إبحث عن موضوع

رواية ادم و حواء الحلقه 69

🍎    الحلقة     ٦٩   🍎

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎


كريم / لو قربت من اختى تانى انا هكسرلك رقبتك انت فاهم

وكريم بياخد رودى من اديها وبيركبها العربية

حسام / كريم انت رايح فيين كريم

وكريم مبيردش على حسام وبيمشى بسرعة

ليا / كرييييم كريييييم

وكريم بيخرج من الفيلااا ورودى بتعيط

كريم / اسكتى مش عاوز اسمع صوتك انتى فاهمة

ورودى بتنهار من العياط

كريم فى العربية مع رودى وحسام بيتصل بية بس كريم مبيردش وحسام بيروح على ليا و ياسين و ليا بتحاول 
تساعد ياسين انو يقف و ياسين مش متوازن ابدا و. حسام بيروح على ياسين وبيحاول يساعدو

حسام / احمد ربنا انو مكسرش رقبتك

ليا / حسام فى اية انا مش فاهمة حاجة

ياسين / دة كلو علشان كنت عاوز ابسهاا امال لو اختهاا أوضة في الفندق

حسام بيرمى ياسين على الارض تانى

حسام / متنساش انها بنت خالتي ولو قربت منهاا هنسا اننا متربين مع بعض وانى بعتبرك اخويا انت فااهم

وحسام بيمشى وبيسيبو

ياسين / لياا

وليا بتروح علية وبتساعدو وبتخدو على الفيلااا  و ريهام بتنزل على السلم

ريهام / تانى تاانى يا ياسين

ريهام بتسندو مع لياا

ريهام/فين حسام انا كنت سمعة صوتو

ليا / حسام راح قال علشان الوقت اتاخر

ريهام بتاخد ياسين هى ولياا

ريهام / احمد ربك ان ابوك لسة مرجعش من الشركة

.
            **********************************

حسام بيوصل عند مريم البيت و مريم وريم وهاني  قاعدين فى الجنينة

مريم / مش دة كريم

وكريم بينزل من العربية و بيشاور لرودى تنزل من العربية ورودى بتمسح دموعها وبتنزل  و مريم وريم و هاني بيروحو عليهم  و مريم بتشوف رودى وشها احمر اوى

مريم/ رودى فى اية مالك يا بنتى

ورودى بتروح على خالتهاا وبتحضنها وبتعيط اوى

ريم / رودى فيكى حااجة

رودى بتعيط اوى

مريم / فى اية اتكلم يا ابنى قوول حاااجة

هاني / اهدو شوية يا جماعة خلونا ندخل جوة الاول ونتكلم

 
وبيدخلو كلهم على الفيلاا

مريم / ريم اعملى عصير ليمون لرودى بسرعة

وريم بتروح على المطبخ بسرعة

هاني / فى اية يا ابنى طمناا

كريم / انا اسف معرفتش اروح فين خفت بابا يعرف ويدايق 
وتسؤ حالتو اكتر

كريم بيحكلهم على الى حصل مع رودى

رودى / والله ياخالتو انا اكتر مرة اقولو يبعد عنى بس هو مكنش بيسمعنى

مريم / اهدى خلاص

رودى بتبص لكريم وكريم بيروح عليها ورودى بتجرى 
بتحضنو اوى

هاني / خلوكو معانا هنا وانا بكرة الصبح هتكلم مع علي 
اكيد مش هيعجبو الى حصل دة من ابنو

مريم / ريم خدى رودى هتنام معاكى 

وريم بتروح تاخد رودى وبيطلعو على الاوضة

 
كريم /انا اسف على الازعاج

هاني / ازعاج اية البيت هناا بيتك كمان يلا تعالة اوريك اوضتك

 
كريم / خلينى انا اروح اى فندق

مريم / انت بتقول اية عيب الى بتقولو دة يلا تعالة معايا ياحبيبى

وكريم بيروح مع مريم علي  الاوضة و بيسمعو صوت رودى بتعيط فى اوضة ريم

كريم / خلينى اكلمهاا

مريم بتخبط على  ريم

مريم / ريم كريم معايا

 
وريم بتظبط حجبهاا بسرعة

ريم / يتفضل طبعا يا مامااا

وكريم بيدخل ورودى قاعدة على سرير ريم وبيروح عليهاا 
كريم بيبوس رسهاا

كريم / حببتى انا جمبك ماشى انتى معملتيش حاجة تكثفي منها بس دة درس ليكى يمكن قوى بالنسبة ليكى شوية

