إبحث عن موضوع

رواية حب الي النهاية الحلقة 32

🌟 الحلقة ٣٢ 🌟  


🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

محمد / انا كمان ابنى اسمو مؤيد 

زمايل مؤيد بينادو علية 

مؤيد / اة ما انا عاارف 

ومؤيد بيمشى و محمد بيستغرب من رد مؤيد انو يعرف
 ان عندو ابن لة نفس الاسم 

محمد / مؤيد انت عرفت ازااى 

ومؤيد بيقف على باب الباص بتاع الفرقة و بيبصلو اوى 

مؤيد / علشان انا ابنك 

ومؤيد بيدخل الباص وكان ولا حااجة حصل و محمد واقف فى صدمة والورق بيقع من ايدو تانى 

محمد / مؤيد مؤيد 

والباص بيمشى و محمد بيجرى وره ومن حالة دراعو مش قادر يجرى اسرع وبيقف ومش قادر ياخد نفسو  

محمد / مؤيدددددددددد

محمد بيتصل بمصطفي بسرعة 

محمد / مصطفي 

مصطفي / محمد يلا تعالة الكل مستنيك و وائل اكل كل التورتة الى موجودة 

محمد / مصطفي انا لقيت مؤيد 

مصطفي بيروح يطفى الصوت بسرعة 

مصطفي / محمد انت قولت اية 

محمد بينهج من الجرى 

محمد / مؤيد يا مصطفي مؤيد 

مصطفي / انت فيين 

محمد بيقول لمصطفي على مكانو وبعد نص ساعة
  و مصطفي بيوصل لمحمد ومعاة وائل 

مصطفي / محمد فهمنى 

محمد بيحكلهم كل الى حصل 

وائل / وانت اية عرفك ان دة مؤيد ابنك 

مصطفي / دة هتلقية ولد تافة بيضحك معااك 

محمد / مصطفي انا بقولك ان دة ابنى مؤيد نفس شعرى 
وبيشبهنى جدا كمان 

وائل / صدفة يعنى 

محمد / ونفس احساس جويرية وهى بتغنى كانو بيغنى فى عالم تانى 

مصطفي / طب اهدى اهدى شوية مش قولت ان الوالد دة كان تبع فرقة فى فقرات المهرجاان 

محمد / اة 

مصطفي / نروح ونستفسر على الفرقة نفسها واحنا نتاكد 

وبيروحو هم التلاتة بسرعة على ادارة المهرجاان 

الموظف / دة كشف باسماء الفرقة كلهاا 

محمد بياخد الكشف منو بسرعة بلهفة وبيقرء الاسامى كلها 

محمد / مؤيد محمد مغنى وعازف جيتار قولتلكو هو ابنى 

وبيفرحو جدا وبيحضنو محمد اوى 

محمد / الفرقة الفرقة راحت فيين هم نزليين فى انهى فندق 

الموظف / للاسف هنا كانت اخر فقرة ليهم وراحو على المطار بسرعة عندهم طيارة 

والموظف بيبص للساعة 

الموظف / كمان نص ساعة الطيارة هيسفرو على فرنسا 
 
وبيجرو بسرعة التلاتة على العربية و وائل بيسوق بسرعة 

محمد / وائل اسرع اسرع يا وائل اسرع اسرع 

وبيروحو المطار وبيسالو على ركاب الطيارة الى مسفرة فرنسا 

الموظف / للاسف الطيارة غادرت الرصيف من ١٦ دقيقة بالظبط 

محمد بيقاعد على الارض بانهيار و وائل ز مصطفي مش مصدقين والى بيحصل 

مصطفي / محمد المهم اننا عرفنا انهم بخيير 

محمد / انا استنيت ١٦ سنة مش قادر يستني ١٦ دقيقة بس 

مصطفي / محمد هدى نفسك شوية 

محمد بيبعد مصطفي عنو وبيروح على موظف الاستعلامات بسرعة

محمد / لو سمحت اول طيارة لفرنسا امتى 

الاستعلام بتشوف فى الكمبيوتر 

الاستعلام / فى طيارة تانية بعد ٥ ساعات 

محمد / لو سمحتى احجزيلى على اول طيارة لفرنسا بسرعة لو سمحتى

الاستعلام مفيش غير كرسى واحد فى الدرجة ال ٣ 

محمد / احجزية بسرعة لو سمحتى 

محمد بيحس بالم شديد فى دراعو الى مش بيتحرك وبيالمووو اوى و مصطفي و وائل بيخدو محمد بيخلوة يقاعد
 
