إبحث عن موضوع

رواية ادم و حواء الحلقه 71

🍎 الحلقة ٧١ 🍎

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

. .
ساندى / انا بحبك

ياسين / وانا مش طايق اشوفك تانى يلااا ابعدى عنى

سندى بتبص لياسين بغضب

ساندى / من اليوم الى شفتك تتزلل للبت دى كان اسمها رودى صح

ياسين / متجبيش سيرتهاا على لسانك يازبالة

ياسين بيدفع ساندى بعيد والكل بياخد بالو منهم

ساندى / بتضربنى علشنهاا

ياسين / ولو جبتى سيرتهاا تانى هقتلك

والامن بيروح على ياسين وبيبعدوة بسرعة عنهاا و اصحاب سندى بيخدوها بعيد عنو وبيهدوهم

زياد و شمس والكل قاعد على السفرة بيتعشو مع بعض

علي / يعنى اية عاوز تروح من هناا

زياد / الولاد كبرو ومحتاجين مكان اوسع خليهم يخدو راحتهم اكتر وكمان مش هنبعد كتير عن هناا انا كلمت سراج هيشفلى مكان قريب من هناا

محمود / بس انفصالك عننا دة

شمس / ياجماعة مش انفصال ولا حااجة بس هنغير مكان وهنفضل مع بعض على طول

ريهام / ودة بسبب ياسين

شمس / لا ابدا زياد واخد القرار دة قبل ما نرجع بس كان مستني وقت مناسب ونظبط حياتنا الاول

سهي / مدام دة هيريحكو

 
ليا بتبص لكريم الى مهتم بالكلام ومش منتباة ليها ابدا 
والكل بيتكلمو مع بعض

.
            **********************************

 ريم قاعدة بتقرا اوراق قدمها و هاني بيقاعد جمبهاا وبيحط قدمها مجلة و ريم بتبص لابوها باستغراب وبيشاور بعيونو على المجلة من غير ما بتكلم وريم بتفتح المجلة وبتشوف صور ليها قدم نادى الموسيقى الى كان فية عيدميلاد ليا
والشباب اخدو منها الحجاب بتعهاا وصور وكريم بيضرب الولاد

هاني / لية مقولتليش على الى حصل

ريم / بابا دة كانت مشكلة بسيطة وخلاص

هاني / بسيطة برضوو

وريم بتبص لابوها وبتترمى فى حضنو وبتعيط و هاني بيضمها اوى

.
            **********************************

رودى قاعدة مع كريم فى الاوضة وبتحكيلو على الشركة

رودى / اووف انا مكنتش متخيلة ان الشركة كبيرة اوى كدة

كريم بينام على ضهرو على السرير ورودى بتتكلم جمبو 
وبيفتكر ريم لما كانت العربية هتخبطهاا

رودى/ كريم كريم انت نمت

كريم / نعم

رودى / بتفكر فى اية

كريم / مفيش عادى يعنى انتى مش هتنامى يلااا روحى يلااا طفى النور

رودى / بس مسيرى اعرف انت كنت بتفكر فى اية

كريم / تصبحى على خيير

.
            **********************************

فى الصباح

زياد بيغير هدومه

 
زياد / شمس شمس

شمس بتخرج من الحمام

زياد / انتى لسة ملبستيش ولا اية

شمس / حبيبى روح انت انا هروح مع ريهام و سهي نجيب شوية حاجات

زياد / يعنى مش هتختارى التصميم

ورودى بتدخل

 
شمس / خد رودى معااك

رودى / انا موفقة طبعا بس هروح فين

زياد / هنروح شركة عمك سراج جوز خالتك علشان نشوف كام مكان

رودى / انا الى هختاار

زياد / امرى لله يلا اجهزى مش عاوز اتاخر

ورودى بتجرى على برة بسرعة وبتخبط فى كريم

رودى / كيمو اسفة انت رايح فيين

كريم / مفيش عندى مشوار مش هتاخر

رودى / مشوار فيين يعنى

كريم بيقرصهاا من خدهاا

كريم / روحى من هناا يلاااا

وكريم بيمشى وبيسبهاا

رودى / ماشى هتقع فى ايدى فى يوم من الاياام يا كريم

وليا بتفتح اوضتها وبتروح ورى كريم بسرعة وبتنزل ورة 
وكريم بيركب العربية وليا بتاخد عربية والدهاا ومعاها السواق بتاعو