رودى بتمسح دموعهاا وكريم بيحضنهاا اوى

كريم / خلاص مش عاوز اشوف دموعك دى تاانى ماشى

ورودى بتهز رسها بنعم وكريم بيبوس رودى من جبنهاا 
و بيبص لريم وريم بتهز رسها بمعنى اطمن انا معااهااا 
وكريم بيبتسم لرودى اوى وبيخرج و مريم بتبوس رودى من
 خدها وبتخرج ورى كريم

مريم / دى اوضتك يا حبيبى

كريم / شكرا يا خالتو

مريم بتطبطب على كتف كريم وبتمشى وكريم بيدخل الاوضة

.
            **********************************

فى الصباح

شمس بتاكل زياد باديهاا  و شمس عنيها على الموبيل

زياد / مستنية مكالمة من حد

شمس / لاا بس بتصل برودى مبتردش

زياد / يمكن نايمة لسة

شمس / ممكن

الدكتور بيدخل 

سعد / اية النشاط دة كلو والله ياريت كل الزوجات زى حضرتك

زياد بيمسك ايد شمس

سعد / عامل اية النهاردة

زياد/ احسن كتير يا دكتور بس الصداع المستمر دة

سعد / انت عامل عملية كبيرة دة امر طبيعى 

زياد / هخرج امتى باة من هناا

شمس / انت مستعجل اوى لية كدة خلينا لحد ما نطمن عليك

سعد / ولو مفيش اى حااجة جدت فى حالتك النهاردة ممكن اكتبلك خروج بكرة ان شاء الله بس دة طبعاا بعد ما اخد وعد من مدام شمس بالراحة التامة وممنوع اى جهد

.
            **********************************           

كريم بيصحى على صوت الموبيل وبيشوف نمرة غريبة

كريم / الو

مصعب / بش مهندس كريم معايا

كريم / اة انا مين حضرتك

مصعب / انا البش مهندس مصعب كنت قابلت حضرتك قبل كدة

كريم / اة افتكرتك فى حاجة حصلت

مصعب / لوسمحت لازم حضرتك تيجي الشركة النهاردة

كريم / انا لية

مصعب / فى اوراق مهم لازم حضرتك تمضى عليهاا

كريم بيحرك شعرو بملل وبيتنهد

كريم / الساعة كام

مصعب /  الوقت الى حضرتك تحبو

كريم / اوكى

وكريم بيقفل الموبيل مع مصعب وبيمسك دماغو وبيلبس القميص بتاعو وبيخرج من الاوضة وبيخبط على باب اوضة ريم ومفيش حد بيرد  و كريم بيخبط تانى

كريم / روودى رووودى رييييم

ومفيش حد بيرد وبيتردد انو يفتح الباب وبينزل تحت وبيشوف باب الفيلا مفتوح كلو على الجنينة و  بيخرج الجنينة بيشوف ريم ورودى بيلعبو رياضة  وبيضحكو اوى 
 و رودى بتشوف كريم وبتروح علية بسرعة

