إبحث عن موضوع

لست هو🌸الحلقه 24🌸

🌸 الحلقة  ال   ٢٤ 🌸

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

نغم بتروح على يزيد بسرعة وهو فى الجنينة

نغم / يزيد سندى سندى مش موجودة

يزيد و هشام و سارة بيتفزعو

يزيد / يعنى اية مش موجودة

نغم/ دورت عليهاا فى كل مكان مش موجوودة

سارة / خلينى ادور عليها انا كمان

هشام / يزيد يمكن تكون خرجت من الفيلاا ومحسناش بيها

يزيد / هشام انت فى طريق وانا فى طريق بسرعة

يزيد بيركب عربيتو بسرعة لسة هيخرج من الفيلاا وبيشوف سندى قاعدة قدم باب الفيلاا بتعيط و يزيد بينزل و هشام بيشوفو وبيروح على سندى بسرعة

يزيد / سندى انتى اية الى خرجك برة الفيلااا

سندى بتعيط

يزيد بصرخة / اتكلمى ممنوع تخرجى برة تاانى انتى فاهمة

هشام / يزيد اهدى

سندى / عوزة اموت و اروح لباباا وماما

يزيد بيتعصب وبيضرب العربية برجلو بقوة و نغم بتجري على سندى وبتخدها فى حضنهاا

نغم / سندى كدة كدة يا روحى عوزة تروحى وتسبينى

سندى بتعيط اوى

يزيد بصرخة / ممنوع تخرجى تاانى انتى فاهمة وانتى محرومة من كل حااجة وممنوع تخرج من اوضتها مفهوووم

سندى / انا مش بحبك مش بحبك

نغم بتبص ليزيد بغضب و بتاخد سندى بسرعة وبتدخل الفيلاا

هشام / يزيد اهدى مش كدة

يزيد / لو كانت راحت كان ممكن يحصلهاا اية ممكن حد يخطفها ولا عربية متهورة

هشام / خلاص الحمد للة هى بخيير وكويس انها خافت تمشى وفضلت وقفة هنا

يزيد و هشام بيدخلو العربيات تانى الفيلاا

يزيد / انا من بكرة هجيب امن على الفيلاا

هشام / كان فى امن بس انا قلت ملهمش لزمة ومشتهم بس هرجع اكلم شركة الامن من تانى

***********************.              

فى بيت ريناد حازم بيفتح عنيه على صوت ريناد بتتالم

حازم / ريناد

ريناد بتخرج من الحمام وحازم بيسندهاا بسرعة وبيخليها تقاعد على طرف السرير

حازم / مالك يا حببتى انتى بقالك كام يوم على النظام دة خلينا نروح للدكتور احسن

ريناد / دة برد فى معدتى من كتر القهوة

حازم / ووشك اصفر اوى

ريناد / بس ارتاح شوية وهكون كويسة عندى امتحان النهاردة

حازم / طب ارتااحى شوية علشان تقدرى تمشى

و ريناد بتنام وحازم بيقاعد جمبهاا وبيملس على شعرها بحنية

***********************.             

يزيد بيدخل الفيلاا وبيدخل على اوضته ومدايق اوى و نغم بتروح علية

نغم / مكنش لزم تتعصب عليها بالشكل دة

يزيد / غصب عنى كنت خايف عليهاا

نغم بتروح علية وبتبعد دراعو عن جبينو وبتقاعد على رجلو و يزيد بيلف دراعو حولين خصرهاا و نغم بتحضنو اوى

نغم / هنعدى المشكلة دى بس انت اهدى

يزيد بيبسها من تجويف رقبتها وبيضمهاا
           

***********************.              

حازم واقف قدم كلية ريناد مستنيه وبتخرج و وبيروح عليها

حازم. / حببتى انتى كويسة

ليا / حازم انت هنا من امتى

حازم / قلقت عليكى يلاا تعالى

وبتدخل معه  العربية

حازم / عملتى اية فى الامتحان

ريناد / الحمد للة بس اكيد مش هجيب امتياز زى كل سنة

حازم / اتفائلى خيير

ريناد / انت رايح فيين مش دة طريق البيت

حازم / احنا ريحين للدكتور

ريناد / حازم انا كويسة دول شوية برد وبس مش اكتر

حازم / خلينى اطمن اعمل اية مش عارف اشوف شغلى وبالى معاكى

ريناد بتقرب منو وبتمسك ايدو وبتبسهاا

حازم / احم كدة هعمل حادثة

ريناد بتضحك

***********************.              

يزيد فى مكتبو وبيدخل كمال

كمال / يزيد امضيلى على الاوراق دى

يزيد / طب قول صباح الخير

كمال / صباح الخير

يزيد / فى اية مالك ولدتك بخير مش كدة

كمال / امى اة هى بخيير

يزيد / متاكد فى اية انا عارف ان فى حاجة عاوز تقولهالى
ومش هترتاح غير لما اعرفها فريح نفسك باة وقولها