وائل / محمد العصبية دى غلط عليك جدا 

مصطفي بيدور فى الجاكيد بتاع محمد على علبة دواء بتعتو 
وبيطلع الدواء بتاع محمد وبيدى محمد الدواء بتاعو بسرعة
 
مصطفي / انا هروح اجبلك الشنطة بتعتك 

مصطفي بيمشى و وائل مع محمد و محمد بيجيلو رسالة 
على الموبيل بتاعو و وائل بيخد الموبيل بتاعو وبيشوف الرسالة 

محمد / وائل اطفى الموبيل مش عاوز اكلم حد لو سمحت 

وائل بيشوف فديوهات المهرجاان 

وائل / منظم المهرجان بعتلك فديوهات ليك وصور للمهرجان
 
محمد بياخد الموبيل من وائل بسرعة وبيدور فية وبيشوف فيديو لمؤيد وهو بيغنى 

محمد / وائل هو دة هو دة مؤيد ابنى 

وائل بيشوف الفديو مع محمد و مصطفي بيوصل ومعاة شنطة لمحمد 

مصطفي / انا هاجى فى اول طيارة خلى بالك من نفسك وكلمنى لو فى اى حاجة 

وائل بيورى مصطفي مؤيد وهو بيغنى 

مصطفي / فعلا بيشبهك اوى بس و نفس روح جويرية 

بعد ساعتين بينادو على رقم الطيارة بتاعت محمد ز محمد بيروح و وائل و مصطفي بيودعو وبيقفو لحد ما بيدخل الرصيف وبيمشو 

وائل/ تفتكر هيلاقى جويرية ومؤيد 

مصطفي / اتمنى كدة لو محمد ملقاش جويرية فى اسرع ما يمكن 

وائل / هيلقيها هيلقيها 

وبيركبو العربية وبيمشو 

      **********************************

جويرية مستنية رجوع مؤيد ليها وبعد دقايق الباب بيتفتح و جويرية بتروح علي الباب بسرعة 

جويرية / مودى حمدالله على السلامة
 
مودى / الله يسلمك يا ماما الحفلة كانت رووعة
وفجاة مودى بيشوف هيصة وشموع وبينورو النور 

مؤيد ومعاة ريتا و ياسمين رحمة / عيد ميلاد سعيد مودي 

ومؤيد بيطفى الشمع وبياخد حته من التورتة وبياكل جويرية بايدو و جويرية بتحضنو اوى وبتعيط و ياسمين بتروح عليهم وبتحضنهم اوى 

رحمة / عيد ميلاد سعيد يا مودى 

رحمة بتبص للساعة 

رحمة / عندى طيااارة هتاخر سلام مودى هديتك على السرير اوكى زى ما اتفقنا 
 
ياسمين بتدى لمؤيد كتاب هدية 

مودى / انتى جبتية لنفسك مش ليا انا 

ياسمين / نقراء احنا الاتننين هههههههة
 
ياسمين / ماما جبتى لمودى اية 

جويرية بتطلع من جبها مفاتيح ومودى بيجرى عليها وبيحضنها وبيجرى على البلكونة وبيشوف موتوسكل واقف تحت البلكونة
 