رودى / كريم

كريم بيحضنها وبيبسها من جبنهاا

رودى /صباح الخيير

كريم / صباح النور

ريم / اخيرا صحيت اية الكسل دة كلو

كريم بيبتسم لريم

وفى واحدة بتيجى من ورى كريم

منى / انسة ريم الفطار جااهز

ريم / رودى خلينا نروح نغير هدومنا علشان نفطر مع بعض

رودى / اوكى يلا بينا

ورودى و ريم بيجرو مع بعض على الاوضة  وبيضحكو

.
            **********************************

شمس مع زياد فى الاوضة والممرضة بتدخل و شمس بتاخد منها مرايا

زياد / لية دى

شمس / علشان تشوف بعينك شطارت مراتك

زياد / مش فاهم هتعملى اية

شمس / هحلقلك دقنك وشنبك كماان

زياد / لااا انا عجبونى  كدة

شمس / لا بس انا مش عجبنى خاالص وانت ملكى اناا ممكن تقاعد بقي

 
شمس بتساعد زياد يقاعد

زياد / لا بجد سبيهم كدة بفكر انى اخليهم كدة على طول

شمس / لااا ممنوع

زياد بيبص فى المرايا

زياد / شكلهم حلو

شمس / لاا لااا يعنى لاا

شمس بتقرب من زياد و زياد بيمسك اديهاا

زياد / شمس استنى شمس

شمس / زياد بليييز خلينى

وبتدخل مريم و هاني
 
مريم / شمس زياد فى اية

شمس / الحمد للة جيبتو انقذتونى من اديهاا

هاني / حمدالله على سلمتك فاكرنى

زياد / هاني انا مش فاكر ال ٢٠ سنة الاخيرة بس

هاني / ااة معلش نسيت

مريم / انت عاوز تصغر نفسك باى طريقة

شمس / انتو جيين هنا علشان تتخنقو ولا اية
 
مريم / مهو ولو حضرتك شفتى المجلة النهاردة كنتى عرفتى انا اقصد اية

زياد بيبص لهاني

زياد / مزعل بنت خالتى فى اية

هاني / دة كلو علشان شافت كوليس الكليب الجديد

شمس / سيبك منهم دلوقتى وخلينا فى الى بنعملو

شمس عوزة تحلق زياد دقنو

زياد / شمس لاا استنى خليها يومين وبس

شمس / يومين

زياد / وعد يومين

زياد بيبوس ايد شمس وبيضحك

.
            **********************************

كريم ورودى وريم بيفطرو فى الجنينة مع بعض وحسام بيدخل الفيلاا بالعربية

ريم / دى عربية حسام

وحسام بيشفهم وبينزل من العربية وبيروح عليهم

حسام / صباح الخير

ريم وكريم/ صباح الخير

حسام /انا جيت اطمن عليكو

كريم / بخير الحمد لله انا لازم اروح دلوقتى

رودى /  رايح فين

كريم / اتصلو بيا من الشركة وطلبنى هنااك لازم اروح

وكريم بيمشى

ريم / حسام اقاعد افطر معانا

حسام / لا انا فطرت من بدرى

رودى / انا فى الاوضة لو احتجتى حاجة منى

حسام / رودى

رودى بتبصلو

حسام / انا بعتزر على سوء الظن بيكى

رودى بتمشى وبتسيبو ومبتردش علية

ريم / حسام متزعلش منها

حسام /  انتى بخير

ريم / انا اة

حسام / علشان مشيتى يعنى امبارح من غير ما حد يعرف

ريم / بس ادايقت من الصوت العالى والمكان مش مريح ابدا هناك

حسام بيسكت وباين علية ان فى كلام عاوز يقولو

ريم / حسام فى اية مالك

حسام/ ريم انا بقالى فترة مش عارف انام خالص ولا عارف اشتغل

ريم بتبصلو باستغراب

حسام / فى حااجة جوايا لازم تعرفيهاا هى كانت جوايا من زماان بس مكنش عندى الجراة انى اقزلهاالك

ريم / حسام انت خوفتنى اوى اتكلم باة

حسام / ريم انااا

وبيسمعو صرخة رودى وحسام وريم بيجرو على الفيلااا بسرعة وبيشوفو ياسين

حسام / ياسين

رودى بتجرى على ريم بسرعة

ياسين/ انا جاى اعتزر منهاا بس

ريم / انت دخلت هناا ازااى

ياسين / من الباب الخلفى لما شفت كريم فى الجنينة

حسام / انت مجنون ازاى تسمح لنفسك انك تيجى هناا وتدخل الفيلا من غير استاذان

ياسين / عاوز اعتزر من رودى انا مكنتش فى وعى والله

رودى بتعيط وبتطلع على اوضتها  و ريم بتروح على ياسين وبتضربو فى كتفو بقوة

ريم / انت ازاى وصلت انك تكون حقير للدرجة دى

ياسين / اسف

حسام / مفكر ان كلمة اسف دى هتنفع

ريم / البنت طول الليل بتصحى من نومهاا وبتتخيل انك هتدخل عليها الاوضة شايف عملت اية

