إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 60🌸

الحلقة    60

فى مصر

امير بيروح الفيلا لمنة وبيشوف علي وبيقاعدو مع بعض

امير / انا جاى اخد منة لو سمحت ممكن تشفها

علي / اسف

امير / نعم

علي/ اة معندناش بنات يخرجو مع حد غريب

ومنة بتنزل هى و اية وبيسمعو علي وبيبصو لبعض اوى

علي / اية اة معندناش بنات تخرج برة البيت قبل الفرح

امير / يعنى اية

علي / يعنى اية خدى منة واطلعو فوق يلااا

اية / علي متزودهاش

علي / احم احم

و علي بيبص لاية و اية بتبتسم وبتاخد منة
منة / بس

اية / تعالى تعالى

امير /منة ريحة فيين لازم نروح نشوف الفستان

و منة لسة هتتحرك
اية / لا انا هاخد منة وهنروح احناا ممنوع تخرجو مع بعض قبل الفرح ولا حتى تشوف الفستاان دى عادات عندناا ومنة دلوقتى مننا

امير / و ضحي و انس الى مع بعض فى بلد تانية

علي / والله لو عندك مانع اتصل باخوك وقولو انت

امير / يعنى انتى هتسمعى كلامهم ومش هتيجى معاياا

و منة بتبص علي اية

منة / والله هم اخواتى وهم الى مسؤوليين عنى حالياا

و امير بيتعصب وبيمشى و اية و علي بيضحكو

منة / دة زعل

اية / لا متغاظ بس عادى

علي / جهزو نفسكو خلونا نروح نجيب الى ناقص

ضحي بتنزل الرسبشن وقلقانة اوى وبتسال على انس لو سايب خبر  والرسبشن معندهمش اى معلومات عنه و ضحي بتقلق اوى وبتخرج من الفندق وبتدور حوليهاا والتلج مخبى كل  ملامح المكاان وبتحس بالبرد والخوف

انس / ضحي

و ضحي بتبص ورها بسرعة وبتشوف انس واقف  وبتجرى علية وبتحضنو اوى ودموعهاا بتنزل و انس بيخاف اوى عليها وبيضمها اوى و بيمسح دموعهاا وبيبعد خصلات شعرهاا عن عيونها وبيرفع عيونهاا فى عيونو

انس / ضحي فى اية انتى كويسة ضحي

و ضحي بترجع تحضنو اوى
ضحي / كنت خايفة اوى انت

و انس بيبوس كف اديهاا
انس / كنت بجبلك دة

و ضحي بتشوف انس ماسك بوكية ورد احمر و ضحي بتتعصب وبتاخد الورد وبترمية بعييد ومتعصبة اوى

ضحي / مين قالك ان انا عوزة ورد انا انا

انس / هشششش خلاص اهدى

ضحي / على الاقل كنت سبت خبر او رد علياا طمنى عليك

و ضحي بتبص على الورد على الارض وبتشوف علبة صغيرة كانت داخل الورد ضحي و  بتبص لانس وبتروح على الورد وبتخدو وبتاخد العلبة وبتفتحهاا وبتشوف جواهاا سلسلة فية فلب كبير وبتفتحو وبيكون جواة صورتهاا هى انس
و ضحي بتبص لانس

فى مصر

محمد واقف على الطريق وبيبص فى الساعة ومستني وبعد دقايق بتوصل كنزة

محمد / كنزة خوفتينى عليكى فى اية انتى كويسة

كنزة / عوزة اعرف انت بتحبنى ولا لاا

محمد / كنزة انتى عرفة اجابة السؤال دة كويس انتى قلقتينى

كنزة / يباة دلوقتى نروح على اول مازون ونتجوز حالاا

و محمد بيقاعد على طرف العربية وبيتنهد

كنزة / انت مبتتكلمش لية

محمد / عوزانى اقول اية

كنزة / اكيد مش هو دة الرد الى انا منتظراة منك وعلى العموم  انا فهمت خلاص شكرا سلام