مودى / انتى احلا ام فى الدنيا 

وبيحضن جويرية اوى وبيقاعدو مع بعض ومبسوطين 

مودى بهدوء / ماما انا شفت بابا النهاردة 

والطبق الى فى ايد جويرية بيقع على الارض وبيتكسر 

جويرية / مودى انت قولت اية 

مودي / اة شفتو النهاردة واتكلمت معااة كمان 

مؤيد / مؤدى فهمنى قلتلو اية 

مودى / قلتلو انا ابنك وخلاص ومشيت 

جويرية / انت عاوز تجننى صح 

مودى بيدخل الاوضة بتعتو ومدايق اوى و ياسمين بتروح على مودى فى اوضته وبتنام جمبو 

ياسمين / مودى شكلو اية

مودى بيبص لياسمين اوى 

مودى / نفس الصورة الى فى اوضة ماما الى كل يوم بتخدها 
فى حضنها وتعيط للصبح 

ياسمين / بس اكيد كبر صح واتغير يعنى شعرو ابيض 
او مثلا بقي عجوز او مثلا 

مودى بيجيب لاب توب بتاعو وبيدخل على صفحة المهرجان وبيدور فيها وبيلف الصورة ياسمين 

مودى / هو دة 

ياسمين بتبصلو اوى وبتعيط و مودى بياخد ياسمين فى حضنو 

مودى / هو ميهمناش فى حااجة الى بينا مجرد جينات وبس ماشى 

جويرية بتدخل اوضة مودى ومؤيد اخوها ورها بيحاول يهديها 

جويرية / يلا لازم نروح من هنااا 

مودى / ماما مفيش حد هيروح من هنا ماما اهدى شوية بعد العمر دة كلو خايفة من اية 

مؤيد / جويرية كفاية هروب بقي كفااية 

جويرية بتشوف الاب توب بتاع مودى وبتشوف صورة محمد واقف مع رجال الاعمال وبتتوتر اوى وبتروح على اوضتها وبتقفل الباب عليها 

مؤيد / مودى حسابك معايا بعديين 

      **********************************

فى الصباح 

محمد فى فرنسا وبيروح المعهد بتاع مؤيد والمعهد اجاازة 
وبيتمشى فى البلد وبيتخيل جويرية قاعدة بعيد وبيروح عليها وبتكون واحدة تانية وبيعتزر وبيمشى وبيروح اوتيل وبيحجز اوضة

 
وبيطلع اسم مؤيد اخوة من الموبيل ومبيرضاش يتصل بية

      **********************************

 جويرية فى الاوضة مع مؤيد اخوها

مؤيد / جويرية لو محمد شك فى حاجة اكيد كان اتصل بيا الاول 

جويرية / مش عارفة انا مش مرتاحة ابدا 

مؤيد / ومن امتى وانتى مرتااحة يا جويرية ولو عرف مكنكو فيها اية 

جويرية بتعيط ومؤيد بيروح عليها وبيهديها 

      **********************************


فى الليل

 محمد بيتمشى فى البلد وبيدور فى الوشوش كويس وبيطلع ورقة من جيبو وبيوقف تاكسى وبيروح العنوان الى فى الورقة وبيرن الجرز 

محمد / مساء الخيير مش دة منزل مؤيد ابو العز 

الى بيفح الباب لا هم سابو البيت هنا بعد وفاة والدهم ووالدتهم و محمد بيزعل لما عرف  

محمد / طب مفيش اى عنوان اقدر اوصلو بية 

الشخص بيديلو عنوان مؤيد و محمد بيركب التاكسى وبيديلو العنوان الى مكتوب وبيروح على العنوان وبيطلع وبيرن الجرز ومفيش حد بيفتح الباب وبيقف بيخبط كتير ومفيش حد 

وبينزل يقاعد على كافتريا قدم البيت بيستني كتير ومفيش فايدة وبيمشى 

      **********************************

فى الصباح

 محمد بيروح لنفس العنوان وبيقاعد على الكفتيريا وبيراقب
البيت من بعيد و بعد سااعات محمد بيشوف مؤيد بينزل 
ولسة هيروح علية و مؤيد بيركب على الموتوسكل وبيمشى

 
محمد بيركب تاكسى وره وبيمشى وراة بسرعة ومؤيد بيقف قدم المعهد بتاعو وبيدخل وبيقف يستننها لحد ما يخلص اخر اليوم وبيشوف مؤيد خارج مع اصحابو 

وبيمشى وراة ومستمتع اوى انو بيتعرف على مؤيد من بعيد 
ومؤيد بيروح مع زميلو على كافتريا صغيرة وبيقاعد بيتكلمو 
وبتحصل بين ومؤيد واصحابه مشكلة بينهم وبين شباب تانين والشباب بيهجمو على بعض 

