إبحث عن موضوع

حبك اقتحم حياتي🌸الحلقه 57🌸

الحلقة    57

انس / لا ابدا كفاية مشاكل فى حيتناا انا وهى خلينا نكون مع بعض

عبد الرحمن / انا معنديش مانع بس ياريت يتاجل شوية ويكون اخوك رجع

وباب الاوضة  بتتفتح وبيدخل امير 
عبد الرحمن / انتو مرتبين كل حاجة باة

انس / يعنى حاجة زى كدة

عبد الرحمن /الى يهمنى انك تكون مبسوط

امير / باباا عاوز اتكلم معااك فى موضوع مهم جدا

انس / اى حاجة مهمة تتاجل تعال معاياا انا عوزك

و انس بياخد امير برة 
انس / انت هتنيل اية

امير / لازم باباا يعرف انا مش قادر تعبت من التفكير خلاص
وقررنا اننا ننزل القاهرة احسن وجدنا هناك ملهوش لازمة ابدا

ضحى و محمد بيدخلو لاية الاوضة

اية / تعالو شوفى يا ضحى عملت اية دى شربات زرقة وهعمل  كمان زهرى اية رايك

و ضحى و محمد مبيتكلموش ووقفين قدمها

اية/ اية بشع اوى للدرجة دى

ضحى / حببتى فى خبر لازم تعرفية

و اية بتخاف اوى وبتقف وبتقرب منهم
اية / فى اية اتكلمو انا مش نقصة ارجوكو

محمد / يوسف اتوفى امبارح فى المستشفى

اية بتتصدم وبتحس بدوخة و ضحى و محمد بيسندوهاا وبيخلوها تقاعد  على السرير

  انس مع امير فى الاوضة  وامير  بيحكيلو الى حصل كلو
و انس رايح و جاى فى الاوضة  وبيحاول يفكر كويس

انس / اكيد حطتلكو حاجة فى العصيير

امير / الجرسون  بيقول اننا احنا الى اصرينا علية انو يشهد
على جوزنا وشفت تسجيل الفيدو بنفسى كنا فى حالة هلوسة

انس / انت باين عليك تعبان ارتااح شوية

امير / ادارة الكازينو كانو حبين يطلبو الشرطة ويبلغوها بالى حصل  بس انا رفضت

انس / كويس انك عملت كدة مش نقصين احناا

منة وقفة قدم العمارة بتعتهاا وبتمسح دموعهاا وبتطلع ورقة الجواز العرفى من جيب البنطلون وبتشوفهاا وبتخبيها تانى وبتحاول تسيطر  على مشاعرها وبتدخل العمارة

اية و ضحى و محمد بيروحو المستشفى و اية بتمضى على الاوراق

اية / عوزة اشوفو

ضحى / اية حببتى بلااش ارجوكى

اية  / لا

الممرضة / تعالى معاياا المدام لوحدهاا لو سمحتو

و اية بتروح للممرضة وبتدخل بتشوف يوسف وبتكتم الشهقة وبتحط  اديهاا على بطنهاا والممرضة بتخرجهاا

بسرعة و ضحى و محمد بيخدوهاا  بسرعة وبيخلوهاا تقاعد  واية  بتبكى اوى و ضحى بتضمها

انس فى المكتب

كنزة / بش مهندس مدام سالى اتصلت بحضرتك اكتر من مرة

انس / كنزة اقاعدى  عاوز اتكلم معاكى

وكنزة بتقاعد  وباين عليها القلق والتوتر

انس / انتى بتشتغلى معايا من امتى

كنزة / من خمس سنين تقريباا

انس / وانتى عرفانى كويس اكتر حاجة ان بكرهاا ان تخرج اسرار المكتب برة

كنزة / بش مهندس انا مش فاهمة حااجة لو سمحت وضح

انس / انتى ازااى تسمحى لنفسك انك تبلغى ضحى ان سالى كانت هناا

كنزة / بش مهندس انت عرفنى كويس انا عمرى ما خلط الشغل بالصداقة ابدا فعلا ضحى صدقتى وبحبهاا بس مستحيل انقل اخبار ليهاا ابدا وكمان دى حاجة متخصنيش ابدا

انس / افهم من كدة ان مش انتى الى بلغتى ضحى ان سالى كانت عندى هنا

كنزة / لا مش انا يا بش مهندس

انس / ماشى يا كنزة انا مصدقك انا بعتزرلك

كنزة / بعد ازنك

وكنزة بتخرج من المكتب ومديقة اوى

اية وقفة قدم باب اوضة  هى و ضحى فى المستشفى

اية / ضحى سبينا لوحدناا شوية لو سمحتى

ضحى / هتكونى بخير

و اية بتهز رسها لضحى بنعم واية  بتدخل الاوضة  وبيكون زياد فى الاوضة  قاعد  على كرسى قدم الشباك ومبيتحركش
و اية بتقرب منو