كمال/ انا قررت اتجوز

يزيد / عين العقل وفيهاا اية

كمال / زينب

يزيد / مش فاهم

كمال بارتباك واضح جدا / انا هتجوز زينب بنت الحاج عبدالرحمن

يزيد بيبص لكمال

كمال / يزيد انت لو لسة فى قلبك حاجة انا مستحيل انى

يزيد بيروح علية وبيضحك و كمال بيتنهد اوى

يزيد /على فكرة انا الى قولت لولدتك

كمال / اوووف يا اخى نشفت ريقى

يزيد / كمال زينب انا دلوقتى بعتبرها زى اختى وحدة من عيالتى والحاج عبدالرحمن الله يرحمو كان زى ابوياا بالظبط وانت عارف

كمال / اطمن انا عرفك يا صحبى

يزيد / لو جيت فى يوم وزعلتهاا انا هنسي انك صحبى وهتعامل معاك

كمال / متقلقش يا صحبى هشلها فى عنياا

يزيد / يباة النهاردة تتصل بعمها عثمان وتخلية يجى وتطلب اديها منو وتكتب الكتاب على طول

كمال / مش لما هى توافق

يزيد / لاا لاا هتوافق

كمال / وانت اية عرفك انها هتوافق

يزيد / انا سالتهاا

كمال / انت

يزيد / مش بيقولو اخطب لابنك

كمال بيضحك اوى و يزيد بيضربو فى كتفو

يزيد / الف مبرووك يا صحبى

***********************.             

فى المستشفى

حازم و ريناد بيخرجو من عند الدكتور وفى اديهم ورقة وسكتين ومبيتكلموش

ريناد / انا حامل

حازم/ مش عرف

ريناد / انت مش سمعت الدكتور معاياا

حازم / اة حامل وانا هكون اب مش كدة

ريناد بتضحك

حازم / انا هكون اب

وحازم بيوقف واحد فى المستشفى

حازم / مراتى حاامل

والشخص دة بيضحك وبيقولو مبرووك وبيمشى

ريناد / حازم انت اتجننت

و بيوقف كل واحد يقبلو ويقولو مراتى حامل وهكون اب
لحد ما بيوصلو العربية

ريناد /لاا مش معقول الى عملتو فضحتنى فى المستشفى كلهاا وحازم بيهجم على شفايفهاا بقوة وليا بتدفعو عنها
و ريناد بتبص حوليهاا بخوف

ريناد / حازم

حازم / هتشيلى حتة منى

ريناد بتبصلو اوى ودموعها بتنزل وبتحضنو

***********************.             

فى الليل

يزيد بيدخل اوضة سندى بيشفهاا نايمة وبيقرب منهاا وبيبسها وبيملس على شعرهاا وسندى بتحس بية وبتفتح عنيها

يزيد / اسف

وسندى بتترمى فى حضن يزيد وبتعيط و يزيد بيحضنهاا اوى

سندى / انت مش هتسبنى مش هتسبنى لوحدى

يزيد / ابدا ابدا يا حببتى ابدا

***********************.              

في الصباح

نغم بتدخل اوضة سندى وبتشوف يزيد نايم مع سندى فى السرير و بتقرب من يزيد وبتبعد خصلات شعرو عن جبينو
و يزيد بيحس بيهاا وبيفتح عيونو

يزيد / نغم

نغم / بحبك اوى

يزيد / هناا يا نغم

نغم بتضحك اوى وبتبوسو من خدو

نغم / يلاا مستنياك على الفطاار

يزيد بيجزبهاا من اديهاا لحضنو وهو نايم وبيبسهاا من شفايفهاا و نغم بتخرج من الاوضة وهى فى قمة السعادة
و يزيد بيبص لسندى الى نايمة جمبو وبيملس على شعرها بحنية وبيبسها من خدها وبيخرج من اوضتها

***********************.              

حازم بيوصل ريناد على بيت اهلهاا

ام شهاب / اهلاا يا حبيبى تعاالو تعاالو لسة كنت بجهز الفطاار

حازم / معلش يا طنط انا عندى شغل لزم امشى ريناد هتقضى معاكو اليوم وهرجع اخدهاا اخر النهار

ريناد / مش هتيجى على الغداء

حازم بيبص لوالدتها بخجل وام شهاب بتدخل وبتسبهم على الباب و حازم بيمسك اديهاا وبيبوس كف اديهاا

حازم / معلش انتى عرفة غصب عنى خلى بالك من نفسك
ومن ريناد الصغيرة

ريناد بتلمس بطنها ومبسوطة اوى وحازم بيبسهاا من خدهاا

ريناد / حازم ماما تشفناا

حازم / اية مراتى

ريناد / ماشى متتاخرش علينا احسن نخصمك ماشى

حازم / حاضر

وحازم بيبوس اديها وبيمشى و ريناد وقفة بتبص علية لحد ما بينزل السلم وبيخرج وبتتنهد اوى

و ليلي كانت وقفة وبتسمعهم وبتروح على اوضتها بسرعة
و ريناد بتدخل الشقة

ليست هناك تعليقات