ياسين / انا مش عارف انتو كبرتو الموضوع ليه انا كنت شاارب ومكنتش فى وعى بس

ريم / حسام خده من هناا بدل ما اعمل حااجة فية

حسام / اتفضل قدمي يا استاذ اتحرك يلاااا

ياسين بيمشى مع حسام  و ريم بتطلع لرودى الاوضة

.
            **********************************

 كريم بيروح على الشركة ومصعب بيتناقش معاة فى امر الشغل

كريم / بصراحة انا مش هقدر على اى  حاجة من الى انت بتقولها دى

مصعب / متقلقش دة فى الاول بعد كدة هتقدر على كل دة

كريم / بما ان بابا كان واثق فيك وسلمك كل الشغل

مصعب / كريم والدك مش مجرد رئيس الشركة وبس هو كان بيعاملنى زي اخوة وعطانى الثقة انا كنت مجرد مهندس صغير عندو وعطانى خبرة كبيرة لحد ما وصلت انى المدير هناا والخبرة الى عندى دى مطلوب منى انى اسلمهالك دى رغبة والدك

كريم / بس انا عندى الكلية وكمان

مصعب / متقلقش هنظبط كل حااجة مع بعد بس الى طلبو منك ان لو عندك اى وقت تيجى هناا الشركة لازم تكون متواجد ديما

كريم / وانا موافق

مصعب / بالتوفيق

كريم بيخرج من المكتب والموظفين بيبصو علية اوى

 
مصعب / اية رايك تشوف الاقسام هناا

كريم / فى وقت تانى

مصعب / برحتك  بس متنساش لازم تكون متواجد هناا باستمرار وكمان علشان تتعرف على الموظفيين كمان

 
كريم بيبتسم لمصعب وبيمشى

.
            **********************************

 
حسام فى الشركة ومدايق اوى وبيلف فى المكتب رايح جااى 
 و سراج بيدخل المكتب

سراج / حسام انت ازااى مقولتليش ان الفاكس وصلك

حسام / نعم فاكس اية

سراج بيروح على مكتب حسام وبيسحب ورقة من من الجهااز

سراج/ انا بتكلم عن دة انت دماغك فيين فى اية ازااى ورقة دى  مهمة جدا

حسام / بابا انا اسف بس

سراج /حساام انت لاول مرة تهمل فى شغلك للدرجة دى

وحسام مش عارف يقول اية لوالد و سراج بيخرج وبيسيبو وحسام بيضرب المكتب بايدو بغضب

.
            **********************************

كريم بيروح الفيلا وبيشوف ريم وقفة فى الجنينة وبيروح عليهاا وريم بتتكلم فى التليفون

ريم / انا جيالك على طول ياحبيبى متقلقش لا مش هتاخر عليك انا مقدرش اتاخر عليك ابدا لما اجى هاخد بوسة كبيرة 
بااى ياروحى

وريم بتبص وره بتشوف كريم

ريم / كريم اهلا

كريم / رودى فين

ريم / فى الاوضة انت كويس

كريم / بعد ازنك

وكريم بيدخل الفيلاا وريم بتبصلو اوى باستغراب 
ورودى بتنزل على السلم

رودى / كريم كنت فين بتصل بيك من بدرى

كريم / مش قولتلك فى الشركة..

رودى / كنت محتاجة هدوم من الفيلا

كريم / انا جبتلك حجتك فى العربية هروح اجبهالك

رودى / كريم انت كويس

كريم بيحط ايدو على خدها بحنية وبيخرج بيروح على العربية وبيسمع ريم بتتكلم مع الحرس

ريم / يعنى اية السواق اخد العربية ومشى راح فيين

الحرس / يا انسة ريم مدام مريم اتصلت وطلبتو وهو راح عندهاا

ريم بتبص فى الساعة ومديقة اوى وبتشوف كريم بينزل شنطة من العربية  و ريم بتروح علية بسرعة

ريم / كريم لو سمحت ممكن توصلنى عندى مشوار مهم جدا

كريم/ اسف انا تعبان

ريم / ارجووك لازم ارووح حاالاا

كريم / للدرجة دى المشوار مهم بالنسبة ليكى

ريم / لدرجة متتخيلهاش لو سمحت

كريم / اوكى

ريم / ثوانى ثوانى هجهز نفسى ذ مش هتاخر عليك

وريم بتجرى بسرعة وكريم بيبصلها وبياخد شنطة رودى وبيدخل الفيلاا وبيطلع الشنطة قدم الاوضة  و كريم بيخبط على  ورودى بتفتح الباب