ليا / روح ورى العربية دى بسرعة يلااا

.
            **********************************

زياد ورودى بيوصلو الشركة عند سراج وبيسالو على مكتب سراج

الامن / المدير مش موجود بس البش مهندس حسام موجود

زياد / انا عاوز اقبلو لو سمحت

رودى / بابى خلينا فى يوم تانى يكون عمو سراج موجود

زياد / لية مدام حسام موجود مفيش مشكلة

زياد ورودى بيروحو على مكتب حسام

حسام / ادخل

زياد ورودى بيدخلو المكتب

زياد / ياريت منكنش ازعجناك يا حضرة البش مهندس

حسام بيروح عليهم بسرعة

حسام / اهلا يا عمى اتفضل اهلا رودى عاملة اية

رودى مبتردش علية وبتتجاهل كلامو

زياد / كان عندى معاد مع ابوك بس باين علية نسى باة

حسام / انا اسف يا عمى بس حصل مشكلة فى الشغل

  
زياد / ربنا معااة

حسام / انا ممكن اساعدك فى اى حااجة حضرتك تحتاجها 

زياد / انا كنت مكلم والدك انو يشفلنا قطعة ارض فى الهرم بس تكون فى مكان كويس

حسام / بابا كان كلمنى فى الموضوع دة وانا كنت محضر لحضرتك قطعتين ارض اكيد واحدة فيهم هتعجب انا متاكد

رودى / بس ممكن متعجبناش طبعاا

حسام بيبص لرودى

حسام / احنا تحت امر حضرتك ندور على ارض تانية وثالثة كمان

زياد / فى اية ملكو انت وهى من ساعة ماشفتو بعض وانتو

حسام / لاا مفيش حاجة ياعمى بس سوء تفاهم بينى وبين رودى وانا اعتذارت منهاا

رودى / متشغلش بالك يا بابى دى حاجة بسيطة

زياد / انا عجبتنى الارض دى شوفى كدة

رودى / يعنى ممكن نشوف الهرم من هنااك

حسام / اة طبعاا من اتجهين كماان

زياد / ممكن نخلص قطعة الارض دى ونبدا على طول

حسام / وهو كذالك من بكرة الارض هتكون لحضرتك وهجهز 
التصميم كمان

زياد / يبقي تقاعد مع رودى علشان تشوف التصميم الى يعجبهاا

حسام / ان شاء الله

زياد / احنا لازم نمشى دلوقتى

حسام / بس حضرتك مشربتش حااجة

زياد / لاا انت عاارف خالتك منعة عنى الشاى والقهوة وانا مقدرش ازعلها

حسام بيضحك

حسام / ربنا يديك الصحة ياعمى

زياد ورودى بيمشو من شركة حسام

.
            **********************************

كريم بيوصل لفيلا ريم وبيرن بالموبيل عليهاا برع

ريم / الو كريم

كريم / انا مستني تحت

ريم / ثوانى وهنزل حالاا

وريم بتلف الحجاب بسرعة وبتبص لنفسها فى المراياا كويس 
وبتاخد شنطتهاا وبتنزل بسرعة و هاني قاعد بيقرا مجلة

 
هاني / ريم

ريم / نعم يا بابااا

هاني / انتى ريحة فين دلوقتى

ريم / كريم ابن خالتو شمس مستنيني برة هنروح الدار جايب للطفال حاجاات وهنروح نفرحهم هنااك