و محمد بيوقفهاا
محمد / كنزة ممكن تهدى ونتكلم بهدوء وتفهمينى فى اية بالظبط

كنزة / فى اية انت لسة بتسال كمان

محمد / كنزة

كنزة / الزفت الى اسمو سمير دة جاى بكرة

و محمد بيبص لكنزة اوى

كنزة / بابا بلغو انى رفضة وهدد بابا وماما انو هيمنعهم من السفر وطبعا باابا ميقدرش فقال يضحى بيا انا بنتو يضحى بياا انا علشان الوظيفة  والمركز العالى والفلوس الى بالدولار

وكزة بتعيط

محمد / خلينا نروح

و محمد بيركب كنزة العربية و بيتحرك بالعربية

محمد / لازم اتكلم مع والدك انا متاكد انى هقنعو بس انتى اهدى

كنزة / وقف العربية

و محمد ماشى بالعربية
كنزة / قولتلك وقف العربية حاالاا

و محمد بيوقف العربية وكنزة لسة هتنزل
محمد / كنزة

كنزة / ارجووك متجيش وراياا ارجووك

وكنزة بتنزل من العربية ومحمد بيروح عليهاا وبيمسك اديهاا
محمد / انتى ريحة فيين

كنزة / انا كنت مفكرة انك لما تعرف هتتمسك بيا ومش هتسبنى  بس للاسف انت

محمد / انتى عوزة اية اة سهل جدا ان اخدك من ايدك واكتب كتابى عليكى  ويكون كل حااجة انتهت بس انا عوزك قدم الناس وبموافقة والدك ووالدتك

كنزة / الى زيك دوول راحو من زماان اوى اسلوبك دة هيضيعنى  من ايدك صدقنى

محمد / لا ربنا مستحيل يتخلا عناا

كنزة / ماشى يا محمد انا هعمل كل الى تقول علية

وكنزة بتركب العربية و محمد بيخدهاا وبيروحو بيت كنزة

انس بيدخل الاوضة  وبيشوف ضحي بفستان ابيض طويل وضمة شعرهاا كلو فى اتجاة واحد و انس بيبصلهاا اوى

ضحي / اية رايك حلو

انس / انا مستني برة

و ضحي بتروح علية بسرعة

ضحي / حبيبى فى اية لو الفستان مش عجبك ممكن اغيرو

انس /يعنى مش بيكفى انتى وقفة بالجمال دة قدمي وبتقوليلى حبيبى خلينى اقف برة  انا مضمنش نفسى

و ضحي بتبصلو وبتضحك
انس / طلعة حلوة

ضحي / حلوة بس

و انس بيقرب منهاا وبيمسك اديهاا
انس / طلعة زي حبة التلج الى بتنزل على جبينى فى ليل حارق

و ضحي بتبص للارض بخجل و انس بيبسهاا من خدهاا
ضحي / هنتاخر على الحفلة

انس / اية رايك خلينى انا وانتى هناا وهعملك احلاا حفلة

ضحي / لا ياشيخ اتفضل قدمي دى اخر ساعات لينا هناا قبل ما نسافر

و انس و ضحي بينزلو حفلة الفندق عملهاا وبيكونو مبسوطين اوى

ضحي / نسيت الشال بتاعى هروح اجيبو من الاوضة

انس / استنى جاى معاكى

ولسة انس هيتحرك وبيوقفوة شركائو وبيتكلمو معاة
و ضحي بتشاور انس انها هتروح هى تجيب الشال و انس عيونو  عليها لان الفندق زحمة جدا بسبب قفل الطرق و ضحي لسة هتركب الاسنسير علشان تطلع  وبيركب معاهاا واحد وبيبصلهاا اوى و ضحي بتقلق اوى

ولسة الاسنسير هيقفل بتشوف ايد بتوقف باب الاسنسير وبيكون انس وبيروح عليهاا و ضحي بتتنهد اوى و انس بيلف دراعو حوليهاا و ضحي بتتمسك بية اوى و ضحي بتبص للشخص الى راكب معاهم وباين علية انو ارتبك لما شاف انس

اية بتروح بيت زياد فى مكان شعبى  وبتتردد اوى انهاا تطلع لزياد وبتقابلهاا وحدة نزلة على السلم