محمد بيجرى على مؤيد لما بيشوف ان فى واحد هيضربو 
بالكرسى على دماغو و محمد بيقف قدم مؤيد وبياخد هو الضربة بدل مؤيد

ومؤيد بيشوف محمد واقف قدمه بيتصدم و محمد بيقع علية وبيغما علية وفى دم بينزف من دماغو وبتيجى الشرطة 
وبيخدو محمد على المستشفى بسرعة و محمد اول مابيفوق بيسال على مؤيد وبيعرف انو فى القسم 

 
محمد بيسيب المستشفى وبيروح الشرطة بسرعة وبيعرف ان مؤيد خرج بكفاالة هو اصحابه

      **********************************

محمد بيروح بيت مؤيد اخوة وبيطلع بيرن الجرز و ياسمين بتفتح الباب ومبتعرفش محمد من الشاش الى مربوط على دماغو

ياسمين / عايز مين 

محمد بيبصلها اوى ومش بيتكلم تعبان اوى ودراعو بيالمو 

ياسمين / انت تعبان اجبلك مياة 

محمد بيهز راسو بنعم ودايخ اوى وتعبان و ياسمين بتدخل علشان تجيب المياة و جويرية بتخرج من المطبخ 

جويرية / مودى حسابك معايا انا على تاخيرك دة 

محمد ساند على الباب وبيفتح عيونو بيشوف جويرية 
 وجويرية بتتصدم لما بتشوف محمد قدمها و محمد بيبتسم لجويرية وبيدوخ و جويرية بتجرى علية من غير تفكير 
وبتلحقو قبل ما يقع و جويرية مبتقدرش تسندو وبتقع بية 
 و ياسمين بتجرى بسرعة 

ياسمين / مامى ماامى 

جويرية بخوف شديد بتاخد المياة من ايد ياسمين وبتحاول تفوق محمد 

جويرية / محمد محمد الله يخليك فووق محمد 

ومؤيد اخو محمد بيدخل وبيشوف محمد و ياسمين مخضوضة لما بتسمع امها بتقولو محمد وبتعرف ان دة ابوها
 و مؤيد بيشيل محمد وبيحطو على الكنبة 

مؤيد / محمد محمد

محمد بيفتح عنية وبيحاول يستوعب الى هو شيفو وبيبص لجويرية اوى وبيبعد مؤيد عنو بقوة و جويرية بتخاف وبتبعد بسرعة عنو 
 
محمد / جويرية 

ياسمين / مامى 

ياسمين بتروح على جويرية وبتحضنها جويرية بتضم ياسمين اوى
 
محمد / ماما 

مؤيد / محمد فيين الادوية بتعتك 

ومؤيد بيحاول يدور محمد على الادوية و محمد بيحاول يتحرك وبيتالم اوى من دراعو وبيمسك دراعو بقوة 

محمد / اااة ااااة

محمد بيطلع علبة صغيرة من جيبو وبياخد منها حباية 
وبيقف ومؤيد بيساعدو و محمد بيبعد مؤيد عنو بقوة 

محمد / جويرية 

جويرية خايفة منو وبتبعد عنو تانى و محمد دموعو بتنزل وبيبص لجويرية اوى فى عنيها و جويرية بتعيط

مؤيد / محمد خلينا نقاعد ونتكلم 

مودى بيدخل البيت 

مودى / انت قدرت توصل لهنا كمان اية السرعة دى 

مؤيد / مووووودى 

ومودى بيحكيلهم على الخناقة وان محمد اخد الضربة بدالو 

محمد / جويرية ازااى تعملى فيا كدة 

مودى / زى ما انت عملت من ١٦ سنة انت متجيش دلوقتى وتحاسبها الى وقفة قدمك دى خرجت من بيتك هربانة منك وكانت حاامل وتعبانة وضعيفة خوفا انك تاخد ولادها منها بس شوف دى 