 
هاني / حببتى انتى مش ملحظة انك بتخرجى مع كريم كتير اليومين دول

ريم / اصل يا باباا انا يعنى عاادى هو

 
هاني / ماشى يا ريم روحى انتى بس خلى بالك من نفسك

 
وريم بتبص لوالدها وكانو بيقرا افكرهاا وبتهرب بعيونهاا بسرعة وبتخرج لكريم

.
            **********************************

ياسين بيرجع البيت و علي قاعد فى الجنينة كان مستنى
 و ياسين بيشوف ابوة فى الجنينة

علي / اهلا ياا باشا اهلاا خلاص مفيش فايدة فيك ابدا يعنى

ياسين / بابا انا كنت

علي. /انا كنت سهران مع زميلى بنذاكر صح

ياسين / هو دى الحقيقة

علي / هات الموبيل بتاعك

ياسين/ المويل بتاعى لية

علي / هاات الموبيل بتاعك بسرعة يلاااا

علي بياخد الموبيل بتاع ياسين

علي / هات الفيزا بتعتك هااات

 و علي بياخد منو كل حاجة

علي / اباة ورينى هتسهر برة ازااى بعد كدة

ياسين / يعنى انت فااكر ان الى بتعملو دة صح انك تاخد كل حاجة منى دة صح

علي / بقي انت الى هتعلمنى الصح والغلط

علي بيضرب ياسين بالقلم

زياد ورودى بيوصلو الفيلاا وبيشوفو علي وهو بيضرب ياسين

زياد / رودى ادخلى على جوة انتى

رودى / حاضر

ورودى بتدخل على الفيلا بسرعة و زياد بيروح عليهم بسرعة

زياد / علي اية الى انت بتعملو دة انت فاكر انو عيل صغير
 
علي / ياريتو كان عيل صغير كنت قدرت اعمل حاجة

ياسين بيمشى

زياد / ياسين استنى رايح فيين

ياسين بيبعد ايد زياد عنو

ياسين / هروح اى مكان بعيد عن هناا

علي / يلااا رووح فى ستيين دهية انا هعتبر ان ابنى ماات

زياد بيحاول يهدى علي و ريهام كان وقفة فى البلكونة بتعيط وسمعة كل حااجة وبتدخل من البلكونة وبتقاعد على السرير وبتعيط اوى

.
            **********************************

ريم وكريم فى العربية وليا لسة ماشية ورهم بالعربية 
وبيقفو فى الاشاارة وكريم وريم بيتكلمو مع بعض وبيضحكو اوى وليا بتشفهم من بعيد وبتدايق اوى وبتنزل من العربية وبتروح على كريم

كريم / باة هى ريم الى سبتنى علشنهاا

كريم / لياا

وريم بتنزل من العربية بسرعة

كريم / ليا انتى بتقولى اية انتى اتجننتى

ليا / وانتى يا حضرة الشيخة ريم براافو عليكى براافو

ريم / ليا فى اية مالك انا انا مش فاهمة حاجة

ليا / ابعدى ايدك عنى وانا الى مفكرة انك اختى 

كريم / انتى اكيد مجنونة

ليا / انا مجنونة بيك كريم انا بحبك

كريم / ليا انا وانتى مختلفيين جدا ومستحيل يكون بينا حاجة ابدا

ليا / بس بس انت بتحبنى

كريم / لا ابدا يمكن كنت مشدود بيكى بس مش اكتر يعنى 
مجرد اعجااب

ريم / لياا تعالى معاياا

ليا / انا بكرهك مكنتش اعرف انك قزرة للدرجة دى
بالسرعة دى قدرتى تسرقى حبيبى منى

ريم / ليا انا مش هحسبك دلوقتى على الكلام دة

ليا / انا مش عوزة اشوفك تانى

وليا بتروح على العربية بتعتهااا بسرعة والاشارة بتشتغل وبتمشى

كريم / ريم انا اسف على الى حصل

ريم بتروح تاخد شنطتها من العربية

كريم / ريم انتى ريحة فيين

ريم / كريم لو سمحت سبنى لوحدى لو سمحت

وريم بتمشى وبتسيب كريم والعربيات ورى كريم بتزمر علشان يمشى وكريم يركب العربية وبيمشى بسرعة 
ومدايق اوى ومش عارف يفكر وبيضرب العربية بايدو بعنف

.
            **********************************

زياد بيدخل الاوضة وبيشوف شمس

زياد / حببتى انتى مش قولتى هتخرجى مع ريهام و سهي

شمس / سهي و محمود راحو لاخت محمود تعبانة شوية واجلنا المشوار

 
زياد بيروح عليهاا

زياد / اية رايك نخرج انا وانتى نتغدا مع بعض

شمس / لو هتاكلنى سمك معنديش مانع

زياد بيمسكها من خصرهاا وبيقرب منها اوى

زياد / بس كدة لو حتى طلبتى المحيط كلو هجيبو لحد عندك

شمس / ربنا يخليك ليا يا حبيبى

زياد بيبسها من شفايفهاا بحب

.
            **********************************

ريم ماشية فى الشارع بتعيط اوى وبتفتكر الكلام الى ليا قالتو وكريم بيراقبها من بعيد مقدرش يمشى وفضل يدور 
عليها فى الشوارع لحد ما وصلهاا وبيمشى وره وريم بتعدى الطريق وهى بتعيط وكان موتوسكل هيخبطهاا وكريم بيجرى

 عليها بسرعة وبيشدهاا وريم بتتكعبل وبتقع على كريم 
و كريم بيبص فى عيونهاا اوى و ريم مش قادرة تاخد نفسهاا والناس بتنجمع عليهم بسرعة وكريم بيوقف ريم وبيقف بسرعة

كريم / ريم انتى كويسة فيكى حااجة

ريم بتمسح دموعهاا و بتهز رسها بنعم

الناس / حمدالله على سلمتك يا بنتى الحمد لله ان ربنا وقفلك الشهم دة لولاة كنتى فى خبر كاان

وكريم بيبص لريم وريم بتبصلو

ريم / انت عاوز منى اية

كريم بيبصلهاا اوى ومبيردش عليهاا وبيشاور لتاكسى

كريم / يلاا اركبى

وريم بتركب التاكسى هى وكريم وبيمشو وريم دموعها بتنزل

.
            **********************************

 حسام بيرجع البيت

ابتسام / حمدالله على السلامة يا ابنى

حسام / الله يسلمك يا امى بابا رجع

ابتسام / لاا لسة

حسام / انا هنام بس لما باباا يرجع صحينى

ابتسام / حسام

وحسام بيقف وبيبص لوالدتو

ابتسام / فيك حاجة يا ابنى انت كويس

حسام بيبتسم لامو وبيبوس رسهاا

حسام / متقلقيش علياا

وموبيل حسام بيرن

حسام / الو اااة مااشى بس زى ما احناا طلبنا بالظبط
خلاص بكرة هعدى عليك ونكتب العقد سلام

حسام / الارض الى عمى زياد طلبهاا جاهزة بكرة نكتب العقد

 
ابتسام / ماشى يا حبيبى

سراج بيدخل البيت

سراج / السلام عليكم

ابتسام / وعليكم السلام

حسام / حمدالله على سلمتك يا باباا كنت عاوز حضرتك

ابتسام / طب هلينا نتعشا الاول وبعدين اتكلمو

وسراج وحسام بيروحو يغيرو هدومهم

.
            **********************************

كريم وريم قاعدين فى كفترية على النيل

كريم / ريم هنا من اكتر من ساعة ومش عوزة تتكلمى

ريم / انت ازاى تعمل كدة مع لياا

كريم / المهم انك اتكلمتى

وريم بتبصلو

كريم / بصى يا ريم انا منكرش فعلاا كنت معجب بيهاا بس لمجرد الاعجااب مش اكتر ومتخطاش الاعجابو ابدا وانا 
مليش زمب انى اخدت الموضوع اكبر من كدة

ريم/بس هى بتحبك

كريم / وانا زمبى اية يعنى علشان حبتنى يبقي لازم احبهاا
ليا ولا هى طبعى ولا البنت الى اتمنى تربى اولادى كمان ليا مش بتشبهنى

ريم / بس هى مفكرة ان بينى وبينك حااجة

كريم / وفيهاا اية يعنى

ريم بتبص لكريم باستغراب

كريم / بقصد يعنى تفكر بالى هى عوزاة مش زمبنا ان عقلها مريض ومكنتش اعرف يعنى انك بتخافى منها كدة

ريم / انا مش بخاف منها بس انا بحب ليا زى اختى الصغيرة 
ومش حبة اى سوء تفاهم يحصل بيناا

كريم / بصراحة بعد الى عملتو دة انا كنت متخيل انك
 
ريم / هزعل منهاا يعنى

كريم / على الاقل

ريم / بس هى كانت متعصبة ومشاعرها متلغبطة شوية لما 
تهدى اكيد هتراجع نفسها وهتعرف انهاا غلطت فى حقى

 
كريم / انتى طيبة اوى ياريم

ريم بتبتسم وبتحاول تخبى الابتسامة و كريم بيبصلها اوى باعجااب شديد

ريم / خلينا نروح

كريم / انا جعان مش معقول بقلنا ساعات فى الشوارع وماكلناش حاجة لحد دلوقتى وكمان عوزانا نمشى من غير ما ناكل حاجة

ريم / وطى صوتك اوكى ناكل حاجة

كريم / جعااان جعاان

وريم بتضحك اوى بصوت عاالى وكريم بيبصلهاا بحب

.
            **********************************

حسام وسراج بيتكلمو مع بعض فى الشغل

حسام / كدة تقريبا تخطينا الخسارة المادية للشركة

ابتسام / قدرت تعمل كدة ازااى

سراج / يعنى كدة اخدناا صفقات لسنتين كمان

حسام / وبالنسبة للثقة اكيد متهزتش ابدا والعميل اكيد عارف هو بيتعامل مع ميين بالظبط

ابتسام / ربنا يحميك يا حبيبى

سراج / انا اتفقت على اعلان هينزل فى التلفزيون من بكرة 
هيمشي الشغل اكتر

حسام / انا تعبان هروح انام

ابتسام / هتنام بدرى كدة خليك سهران معانا شوية

سراج / سبية ينام هو تعب النهاردة جدا

.
            **********************************

 
شمس قاعدة مع ريهام فى اوضتها

شمس / ريهام بس الى بيعملو ياسين لازم يتحاسب علية علشان مصلحتو

ريهام / انا خايفة احسن يعمل حاجة فى نفسو

شمس / هو اية الى يعمل حاجة فى نفسو ياسين شاب عاقل مش للدرجة دى

ريهام بتعي. و شمس بتحضنهاا اوى

شمس / لية بتعيطي دلوقتى انتى مش مطمنة انو عند زميلو

 
ريهام/ برضو قلبى مش مطمن

شمس / متقلقيش اول ما كريم يوصل هخلية يروح يشوفو

.
            **********************************

زياد قاعد فى الجنينة بيكتب على الاب توب بتاعو و قدمه اوراق كتير

رودى / باابى باابى شوف دة

زياد / رودى انا مشغول دلوقتى

رودى / طب شوفو الاول

زياد بعصبية / رودى قولتلك مشغوول

رودى بتتخض وبتروح بعيد بسرعة و شمس بتكون جاية عليهم وبتشفهم

شمس / زياد فى اية انت اول مرة تتعصب كدة على رودى

 
زياد / اسف يا حببتى كنت مشغول وهى

شمس / مهما كان الى انت مشغول فية انت عارف ان رودى حساسة ممكن بقي تروح تصالحهاا

زياد بيتنهد

زياد / زعلت اوى يعنى

شمس/ اة طبعا زعلت جدا كمان

زياد بيقف وبيروح على شمس

زياد / وانتى مش زعلانة

شمس / طبعا زعلانة

زياد / خلينى اصلحك الاول وبعدين اصالح رودى
 
رنا / زياد رووح صالح رودى يلااا روح

زياد بيقرب من شمس وبيبسها من خدها و شمس بتدفع زياد بعيد عنهاا وبتضحك

شمس / يلااا روح بلاش دلع

زياد بيضحك وبيروح فى اتجاة رودى ورودى قاعدة ورى الشجرة وزعلانة و زياد بيقاعد جمبهاا و رودى بتدور وشها فى الاتجاة التانى بحزن

زياد / اسف

رودى بتبصلو وبتحضنو اوى و زياد بيضمهاا اوى و كريم بيروح عليهم

كريم / لااا قلبي خياانة اختى وابويااا فى احضان بعض

زياد بيحدف كريم بغصن شجرة من على الارض وكريم بيجرى بعيد وبيضحك اوى و زياد بيلف زراعو حولين رقبة رودى ورودى بتضحك اوى وبيروحو على شمس وكريم حاضن شمس

زياد / كريم ابعد عنهاا

كريم بيبوس شمس من خدهاا وبيضحك وبيضمها اوى 
 و زياد بيجرى ورى كريم شمس ورودى بيضحكو اوى 
 و زياد بيقف وبيمسك دمااغو وبيتوجع و كريم بيخاف علية وبيجرى علية بسرعة

شمس / زياد

زياد بيضحك وبيمسك كريم وبيوقعو على الارض

كريم / انت خدعتنى

شمس حاطة اديها على قلبهاا وبتتنهد ورودى بتضحك

رودى / باابى باابى باابى

شمس / زياد كفاية الولد يا زياد كفااية كدة حرام
 
زياد بيلف دراع كريم ورى ضهرو وكريم مش قادر ياخد نفسو

زياد / مرة تانية ملكش دعوة باملاكى انت فااهم

كريم / دى امى

زياد / هى مراتى قبل ما تكون امك

شمس بتبعد زياد عن كريم

شمس / زياد دراع الوالد كفااية

زياد / قلبيني قلبيني بتدفعى عن ابنك وانا خلاص
راحت علياا اااة يا زمن ااااة

كريم بيحضن امو من ضهرهاا وبيبسها من خدهاا

كريم / ربنا يخليكى لياا يا ست الكل

زياد / تاانى

ولسة هيجرى ورى كريم و كريم بيجرى بسرعة بعيد

كريم / خلاص خلينا ناخد هدنة سلام

زياد بيشد شمس من اديهاا وبيخدها فى حضنو وبيلف دراعو 
الاتنين عليهاا

زياد / دى بتعتى انا ولا عشرة زيك يقدر يلمسهاا

شمس / كفاية هزار بقي انا عوزة كريم فى كلمتين ممكن تاخد بنتك وتدخلو جوة

زياد / دى باة رسمى يعنى يلاا يا بنتى نسبلهم المكان كلو

شمس بتضحك و زياد بيبسها من خدهاا وربيروح على رودى

زياد / وانتى باة كنتى عوزة تورينى اية

شمس بتقاعد هى وكريم

شمس / حبيبى عوزاك تقرب من ياسين شوية

كريم / ياسين

شمس / خالتك ريهام تعبانة اوى ياسين ساب البيت وراح عند واحد زميلو لازم تقنعو انو يرجع البيت

كريم / يا امى دة

شمس / علشان خاطرى يا كريم

كريم / حاضر يا امى هحاول حاضر

.
.
            **********************************

ريم فى اوضتها قاعدة بتقرا كتاب وبتفتكر لما كريم انقذهاا اكتر من مرة ونظراتو ليهاا وبتبتسم اوى

هاني / كتاب اية دة الى مخليكى مبسوطة اوى كدة

ريم / بابى انت رجعت امتى

هاني / ياسيتى لغيت المقابلة دى

ريم / لية حرام دول بقلهم كام شهر عوزين يعملو معاك المقابلة

هاني / سيبك منهم ها قوليلى عملتى اية النهاردة

ريم / عادى يعنى 

مريم بتدخل

مريم / انا قولت اكيد هنااا لما عرفت انك وصلت

هاني / حببتى عاملة اية

مريم / اة طبعا لازم تتطمن على بنتك الاول

هاني بيضحك وبيمسك ايد مريم وبيشدها وبيخليهاا تقاعد جمبو

هاني / اية اخبار القضية اكيد اخد اعدام صح
مريم / اخد براة طبعا مش انا المحامية بتعتو

هاني بيبسها من خدها

هاني / مراتى الذكية

ريم / احم اخم انا هناااا

هاني و مريم بيضحكو و مريم بتحضن ريم

.
            **********************************

سهي فى اوضة لياا

سهي / طب قوليلى يا بنتى فيكى اية بس

 
ليا / مفيش حاجة يا ماما انا كويسة بس عندى صداع

سهي / صداع يخليكى طول النهار فى الاوضة ومبتخرجيش ابدا ولا حتى خرجتى مع اصحابك

سهي / مفيش حااجة مليت منهم

سهي / اية رايك لما بابا يرجع نقعو نروح يومين كدة على الغردقة

 
ليا / لاا مليش مزاج

سهي / ماشى يا حببتى انا هسيبك لوحدك شوية ولو احتجتينى نادى علياا

سهي بتخرج وبتشوف شمس وكريم

شمس / سهي سلوى جاية بكرة علشان التنضيف

سهي باين عليها مديقة

سهي / ماشى هجهز الغسيل كمان

شمس / مالك فى اية

سهي / مش عارفة ليا بقلها يومين كدة متغيرة وعلى طول لوحدهاا فى الاوضة ومبتتكلمش مع حد والنهارده رجعت وباين عليها انها كانت بتعيط

كريم بيبص لسهي بتوتر

شمس / متكلمتيش معاها لية

سهي / مش عوزة تتكلم بتقلى عندى صداع وبس

شمس / معلش هما البنات كدة كل يوم بحاال

سهي / باين محمود وصل

شمس / يلا روحى
 
سهي بتنزل لتحت

شمس بتبص لكريم

كريم / اية عوزانى اتكلم معها هى كمان

 
شمس بتضحك

شمس / لاا يا حبيبى يلااا روح نام تصبح على خير
 
وكريم بيبوس ايد شمس وبيروح على اوضته وبيفكر فى كلام سهي عن لياا وبيحدف بجسمو على السرير وبفتكر ريم وبيبتسم اوى

.
            **********************************

شمس بتدخل الاوضة بتشوف زياد مع رودى قاعدين

 
شمس / انتو لسة بتتكلمو دة كلو

زياد بيشاور شمس تقرب منو

زياد / رودى عملت تصميم للبيت بتعنا

 
رودى / شوفى هنا يا ماماا حبة يكون فى اوضة على الجنينة 
هتكون كبيرة ونصها من الازاز

 
ورودى بتشرح لشمس البيت الى نفسها فية

شمس / انا عجبنى بصراحة

زياد / الله باين ان بنتنا موهوبة واحنا مش عارفين باة

شمس / بنتى موهوبة فى كل حاجة فى الرسم والتصميم بنتى حببتى الذكية

شمس بتبوس رودى وبتحضنهاا

زياد / خلاص انتى قبلى حسام بكرة الصبح واتكلمو مع بعض

 
رودى / حسام لا روح انت يا بابا

زياد / اولا معنديش وقت واناواثق فى بنتى حببتى

رودى / اوكى بكرة الصبح هرحلو الشركة

رودى بتبوس شمس و زياد
ط
رودى / تصبحو على خير

شمس و زياد بيبصو لرودى وهى خارجة بحب

شمس / الولاد كبرو اوى يا زياد

زياد بيمسك شمس من اديها وبيسحبها وبيخليهاا تقاعد فى حضنو وبيبعد شعرها عن عيونهاا وبيتامل فيهاا و شمس بتحط اديها على خدو بحب

وردة. ✍️

ليست هناك تعليقات