يا حببتى

اية / ضحي ابنى فيين ابنى حصلو حاجة

ضحي / اهدى ياروحى هو كويس بس الدكتور فضل انو يفضل  فى الحضانة يومين لانو ضعيف شوية

علي و محمد بيدخلو

علي / اية هو شبهى اناا مش كدة

محمد / وهيشبهك انت لية انا خالو

و اية بتالم

ضحي / بس باة انت هو كفاية مش وقت خناق

محمد / انادى الدكتور

اية / لاا انا بخيير بس انتو لازم تروحو دلوقتى مفيش وقت
كدة هتتاخرى ولسة شعرك مجهزش

علي / تيم راح اخد منة ووراحت تجهز

ضحي / لاا اصل احناا

اية / محمد

اية بتمد اديهاا لمحمد و محمد بيظبطلها ضهرهاا وبتقاعد وبتبص لضحي

ضحي / ياريت مفيش حد يسالنى

علي / ضحي لو بخصوص ليلة امبارح انس مكنش يعرف اى حاجة  واتفاجا بيهم وهو

ضحي/ خلاص مبقاش ينفع الكلام احنا قررنا خلاص وانفصلنا

محمد / ميين الى قررو

ضحي / اناو انس

محمد / واحناا اية خلاص مبقاش لينا لازمة فى حياتك
هتجوز لاا مش هتجوز لا هتجوز وهسافرلو انجلترا وفرحى كمان يومين ودلوقتى لااا مش هتجوز انا قررت

ضحي/ محمد

محمد / محمد اية باة كفاية انا ساكت طول المدة دى ومش عاوز اتكلم  علشان واثق فيكى واتنازلت عن حاجات كتيير وبقول  انك كبرتى وعرفة انتى بتعملى اية بس للاسف طلعتى غبية وهتضيعى نفسك بايدك

و اية بتمسك ايد ضحي
اية / انا السبب مش كدة يارتنى مكنت قولتلك على الحفلة

و ضحي بتعيط

ضحي / مبقاش ينفع الكلام خلاص ربنا مش كتبلنا نكمل مع بعض  اية المشكلة يعنى حياتى مش هتقف لحد هناا هكمل حياتى

علي / هتقدرى

و ضحي بتبص علي اوى
ضحي / بس هحاول

انس فى اوضته قاعد وقدمه فنجان القهوة و امير بيدخل 
و انس بيبصلو وبيبتسم اوى وبيروح علية وبيظبطلو البيبيونة

انس / مبرووك

امير / لية بيحصل معانا كدة

انس/ علشان ربنا كتبلنا الافضل ومنة الافضل ليك خليك جمبهاا انا عارف انكو هتتعبو اوى بس لازم تحولو

انس / ولية انت و ضحي محاولتوش تانى لية يا انس

انس / مين الى قلك اننا محاولناش حاولناا بس بردو بنوصل
لطريق مسدود تانى

امير / يعنى الحب دة كلو بينتهى بالشكل دة

انس / امير انا لو هتمنى اولاد هتمنى انهم يكونو من ضحي

امير / انا مش فاهم حاجة

و انس بيطبطب على كتفو بحنية
انس / بلاش تفهم احسن يلاا يا عريس علشان تروح تجيب عروستك

امير /وانت مش هتيجى معاياا

انس / ازااى يعنى اكيد جاى معااك يلاا

و انس بياخد جاكيد البدلة بتعتو وبينزل مع امير  واصدقاء امير وخالد صحبه مستنينو والكل مبسووط اوى و عبد الرحمن واقف وامير  بيروح علية وبيحضنو

عبد الرحمن / مبرووك يا ابنى

و عبد الرحمن بيبص لانس اوى و انس واقف بعيد

منة فى  الفندق بتظبط نفسهاا والدموع فى عنيهاا و ضحي بتتصل بمنة

منة / ضحي انتى فيين انا خايفة

ضحي / منة اهدى فى اية انا علي فى الطريق

و منة بتبكى
منة / حاسة انى يتيمة ومليش حد ضحي متسبنيش لوحدى ارجووكى

ضحي/ تيم فيين

منة / واقف قدم الباب بس اناا

ضحي / منة اهدى خالص انا دقيقتان واكون عندك ماشى

البنت بتاعت الميكاب / اهدى يا عروسة احنا مش هنلحق نخلص

منة / اووف مش عوزة حااجة

ومنة بتنهاار من البكااء وبتحس بايد بتملس على شعرهاا بحنية  وبترفع عيونها بتشوف كريم اخوهاا 

منة / كريم

جان / باة فى عروسة تعيط كدة يوم فرحهاا

ومنة بتترمى فى حضنو وبتنهاار من البكااء
منة / كريم اخوياااا

وكريم بيضمهاا اوى
كريم / هششش اهدى خلاص يلاا لازم تجهزى العريس على وصول

منة / انت مش هتسبنى

كريم / لاا انا جمبك ماشى

فى الليل امير وخالد و انس بيخبطو على  منة  وكريم بيفتح الباب و امير بيرجع خطوتين لوره و كريم بيقرب على امير وبيمسكو من الجاكيد بقوة

كريم / لو زعلتهاا او بس دايقتهاا هخلص عليك انت فاهم

و امير بيهز راسو بنعم بخوف  وكريم بيظبط هدوم امير تانى
و كريم بيبص للاوضة  وبتخرج منة  بالفستان الابيض
و امير واقف مكانو ومبيتحركش

خالد / امير قول حااجة

امير / انتى حلوة اوى

خالد / ياريتك ما قلت حااجة

كريم / يلاا خد عرستك

و امير بيمد ايدو لمنة ومنة بتبص لكريم و بيهز راسو بنعم
ومنة بتخرج مع امير

وبتظهر قطعة التلج الى بنظرة منهاا بتدوب عشقهااانس بيشوف ضحي لبسة فستان بينج قصير وعيونهم بتتقابل

علي/ ضحي يلاا

و ضحي بتهرب من عيون انس وبتخرج هى و علي و انس بيقف مكانو ومش بيتحرك وعيونو عليهاا و ضحي بتوقف منة هى و امير قبل ما يركبو العربية

ضحي والدموع فى عنيها / انا بتمنالكو انكو تعيشو حياة سعيدة مع بعض

منة / انتى هتروحى فين

ضحي / مش هقدر سمحونى انا لازم اروح

منة / انتى وعدتينى انك هتكونى جمبى

ضحي / غصب عنى مش هقدر سمحينى وكمان امير وكريم معاكى عوزة اية تانى

منة / شكرا يا ضحي على كل حاجة

انس واقف وره ضحي وبيحاول يسيطر على مشاعرو
واحساس جوة بيقولو انو يخطفهاا بعيد عن العالم عن الظروف عن كل حااجة فرقتهم

و ضحي لسة هتلف وره علشان تروح بتخبط فى انس و انس بيلحقهاا وبيمسكهاا من خصرهاا بسرعة و ضحي بتبعد عنو وبتهرب  بسرعة و علي بيخدها وبيروحو

ليست هناك تعليقات