ومودى بيشاور على ياسمين 

مودى / دى ياسمين اختى اتوالدت وامى بتغسل الصحون بعد ما تخلص نمرتها فى الكافيه

مؤيد بيروح على مودى 

مؤيد / موووودى كفااية محمد ممكن تهدى ونتكلم 

ياسمين / لية مدورتش علينا لية 

محمد / بنتى 

والالم بيزيد اوى على محمد وبيتالم اوى ومؤيد بيجرى علية بسرعة 

مؤيد / اطلب الاسعااف بسرعة 

محمد / لااا لاااا انت كنت تعرف كل حااجة لية مقلتليش 

جويرية / انا الى قالتلو لو قالك على مكانى مش هيشفنى تانى
 
محمد بيروح على جويرية وبيعيط

محمد / ١٦ سنة وانا بمووت من غيركو بموووت كل ثانية 
 انتى روحتى ودورت عليكى فى كل حتة دورت عليكي

جويرية / كان من المستحيل انى اعيش معاك بعد الى عملتو فيا 

محمد / وربنا انتقم ليكى يا جويرية 

جويرية بتاخد بلها من ايد محمد انها مبتتحرش 

محمد / ربنا اخد الايد الى اترفعت عليكى ظلم كنت بدور عليكى علشان اقولك سمحينى

محمد بيحاول يلمس جويرية ومودى بيقف قدمه
 
مودى / متقربش منها 

محمد بيبتسم اوى لمودى 

محمد/ كبرت وبتدافع عن امك بس متخفش مستحيل ازيها ابدا 

جويرية / مؤيد قولتلك كفااية بقي 

مودى / اوعى تفكرى انك تسمحية ابدا

ومودى بيعيط وبيخرج من البيت بسرعة 

جويرية / مودى مودى

محمد / اسف بجد اسف 

محمد بيبص لياسمين اوى وبيقرب منها 

محمد / ممكن احضنك 

ياسمين بتمشى وبتسيبو وبتروح على اوضتها و محمد بيزعل اوى و بيبص لجويرية بحزن و جويرية دموعها بتنزل ومبتقدرش تبص فى عيون محمد 

محمد بيمخرج من البيت وباين علية الحزن الشديد والتعب 
 و مؤيد بيروح وره بسرعة وبيحاول يساعدو و محمد بيبعد مؤيد عنو 

جويرية بتعيط و وبتروح على الكرسى الى محمد الى كان قاعد علية وبتلمس الكرسى وبتنهار من العياط و ياسمين بتسمع صوت امها بتعيط وبتجرى عليها بسرعة وبتحضنها اوى و جويرية بتحضن بنتها اوى وبتعيط

      **********************************

محمد بيروح على الفندق وبيطلع على الاوضة بتعتو وبيقاعد على السرير وايدو بتالمو اوى و بيرفه تليفون الاوضة وبيطلب دكتور من الفندق 

وبعد دقايق فى دكتور بيجى لمحمد وبيشوفو وبيديلو مسكن للالام ومبيقدرش يعملو حااجة وبيطلب من محمد انو يروح مستشفى متخصص 

محمد / شكرا انت عملت الى عليك وخلاص 

والدكتور بيمشى و بعد دقايق الباب بيخبط محمد بيروح على الباب بالعفيا وبيفتح الباب وبيشوف ياسمين وقفة قدم الباب و محمد بيبصلها اوى و ياسمين بتترمى فى حضنو وبتعيط و محمد بيضمها وبيعيط وبيبوس فيها و ياسمين بتحضنو اوى

 
ياسمين / بابا 

محمد / ياسمين بنتى انتى بنتى
 
محمد بيمسحلها دموعها وبيبص على ملامحها و محمد تعبان اوى
 
ياسمين / بابا انت تعبان
 
محمد / لااا انا لماشفتك كل الوجع انتهى

مصطفي بيوصل وبيشوف محمد حاضن بنت شابة صغيرة
  و بيروح عليهم بسرعة 

مصطفي / محمد
 
محمد / مصطفي 

مصطفي بيروح عليهم وبيبص لياسمين اوى و ياسمين بتمسح دموعها بسرعة
 
مصطفي / محمد فى اية انت تعبان 

مصطفي بيروح على محمد بسرعة و محمد عرقان اوى ودايخ و مصطفي بيسندو بسرعة و ياسمين بتخاف اوى
 