اية / زياد

و زياد بيسمع صوتهاا وبيقف بسرعة وبيبصلهاا اوى

اية / محمد خلص كل الاجرائات انا كنت هروح بس قلت اجى اطمن عليك

زياد / حولى تسمحية يا اية

و اية بتمسح الدمعة الى نزلت من عنيهاا
اية / مش عرفة بس لما عرفت الى حصل انا مقدرتش افتكرلو  اى حااجة حلوة حصلت معاة

زياد / انا السبب

اية / انا جاية النهاردة علشان اقولك ان مش انت السبب ابدا
كل واحد بيشيل نتيجة افعالو هو يمكن غلط بس كانت نيتك صالحة

زياد دموعو بتنزل
زياد / امى

اية / الله يرحمهاا كانت طيبة اوى وحنونة وكانت بتحب يوسف اوى  هم مع بعض دلوقتى

و زياد لسة هيقرب منها و اية بتبعد خطوة عنو بتوتر

اية / انا لازم امشى

زياد / مش هشوفك تانى

اية / بتمنى لااا

و اية بتخرج  بحزن و ضحى بتروح عليهاا هى و محمد
وبيمشو وبيخرجو من المستشفى

فى الليل

انس وضحى  بيتمشو مع بعض على النيل

ضحى / الجو برد الشتاء قرب

و انس بيلف دراعو حوليهاا وبيضمها
انس / هنتطر اننا ناجل الفرح تانى

ضحى / اية تعبانة

انس / متقلقيش هتكون احسن

ضحى / الوقت اتاخر لازم اروح

انس / لاا ممنوع النهاردة انا وانتى هنكون مع بعض وبس
ومفيش موبيلات ابدا

و انس بياخد موبيل ضحى من اديهاا وبيقفلو وبيحطو فى جيبو

ضحى / انت عملت اية

انس / بما ان الدنيا دى معنداناا ومش مخلياناا نكون مع بعض  خليناا نضحك عليهاا ونجبرهاا كمان

و ضحى بتضحك
ضحى / انت مجنون صح

انس / فين سندى دلوقتى فيين

ضحى / نعم سندى مين دى

انس / سندى الى حطت دواء الهلوسة لامير ومنة كانت تيجى لينا  احناا خليناا نهلوس باة

ضحى / مجنون

و انس بيسحبهاا فى حضنو وبيضحك اوى وبيبسها من جبنهاا

انس / مجنون بيكى

و ضحى بتبصلو اوى
ضحى / ثانية ثانية انت قلت ميين الى امير اتجوزهاا عرفى

انس / يا سيتى شوفى الصدفة منة الى كان عمل معاهاا الحادثة

ضحى / اخت كريم

انس / فى اية مال وشك اصفر كدة

ضحى / امير فى الفيلااا

انس / اة ومستنى  رد من منة يعنى اهلهاا

ضحى / لازم نروح بسرعة

انس / هتروحى فيين

ضحى / الفيلاا اكيد امير فى خطر

و ضحى بتجرى فى اتجاة العربية و انس ورها وبيتحركو بسرعة

انس / فهمينى فى اية

ضحى / انت بص قدمك وسوق بسرعة

سالى بتتسحب من السرير من جمب طارق وبيتفتح الدولاب
وبتطلع صورة انس  وبتدخل التواليت وبتقاعد على البانيو
وبتبص لصورة انس اوى وبتبتسم اوى للصورة وبتملس
على بطنهاا بحنية

سالى / حبيبى انت لازم تطلع بتشبة ابوك فى كل حااجة انا سمعت ان الشهور دى بيكون الجنين بيشكل ملامحو لازم تكون بتشبهو بكل حااجة مناخيرو جبينو وعيونو وشفيفو كل حااجة

وطارق بيخبط على باب التواليت و سالى بتخبى الصورة بسرعة

طارق/ سالى انتى بخيير

سالى / ثوانى

وسالى بتخرج وطارق بيمسكهاا من خصرهاا

طارق / اتاخرتى لية كدة قلقت عليكى لما فتحت عينى وانتى مش جمبى

سالى / متاخرتش ولا حااجة انت قلقت لية

وسالى بتحاول تبعد عنو بلاطافة وطارق بيقرب عليهاا اكتر وسالى  بتضغط على قبضة اديهاا بقوة وبتحاول تستحمل لمستو ليهاا

طارق / انتى كويسة فى حااجة

سالى / اة بس انا عندى مغص بس تعبانة شوية

طارق / الباشا دة لازم يستحمل شوية انا مش قادر اتحمل

سالى / انت مستعجل لية الايام قدمنا طويلة وكمان فى ايام الحمل الاولة  لازم نبعد عن بعض شوية

طارق / بالعكس يا حببتى انا دكتور وعارف كويس ان دة مش هياثر ابدا ولا انتى حبة تتدلعى عليااا

وطارق بيبسهاا من شفايفهاا وبيرفعهاا على دراعو وبيروح بيهاا  على السرير وبينيمهاا بحنية وبيبص لملامحهاا

طارق / انا بحبك اوى يا سالى من اليوم الى شفتك فية وانتى دخلتى قلبى

وطارق بيلمس شفايفهاا بايدو

ليست هناك تعليقات