كريم / الشنطة

وكريم بيلمح ريم وقفة قدم المرايا وبترفع شعرهاا وباين 
عليهاا السعاادة وبيبعد نظرو بسرعة وبيروح على اوضته بسرعة و بيغير وصورة ريم فى بالو مش عوزة تختفى ابدا 
و ريم بتجهز و بتستني كريم قدم العربية وكريم بينزل وبيروح عليها وريم متحمسة جدا

ريم / لو سمحت ممكن تفتحلى شنطة العربية
 
وكريم بيفتح شنطة العربية وريم بتحط فيها شنط هدايا كتيير

كريم / جاهزة

ريم / اة جاهزة

وكريم بيمشى وريم كل دقيقتان بتبص فى السااعة

كريم / الظاهر الشخص الى انتى ريحالو دة مهم اوى بالنسبة ليكى

ريم / جدا جدا دة ررووحى

كريم بيسوق العربية وبيبص لريم فى المرايا قد اية مبسوطة اوى و  بعد نص ساعة

ريم / ايوة هناا اقف هناا قدم الفيلا دى

كريم بيبص للفيلاا

ريم / شكرا كريم ممكن تفتحلى العربية

وكريم بيفتحلها شنطة العربية وريم بتاخد شنط الهداياا وكتير عليها اوى ومش عارفة تشلهم كلهم  و كريم بيروح عليهاا وبيساعدهاا

ريم / انا تعبتك معاياا اوى النهاردة 

وريم بتخبط على باب الفيلا والبواب بيبشوف ريم

البواب / اهلا يا انسة ريم اهلاا اهلاا احمد مستني من الصبح

 
كريم بيبص للبوب باستغراب

ريم / عامل اية يا عم ابراهيم

ابرهيم / الحمد للة يا انسة ريم اتفضلى اتفضلى

 
وكريم بيدخل ورى ريم وبيدخلو الجنينة وفجاة فى اطفال كتيير بيجرو على ريم

الاطفال /   ريم  ريم وصلت  ريم وصلت

وريم بتحضنهم واحد واحد وبتبسهم وبتديهم هدايا

ريم / احمد فين

الاطفال / احمد هنااك زعلان منك علشان اتاخرتى

وكريم بيبص على المكان الى بيشورو علية الاطفال وبيشوف 
طفل قاعد على كرسى متحرك بعيد وريم بتروح علية وبتنزل على ركبهاا قدمه وبتتكلم معاة كلام مش مسموع وبتبوس ايدو واحمد بيضحك اوى وبيحضن ريم

كريم بيبص لريم قد اية هى جميلة من جوة قد ما هى جميلة من برة  و الاطفال بيروحو على كريم

الاطفال / انت ميين

كريم / نعم

الاطفاال بيضحكو اوى علية انو باين علية الزهوول 
و ريم معاها احمد بتروح على كريم

كريم / اعرفك على احمد

كريم مش عارف يسلم علية علشان الهدايا فى ايدو وبيلف حولين نفسو والاطفال بيضحكو

ريم / بنت انتى وهو عيب كريم هات انا هساعدك

وريم بتاخد منو الهدايا وبتديها للاطفال  و كريم بيسلم على احمد

كريم / عامل اية

احمد مبيردش علية

ريم / كريم احمد مبيتكلمش ولا بيسمع بس بيقرا الشفايف

كريم بيبص على احمد وانو قاعد على كرسى متحرك وكمان 
مبيسمعش ولا بيتكلم بس فى ابتسامة جميلة على وشو

.
            **********************************

.

فى الليل

رودى قاعدة مع هاني و مريم بيتفرجو على الكليب بتاع هاني الجديد

هاني / اية رايكو

مريم / حببتى اية رايك فى عمك هاني صغر ٢٠ سنة صح

رودى بتبتسم ومكسوفة مش عارفة تقول اية

هاني / مريم انا بحظرك

مريم / اية هتعمل اية يعنى

هاني / انتى لسة معرفتنيش كويس انا لما بتعصب

وريم وكريم بيدخلو الفيلا وسمعين صوت عاالى
 
مريم / ريم اتاخرتى لية كنتى جيتى من دقيقتان بس كنتى هتشوفى ابوكى الكليب الجديد رووعة بجد

ريم بتبص لكريم وكريم مش فاهم حاجة

هاني / مريم انتى بالطريقة دى بتعصبينى وانتى مش قد عصبيتى

مريم / لا ياشيخ

هاني / انا همشى

كريم / عمو هاني رايح فين استهدى بالله بس

هاني / سبنى يا كريم سبنى

هاني بيمشى

كريم / ريم عمو راح

ريم / لا عادى دة بيحصل بعد كل كليب بابا بينزلو دة امر طبيعى

مريم / فاكر نفسو لسة شاب صغير جايب ٢٠/ ٣٠ بنت بيرقصو حولية وعامل نفسو فيها حريم السلطاان  

ريم / ماما اهدى شوية باة

كريم / خلينى اروح اشوف عمى هاني قبل ما يبعد

ريم / كريم استنى

هاني بيدخل الفيلاا ومتعصب

هاني/ ريم ابعتيلى القهوة فى الاستوديو مش عاوز
اشوف والدتك هنااك انتى فاهمة

كريم بيبص لهاني اوى وريم بتبص لكريم وبتضحك

ريم / متقلقش دة امر طبيعى

مريم / يلا يا حبيبى تصبحو على خيير

مريم بتطلع على الاوضة وبتقف فى اخر السلم

مريم / ريم قولى لابوكى يقفل باب الاستوديو علية عوزة انام

مريم بتمشى

.
            **********************************

علي قاعد هو محمود و سهي  فى الرسبشن وباين على علي  العصبية  و ياسين بيدخل البيت

ياسين / مساء الخير يا بابا

علي / اهلاا اهلاا بالجباان

ياسين بيبص لابوة اوى بخوف

علي / انت اية الى عملتو مع رودى دة

ياسين / بابا ممكن تهدى كان سوء تفاهم مش اكتر هى فهمت غلط

علي  / باة رودى هى الى فهمت غلط

ياسين / بابا انا

علي بيسحب شنطة ياسين من وري التربيظة وبيحطها قدمه 
 و ريهام وقفة على السلم وبتعيط

 
ياسين / اية دة

علي / لو ابنى هيضيعلى صداقة دامت ٢٠ سنة ميبقاش ابنى 
جهز نفسك هتسافر اسوان عند خال امك هما عندهم خبر 
وكمان هتكمل تعليمك هنااك

ياسين / مستحيل اسافر هنااك ابدا

علي / انا مش بخيرك دلوقتى دة امر ليك

ياسين / والمفروض انفذ الامر لااا مش هنفذو

علي / يبقب برة يلااا برة ولا هتاخد منى جنية واحد بعد كدة والبيت هنا محرم بالنسبة ليك انت فااهم

ياسين / امى

ريهام / الظاهر انى ربيتك غلط من الاول

ريهام بتروح على الاوضة وبتعيط و ليا بتقف على السلم ومتعصبة

ليا / عمو علي دة ظلم ظلم ازااى تبعت ابنك فى المكان دة

محمود / ليا روحى على اوضتك

ليا / اية هتحبسنى انا كمان

محمود بيتعصب ولسة بيروح عليها سهي بتمسك محمود

سهي / ليا روحى على اوضتك اتحركى

ياسين بياخد الشنطة

علي / السواق هيوصلك

ولسة  هيخرج من الفيلاا وبيتفاجا ان شمس و زياد بيدخلو الفيلا

محمود / زياد

شمس و زياد بيبصو للكل

شمس / فى اية كانكو مش مبسوطين انكو شفتونا

الكل بيروح عليهم بسرعة محمود و علي بيسندو زياد

 
محمود / لية مدتناش خبر انكو هتخرجو النهاردة

شمس / اسالوة انتو بااة

زياد بياخد نفسو بهدوء

زياد / مش قادر انام يوم تانى فى المستشفى تعبت منهاا

علي / حمدالله على السلامة

شمس بتبص لياسين

شمس / ياسين مالك كانك شفت عفريت يعنى

ياسين /لاا بس اتفاجات

شمس / علي اوعة تكون مزعل ياسين

علي / ياسين مسافر عند خال ريهام وهيكمل تعليمو هنااك كمان

شمس / علي بس دة قرار صعب انا طبعا مقدرش اتدخل فى قراراتك بس انا شايفة انك قاسى شوية معاة دة مجرد شاب 
وكل الحاجات الى بيعملهاا دى مرت علينا كلنا بكرة يعقل ويكون احسن اكيد

علي / انتو مش عارفين هو عمل اية

زياد / علشان موضوع رودى يعنى

علي بيبص فى الارض بحزن

زياد / انا لما عرفت كنت عاوز اجيب قلبه فى ايدى بس لما فكرت شوية احنا كلنا مريناا بدة كلو بس غلطة ياسين انو ضعيف

ياسين / عمى انا اسف

زياد / متفكرش انى هسمحك بسهولة

زياد / شمس خلينى اطلع ارتااح

شمس بتروح على زياد هى و محمود وبيخدوة على اوضته

.
         **********************************

كريم مستني رودى ورودى بتنزل بشنطتهاا ومعاها ريم

ريم / طب خليكو معانا النهاردة وبكرة الصبح روحو

رودى / انا بابى وحشنى اوى

ريم/ خلاص يعنى احنا خلاص صح

رودى بتحضن ريم اوى

رودى /لا ابدا ماخلاص انا حبيت البيت هناا اوى وهاجى تانى

وكريم بياخد من رودى الشنطة ورودى بتخرج بسرعة وفرحاانة اوى

ريم / كنت خلاص اتعوت عليكو

كريم / واحنا كمان شكرا يا ريم

ريم / شكرا على اية

كريم / انتى مش عارفة اليومين الى قضتهم معاكى دول فرقو قد اية معايا

ريم / ياريت يكون للاحسن

كريم بيبتسم

كريم / انتى شايفة اية

وريم بتبتسم لكريم وبتنزل عيونهاا للارض بخجل و هاني بيدخل الفيلا

هاني / خلاص هتروحو

كريم / الحمدلله بابا خرج من المستشفى

هاني بيطبطب على كتف كريم بحب

هاني / حمدالله على سلمتو وقولو انى جاى بكرة علشان اخد حقى منو فى البلستيشن

وكريم وريم بيضحكو
 
هاني / خلينى اطلع لخالتك وارفع الرايا البيضة احسن
ضهرى بيوجعنى من كورسى الاستوديو هههههههة

وريم وكريم بيضحكو اوى و هاني بيطلع وريم بتوصل كريم للعربية

 
ريم / لااله الا الله

كريم / سيدنا محمد رسول الله

وريم بتقف وبتبص عليهم لحد ما بيخرجو من باب الجنينة

.
            **********************************

ليا قاعدة مع ياسين فى الاوضة

ليا / عمو زياد لو مكنش وصل فى الوقت المناسب

ياسين / حسسنى قد اية انا صغير وتافة

ليا بتطبطب على كتفو و ياسين مدايق اوى

.
            **********************************

شمس معاها صور كريم ورودى وبتوريهاا لزياد

شمس / دى كان كريم ١٥ سنة ساعتها كنت مسافر دبى وفضلت هناك ٢٠ يوم كان كريم فى الوقت دة متعلق بيك اوى وكانت نفسيتو تعباانة اوى انك بعد عنو فجاة رودى فى الصورة دى كانت اول مرة تمشى وانت كنت خايف عليها اوى
وكنت بتمسك اديها ديما خوفا عليهاا

زياد بيبص لشمس بحب وعيونو مليانا دموع

زياد / شكرا

رنا بتبتسم اوى  وبتحط اديها على خدو و زياد بيبوس كف اديها

زياد /شكرا انك معايا

شمس / حبيبى

زياد بيحضن شمس اوى  وشمس دموعها بتنزل وبتضمو اوى

 
زياد / بما انى ناسى ٢٠ سنة الى فاتو اية رايك نعيد كل حااجة من الاول

شمس بتبصلو باستغراب

شمس / زياد حاجة زى اية يعنى

زياد / يعنى مثلا كام مرة لمست خدك

زياد بيلمس خدها بحب

وفجاة الباب بيتفتح ورودى بتدخل بسرعة

رودى / باابى باابى بااابى

وبتجرى على زياد وبتحضنو اوى و كريم بيدخل الاوضة

كريم / باباا حمدالله على السلامة

زياد / انتو هتفضلو كدة على طول بتوصلو فى الوقت المناسب مش قولتلك قبل كدة يا بنتى تخبطى على الباب

رودى بتضحك وبتحضن زياد اوى

شمس / ثوانى ثوانى

وكريم ورودى بيبصو لشمس

 
شمس / انت ازاى افتكرت ان ديما رودى وكريم يدخلو علينا  
بالشكل دة

رودى بتبص لزياد اوى   و زياد بيبص لشمس

وردة ✍️

ليست هناك تعليقات