مصطفي / محمد محمد فيك اية محمد محمد كلمنى
 
ياسمين بتبعيط وبتسند محمد مع مصطفي بينيموة على السرير
 
ياسمين / بابى باابى

مصطفي بيبص لياسمين باستغراب اوى و بيخرج من الاوضة وبيطلب عربية اسعاف بسرعة و محمد بيبص لياسمين اوى 

محمد / ياسمين متخفيش انا كويس 

ياسمين بتعيط اوى وخايفة اوى على محمد وبتمسحلو العرق بسرعة و مصطفي بيدخل ومعاة اتنين بحمالة وبيخدو محمد على الحمالة بسرعة و ياسمين مسكة ايدو وبتعيط

 
وبتركب معاة الاسانسير وبينزلو على عربية الاسعاف وبيخدو 
محمد فى العربية و مصطفي معااة ياسمين وبيحطو تنفس صناعى لمحمد
   
ياسمين بتطلع الموبيل بتعها واديها بتترعش اوى 

ياسمين / مامى 

ياسمين بتعيط و جويرية بتصرخ من خفها على ياسمين لما سمعت صوتها بتعيط 
 
جويرية / ياسمين بنتى انتى فيين ياسمين ياسمين 

ياسمين بتقول لجويرية انها راحت لابوها وتعب اوى ونقلوة المستشفى و جويرية بتتخض اوى 

      **********************************

بعد شوية بيوصلو المستشفى وبيخدو محمد بسرعة على اوضة الاشااعة و ياسمين وقفة قدم الاوضة وبتعيط وبتبص على محمد وهو تحت الاشااعات و مصطفي بيتكلم مع الدكتور وبيحااول يفهم حالة محمد

مصطفي بيروح على ياسمين وبيقف جمبها وبيبص على محمد من ازاز الاوضة وبيبص لياسمين 

مصطفي / انتى ميين 

ياسمين بتمسح دموعها وبتبص لمصطفي اوى ومش عارفة تقولو اية ولا هى مين

ياسمين / انا 

جويرية/ ياسمين  

ياسمين بتبص وره بسرعة وبتجرى على جويرية وبتعيط  
و مصطفي بيبص لجويرية 

مصطفي / جويرية 

ياسمين / مامااا انا اسفة انى خرجت من غير ما اقولك بس 

جويرية بتحضن بنتها اوى بتشوف مصطفي واقف بيبصلها اوى

مودى / مامااا 

مصطفي بيبص لمودى وبيشوف مؤيد اخو جويرية وبيعرفو 
 و جويرية بتروح لمصطفي 

جويرية / مصطفي 

مصطفي بيبص لجويرية اوى 

مصطفي / ازااى تقدرى تعملى كدة فى محمد ازااى 

جويرية / مصطفي انت متعرفش حااجة انت 

مصطفي بيمسك جويرية من درعها اوى بقوة وبيشدها وبيوريها محمد وهو تحت الاشعاع و مودى لسة هيجرى على امو مؤيد بيمسك مودى وبيوقفو
 
مصطفي / انتى الى متعرفيش حااجة ١٦ سنة ١٦ سنة وهو بيتعذب من بعدك عنو ١٦ سنة وانا بشوفو بيموت فى كل لحظة من غيرك كان بيدور عليكى فى كل مكان لحد ما فى يوم خبطتو عربية وهو بيدور عليكى فى الشوارع وكان بيموت
 
كنت شايف صحبى وصديقى بيتالم وبيصرخ قدمي ومكنتش 
اقدر اعمل حااجة ادنالو جميع المسكنات والالم لسة مستمر 
لان الالم دة مش من المرض لا الالم دة من تحطيم قلبو 

جويرية بتعيط اوى وبتترمى فى حضن مصطفي وبتعيط 
و بتبص على محمد وهو نايم تحت الجهااز 

مصطفي / الحادثة سببلو شلل فى فى اطرافو الشمال بس 
بعد العلاج قدر يمشى على رجلو بس للاسف دراعو مقدرش
 يحركو زى الاول دة غيير الالم وعندو مشكلة فى عضلة القلب
 