البنت / انتى بتدورى على حد هناا

اية / اة زياد

البنت بتبص لاية اوى من فوق لتحت
البنت / انتى ميين

و اية بتبصلها باستغراب
البنت / اصلو شاب عزابى وعايش لوحدو

اية / اناا اناا

البنت / انتى مراتو يعنى هو متجوز والله انا قلت لفاطمة كدة اكيد متجوز علشاان مش بيبص لاى بنت فى الحاارة كنا فكرينو  عازب يعنى

اية / ممكن اعرف شقتو فيين لو سمحتى

البنت / هى الشقة دى

و اية بتروح وبتخبط على الشقة وبتشوف الباب مفتوح
و بتقف على الباب وبتبص للشقة اوى ومتبهدلة اوى

اية / زياد

ومفيش حد بيرد عليهاا وبتدخل وحاسة بخوف وبتبص يمين شمال

اية / فى حد هنااا زياد

وبتدخل وبتشوف زياد نايم على كنبة وباين علية التعب وخاسس اوى

اية / زياد

و زياد بيفتح عنية وبيشوف اية وبيتخض وبيقف بسرعة ولفف حولية  شال كبير

زياد / اية انتى

و اية مكسوفة ومش عرفة تقولو اية

زياد / انتى بخيير الوالد حصلو حااجة انتى كويسة يعنى

اية/ احنا بخيير بس حبيت اجى اطمن عليك انت باين عليك تعبان

زياد / يعنى اخت برد شوية اتفضلى اتفضلى  معلشى البيت مبهدل

و زياد بيحاول يظبط المكان شوية
اية / انا دخلت علشان الباب كان مفتوح

زياد / اة عم جابر كان بيسيبو مفتوح علشان بيجى يطمن عليا  من وقت للتانى

اية / انت تعبان اوى

زياد / لا انا كويس

و زياد و اية بيبصو لبعض اوى
اية / انا لازم امشى

زياد / خليكى شوية بقصد يعنى انتى

اية / انا لازم امشى

و اية بتمشى وبتشوف البنت الى قابلتهاا ومعاها بنتين من سنها وقفيين بيبصو على اية اوى وبيتكلمو عليهاا وزياد بيخرج وره اية وبيبص لاية وهى بتبص للبنات

اية / انت عندك معجبين هناا

زياد / اية لاا دول

اية / خلى بالك من نفسك

زياد / وانتى كمان

و اية بتمشى وبتركب التاكسى كان منتظرهاا

بعد يومين فى فيلاا ضحي  اية بتدخل اوضة ضحي هى ومنة بيشوفو ضحي بتتكلم فى التلفون

ضحي / يعنى اخر ٢٤ ساعة واحنا بعيد عن بعض

و اية بتاخد منها التلفون
اية / انس قولتلك ممنوع اى مكالمات ماشى

انس / الووو الووو

و اية بتقفل التلفون

ضحي / على فكرة انتى هتكونى ام ظلمة اوى

اية / ما انا بتمرن عليكو انتو الاتنين

منة / والله امير كمان متعصب

وبيسمعو صوت عالى فى الجنينة وبيروحو بسرعة على البلكونة  وبيشوفو تيم و علي

تيم / لااا هتكون هناا

علي لاا هناا مكنهاا مظبووط

تيم / لااا

علي / متعاندش معاياا دى حنة اختى

تيم / اية ناسى انهاا اختى كماان ولا اية

و ضحي و اية بيضحكو ومنة دموعهاا بتنزل وبتحاول تهرب من الاوضة  بسرعة و ضحي بتشفهاا وبتروح ورها

ضحي / منة

منة /انا نسيت حاجة مهمة فى اوضتي انااا

و ضحي بتقف قدمها وبتبصلهاا اوى وبتمسحلهاا دموعهاا
ومنة بتحضن ضحي اوى

ضحي / انا متاكدة انو مش هيقدر يستغناا عنك اكتر من كدة

منة / ضحي انا كسرتو يا ضحي عمرو ما هيسامحنى

ضحي / لا هيسامح انا متاكدة

محمد واقف قدم بيت كنزة وقلقان عليها والموبيل بتعهاا مغلق وبيفتكر من يومين لما اخد كنزة على بيتهاا ورجعهاا البيت  والد كنزة اول ما شفهاا بيضربهاا بالقلم

محمد / عمى لو سمحت خليناا نتكلم مع بعض شوية

والد كنزة / انت ميين علشان تتكلم معاياا انا انت بالنسبة لياا حشرة  ممكن افعصهاا تحت رجلى فى اى وقت

كنزة / باباا ارجووك انا ومحمد بنحب بعض

و ام كنزة بتخدها من اديهاا وبتدخلهاا الاوضة

ابو كنزة / ابعد احسنلك عن بنتى

محمد / انا عارف ان مستوايا المادى هو الى بيهمك بس صدقنى  هتندم فكر فى سعادة كنزة

ابو كنزة / تقدر تقولى لو بنتى تعبت بكرة ولا بعدو هتخدهاا تتعالج فين اة طبعاا هتوديهاا المستشفى الى بيدخل فيهاا مبيخرجش صح  طبعا علشان مفيش فلوس كفاية انك تدخلهاا مستشفى خاص

محمد / الفلوس مش كل حااجة

ابوكنزة /ودلوقتى روح من هناا ولو رجعت تانى هبلغ البوليس عنك

محمد  بيفتكر الى حصل ومدايق اوى عاوز يسمع صوت كنزة او يشفها حتى من بعيد وفجاة بيشوف عربية الاسعاف

بتوصل قدم البيت  وبيخاف اوى وبيروح على البيت وبيشوف  المسعفين حطين كنزة على النقالة ونزليين بيهاا

محمد / كنزة كنزة

والمسعفين بيخدوهاا على العربية وام كنزة منهارة من البكااء وابو كنزة وبيروحو ورها بسرعة على المستشفى و محمد مصدوم من الى شافو

انس بيروح الشركة

نادر / انت اية الى جابك هناا

انس / اية انت نسيت ان دى شركتى ولا اية

نادر / يا ابنى بكرة فرحك

انس / ابعتلى ملف المزانية الجديدة وباقى ملافات الانتاج

نادر / انا بتكلم مع نفسى مش كدة

انس / انت عوزنى اعمل اية كفاية ان اخوتهاا منعنى انى اشفها او اكلمهاا

نادر / النهاردة فى حفلة ليك انت و امير

انس / حفلة

نادر / اة حفلة

سالى متعصبة اوى ووقفة مستنية  مصطفي و مصطفي بيوصل وبيروح عليهاا بسرعة

سالى / ازااى الفرح مستمر لحد دلوقتى

مصطفي / انا سلمتهاا الظرف بايدى مش عارف كنت مفكر انهاا هتكلمنى  تتاكد من الى فى الظرف او هتوصلك مش عارف

سالى متعصبة اوى مش عرفة فى اية
سالى / اتصل بيهاا دلوقتى وشفها يلااا اتصل

و مصطفي بيتصل بضحي وموبيل ضحي مع اية
و اية بتشوف الموبيل

اية / يااة نسيت ادى الموبيل لضحي

و اية بتاخد الموبيل وبتروح لضحي و ضحي مش موجودة فى اوضتها و اية بتحط الموبيل فى اوضة ضحي وبتخرج

مصطفي / مش بترد علياا

و سالى متعصبة اوى
سالى / لازم نعمل حاجة

فى الليل

محمد قاعد قدم اوضة كنزة و ابو كنزة بيخرج بيشوف محمد قدم الاوضة

ابو كنزة / انت لسة هناا

و محمد بيبصلو ومبيتكلمش  وابو كنزة فجاة بيبكى وبيروح على محمد وبيحضنوة اوى

ابو كنزة / بنتى هضيع منى انا السبب

محمد / عاوز اشفهاا لو سمحت

وابو كنزة بيهز راسو بنعم و محمد بيدخل اوضة كنزة وبيشفهاا وشها شاحب وباين عليهاا الضعف  وام كنزة بتبكى وبتخرج برة  و محمد بيقرب منهاا وبيمسك اديهاا

محمد/ كنتى عوزة تروحى وتسبينى

وكنزة بتفتح عنيهاا بتعب وبتبص لمحمد اوى و محمد بيشوف دموعهاا بتنزل و محمد بيمسحلهاا دموعهاا وبيبسهاا من جبنهاا و كنزة بتبكى اوى

كنزة / كنت خايفة احسن اموت قبل ما اشوفك

وبيدخل الدكتور
الدكتور / موت اية ميين الى قال موت بس

محمد / دكتور لو سمحت هى

الدكتور / متقلقش هتكون بخيير احنا عملنلهاا غسيل معدة
وهتكون احسن

ومحمد  بيبص لكنزة اوى بابتساامة

الدكتور / بس هى توعدناا متكررش دة تانى الحمد للة ربنا ستر  ولحقناهاا فى اخر لحظة

و محمد بيمسك ايد كنزة بخوف والدكتور بيخرج

كنزة / محمد ارجووك خدنى من هناا انا انا

محمد / هشش اهدى ارتاحى

كنزة / لاا ارجووك متسبنيش اناا اناا لازم اروح من هنااا

ابو وام كنزة بيدخلو
ابو كنزة / ريحة فيين

وكنزة بتبكى وبتمسك ايد محمد بقوة و ام كنزة بتروح عليهاا

كنزة / ابعدو عنى محمد ارجووك خدنى من هناا اعمل حااجة ارجووك

ابو كنزة / المازون جااى

محمد / كنزة الظاهر ان انا كنت غلطاان انتى كان عندك حق خلينا نروح من هنا

و محمد بيشيل كنزة بسرعة فى حضنو وكنزة متعلقة فى رقبتو  وخيفة اوى وبتبكى

ابو كنزة / ريحيين فيين المازون جاى وهيكتب كتبكو انتو الاتنين هناا والنهاردة

ام كنزة بتروح عليهاا وبتبكى
ام كنزة / بنتى حببتى سمحينى احنا كنا غلطنيين

و محمد بينزل كنزة على طرف السرير وام كنزة بتحضنهاا وكنزة بتعيط في حضن امهاا

محمد / بس يا عمى فى اصول لازم تتم للنهاية كنزة تتحسن وانا هاجى  اطلب اديهاا من حضرتك كنزة تستاهل انهاا تفرح

ابو كنزة / ربنا يباركلك يا ابنى يا رب وانا منتظرك

وكنزة بتبص لمحمد اوى و محمد بيقرب منهاا وبيمسك اديهاا

محمد / صدقينى مفيش احسن من الطريق المستقيم

كنزة / بحبك

و محمد بيتحرج اوى من والد كنزة ووالدتها

محمد / احم احم انا لازم امشى النهاردة حنة ضحي ولازم اكون موجوود

كنزة / بلغهاا سلامى

محمد / انتى ارتاحى وهنتكلم بعديين فى الى عملتية دة

اية بتحس بحركة الجنين وبتكون مبسوطة اوى
علي / انتى كويسة

اية / بس ابنى حبيبى بيلعب شوية

علي / اوعى تكونى هتولدى

اية / ههههة لسة انا فى اول السابع فاضل شهرين كمان

علي / اة احنا مشيين ومحمد هيكون هناا معاكو ماشى

اية / علي فين

وتيم بينزل ومتشيك على الاخر
علي / مفيش احنا بس ريحيين نجيب شوية حاجات

تيم / حاجات اية احنا مش ريحين الحفلة

علي / احم احم حفلة اية يلاا انت مش عارف حااجة دة لسة بيتلغبط فى الكلام يلاا امشى

وتيم بيبص لعلي  باستغراب وبيمشو و اية بتبصلهم اوى
وبتطلع  لضحي بسرعة

اية / ضحي ضحي

و ضحي بتاخد دوش فى الحمام
ضحي / فى اية

وضحي بتلبس البرنس وبتخرج بسرعة
ضحي / فى اية مالك

اية/ انا شكة فى حااجة كدة مش عرفة صح ولا

ضحي / والمفروض ان انا افهم انتى بتقولى اية متتكلمى ولا محتاجة مترجم

اية / لاا خلاص مفيش

وضحي بتشوف الظرف الى مصطفي ادهلهاا قبل ما تسافر

ضحي / يااة الظرف دة مصطفي ادهولى واكد علياا انى لازم اشوفو مهم اوى

و ضحي لسة هتفتحو
اية / ضحي استنى سيبك من الملف دة دلوقتى وصحصحي كدة معاياا انا شكة ان الشباب هيعملو حفلة عزوبية

ضحي / اية يعنى عادى

اية / لا مش عادى لما انس يعمل حفلة وتيم و علي يروحو ومحمد  لاا دى بتسميها اية

ضحي / اية متلعبيش فى دماغى الله يخليكى

اية / خلاص انتى حرة انا مالى

و ضحي بتتصل انس و انس و نادر فى العربية وانس بيسوق العربية

انس/ حطلى السماعة دى ضحي

و نادر بيفصل الموبيل
نادر / لاا ممنوع الكام ساعة دوول ملكك انت وبس

انس / انت اتجننت هات الموبيل

و نادر بيحط الموبيل فى جيبو
نادر / يلاا الشباب منتظريين بسرعة اتحرك

انس / ماشى يا نادر لما نشوف انت بتحطط لاية

ضحي / اية انس فصل فى وشى والموبيل مغلق

اية / انا كنت شكة من الصبح لما شفت علي وتيم بيجهزو
وبيتشيكو اوى كمان

ضحي / خلينا نشوف منة

و ضحي بتروح  لمنة وبيشوفو منة وقفة فى البلكونة سرحانة

ضحي / منة ممكن تتصلى بامير

منة/ فى اية حصل حاجة

ضحي / لا مفيش بس اتصلى بية

ضحي / انا فعلا كنت بحاول اكلمو والموبيل مغلق

ضحي / انا هقتلك يا انس

و اية بتضحك
ضحي / بتضحكى مااشى تعالو معايا

منة/ طب فهمونى فى اية

و اية بتقول لمنة على الى حصل ولسة هيخرجو من الفيلاا
بيشوفو محمد بينزل من التاكسى

ضحي / محمد اعترف ومتخبيش

محمد / لاحول الله يا ربى فى اية مالك

ضحي / انس والشباب فين

محمد / وانا اية عرفنى

ضحي / يعنى هم مش فى حفلة دلوقتى هاا مش عملين سهرة وانت مرحتش معاهم علشان كدة

محمد / انا كان عندى مشوار مهم ومكنتش فاضى يعنى هو

اية / يعنى هم عمليين حفلة

محمد / يلا ادخلى انتى وهى جوة انا راجع تعبان

ضحي / احلف ان هم مش عملين حفلة وفيهاا بنات

محمد / اة عمللين حفلة عادى يعنى

ضحي / ولو هى عادى لية بيقفلو الموبيلات بتعتهم هااا محمد هتودينا  ولا اروح لوحدى

محمد / اركبو بس انتى ريحة فيين كدة

و ضحي بتبص لنفسها بتشوف انها لبسة البرنس وبتجرى تغير هدومها

محمد / اية انتى روحى على اوضتك

اية / لا انا هروح معاكو

محمد / لا انتى هتروحى فيين ببطنك دى لاا بلاش يلا روحى ارتاحى الدكتورة قالت متقفيش على رجلك كتيير

اية / لا وحياتى عوزة اتفرج

محمد / اية متعصبينيش يلااا ادخلى الجو برد عليكى

و اية بتتافاف وبتدخل الفيلاا و ضحي بتنزل بسرعة وبتروح مع  محمد ومنة

نادر بيحط شريط اسود على عيون انس وبيدخلو نادى ليلى
انس / نادر يلا ابعد التاع دة عن عنيااا

و نادر بيشيل الشريط من على عنيهاا و انس بيشوف كرم وعيسى وتيم و علي وخالد و امير و نادر قدمو وفى اتنين
راقصات شرقى ببدل الرقص بيروحو على انس و امير

بيخدوهم من اديهم وبيسحبوهم على المسرح وبيرقصو
و انس بيحاول يبعد عنهم وهم بيسحبو انس تانى والكل بيضحك  ومبسوط اوى وبيضحكو على انس  ووحدة من الرقصات بتقلع الجاكيد عن انس

انس / لااا لاا نادر حسابك معايااا انا

نادر / هى ليلة فى العمر لزم تتبسط وفرفش ياا مدير ههههههة

ليست هناك تعليقات