مصطفي بيمسح دموعو و جويرية بتبص لمحمد وبتعيط 
والدكتور بيخرج من الاوضة  

مصطفي / دكتور نتيجة الاشاعات اية 

دكتور / هو حاليا لازم يفضل تحت العناية 

وبيخرجو محمد من الاوضة نايم على سرير متحرك 
و جويرية بتبص علية من بعيد ومش قادرة تتحرك
 و مصطفي بيروح مع محمد والدكتور 

مودى / ماما خلينا نرووح من هنا 

ياسمين / ماما بلييز لازم نساعدو 

مؤيد/ جويرية قررتى اية 

جويرية بتسبهم وبتمشى وبتخرج من المستشفى وبتقاعد فى الجنينة و مودى و ياسمين لسة هيقربو عليها مؤيد بيمسكهم 

مؤيد / كفااية انت وهى سبوها لوحدها 

مودى / هو بيضحك عليها وبيستعطفها علشان مرضو وبس
 
مؤيد / مودى من امتى قسوة قلبك دى ومتنساش انو ابوك وبيكون اخويا

مودى بيتعصب وبيروح يركب الموتوسكل بتاعو وبيمشى 

ياسمين / تفتكر ماما بتفكر فى اية 

محمد بيبدا يفوق وبيشيل جهز التنفس وبيبص حولية 
وبيشوف مصطفي واقف عند الشباك بيبص عليه و محمد بيحاول يقف ومش قادر 

مصطفي / محمد بتعمل اية 

محمد / خرجنى من هناا انا انا لقيت جويرية مش مستعد انى اضيع دقيقة كفاية الى ضاع مننا بسببى 

مصطفي / محمد اهدى شوية 

محمد / فين هدومي 

مصطفي / جويرية هنا فى المستشفى 

والباب بيخبط 

مصطفي / ادخل 

ياسمين بتدخل الاوضة و محمد بيبصلها اوى وبيبتسم 
وبيفتحلها دراعو و ياسمين بتجرى علي وبتحضن محمد و بيحضنها بدراع واحد وبيملس على شعرها بحنية 

محمد / مصطفي دى بنتى 

مصطفي بيبتسم لياسمين اوى 

مصطفي / شبة جويرية اوى

ياسمين / بس ماما بتقولى ان طبعى نفس طبع بابا هى كانت بتحكيلى عنك كتيير اوى وقد اية انت وسيم 

مصطفي و محمد بيضحكو و محمد بيتالم و مصطفي 
بيسندو بسرعة وبيخلية يقاعد على السرير 

محمد / مصطفي فيين هدومي خلونا نروح من هناا 

ياسمين / تخرج هتروح فيين انت تعبان
 
محمد / لا انا كويس كفاية الوقت الى ضاع مننا 

محمد بيقف تانى 

مصطفي / مفيش خروح من هنا
 
محمد / انا كويس حاسس انى احسن صدقونى 

جويرية بتدخل الاوضة و محمد بيبصلها اوى 

محمد / جويرية 

جويرية / انت رايح فيين 

محمد / انا يا جويرية 

جويرية بتروح علية وبتخلية ينام على السرير تانى 

جويرية / مفيش خروج من هنا غير لما الدكتور يقول انت فاهم 

محمد بيهز راسو بنعم بهدوء و جويرية لسة هتمشى محمد بيمسكها من اديها و مصطفي بيشاور لياسمين انهم يخرجو 

محمد / خليكى شوية 

جويرية بتقاعد جمبو على السرير و محمد بيبصلها اوى وماسك اديها 

محمد / متغيرتيش ابدا نفس نظرة عنيكى 

جويرية / بالعكس اتغيرت كتير انا مش جويرية بتاعت زمان انا اتغيرت يا محمد

محمد / خلينا نلم الى باقى مننا تانى 

جويرية بتسحب اديها من محمد وبتبص للارض 

جويرية / بيتهيقلى مبقاش ينفع ولا انا جويرية الى حبتها زمان ولا انت محمد الى حبيتو زمان

وبتبعد ايدها عنه 😔😔😔

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات